ابراهیم‌زاده زمانی در ذوب‌آهن دستیار کربکندی بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ منصور ابراهیم‌زاده سرمربی نفت تهران فردا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد، آن هم در شرایطی که رسول کربکندی روی نیمکت تیم اصفهانی حضور دارد و جانشین ابراهیم‌زاده شده است. مطمئنا برای ابراهیم‌زاده پیروزی در این بازی اهمیت زیادی دارد و او امیدوار است که تیمش این روند صعودی را ادامه دهد. ابراهیم‌زاده در خصوص شرایط نفت تهران و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.
به نظر می‌رسد پیروزی در انزلی شرایط تیم شما بسیار خوب کرده، درست است؟
به نظر من گاهی اوقات این پیروزی‌ها می‌تواند پیامدهای منفی هم در پی داشته باشد. ما 6 گل به صنعت نفت زدیم و در بازی دوستانه استقلال را بردیم ولی به پیکان باختیم. گاهی اوقات جوان‌ها از برد مغرور می‌شوند و باید همیشه برای موفقیت تلاش کنند و به یک یا دو پیروزی قانع نشوند.
جایگاه دومی برای شما راضی‌کننده است؟
در حال حاضر 4 تیم در جدول با ما هم امتیاز هستند و 3 تیم هم 10 امتیازی هستند. ما به جایگاه دومی دلخوش نیستیم یک باخت می‌تواند باعث سقوط 6 پله‌ای ما شود. الان نباید به جایگاه خودمان توجه کنیم و 28 هفته دیگر باقی مانده است. البته قرار گرفتن در این جایگاه می‌تواند انگیزه تیم ما را بیشتر کند. باید تلاش بیشتری کنیم تا به موفقیت‌های بیشتری برسیم.
این روزها خیلی از بازیکنان لیگ برتر نسبت به توپ‌هایی که در بازی‌ها استفاده می‌شود معترض هستند و معتقدند کیفیت پایینی دارد. در این مورد چه صحبتی دارید؟
بچه‌ها می‌گویند که توپ‌های لیگ برتر تغییر مسیر می‌دهند و شاید بادش تنظیم نیست. من هم از بچه‌ها شنیده‌ام که توپ‌های لیگ چندان خوب نیست و تغییر مسیر می‌دهد.
فکر نمی‌کنید سازمان لیگ باید به حرف‌های بازیکنان اهمیت بدهد و توپ‌ها را عوض کند؟
به هر حال این موضوع هم می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد ولی گاهی اوقات توپ هم در باخت‌ها یا اشتباهات تاثیری ندارد.
در مورد رویارویی با ذوب آهن چه صحبتی دارید؟
به نظر من بازی سختی است. بازیکنان ذوب آهن با تفکرات من آشنا هستند و من هم آنها را می‌شناسم. من فکر می‌کنم ذوب آهن برای بهتر کردن جایگاه خود با انرژی زیادی مقابل ما قرار خواهند گرفت.
حالا قرار است مقابل رسول کربکندی قرار بگیرید. رویارویی با او برای شما حساس نیست؟
ما دیر به دیر همدیگر را نمی‌بینیم و خانه من و آقا رسول 200 متر بیشتر با هم فاصله ندارد. در ضمن در سال‌های اخیر مقابل هم قرار گرفته‌ایم.
شما چند سال در کنار او کار کردید و به نظر می‌رسد آن سال‌ها برای شما مهم بود که در نهایت توانستید به عنوان سرمربی مشغول به کار شوید؟
من قبل از آنکه با آقای کربکندی کار کنم مربیگری می‌کردم و زمانی هم که در ذوب آهن بودم تلاش کردم تا چیزهایی که لازم است را یاد بگیرم. من حتی وقتی از شخص خاصی نکته‌ای ببینم که به دردم می‌خورد حتما استفاده می‌کنم.
خیلی‌ها معتقدند وقتی شما از کربکندی جدا شدید او دیگر نتوانست در مربیگری چندان موفق باشد. در این مورد چه صحبتی داری؟
شما لطف دارید، اصلا اینطور نیست.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 239166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =