استاندار تهران اعتقاد دارد سیاست های عرضه و تولید مسکن اثر خودش را می گذارد و روسیاهی به کسی می ماند که بخواهد در این آَشفته بازار مردم را اذیت کنند.

مرتضی تمدن، استاندار تهران اعتقاد دارد سیاست های ساخت و ساز دولت در بخش مسکن در ثبات قیمت ها اثر خواهد داشت و رو سیاهی برای افرادی که قصد اختلال در بازار را دارند باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرآنلاین تمدن پس از افتتاح چند پروژه در شهریار و شهر جدید اندیشه در رادیو تهران گفت: « امروز  در خدمت مردم  شهریار و شهر جدید اندیشه هستیم و نزدیک به 45 میلیارد تومان پروژه افتتاح شد. مرحله بعدی افتتاحیه ما در شهریار تقریبا برای ایام دهه فجر خواهد بود. » 

او ادامه داد: « در مورد مسکن مهر به زودی مژده افتتاح بزرگی را با حضور مسئولان ارشد کشور خواهیم داد. »
بر اساس گفته های استاندار تهران 267 هزار مسکن مهر در استان تهران وجود دارد و  110 هزار واحد از اوایل سال گذشته تا الان به تدریج افتتاح شده است و تحویل مردم داده شده است و مابقی هم تا پایان سال 92 تمام خواهد شد.
استاندار تهران در ادامه گفته های خود به این نکته تاکید کرد تا زمانیکه نواقص واحد های مسکونی مسکن مهر رفع نشود تحویل داده نخواهد شد: « بخش عمده ای از مسکن مهر در شهر پرند و پردیس است که کار دارد خوب پیش می رود. البته نگذاشتیم افتتاح شوند تا خدماتی مانند مدرسه تکمیل شود. ما تا نواقص را بر طرف نکنیم اجازه نمی دهیم خانه ها را به مردم بدهند. »
تمدن به مردم هشدار داد که برخی تعاونی ها پول بیشتری از مردم دریافت می کنند و در صورت بر هم زدن توافق اولیه از سوی برخی تعاونی ها سریعا آن را به اطلاع فرمانداری ها برسانند: « البته برخی مسکن های مهر را تعاونی ها می سازند و دست آنان است و تاخیر دارند. برخی از آنها بر خلاف توافق اولیه  پول بیشتری می خواهند. من خواهش می کنم اگر تعاونی ها خارج از توافق های اولیه درخواستی داشتند مردم به فرمانداری ها در سراسر استان تهران خبر دهند. برخی تعاونی ها اسم می گذارند که  می خواهند خدمت بیشتری بدهند و به دنبال آن پول بیشتری دریافت کنند. اصلا نباید اینطور باشد. درب فرمانداری ها در سراسر استان تهران باز است و مردم هر جا احساس کردند که تعاونی ها بر خلاف توافق اولیه درخواست پول کردند فورا به فرماندارن خبر دهند. »
استاندار تهران همچنین گفت: « امیدوارم با توجه به روند خوبی که مسکن مهر در تهران دارد اگر شاهد تقاضا جدیدی بودیم موج دوم مسکن مهر را در تهران آغاز کنیم. ضمن اینکه مسکن ویژه در استان تهران آغاز شده است. »
تمدن در رابطه با جزییات مسکن ویژه تهران هم به این شکل اظهار نظر کرد: « ثبت نام مسکن ویژه تهران را وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است و به زودی آغاز می شود که شرایط آن را هم آقای وزیر اوایل هفته اعلام کرد. مردم عزیز به زودی روز و نحوه ثبت نام و همچنین جزییات بیشتر آن را خواهند شنید. »
او در پایان به این نکته اشاره کرد که سیاست های عرضه و تولید مسکن اثر خودش را می گذارد و روسیاهی به کسی می ماند که بخواهد در این آَشفته بازار مردم را اذیت کنند.

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    12 0
    ما که 50متر اپارتمان 10 سال پیش خریدیم تو چندساله با پس انداز 10 ساله نتونستم 20 متر بزرگتر بخرم وای به حال اونیکه تازه میخواد خونه بخره ..اگه کار باشه یک جوان 30 سال هم کار کنه نمی تونه اپارتمان بخره....