۰ نفر
۲۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۰

بازی ایران و لبنان برخلاف وعده سیما بطور مستقیم پخش نشد.

 

 

طرح از حسین صافی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 77
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحمن IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    368 7
    جالبه كه گزارشگر بازي ،نيمه دوم پس از قطع تصاوير ابراز اميدواري كرد كه با برقراري ارتباط مجدد باادامه پخش زنده در خدمت هموطنان باشن!!! از اون جالبتر اينكه بعد پايان نيمه اول 15دقيقه هم تا شروع نيمه دوم صبر كردن.ولي خودمون بد جوري شعور مردم روبه بازي گرفتن .
    • عضو ناظر IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      20 36
      راجع به علی کریمی هم حرفای مغرضانه ای زد تکرار نشه...
    • نیما IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      54 1
      واقعا" ما مردم رو چی فرض میکنید؟فکر کردید مثل خودتونیم؟
    • بدون نام US ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      42 5
      اخه بامزه اینکه مزدک مدام از زمین و زمان و بازی تیم ملی و فلان بازیکن و ... ایراد می گرفت، یکی نبود بهش بگه شما اول خودت توی حوزه ی کاری خودت رو راست باش، حداقل نگو تصاویر به دست ما نرسیده و ... یا واقعیت رو بگو، یا اینکه بگو پخش با تاخیر است یا حداقل سکوت کن( نه دروغ بگو نه راست)، بعد از سایرین ایراد بگیر. در ضمن کاش یکی به مزدک یادآوری کند، اگر عادل گاهی تیکه های اساسی به بازیکن ها می اندازد، اولا به موقع و به اندازه این کار را می کند، نه بیش از حد نه کمتر از اندازه، ثانیا: عادل اینطور نیست که با برنامه ریزی قبلی یک سری جملات و تیکه در ذهنش حفظ کند و منتظر باشد تا در خلال بازی آنها را به خورد مخاطب بدهد، بلکه اون فضا و اون موقعیت بازی ایجاب میکنه که عادل اون تیکه رو بندازه.
    • بدون نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      22 7
      دوست عزیر دلیل فاصله بین دو نیمه این بود که تصاویر از الجزیره گرفته میشد و انها هم بین دو نیمه 15 دقیقه فاصله گذاشتند رسانه ملی هم چاره ای جز این نداشت دلیل قطع شدن فوتبال هم این بود که حدود دقیقه 70 فرکانس شبکه الجزیره اسپورت به شکل عجیبی قطع شد و اینجا هم طبیعتا چیزی نداشتند پخش کنند خلاصه این ضد حالی بود که فروشنده مسابقات مقدماتی جام جهانی به صدا وسیما زد تا بدون پرداخت حق پخش مسابقات را از شبکه ها ی دیگر کپی نکند
    • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
      2 0
      اخه همیشه مردم با سکوت، این رفتارشون رو تایید می کنند کسی که سکوت می کنه در برابر ظلمی که بهش میشه، یعنی اینکه تایید کرده که شعور نداره الان مملکت های دیگر کافی است که یک اشتباه کوچک رخ بده، ببینید چی میشه اینطوری که برخورد میشه مسئول دیگه جرات نمی کنه که کار نکنه ما عادت کردیم بخور بخور کم کاری رو بندازیم گردن تحریم های استکباران جهانی و مشتی بر دهانشان بزنیم
  • بچه مشد IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    من نميدونم چرا اين وسط از عملكرد سرمربي ميلياردي يادي نميشه؟ يادمون باشه كه اين بازيكنان اگه كارايي ندارن سرمربي انتخابشون كرده!! از تيمهاي صدر جدول ليگ چندتا بازيكن در تركيب تيم بازي ميكردن؟!! وجود شجاعي در تركيب تيم در حالي كه جزو ليست نيمكت نشين تيمش هم نيست يعني چي؟ هر كسي به اندازه خودش در اين باخت سهمي داره. حتي مديران نالايق! "ببخشيد" لايق ورزشي.
    • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      22 1
      وقتی یه نهال از ریشه دچار مشکل باشه یه کشاورز هر چقدر هم که تجربه داشته باشه کاری واسه رشد اون نهال نمیتونه انجام بده حالا شما برو فرگوسن رو بیار بذار مربی تیم ملی ..
    • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      8 1
      من یکی اینقدرررررررر نوشتم در باره ی سرمربی میلیاردی...اما نمی دونم چرا این خبرآنلاین جان همش رو سانسور کرد.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرررررااا خبرآنلاین جان؟؟
    • بچه مشد IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
      3 1
      فوتبال ما هرچقدر هم زمين خورده باشه ديگه اينقدر افتضاح نيست! مديريت استفاده از داشته هاي موجود چيزيه كه تقريبا ما توي هيچ زمينه اي اونو نداريم!! اقتصاد ما شاهدي زنده بر اين موضوع است!
  • صدرا IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    خاک تو سر این تیم ملی با اون سرمربی بدرد نخورش... آبروی ایران رو بردند... مزدک بیچاره حق داشت انقدر عصبانی باشه!
  • بدون نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    268 2
    به نظر شما آیا کسی نباید پاسخگوی این رفتار صدا و سیما با مردم باشه ؟ صداوسیمایی که متعلق به این مردمه و با سرمایه ی این مردم ریخت وپاشهای بی حساب و کتاب میکنه !!! آیا واقعا در این مورد نظر و خواسته ی مردم و یا احترام به شعور مردم جایگاهی داشت ...؟
    • حاکم IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      30 1
      شما مطمئن هستید که صداوسیما متعلق به مردم ایران هست!!!؟؟؟
  • اشکان IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    188 3
    نکته جالب در این بازی گزارش پر از حمله آقای مزدک میرزایی به نکات فنی تصویری است که گویی فراموش کرده اند که در ایران هنوز که هنوز است بازیهای تهران و شهرستانها دارای اشتباهات فاحش چه در بحث فیلمبرداری و چه در بحث گزارش است؛ بگذریم از اینکه در تهران هم این اشتباهات فراوان است و با کمی دقت می توان لیست بلند بالایی از آن را استخراج کرد؛ در ضمن شما که برای پخش «فوتبالهای زنده» سالهاست از شبکه های دیگر استفاده می کنید و لوگو های بُنجلتان در بالای قاب تصویر نشان از این سرقت دارد، چرا به دیگران خرده می گیرید. «رسانه ملی» هم همانند «تیم ملی» نشانی از ملی بودن نداشت.
  • کرد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    149 9
    بنظرم بهتر بود صدا و سیما پیام بازرگی پخش میکرد از یکی میپرسن نظرت راجع به پیام بازرگانی چیه ؟ میگه خوبه اگه وسطش فیلم سینمایی پخش نکنن
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    159 1
    واقعا هم مرد !!!!! به نظر من کل این تیم و خط بزنن و تیم جوانان و جا این تیم بفرستن ! بخدا بهتر نتیجه میگیرن .
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    88 43
    بیچاره مزدک بد شانس
  • ممد IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    74 39
    آقايان به دنبال اين باشيد که چرا کروش دنبال برد ايران نيست؟ ببينيد پشت پرده چه خبر است؟ شايد مي خواهد اخراجش کنند تا پولها را به جيب بزند و برود.
    • حاکم IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      8 4
      این مرد بی عرضه از همون اولش هم برای ما کلاس گذاشت و اشتباه از ما بود که رفتیم و اونو آوردیم و بهتره بدونیم با اومدن اون چه جیبهایی از پول بیت المال پر شده !!!
  • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    ضعيف ترين گزارشگر فوتبال
    • Aras IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      9 20
      مزدک فقط فوتبال گزارش میکنه هر چی هم باشه از فردوسی پور و خیابانی بهتره که. عادل غرق حاشیه است و خیابانی در عالم احساس سیر میکنه
  • سیاوش IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    186 4
    در حالی که رادیو ورزش مسابقه را گزارش می کرد گوینده تلویزیون گفت نمیدانیم مسابقه شروع شده یانه آیا در عهد تیرکمان سنگی زندگی میکنیم؟
    • محمد علی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      8 0
      خداییش اینو راست میگه من از رادیو داخل ماشین ضربه سر نکونام که به بیرون زد رو شنیدم وقتی اومدم خونه بازی دقیه 65 بود مزدک تازه داشت اون صحنه رو نشون میداد
    • بدون نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      13 1
      ببینید ما پهنای باند کمی داریم و سرعت انتقال اطلاعات بسیار محدود است تلفن هم که نداریم بهترین کار این است که از سرخپوستان دعوت شود تا با دود علامت بدهند که ایا بازی شروع شده یا نه برای این کار باید صدا و سیما مقداری هیزم را بر بالای استادیوم ها فراهم کند و به محض شروع بازی با دود علامت بدهند .به نظرم با توجه به مشکلاتی که در زمینه انتقال داده داریم این بهترین راه ممکنه به محض به ثمر رسیدن گل هم با دود علامت داده شود تا به اطلاع مردم برسد اگر تعداد دود چی ها زیاد شود ممکن است بتوانیم تصویر هم منتقل کنیم برای این کار به تعداد پیکسل های تصویر نیاز به دود چی داریم که باید سرعت بالایی هم داشته باشند اما نمی دانم صدا و سیما بودجه این کار را داشته باشد یا نه(تداخل دودها هم ممکنه مساله ساز شود)
  • بدون نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    175 8
    دروغ به مردم تو روز روشن: هنوز تصاوير به دست ما نرسيده---------بعد به خودش اجازه ميده تيم ملي رو مسخره كنه-------البته نميشه ايراد گرفت اشكال از بالاتره
  • بدون نام US ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    231 4
    خيلي ببخشيد صدا وسيما كه طبق عادت هميشگي يك ريال هم بابت پخش ان پرداخت نكرد و منظر بود كه الجزيره ان را پخش كند تا با پازپخش ان و فقط انداختن لگوي خودش روي لگوي الجزيره ان را پخش كند و انها هم زرنگ بودند و عمدا و با توصيه شركت اصلي صاحب امتياز مسابقات با تاخير پخش كردند اما بازهم صداوسيما دست از دزدي برنداشت
    • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      14 0
      ببینم این اسمش دزدی نیست؟ این صدا و سیمای یه کشور اسلامیه؟
    • بدون نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      20 0
      به نظر من فدراسیون باید حق پخش رو بده تا وقتی که بی پول شد بفهمه میلیارد میلیارد کجا باید خرج کنه.... این همه پول میدین به بازیکنا که چی.... یه ذره از اون پولو برای ساخت ورزشگاهها خرخ کنین....
    • بدون نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      3 17
      عزيز شما ميدوني قيمتي كه پيشنهاد شده چقد بوده؟!؟! ميدونستن واسه اين بازي نمي ارزه اينقد خرج كنن...! كارشون درسته!!!!!!!!
    • حاکم IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      20 0
      البته نا گفته نماند که ما از روی حس برادری کمکهای مالی زیادی به لبنان کردیم و شاید بخاطر همینم باشه که صداوسیما زورش میاد بازم به لبنان پول بده !!!شاید !!!
  • ایرانی IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    3 13
    شما از نتیجه بازی ناراختین، چرا صدا و سیما را خراب می کنید. البته من طرفدار صدا و سیما نیستم، ولی موضوع مهمتر حیف و میل بیت المال برای اعزام این تیم بی غیرت به بازی های تدارکاتی و رسمیه. که آخرش هم با احساسات ایرانی ها به همین راحتی بازی کنن. و برای خودشون برن تعطیلات آخر هفته. کجا چجوری و باکی حالا بماند.
