+ A - چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:02:00 چاپ
امتیاز به مطلب 155 نفر

نظر شما در مورد این عکس چیست؟ / سعید عبدولی

ورزش > کشتی - سعید عبدولی کشتی‌گیر ایران با ناداوری از مسابقات المپیک حذف شد.

 

 

 

نظرات خود را به صورت کامنت زیر این عکس ارسال کنید.

لازم به توضیح است نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می شوند.

43 43

نظرات 283
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:10:06
    2445 67 پاسخ به این نظر
    تو قهرماني تقصير تو نيست وقتي ما نماينده فيلانداريم همين ميشه دوست داريم
    • شوک چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:28:37
      1563 108
      تو که منفی میزنی هدفت چیه؟! فک تکنم ایرانی باشی
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:23:28
      594 93
      یک مشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت ســـــــــــــــــــــــــگ سوزن خورده منفی دادند !!!!! خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاک بــــــــــــــــــــــر سر بی وجودت بکنند زیر بته ای !!! کـــــــــــــــار همـــــــــــــــــــــــــتون تمامه !!!! به اشغال دانی تـــــــــــــــاریخ رسیدی بدبخت فراری!!!!
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:24:30
      740 26
      قــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهرمان واقعی هستی مثل تختی و نام جو !!! شاید هم بالاتر !!!!
    • آزاد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:24:36
      1784 6
      آقایان .... مسئولین محترم ورزش: حتماً از وضعیت زندگی و محرومیت سعید و خانواده محترم و آبرودارش خبر دارید. پاداش این قهرمان دلاور ما رو در حد مدال طلا اعطا کنید. اطمینان دارم مردم حقشناس از این عمل خوشحال خواهند شد. هرکس موافقه، با مثبت اعلام کنه.
    • غلامی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:36:28
      1065 8
      من مخلص اون چهره ی غمگینتم نبینم غمتو پهلوان ملت ایران تورو دوست دارن با مدال یا بی مدال ایشالله کسی که چشم دیدن موفقیت تورو نداره خیر نبینه
    • سید مهدی عمادی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:55:25
      684 7
      سعید جان تو برای ما ملت ایران قهرمانی این که اولین باری نیست همچین اتفاقی میفته دلاور خودتو ناراحت نکن وقتی کسی رو تو فیلا نداریم همین میشه قهرمان انشالا تو مسابقات جهانی حق خودتو میگیری
    • امین چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:14:22
      402 1
      سرت بلند کن دلاور !!1
    • ل چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:23:33
      58 123
      ما باید انقد توانمند باشیم که حرفی برا داورا نزاریم
    • قهرمان چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 22:48:09
      79 0
      سرتو بالا بیار قهرمان
    • javad پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 00:15:01
      48 0
      خدمت پهلوان ايران سلام سعيد جان يه پهلوان نامي احتياج به مدال ندارد مدال تو باور ما ايراني ها است كه چگونه مبارزه كردي
  • محمد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:12:53
    1680 36 پاسخ به این نظر
    بیش از گذشته فهمیدم تو این دنیا صحبت از عدالت و راستی بین این آدمک ها جوکه با فریاد سعید عبد ولی که با اشک فریاد زد خدا هم فهمیدم فریادرسی نیست غیر از خدا
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:05:55
      908 11
      بس که نامردی زیاد است مرد ها هم گریه می کنند
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 22:01:01
      67 0
      چه طور میتونید با روحو روان همچین جوونی بازی کنن اون که با این همه سختی به این جا رسیده واقعا شرم بر این داوری
  • javad چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:15:34
    1365 15 پاسخ به این نظر
    باسلام اشک ایشان اوج ظلمی هست که ناداوران بی وجدان در حقش روا داشتند.
  • امیر چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:15:22
    1328 25 پاسخ به این نظر
    آخه چرا اینطوری با زحمات 4 ساله این شیر مرد بازی می کنید!!!!!!!!!!
    • بدون نام جمعه 20 مرداد 1391 - 20:45:16
