۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹

نمایندگان آذربایجان در جلسه علنی امروز نسبت به وضعیت رسیدگی و نحوه خبررسانی صدا و سیما اعتراض کردند.

نمایندگان می گویند که چرا صداوسیما اطلاع‌رسانی درستی از زلزله ورزقان نداشته است و انگار که نه انگار بین 70 تا صددرصد 200 روستا تخریب شد و 300 نفر کشته شدند و جمع زیادی بی‌خانمان شدند.همچنین اسدی نماینده مشکین شهر نیز در تذکری نسبت به اقدام صداوسیما در پخش خنده بازار تذکر داد و گفت: پخش خنده بازار در زمانی که دو روز عزای عمومی اعلام شده است چه توجیهی دارد. هیات رییسه باید شدیدا به صداوسیما تذکر دهد.وی تصریح کرد: مسئولان صداوسیما خجالت بکشند آنجا مردم جان خود را از دست داده اند و اینجا خنده بازار پخش می کنند، بیگانگان با ما ابراز همدردی می کنند ولی صداوسیمای ما نه.
 الله وردی دهقان نماینده ورزقان امروز مهمان کافه خبر است تا درباره شرایط مردم و ضعیت مناطق زلزله توضیحاتی ارائه دهد.شما هم می توانید سوالات خود را از همین جا با ما درمیان بگذارید.
23245
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 235691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام SE ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    31 2
    لطفا ازشون بپرسین واقعا به کمک کشور های خارجی نیازی نیست؟؟ ترکیه در حالی اعلام آمادگی کرده که خودش چند وقت پیش تجربه زلزله به مراتب شدیدتری رو داره و میتونه تجربیاتشو در اختیار ایرانیا بزاره، آلمان هم اعلام کرده حاظره پزشک اعزام کنه ایران، آیا کمبود کادر پزشکی نداریم که این کمک رو رد میکنیم؟ چه اتفاقی میافته اگه این کمک ها رو قبول کنیم. مرسی.
    • حميد IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
      1 30
      به نظر من وقتي يه كشوري ميتونه خودش تموم نيازهاشو برطرف كنه چه نيازي به قبول كمكهاي بيگانگان داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! آمريكا و كشورهاي غربي اگه واقعا دلشون به حال مردم ميسوزه "حالا تحريم هاشو ول كن كه ميگيم فشار به حكومته" چرا به ژاپن بمب هسته اي زدند و مردم بي گناه رو از بين بردند و به چاهي انداختند كه بعضي هاشون حالا حالا ها هم نميتونن بالا بيان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و هزاران چراي ديگر...
    • بدون نام US ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
      19 0
      عزیزم به تجربه نیست ما توی زلزله های شدید خودمون ماشالا صاحب سبک شدیم!اما بنده که خودم اعزام شده به بم بودم در زمان زلزله میدونم که چقدر کمک رسانی ها بد بوده(منظورم اینه که کمک های خارجی ها غیب شده!)تا جایی که به عینه دیدم دو خارجی میگفتن شکایت میکنن که چرا هیچ کدوم از چادرهای اهدایی در بین زلزله زدگان مشاهده نشده!
  • هدی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    13 0
    لطفا حتما بپرسید که غیر از خون مردم مصیب دیده چه نیازهایی دارند. لیست مایحتاجی که می خوان منتشر کنید و اینکه از چه طریقی می شود این مایحتاج را به دستشان رساند. ممنون
  • آذربایجان IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    25 0
    چرا دروغای صداوسیمای غیرملی رو نمیگین ؟ چرا نمیگین که به دروغ آمار میدن ؟ چرا نمیگین که نماینده ورزقان انتقاد کرده ولی صداوسیمای غیرملی میگه تشکر کرده ؟؟
  • حميد IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    26 0
    سلام-به نظر من صدا و سيما بايد به خاطر گستاخي خودش در مورد پخش خنده بازار از مردم آذربايجان عذرخواهي كنه. ميتونستن به جاي اين كار احمقانه تو زير نويس بنويسن "به خاطر ابراز همدردي با زلزله زدگان برنامه خنده بازار پخش نخواهد شد" تا هم خودشونو در قلب مردم جا بدن و هم ارزششون رو بالا ببرند ولي حيف...
  • بدون نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    17 0
    لطفا ازشون بپرسین عمق فاجعه نشون دهنده آمار بالاي كشته شدگان درحادثه ميباشد ولي در اخبار اين طوري نيست اخبار درستي از مناطق زلزله زده داده نميشود درحاليكه نزديكان واقعيت هاي دردناكي را تعريف وتوصيف ميكنند علت چيست؟
  • سید مهدی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    25 0
    با سلام اگه هلال احمر ویا هر نهاد دیگر که این کمک ها را رد میکنه نیازی نداره پس چرا از مردم کمک میخواد دروغ گویی هم حدی داره