  • milad CA ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    15 0
    مزدک خجالت بکش.با شعور مردم بازی کردی.یه جوری گزارش میکرد اینگار بازی پخش زندست که مدیران صداسیما ناراحت نشن.عادل فردوسی پور هم ترسو تشریف داره.چرا تا الان در مورد حق پخش صحبت نکرد؟؟؟ باید مدیران صداسیمارو توبیخ کنن
  • بدون نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    21 0
    صدا و سیمای ایران بنگاه دروغ پراکنی است. بیخود نیست که روز به روز تقاضا برای کانالهای ماهواره ای افزایش پیدا میکنه. بهتره که امکان ورود بخش خصوصی به این بخش فراهم بشه تا با تاسیس کانال های تلویزیونی خصوصی قدری فضا رقابتی بشه و این آقای ضرغامی و دار ودسته اش هر دروغ و آشغالی رو به خورد مردم ندهند.
  • مجید س IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    12 3
    وقتی بازیکنان تیم شانزدهم جدول 90 دقیقه بازی میکنند نتیجه ای بهتر از این حاصل نمیشه. به خدا اگر تیم گهر را میفرستادن بهتر و با غیرت تر بازی می کردند
  • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    8 0
    واقعا من هم اگر بجای مزدک بودم با این شاهکار کاردم میزدید خونم در نمی امد.واقعا تاسف برانگیز بود.غیر از کار غیر حرفه ای که صدا و سیما کرد که هیچ جای بحثی ندارد.ولی من به نوبه خود خوشحالم ان بازی رقت انگیز راندیدم.
  • حمید .. EU ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    14 0
    دزدی از هر نوعش که باشد زشت است مخصوصا از کسانی که داعیه مسلمانی دارند.ما تمامی فوتبال ها رو اعم از لیگ اروپا و جام جهانی و .. رو با ارم های خود ساخته میذارن ومدام تصویر رو سانسور میکنند. انسان هيچ وقت [ بيشتر ] از آن زمان خود را گول نمي زند كه فكر مي كند ديگران را فريب داده است.
  • بدون نام EU ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    13 0
    صدا و سیمای ایران یک دزد تمام عیاره که با پخش پیام بازرگانی فقط ثروت اندوزی میلیاردی میکنه و حاضر نیست حتی یک-بیستم حق پخش تلویزیونی لیگ برتر رو بپردازه.
  • مهدی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    9 0
    با سلام .میخواستم یه مثال ساده در مورد این اتفاق تاریخی بزنم.دو نفرو در نظر بگیرین یکیشون 25 سالشه اون یکی 18 سالش .بهشون یه مساله ریاضی بدین و هیچ کدومش نتونن حلش کنن بیشتر کدومشو مورد سرزنش قرار میدین؟من اونی که بزرگتره رو مورد سرزنش قرار میدم.چرا؟چون با اینکه 7 سال از اون یکی بزرگتره و می تونست در این فاصله زمانی پیشرفت بکنه ولی خودش نخواسته.من کاری ندارم که استادش چی یاد داده و نداده، ولی اینکه خودش نخواسته پیشرفت بکنه مهمه.الانم آقای کی روش هر چقدرم به این بازیکنای میلیاردی جهت درستو نشون بده باز جواب نمی گیرین .چرا؟چون دیگه لذت فوتبال براشون مفهومی نداره،دیگه ظرفیت یادگیریشون لبریز شده،پس بهتره از نفراتی استفاده بکنیم که ظرفیته یادگیریرو داشته باشن.بیاین به این جوونا میدون بدین .
  • من IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    20 0
    آقا باخت کاره انگلیسه!! بیخود به عوامل داخلی گیر ندید
  • پوریا IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    7 0
    خیلی جالب وقتی صدا و سیما فوتبال داخلی رو از شبکه های جام جم پخش میکنه برای اینکه شبکه ای از تصاویر استفاده نکنه لوگوی خودش رو بزرگ و سفید کم رنگ وسط تصویر میندازه تا مبادا کسی از تصاویر استفاده کنه بعد خودش ....