      4 0
      بیچاره قبل از المپیک مدالاشم دزدیده بودن دم اقای بنا گرم که هفت هشت سال زحمت کشیدو مارو به اینجا رسوند
  • محمد رضا نصر چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:16:53
    602 20 پاسخ به این نظر
    کاملا قابل پیش بینی بود به دلیل کسب 2 مدال طلادر روز های گدشته غیر قابل هضم بود برای روس ها کسب سومین مدال طلا ایران در رشته کشتی فرنگی ....... اما به عینا یک بار دیگر حق جوان برومند ایرانی را پایمال کردند .............اما سعید تو برای ما قهرمانی ان شالله با کسب طلا قاسم رضایی تیام بخش این زخم ما باشه........................
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:14:51
      27 63
      توهم توطئه!آخه چه ربطی به روسها داره؟فقط اشتباه داوذی بود و بس.
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:16:54
    587 16 پاسخ به این نظر
    دلم کباب شد واسش. ناداوری دیده بودیم اما اینقدر تابلو؟؟؟ 100 درصد میتونست طلا بگیره. این از بی عرضگی ماست که تویه فیلا هیچ نفوذی نداریم که نزاریم حق این جوون رو که این همه سختی کشیده(اردوهای شبانه روزی) بگیریم.
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:18:37
    490 16 پاسخ به این نظر
    تو قهرمانی برا چی گریه کنی ان داور باید گریه کنه که حق تو رو خورده ارزش کار تو بیشتر از این مدالاست خیلی میخوامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
  • علی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:18:46
    439 20 پاسخ به این نظر
    مردی که با نا مردی حذف شد
  • ایرانی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:18:22
    427 14 پاسخ به این نظر
    برام خیلی درد آوره.زحمات 4 سالش پرپر شد.
  • احمد موحدیان چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:18:48
    420 13 پاسخ به این نظر
    سرت رو بالا بگیر پهلوون. واسه ما شما قهرمان جهانی. آرزوم هست اگه شده حتی برای بک روز شاگردی بزرگ پهلوونی مثه محمد بنا را بکنم که انقدر زیبا رسم جنگندگی رو به شماها آموخت. لبخند بزن قهرمان
  • مهدی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:17:05
    385 16 پاسخ به این نظر
    همینه دیگه زورشون میاد مدال بیاریم تا دیدن دو تا توی کشتی آوردیم سعی دارن هی جلوی پاشون سنگ بندازن.مگه بوکس نبود چه با نامردی توی 30 ثانیه فقط 30 اخراجش کرد
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:26:15
    368 10 پاسخ به این نظر
    ما عبدولی را با همین چهره معصومانه و صادقانه دوست داریم و او را الگو و قهرمان مشناسیم.
  • داور بازي عبدولي و گينوي فرانسوي چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:23:08
    349 27 پاسخ به این نظر
    آقا سعيد دست من نبود. از قبل تصميم گرفته بودن. داور ديگري هم بود همين اتفاق مي افتاد. تقصيره مسئولان كشتي خودتونه كه تو فيلا نفوذ ندارن.
  • عليرضا دبير چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:32:35
    343 15 پاسخ به این نظر
    پهلوان تو يه قهرماني اينو همه مي دونن
  • سجــــــاد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:26:23
    328 14 پاسخ به این نظر
    لعنت بر بی عدالتی داوران المپیک ؛
  • محمد رضا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:23:39
    327 9 پاسخ به این نظر
    تو مردي......مرد ايراني
  • رمضانعلی طاهری نیشابوری چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:23:47
    313 10 پاسخ به این نظر
    سلام -وقتی که حق به حق دارنمی رسد انسان از اعماق وجودش ناراحت می شود-انشالله که درتمامی دوران زندگی موفق شود
    • ناصر چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:02:33
      129 2
      گزیه نکن قهرمان --خداوند طوری توکاسه اون داور ومثببین مگذارد که نفهمن ازکجا خوردن
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:25:21
    243 12 پاسخ به این نظر
    آآآآآآآآآآه
  • leon چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 01:28:10
    213 4 پاسخ به این نظر
    توروخدا گریه نکن پهلوون،تو واسه ما قهرمانی ،قربون اون اشکای مردونت.بخدا خیلی مردی
  • سنجاقک چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 01:28:06
