ستارگان ورزش ایران دست در دست هم آماده اند تا به کمک مردم زلزله زده آذری بشتابند.

فرهاد عشوندی :علی دایی ، کریم باقری ، بهداد سلیمی ،حسین رضازاده ،علی کریمی ، سید مهدی رحمتی ، سجاد انوشیروانی ، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان تنها بخشی از ستاره های ورزش ایران هستند که در پیام هایی ، همدردی خود را با مردم داغدیده آذربایجان اعلام کردند.
حادثه ساعت 5 عصر روز شنبه به قدری تلخ بود که داغش تا سال ها بر دل ایرانیان باقی ماند. در ساعاتی که بسیاری از هموطنان مان چشم به تلویزیون دوخته بودند تا دلاوری های اعضای تیم ملی کشی آزاد ایران را نگاه کنند ، ناگهان رانش زمین در اهر ، هریس و ورزقان جان بسیاری از هموطنان آذری مان را گرفت و بسیاری دیگر را مجروخ یا بی خانمان کرد. این غم تلخ اما سبب شده تا بسیجی همگانی میان ورزشکاران کشورمان برای کمک به این مردم داغدیده ایجاد شود.
سجاد انوشیروانی قهرمان آذری سنگین وزن وزنه برداری کشورمان در المپیک می گوید:« واقعا هنوز شوک زده هستیم. به همه مردم داغدیده آذربایجان تسلیت می گویم و مطمئن باشید که من هم در کنارتان هستم.» . علی دایی دیگر قهرمان آذری ورزش کشورمان است . او اردبیلی ست که فاصله شهرش تا اهر و هریس ، کمتر از 200 کیلومتر می شود:« این حادثه تلخ ، دل مردم را به درد آورده. هر جای دیگر از دنیا که این اتفاق می افتاد ، ما ایرانی ها برای کمک پیش قدم بودیم تا چه رسد برای مردم خوب آذری خودمان. این غم متعلق به همه مردم ایران است.» و حسین رضازاده حرف های او را اینچنین تکمیل می کند:« متاسفانه فعلا امکان حضور در این شهرها برای افراد عادی نیست چون مانع کمک رسانی می شود اما مردم خوب آذری مطمئن باشند نه ورزشکاران تنهای شان می گذارند ، نه مردم. همان طور که غم بم ، غم همه مردم ایران بود ، این بار هم همه ما کنار مردم خوب اهر و آذربایجان هستیم.»
کریم باقری ، کاپیتان سابق تیم ملی و چهره دوست داشتنی مردم تبریز هم در این باره می گوید:« الان می دانم مردم شهر و استانم چه غمی دارند. امیدوارم مرا هم در این غم شریک بدانند. هر کاری از دستم بر بیاید ، بی دریغ در کنارشان هستم.» به این جمع باید مهدی رحمتی را هم اضافه کرد که در پیامی آذری از مردم شهرش خواسته او را هم در این غم این مصیبت شریک بدانند و گفته از اردوی مجارستان ، تمام حواسش پیش مردم اهر است و هریس. اینکه می خواهد درکنار شان باشد و اگر شد کمکی کند.
این تنها قهرمانان آذری ورزش ایران نیستند که برای کمک به مردم استان شان پیش قدم شدند که دیگر ستاره های ورزش کشور چون بهداد سلیمی قوی ترین مرد جهان هم خود را آماده کرده برای کمک به مردم آسیب دیده آذربایجان:« خبر اینقدر تلخ بود که خوشحالی قهرمانی المپیک یادمان رفت. تسلیت می گویم و از خدا برای بازماندگان صبر مسئلت می کنم. من به عنوان عضو کوچک جامعه ورزش کشور آماده ام تا هر کمکی از دستم بر می آید ، در خدمت شان باشم. »
مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان دیگر ستارگان فوتبال ایران بودند که در پیام هایی امادگی شان را برای کمک به آسیب دیدگان اعلام کردند و از مردم خواستند تا در کنار هموطنان آسیب دیده باشند:« هر کمکی حتی هرچقدر کوچک مرهمی است بر درد هموطنان آسیب دیده مان.» این جمله نه فقط حرف حسین رضازاده که حرفی است از اعماق وجود همه ستارگان ورزش کشور.
 4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 235599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شريفي IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    13 2
    ستارگان آذري بشتابيد براي كمك تنها با همدردي نميشود جسارتا با پورشه وبنز نيائيد خاكي ميشويد
  • آراز IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    15 0
    به عنوان یه ترک از همه هم وطن هام تشکر میکنم ..... خون روان ایران در رگ غیرتش : آذربایجان ...
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    10 0
    این همه ورزشکار مردانه پا به میدان می گذارند و تلاش می کنند تا دل مردم خود را شاد کنند. اما در کنار این دلاوران، دو نفر پیمانکار و مهندس ساختمان هم با نادیده گرفتن منافع مالی خود آیا حاضر می شوند که برای مردم بی خانمان خانه ای محکم بسازند؟ ای کاش بقیه هم مانند ورزشکاران بودند.
  • مهناز IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    10 0
    دستتون درد نکنه یکم از نظر مالی کمک کنید جای دوری نمیره
  • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    7 0
    ممنون
  • بدون نام IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
    9 0
    کمکهای نقدی یادتون نره دوستان ستاره
  • بدون نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    9 0
    ابراز همدردی خوب است اما زیبا تر از آن ، اعطای مدال المپیک از سوی مردان مبارز ورزش به مردم داغدیده است و آنکه پا به پای دیگران یاری رسانان در مکان مصیبت زده حضور دارد و کمک می رساند ودلگرمی می دهد . زنده باد یاد ونام آنانکه فقط برای خدمت خالصانه دست یاری همنوع خود گرفتند برای خدا زیستند.