دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در واکنش به اظهارات رئیس جمهور تاکید کرد: طبق قانون اساسی دولت دو دوره بیشتر نمی تواند بماند و دوره بعد به انتخاب مردم مربوط می شود.

به گزارش خبرآنلاین حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری گفت: آقای رئیس جمهور، طبق قانون اساسی شما و دولت شما با همه تلاشها و توفیقات اش، دو دوره بیشتر نمی تواند بماند و دوره بعد به انتخاب مردم مربوط می شود.
وی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور!، آنچه می ماند خط نظام و اصولگرایی است.
اهم صحبت‌های عضو ارشد حزب موتلفه در ادامه می آید:
-   در دوره دوم ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی، برخی از کارگزارانی‌ها می خواستند که در قانون ریاست جمهوری تجدید نظر شود که ایشان برای یک دوره دیگر بماند و در آن زمان نیز من موضع گیری مناسبی انجام دادم که قانون اساسی را نمی توان با احساسات و عواطف پیش برد.
-   اگر منظور ایشان این است که خط وی و دولت، خط نظام است و ادامه می یابد، این مساله می تواند درست باشد. نباید گذاشت که تصور شود آقای احمدی نژاد و دوستانشان می خواهند یک دوره دیگر بمانند.
-   آقای احمدی‌نژاد! دولت شما در طول مدت عمر خود کارهای بسیار خوبی انجام داده که این به خاطر پایبندی به اصول، آرمانها، انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده و با این اظهار نظر که می خواهید بمانید زیر سوال می رود. بگذارید مردم برای دور بعد رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.
-   برخی دوستان آقای احمدی نژاد در نظر دارند که دولت وی 8 سال نیست بلکه بیست سال ایشان می ماند و مردم در خصوص این اظهار نظر ها سوال دارند.
-    انتخابات ریاست جمهوری پیچ تندی در کشور است؛ اصولگرایان همانطور که به انتخابات ریاست جمهوری توجه دارند نباید بگذارند فرصت برای انتخابات شوراها نیز از بین برود.
-   در حال حاضر حدود 25 نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری برای اصولگرایان وجود دارد و اگر منفردان و اصلاح طلبان نیز به آن اضافه شوند حدود 40 نامزد وجود دارد که ما فقط یک نفر را می خواهیم انتخاب کنیم.
-    در آزمایش جبهه متحد اصولگرایان مخلصانه عمل شد اما دیدیم که برخی سعی کردند ما را محاصره کنند و بعدا متوجه شدیم در این محاصره بسیار حساب شده عمل کرده بودند.در حال حاضر جبهه متحد اصولگرایان که برای انتخابات مجلس بود، وجود ندارد و ما به عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری و موتلفه اسلامی قصد نداریم آن را احیاء کنیم اما قصد داریم طبق نظر آیت الله مهدوی کنی به ائتلاف جدید اصولگرایان توفیق پیدا کنیم.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    24 72
    احمدی نژاد خیلی از آدمهایی مثل بهتره
  • بدون نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    مگه ایشان را مردم انتخاب نکردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    این حرف یعنی چی؟ مگه تا حالا مردم خودشون رئیس جمهور رو انتخا نکردن؟ !!!! واااا !!!!
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    48 5
    کی گفته نظام یعنی اصول گرایی ؟؟؟؟؟؟؟ انچه می ماند خط نظام واصولگرایی است؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    45 3
    والا ما که اصلا از احمدی نژاد و کارهاش راصی نیستیم ولی اگه قراره شما و همپیمانانتون رئیس جمهمور شین همون بهتر ایشون بمونه
  • بدون نام US ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    2 5
    حالا حواس آقای احمدی نژادو پرت نکنین بذارین ما مسکن مهرمونو تحویل بگیریم.
  • بدون نام IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    3 0
    این دوره لطف کنید یه چهره محبوب تر رو انتخاب کنید که مردم زیاد ناراحت نشن و ...
  • بدون نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    7 0
    پس نتیجه میگیریم که ملت حرف راست رو میزدن.
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    2 1
    مردم سال 84 و 88 درست انتخاب کردن و اصلا علاقه ای به راست سنتی ندارن. راست سنتی لطفا اسم مردم و محبوبیت و .... رو نیاره که برای ما مثل طنزه. زنده باد احمدی نژاد و مشایی