    205 6 پاسخ به این نظر
    ما هم با تو گریه کردیم و از این همه بی عدالتی فریاد زدیم یا خدا .
  • davod چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 03:44:18
    191 5 پاسخ به این نظر
    سعید جان قهرمان واقعی تو هستی
    • ... چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 04:33:12
      159 4
      حتی بدون مدال
  • سليمان چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 01:28:44
    188 5 پاسخ به این نظر
    نظر داور و فيلا و بقيه مهم نيست . مهم نظر مردم ايرانه كه تو از نظر اونا قهرمان طلايي هستي .
  • زنده باد ایران چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:56:29
    185 5 پاسخ به این نظر
    دوستت دارم قهرمان
  • بهروزصفار چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:30:40
    185 5 پاسخ به این نظر
    باید مسعولان پاداش مدال را بهش بدن
  • احسان مرادی - بهبهان چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 01:28:14
    184 4 پاسخ به این نظر
    غم نخور دلاور . از نظر ما تو قهرمانی . لعنت به مافیای داوری و هر چی ادم نامرده زنده باد عبدولی زنده باد ایران و ایرانی
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 01:31:18
    177 3 پاسخ به این نظر
    واقعا قوی تر بود............امیدوارم از ایشون در ایران تقدبر بشه
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:49:08
    177 5 پاسخ به این نظر
    باید جشن بزرگی واسه عبدولی بگیریم خود ما مردم از دولتی ها دودی بلند نمیشه
    • انشاالله چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:14:15
      68 5
      دولت بايد اين شير پسرو طلا بگيره و مي گيره
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:16:41
    170 1262 پاسخ به این نظر
    حیف شد ولی ناداوری نبود، توی راند اول با پاهاش جلوی کار کشتیگیر فرانسوی رو گرقت که خطا هست و امتیازو دادن به فرانسویه، توی راند دوم هم باراندازو از ناحیه پای حریف فرانسوی زد که امتیازو بهش ندادن و سرپا دادن. داوری مشکل نداشت، عبدولی دقت مکرد و به حرف مربی ها گوش نکرد.
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 01:31:24
      649 52
      شما از کارشناسای داوریم برتری. مال کجایی فرانسه؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:19:12
      584 26
      تا حالا كشتي ديدي ؟
    • مهدي چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 04:52:55
      702 23
      مارتينتي اومده عذرخواهي كرده؛بعد شما مياي نظر كارشناسي!!ميدي؟!
    • امین چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:34:56
      478 5
      دوستان می تونید درک کنید چهار سال روزی شش الی نه ساعت تمرین یعنی چی؟ من رشته ام بوکس بود ، سه ماه المپیکی تمرین کردم دیدم اصلاً راه نداره و واقعاً کار هر کسی نیست، نه می تونی درس بخونی نه می تونی سر کار بری و پول در بیاری، اون وقت بعد از چهار سال ضحمت این طوری حقت ضایع بشه، یکمی دقت کنید به عمق فاجعه پی می برید...
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:35:28
      358 6
      مارتینتی قبول کرد ناداوری رو تو نکردی
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:44:31
      300 4
      با فرض درست بودن حرف شما، ولی اخطارهایی که از ثانیه های اول وآنهم با اخلاقی خارج از شآن داوری به کشتی گیر ما میداد را چگونه توجیه می کنید
    • رحماندوست چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:07:06
      218 2
      خدابزرگ است دیگر بچه ها جبران کردند0
    • رحماندوست چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:07:09
      127 5
      خدابزرگ است دیگر بچه ها جبران کردند0
    • سیدمهدی موسوی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:07:10
      344 10
      بی نام غیرایرانی لطفا" از خودت نظر نده تا حالا از جلوی سالن کشتی هم رد نشدی چر حرف میزنی؟ 1- از ابتدای کشتی داور با تشر دائما" اعصاب کشتی گیر رو خرد می کرد. 2-در تایم اول کجای پای عبدولی ستون شده بود که زر میزنی 3-در تایم دوم مجری فن عبدولی بوده و دست کاملا" از آرنج به بالا دور کمر قفل شده بود که فن کاملا" اجراشد و زمان فرود کشتی گیر فرانسوی جلوتر از حلقه دست کشیده شده اینو یه بچه هم میفهمه اما تو امثال تو یکبار هم از دم در سالن کشتی رد نشدی میایی اظهار نظر میکنی.
