هفته نامه پنجره در شماره این هفته خود در گزارشی با واکاوی و تحلیل سخنان محمود احمدی‌نژاد در گفتگوی زنده تلویزیونی پرداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، این هفته نامه با اشاره به حواشی ایجاد شده ناشی از این مصاحبه این حواشی را خودخواسته دانسته که دولت از آن اهدافی را دنبال می کند. در این گزارش بخشی از صحبت های رییس جمهوری درخصوص سیاست خارجی، بیداری عمومی،سند چشم انداز، عدم حضور حجته ای‌ها و منحرفین در درون دولت،اجرای قانون اساسی و در نهایت شاه بیت این اظهارت جنجالی یعنی «از کجا می دانید که سال پایانی دولت است؟ دولت برای ملت است و ملت هم تا همیشه ماندگار است.» مورد بررسی قرار گرفته است. این هفته نامه در ادامه گزارش خود درباره اینکه آیا واقعا امسال، سال پایانی دولت احمدی‎نژاد است یا این‎که احمدی‎نژاد همچنان در رأس قدرت باقی خواهد ماند، به‎سراغ برخی از شخصیت‎‎های سیاسی رفته است که در ادامه اظهارات سه احمد توکلی، صادق زیباکلام و ایرج ندیمی در اینباره می آید:
احمد توکلی«نماینده تهران در مجلس شواری اسلامی»
فعلا قصد ورود به مسائل مطرح شده از سوی رییس‎جمهوری را ندارم. صحبت‎‎های بی‎اساس زیادی از سوی ایشان مطرح شده است که در آینده‎ای نزدیک و به‎صورت مشروح به آنان پاسخ خواهم داد.
صادق زیبا کلام «استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران»
احمدی‎نژاد با این اظهارنظر قصد داشت بگوید که برای رفتن من خیلی عجله نکنید و من هنوز فرصت دارم. و زمان حضور در قدرت تمام نشده است و برخلاف آنچه که مخالفین وی تصور می‎کنند، وی در عرصه قدرت باقی خواهد ماند، و حتی ممکن است که رییس‎جمهوری بعدی یکی از حامیان مشترک دولت و جبهه پایداری باشد که در این صورت حضور احمدی‎نژاد در قدرت ادامه خواهد داشت.
ایرج ندیمی «نماینده لاهیجان در مجلس شورای اسلامی»
اساسا هر مسئولی به‎دنبال بقای سیاست‎‎های خود است. ایشان با گفتن این جمله نشان داد که نسبت به حمایت از یک نامزد خاص بی‎میل نیست و در نهایت خواست بگوید که احمدی‎نژاد تمام شدنی نیست و دولتش ادامه خواهد داشت.

/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام NL ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    مقصر اصلی‌ صدا و سیماست که یک خبرنگار حرفه ای و مسلط (نظیر فردوسی‌پور) را برای مصاحبه با رئیس جمهور انتخاب نمی‌‌کند تا سخنان سراسر متناقض و پر از توهم وی را را نقد کرده و به چالش بکشد. آیا صدا و سیما نمی‌‌تواند این پیش شرط را برای مصاحبه بگذارد تا کسی این چنین، کشور را به بحران نبرد؟
    • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
      154 4
      شما چقدر ساده اي! تمامي اين شوها به وسيله خود صدا و سيما مديريت ميشه آنوقت شما انتظار داريد انها يك خبرنگار قوي بكار گيرند!!!
    • بدون نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
      21 44
      البته مثبت دادم ولی با فردوسی پور موافق نیستم
    • محمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
      فردوسی پور کی باشه که بتونه احمدی نژاد رو بپیچونه. عزیزم اون فوتبال بی در و پیکره که فردوسی پور توش می تونه مانور بده . کما اینکه دیدید حتی تو فوتبال افرادی مثل آقای شریفی که کارشون حساب کتاب داشت ،به فردوسی پور باج نمی دادن و عادل جون و مات میکردن.
  • بهداد IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    105 5
    آقا حسام عزیز شما از رسانه ملی چه توقعاتی دارید ... باید به خدمت شما عرض کنم چیزی که از رسانه ملی پخش شد مانند گذشته نه یک مصاحبه بلکه تریبونی آزاد برای بیان دیدگاه های تکراری است. اصلا قرار نیست سوالی از ایشان پرسیده شود
    • محمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
      40 5
      اصلا یکی دو بار هم که از ایشون سوال پرسیده شد کار همیشگی رو کردن سوال رو با سوال جواب دادن و کلا جواب نمیده و فقط میپیچونه همرو و فکر میکنه هیچ کس نمیفهمه
  • بدون نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    88 2
    این گونه صحبت کردن نشان از بالا گرفتن شعله آتش چنگ قدرت در پشت پرده بین سیاستون و ......
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    24 1
    مي گويند پشه اي از روي فيلي مي خواست برخيزد، گفت آقاي فيل محكم باش كه مي خواهم پرواز كنم! فيل گفت: ندانستم كي آمدي و چه مدتي بودي تا براي رفتنت آماده باشم! خيلي براي خودشان حساب باز مي كنند و گمان مي كنند نقشي در عرصه تمدني داشته اند!!!
  • سینا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    31 2
    احتمالامنظوررییس جمهورتکرارشرایط روسیه ومدودف و پوتین است
  • بدون نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    26 2
    آيا اين ادبيات شايسته رياست جمهور يك كشور است؟ رييس جمهور يعني "بهترين فرد" كشور براي مديريت 75 ميليون نفر.
  • بدون نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    3 1
    اقای ندیمی با این حرف شما چه میخواهید بگویید؟
  • بدون نام US ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    0 4
    با با بیخیال هر چی خدا بخواد
  • یونس IQ ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    3 1
    حرفهای احمدی نژاد جای تامل دارد!!!
  • ع ع IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    3 1
    احمدی نژاد طعم قدرت را چشیده و به آسانی راضی نیست کنار برود، ذاتا شخصیتی اینگونه دارد.