وزیر اطلاعات دولت سازندگی می‌گوید در انتخابات آتی برنامه‌های نامزدها باید محور باشد نه افراد.

حجت‌الاسلام علی فلاحیان در پاسخ به سؤالی درباره تلاش فتنه‌گران برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور از طریق شرکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری آتی، گفت: کسانی که در فتنه 88 نقش داشتند، قطعاً نباید در انتخابات شرکت کنند چراکه عملکرد بدی داشته‌اند؛ اصلاحات تمام شده است.
وزیر اطلاعات دولت سازندگی در ادامه گفتگوی خود با فارس درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر نامزدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات92، تصریح کرد: من این موضوع را از آقای هاشمی رفسنجانی نشنیده‌ام اما به نظرم، باید جوان‌ها در انتخابات 92 نامزد شوند.
وی همچنین درباره نامزدی خودش نیز گفت: من گفتم جوان‌ها در انتخابات شرکت کنند، من 62 سال دارم و جوان نیستم.

در همین حال قائم مقام دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از تنظیم برنامه‌هایی برای رییس جمهور آینده در حزب متبوعش خبر داد.
پرویز سروری با بیان این که از آبان‌ماه وارد مباحث جدی‌تری در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری آینده می‌شویم، افزود: هم‌اکنون در حال تنظیم برنامه‌هایی هستیم که رییس‌جمهور آینده باید مورد توجه قرار بدهد.
وی در گفتگو با ایسنا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در جمعیت رهپویان تلاش می‌کنیم تا توقعات و آنچه که رییس‌جمهور آینده باید با توجه به تمامی شرایط مدنظر قرار بدهد را تنظیم کنیم.
قائم مقام دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همچنین اظهار کرد: در مورد انتخاب کاندیدای موردنظرمان باید در مورد برنامه‌هایش با او به تفاهم برسیم. و اصلا این برنامه‌هاست که نقشه راه جمعیت است و باعث انتخاب کاندیدای موردنظرش خواهد شد.
سروری تاکید کرد که جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی هنوز وارد بحث در مورد مصادیق انتخابات ریاست‌جمهوری آینده نشده است.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =