جماران نوشت:

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در حاشیه مراسم تجدید بیعت نمایندگان مجلس خبرگان با آرمان​های امام خمینی(ره)، در خصوص راهکارهای رفع اختلاف میان مسئولان نظام و عمل به توصیه​های امام راحل در این زمینه، اظهار داشت: توصیه ما برای وحدت ما همان فرمایشات همیشگی امام(ره) و راهکارهایی است که همیشه مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.
رئیس هیات عالی حل اختلاف قوا افزود: الحمدلله اکنون وضع قوای سه گانه و مسئولان عالی نظام، وضع خوبی است؛ می توان گفت تقریبا هماهنگی خوبی میان آنها وجود دارد و مشکل خاصی نیست. برخی اختلافات قانونی در تفسیر برخی قوانین عادی و اصول قانون اساسی وجود داشت که در هیات عالی حل اختلاف بررسی شده و بحمدالله حل شده است، لذا مشکلی نداریم.
آیت الله هاشمی شاهرودی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص شرایط حضور همه اقشار مردم و گروه​های مختلف سیاسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: حضور گروهها و نیروهای انقلاب در صحنه انتخابات آینده موضوع مهمی است و حتما مردم ما در پای صندوق های رای حاضر می شوند و ان شاء الله همه شرایط برای حضور گروه​های گوناگون سیاسی در انتخابات آینده وجود دارد.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
    27 2
    یعنی اصلاح طلبان هم میتوانند با کاندیدایی مانند سید محمد خاتمی شرکت کنند؟! در این صورت که اصولگرایان شکست سختی خواهند خورد!!!
    • بدون نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
      3 12
      اصلاح طلب ها هم می تونند شرکت کنند ولی ایندفعه هم اراشون یا از ارای باطله کمتر می شه یا شاید هم اراشون منفی بشه.اینه که خودشون سبک نکنند بهتر است.از قدیم گفتند سری که درد نمی کنه چرا دستمال می بندی.فکر نون کن که خربزه آب است.ما باید فعلا یه جوری گلیم خودمون بکشیم بیرون.
  • علیزاده گاوزن IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
    1 1
    حضور اصلاح طلبان ،شرایط و ملزوماتی دارد.بی تردید شرکت محمد خاتمی میتواند شور انتخاباتی را صد چندان کند