  • امير از سمنان LU ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    7 1
    من نميدونم چرا صدا و سيما به ورزش بها نميده؟؟؟حالا برنامه هاي بي محتواي كه اسم نميبرم از يك هفته قبل آماده ميشن واسه پخش زندش.اه اه حالمون به هم خورده از اين وضع.پس تعصب ملي اينا چي شده؟؟؟؟؟؟
  • سهیل IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    10 1
    اگر پول ندادن و حق پخش نخریدن چرا به مردم دروغ می گن و می گن بازی را زنده داریم پخش می کنیم صادقانه بگن قیمت بازی نا عادلانه بود و ما بازی رو با تاخیر نمایش می دیم. هم دروغ می گن و هم از طرف کانال دیگه ای بازی رو به صورت دزدی پخش می کنن و ما رو هم تو معصیت شریک می کنن. من فکر می کنم علما باید فکری بکنند برای صدا و سیما که آیا تماشای تلویزیون به این صورت مکروه هست یا نه. بالاخره حق پخش ، مالکیت محسوب می شه و شکستنش مصداق سرقت.
  • رضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    7 0
    نکته جالب این بود وقتی همه سایتها نتایج زنده رو نشون میدادن بخش نتایج زنده سایت ورزش3 که متعلق به شبکه 3 می باشد قطع شد . صدا و سیما مردم رو چی فرض میکنه؟!
  • محمد IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    4 0
    حالا چه پخش زنده چه غير زنه. خيلي خوب بازي كردن كه بخوايم زنده ببينيم/ بايد مسئولين ورزشي! به سمت استفاده از بازيكناي بي نام و نشون كه غيرت ايراني و انگيزه بازي دارن و نگران ساقهاي ميليارديشون نيستند ، برند
  • بدون نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    4 0
    واقعازشته.وقتی مسئولین مااینقدرقانون گریزباشن دیگه چه انتظاری ازمردم عادی هست؟ ضمناباعث تاسفه اون دوست عزیزمون گفته کیروش ازقصدمیبازه تاپول بگیره بره.دوست عزیز یه مربی حرفه ای هیچوقت باآبروواعتبارحرفه ایش معامله نمیکنه.بی انصافی نکن.حالاکه باختیم قرارنیست که همه چیزحتی اخلاق روببازیم.بردوباخت جزیی ازفوتبال ،ورزش واصلازندگیه.جنبه داشته باشید.همین آقای کیروش چندوقت پیش تویه کنفرانس خبری بلندشدوبرای موفقیت بینظیرورزشکاران المپیکی ایران کف زد.ایشون پای ثابت تشویق ازوالیبال وبسکتبال ایران هم بودن.انصاف داشته باشید.آقای کیروش بسیاردوست داشتنی ومحترمن لطفاتهمت نزنید.بهتره چاره کارکردنه این که فضاروغبارآلودکرد.
  • علیرضا IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    10 0
    ما از رادیو گزارش مستقیم رو می شنیدیم و بازی تا دقیقه 35 یک هیچ به نفع لبنان بود ولی این مزدک دروغگو میگفت نمیدونیم بازی شروع شده یا نه.... دروغ تا چه حد؟؟؟؟؟
  • رضا IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    6 0
    جالب این بود که یکی از شبکه های رادیویی داخلی تصاویر را داشت و زنده گزارش می کرد، یکی دیگر از شبکه های رادیویی داخلی هم یک گزارشگر در ورزشگاه لبنان داشت که بازی را با موبایل گزارش میکرد. در نیمه دوم برای اینکه صدا مردم در نیاد، شبکه اولی (رادیو) گفت که ما داریم از گزارش گزارشگرمون در ورزشگاه گزارش میکنیم. یعنی صدای گزارشگرمون را گوش میدیم و به شما دوباره انتقال میدیم. ولی جالب بود که گزارشها کاملا متفاوت بود. مزدک هم بعد از نیم ساعت که بازی تموم شده، میگه الان به من گفتند که بازی با همون نتیجه تموم شد... ما هم که گلابی...
  • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    4 1
    در کل همون بهتر پخش نشد کلی پول پخش بازی میدادن و آخر میدیدیم و فقط حرص میخوردیم
  • علی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    1 0
    به نظر من : 1- راننده اتوبوس نمی تواند چون راننده خوبیه ناخدای خوبی هم باشد . کفاشیان بدرد فدراسیون فوتبال نمی خورد امیدوارم مسئولین متوجه این موضوع باشند. 2 - وقتی در انتخاب نفرات تیم ملی شایسته سالاری نباشد همین می شود 3- ازتیم های بالای جدول لیگ برتر چند نفر در بازی بودند 4 - در زمانی که تیم ما از لبنان عقب بود هیچ عجله ای نزد بازیکنان ما در شروع مجدد بازی نبود مثل اینکه ما جلوتراز حریف بودیم .5 - امیدواریم هنوز که برای جبران کردن زمان وجود دارد مسئولین محترم از خواب بیدار شوند وجوانان جنگنده و با تعصب و با انگیزه را به تیم ملی دعوت کنند تا حداقل اگرهم باختیم بدانیم بازیکنان ما جنگیدن باختندو اینجوری مردم هم به سربازان افتخار میکنند.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    4 1
    چرا باید رویانیان به فوتبال بیاد......... چرا باید خوردبین از فوتبال بره......... چرا باید با وجود شایستگی مربیان ایرانی مربی خارجی سرمربی تیم ملی بشود.............. چرا باید با وجود 30 سال بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس امسال تا این حد ضعیف شوند.................. آقایان و خانم های محترم....فوتبال ناپاک شده و عده ای آمده اند تا ریشه فوتبال را برای همیشه در این مملکت بخشکانند .................همه شما آنها را می شناسید از رئیس جمهور محترم گرفته تا آن آقایی که اختلاس میلیاری می کند هدفشان مشترک است.............تیشه بر ریشه فوتبال....
  • همایون IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    رسانه ملی نه زد و دروغگوی ملی،تیم بد بود اما تردید ندارم اینا قصد ایجاد جو منفی دارن،از دقیقه 20 کارشناسی میکنند اونم کی، مظلومی...
  • شروین IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    3 6
    سپاهان به جای تیم ملی میرفت بهتر بود
  • AMIR IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    4 0
    بازی های اروپایی هم که پخش می کنیددزدیه اینم می خواستین همون کاروبکنید خوبم دزدی نمی کنیداخرین بازی بارساکه شبکه 3پخش کرد2ساعت قبل شروع شده بودوبه اسم پخش زنده ...!! بعدمیگن چراماهواره می بینیدحداقل نمی گه تصویرقطع شد
  • بدون نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    6 0
    با تاسف از عملکرد صدا و سیما. به جای این که هر روز کانال تلوزیونی اضافه کنید 4 تا کانال درست و حسابی داشته باشید که صد البته با وجود بعضی افراد در راس امور سینمایی و تلوزیونی بعیده
  • بدون نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    5 0
    من نمی دونم برای بعضی اقایون ، واقعا خجالت معنایی داره؟ یعنی در حد یه ذره؟ واقعا ؟؟؟
  • کیان IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    6 0
    نمیدونم صداوسیما کی میخواد از رو بره
  • بدون نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    4 0
    یعنی رفتار صدا وسیما که رسما و مستقیم به شعور مردم توهین میکنه نشون از شعور بالای خودش و مسئولای رده بالاش داره..اون از افتضاح اجلاس که حتی بابتش یه عذرخواهی هم نکردن و اینم از پخش مرده زندشون که رسما دزدی بین المللی و مایه فضاحته
  • ندا IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    4 0
    همان بهتر که این بازی پخش مستقیم نشد.!!!!!
  • فارس روستای اسفندران IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    9 0
    جمع کنین این تیم ملی رو به خدا پولشو خرج تیمهای دیگه بکنین این بازیکنا حقوق اداره کار هم زیادشونه
  • غلام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    9 0
    به قول ضرغامی چیزی نشده به جای سوریه گفتیم بحرین وبه جای غیر مستقیم گفته اند زنده.فقط اعتماد در دنیا و پیش مردم نداریم وگرنه چند شبکه داریم.این هم مهم نیست .
  • مهدی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    4 0
    به نظر من اگه حتی 10 دقیقه اون رو زنده پخش میکرد بهتر از 90 دقیقه مرده اون بود.من که رفتم از رادیو دنبال کردم
  • عرفان IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    7 0
    با سلام. بعد میگن نمیدونیم چرا مردم میرن سراغ ماهواره..باد این وضع فوتبال پخش کردنشون.
