رئیس فدراسیون جهانی کشتی می گوید در کشتی سعید عبدولی هیچ حقی خورده نشده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به لندن، رافائل مارتینتی در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه های گروهی که بیشتر آنها ایرانی بودند در مورد مسایل مهمی سخن گفت. او در مورد کشتی سعید عبدولی با کشتی گیر فرانسوی گفت: ما فردای آن روز با تعدادی از داوران بین المللی که دو تن از آنها ایرانی بودند فیلم را بازبینی کردیم. همه آنها معتقد بودند که اشتباهی در این مسابقه رخ نداده است. ببینید در ایران کشتی ورزش اول است و کسی دوست ندارد ببازد. برای همین وقتی یکی از کشتی گیران شما می بازد به یک تراژدی تبدیل می شود و می بینیم که تحمل  و جنبه باخت را ندارند. ایرانیان نمی توانند قبول کنند که قهرمانشان باخته است. پس از باخت عبدولی فیلا 300 ای میل تند از طرفداران کشتی ایران دریافت کرد که این مسئله درست نبود. باید جنبه این را داشته باشید که قهرمان تان باخته است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد کشتی زنان گفت و به ایرن اشاره کرد. وی در این زمینه افزود: ما امیدواریم برخی کشورهای مسلمان مانند ایران نیز بتوانند در کشتی بانوان شرکت کنند. ما از فدراسیون ایران خواسته ایم تا شرایط پوشش را ارایه دهد و برای این مسئله مذاکره کنیم، اما تا کنون فدراسیون ایران در این زمینه اقدامی نگرده است. من امیدوارم روزی ایران در کشتی بانوان نیز فعال باشد.
مارتینتی در بخش مهم دیگری از سخنانش درباره حضور نداشتن نماینده ای از ایران در هیات رئیسه فیلا چنین گفت: ببینید فدراسیون شما باید در این زمینه یک برنامه ریزی و استراتژی خوب داشته باشد. شما برنامه مناسبی ندارید و با معرفی یک نماینده و به یکباره نمی توان وارد هیات رئیسه شد. فیلا 180 کشور عضو دارد. چین هم نتوانست وارد هیات رئیسه شود و این برای ما ناامید کننده است. من هم نمی توانم در این باره دخالت کنم و این دموکراسی در انتخابات فیلا است.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    با تشکر از مسئولان غیور و کاربلدمان که اینگونه پرچم ایران را در صحنه بین المللی حفظ می کنند!!! واقعاً که...
    • بهنام IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
      الان دقیقا کنفرانس خبری و صحبت های مارتینتی چه ربطی به مسئولان ورزش داره؟ بابا انصاف هم خوب چیزیه. چرا همه چی رو قاطی میکنید و به بهانه های مختلف میخواین همه چی رو به هم وصل کنین. جلوی کنفرانس خبری رو که دیگه نمی تونستن بگیرن یا نظر هیات ژوری رو عوض کنن. کاش به جای احساسات یه کم منطقی جواب میدادی از دید ما و از دید اکثر کارشناسا حق سعید خورده شده ولی مارتینتی میخواد پرستیژش رو حفظ کنه و تازه ازین بدتر حق آبراهامیان سوئدی رو توی المپیک قبل خوردن اتفاقی نیفتاد، اون وقت من وشمایی که بیرون نشستیم انتظار داریم مسئولین کشورمون برن اونجا مارتینتی رو بزنن
    • امين IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      232 3
      ما انتظار دارين بهمون دروغ نگن كه مارتينتي عذر‌خواهي كرده و داوره رو كنار گذاشتن.
    • محمد IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      جناب بهنام كاري ندارم كه از چند ساعت پيش نظرات منفي و مخالف زيادي از شما ديدم. فقط يك جمله رو كافي ميدونم بگم. حق جووني كه با فروختن كاهو پشت وانت هزينه زندگي و 4 سال تمرينش رو تامين ميكنه اين نيست كه با نقض عدالت از دور خارجش كنند.