  • میثم US ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    8 0
    شانس بیاریم نفهمن برای ال کلاسیکو و لیگ قهرمان اروپا هم رسانه محترم ملی دزدی می کنه !! و گرنه کل مردم جهان مجبورن این بازی ها رو با سی دقیقه تاخیر ببینن !!
  • شيراز IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    5 0
    به خدا اگر هر تيمي جزتيم كي روش و پرسپوليس استقلال ميرفت ميبرد . نميدونم مثلا نفت يا فجر
  • masoud US ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    5 0
    اقا مشکل کی روش نیست بازیکنا کیفیت لازم رو ندارن
  • مخاطب IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    4 2
    دوستانی که از مزدک بیچاره ایراد میگیرن فکر میکنن اگه فردوسی پور که گندشونه و اونهمه هم ادعای حق و عدالتش میشه میتونست حرفهایی غیر از حرفهای مزدک تحویل ملت بده؟؟؟ جراتشو داشت؟؟معلومه که نه! پس مشکل این اشخاص که حقوق بگیر این سازمان هستند نیست! مشکل از جای دیگری است!
  • نازی A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    14 2
    صدا و سیمای دزززززززززززززززد...............
  • کمال IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    8 0
    من میگم از( 6 ) تا تیم اول لیگ مسابقه انتخابی بگیرن برنده بجای تیم ملی بره مسابقه بده. حداقل هماهنگن.
  • سامان IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    5 1
    به نظر من تیم ما به جام جهانی 2014 صعود نخواهد کرد نه به خاطر باخت از لبنان . اگر نگاهی به 10 سال اخیر فوتبال آسیا و منطقه خلیج فارس داشته باشیم و هم چنین فوتبال خودمان را هم که می بینیم 1- سوء مدیریت 2-عدم ثبات مدیریت3-نبود کارشناسان دلسوز وخبره در راس فوتبال 4 -آوردن آدم های سیاسی در فوتبال و.....حال خودتان قضاوت کنید آیا ما با این وضعیت صعود خواهیم کرد
  • بدون نام EU ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    19 0
    هرجا سخن از صدا و سیما است نام دزدی و قارت می درخشد
  • ستاره US ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    5 1
    خوب است آقای کی روش وفدراسیون فوتبال بدانند: آقای ولاسکو یک جمله زیبا گفت: "ذهنیت من بر این است که نام بازیکنان در ایران اهمیت زیادی دارد و مردم فکر می‌کنند وقتی یک بازیکن شناخته‌تر باشد، همیشه بهتر بازی می‌کند و یا اگر یک بازیکن جوان و گمنام باشد، همیشه مقصر است. برخی از مربیان از نام‌های بزرگ می‌ترسند اما نام بزرگ برای من مهم نیست و هر بازیکنی موظف است بهترین نمایش را داشته باشد."
    • محمد IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
      2 1
      پس یه لطفی کن نظر ورداسکو در مورد کارلوس کی روش رو بخون. شما حقتونه امسال قلعه نویی سرمربیتون باشه . همینه انقدر عقب موندست فوتبالمون
  • برهان IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    9 1
    مزدک که گناهی نداشت.یا کسر حقوق ویا اخراج........................پس شیرینتر همین بود که اینطور شیرین کاری کنه.
  • عبدالله خاکی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    6 0
    کدخدای ده که مرغابی بود.....
  • دانیال IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    3 16
    فقط نکونام خوب بود
  • محمد IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    5 2
    یعنی کسایی که به کی روش توهین میکنن خیلی شبیهن به کسایی که سال 98 به ایویچ توهین میکردن وقتی کی روش رفت میفهمید کجای کارید. خیلی عقب مونده هستید خیــــــــــــــــــــــــــــــــــلی
  • بدون نام IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    4 1
    آقا همه ساكت لطفا ، همه ساكت . فوتبال ما حرف نداره . ميريم جام جهاني اونجا هم تو المپيك هامبورگ لندن قهرمان ميشيم . اگه نشديم !