    • بدون نام IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      تو خوردن حق عبدولی مسلما خود مارتینتی هم دخالت مسقیم داشته اگه حقی خورده شده با دستور خودش بوده پس نمیاد داورشو بفروشه به ما
  • بدون نام IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    255 7
    مردم ایران مردم ایران... خودتون تو رسانه تا چیزی میشه میگید ناداوریی بود و حق ما برد بود اینو میکنید تو ذهن مردم اونوقت مردم ایران مقصرن که چرا جنبه باخت ندارن؟ اصا مسئولین چرا گولمون زدید که این مارتینی گفته قبول دارم حق با شما بوووود؟ اخه چرا ما انقد ساده و زود باوریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      185 5
      قضیه مثه همونه که گفتن مدال اون المانی که حریف احسان حدادی بود رو دزدیدن در حالی که هنوز مراسم اهدای مدال برگزار نشده بود و مدالی داده نشده بود...اخه چرا کسی درست اطلاع رسانی نمیکنه
    • رضا IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      58 41
      جواب به محمد : مدال رو بهشون داده بودند ولی مراسم اهدای مدال به خاظر بارندگی شب بعد برگزار شد
  • ابراهيم IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    تو كه راست ميگي! ديگه كشتي عبدولي نياز به داور نداشت، كسي كه يه ذره از قوانين كشتي رو ميدونست متوجه ميشد كه خطايي اتفاق نيفتاده بود و امتياز عبدولي درست بود. نكنه داوران بين المللي ايران رو هم به باند خودت اضافه كردي؟!!!!!
  • بدون نام IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    رفتار داور با عبد ولی مثل کسی بود که ارث پدرش را می خواست. جنبه داشته باشند یعنی چه؟
  • حمید EU ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    83 12
    اولا مگه تمام این 180 کشور مدال میگیرن. چین یه مدال تو آسیا هم نمیتونه بگیره چرا باید تو هیئت رئیسه نمایتده داشته باشه . درسته که ما برنامه ریزی درستی نداریم ولی این آقا که دم از برنامه ریزی میزنه برای کشور خودش چه کار کرده! حتی یه کشتی گیر به دنیا نتونستن معرفی کنند ایتالیا یه مدال تو کشتی نتونسته بگیره اونوقت دم از برنامه ریزی میزنه. من یه کشتی گیر فرنگی هستم و به دور از تعصب واقعا داور حق عبدولی رو خورد. و این آقای مارتینیتی که چند دهه رئیس فدراسون جهانیه شده نوچه روسیه و کره و چند کشور دیگه.
  • بدون نام IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    69 11
    مارتینتی شبیه کارآگاه درک و دی دی است. دقت کنید :)
  • بدون نام IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    82 30
    تو ناراحت کشتي زنان ما نباش. همين کشتي مردان را درست قضاوت کن. کشتي زنان پيشکشت!!!
  • مهدی IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    79 37
    اگر میشد ساختمان فیلا رو با خاک یکسان میکردیم
    • بدون نام EU ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      27 1
      کلا ما ایرانیا عاشق جنگیم.روحیه مردم خیلی عصبی شده تو همه زمینه ها.
    • بدون نام EU ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      19 0
      کلا عصبی هستیم ما ایرانیا.انتحاری میخوای ساختمون رو با خاک یکسان کنی؟
  • بدون نام IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    86 17
    تو جوگیر شدن استادیم . بد داوری شد , باشه . حقمونو خوردن , باشه . فحش واسه چی دیگه ؟؟ با فحش نتیجه عوض میشه ؟؟ فقط شخصیت خودمونو نشون میدیم . تو هر زمینه ای همینیم . چه ورزشی چه غیر ورزشی
  • بدون نام IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    173 0
    خبرانلاین میشه در مورد اون مصاحبه ای که منتشر کردین و گفتین مارتینتی عذرخواهی کردی توضیح بدی؟! مردم سر کار بودن؟ شمام خودتون رو موظف نمی دونین توضیح بدین منبع خبرتون کجا بوده؟
  • بدون نام US ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    46 0
    ببینم. مگه همین پریروزا خبر ندادین که همین شخص اعتراف کرده که داور اشتباه کرده و اخراج شده؟ میشه بگین کی خبراتون رو ترجمه میکنه؟ اقای علی ابادی؟
  • بهمن IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    15 14
    اگه تصميم داور درست بود پس چرا محروم شد؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
  • علی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    17 3
    پس چطور خود کشتی گیر فرانسه گفته بود باکمک داور تونستم عبدولی رو شکست بدم بعد این اومده میگه نه امتیاز ها درست بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • am IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      10 13
      اون رفته بوده تو جو!!!!!! خدایی من خودم پای تلویزیون نشسته بودم که کارشناس کشتی شبکه 3 داشت می گفت داور مسابقه اشتباهی نکرده,یکم جنبه رو باید برد بالا به خدا حیفه.
    • بدون نام DE ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      13 20
      کشتی گیر فرانسه فقط گفت شانس اوردم همین در مورد داوری چیزی نگفت . داوری هم اصلا بد نبود یک ذره تعصبات کورکورانه را کنار بگدارید