    • سیدمهدی موسوی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:12:31
      330 4
      یه خواهشی دارم از مردم ورزش دوست خدائیش بیائیم قشنگترین و باشکوهترین استقبال تاریخ ورزش این کشور رو از این تیم انجام بدهیم که بیسابقه ترین نتایج المیپک رو اخذ نمودند. دولت هم به نمایندگی از ملت ایران بیسابقه ترین جوائز و تجلیل رو برای دو ورزشکار مظلوم ما در کشتی و بوکس بعمل بیاورد.
    • کیا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:14:17
      229 6
      با این کارشناسی کردن و تعصب، غیرت ایرانی بودنت را نشان دادی.خودش گفته با کمک داور برنده شدم
    • سید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:27:55
      20 348
      داوری مشکل نداشت ظاهرا کار ورزشکار ما مشکل داشته بنده خودم فرنگی کار بودم
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:28:51
      259 7
      کانا چندو نگاه میکردی ؟ یه دونیا دیدن حقشو خوردن , خود مارتینی میگه حقشو خوردیم . یه کم اب هویج بخور.
    • مهران چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:49:05
      73 1
      بنوبس کشتی ببینم بلدی
    • علی p پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 01:51:34
      22 0
      فکر تمیکنم به شما مربوط شه, شما که ایرانی نیستید در مورد پهلوان ایران نظر ندین00000
    • علیp پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 02:10:47
      25 0
      سعید عاااااااااااااااااااااااااااااشقتم... با ین که ی روز گذشته اما هنوز بغض تو گلوم..تو از مدال طلا بیشتر واس ما اوردی طلا از غیرت ،جوانمردی،تعصب ،مردیت،اون گریه های اتیش زنت ،بی ارزش.. دادا دمت گرمممممممم....
    • محمدرضا پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 02:12:38
      16 0
      جناب بینام بی ریشه . معلوم ازسربلندی جهان پهلوان ما آتیش گرفتی که اینخوری رو حق پا میزاری. همچین آدمی که حقو زیر پا میزارهبه درد زیر خاک میخوره بی ئجود
    • vqh جمعه 20 مرداد 1391 - 03:36:55
      9 0
      خود کشتی گیر فرانسوی گفت که حقش برد نبوده و با لطف داور برنده اعلام شده و داور هم محروم شد اونوقت شما میگی که خطا داشته عبد ولی!!! واقعا که . . .
  • حسین چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:11:36
    170 6 پاسخ به این نظر
    ناراحت نباش سعید جون تو برای همه ی جهان قهرمانیییی.گریه نکن قهرمان
  • امید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:40:48
    169 13 پاسخ به این نظر
    اینها نتایج مدیریت جهانی ماست
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:14:32
      34 11
      هميشه ناراحتي چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پیام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:01:52
    168 4 پاسخ به این نظر
    ننگ بر این داوری فیلا و المپیک
  • امید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:13:23
    167 6 پاسخ به این نظر
    شیر ایرانی همیشه یه شیره.. حتی اگه دست و پاش رو ببندند .
  • زهرا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:23:20
    163 5 پاسخ به این نظر
    از نظر ما پیروز مسابقه تو بودی همه دنیا هم نامردیو دیدن پس ناراحت نباش پهلوون
  • ali چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:11:56
    158 6 پاسخ به این نظر
    مرد كه گريه نميكنه. مرد آماده شو تا حقت را براي آينده بگيري.
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 03:04:15
    158 4 پاسخ به این نظر
    منم همراهش گریه کردم
  • حامد.اندیمشک چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 00:17:32
    157 47 پاسخ به این نظر
    No comment
  • رضا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 04:51:09
    144 5 پاسخ به این نظر
    ای کاش ما هم میتونستیم یه حرکتی بکنیم تا دیگه حقمون رو اینجوری راحت نخورند
  • عباس چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 03:29:26
    143 5 پاسخ به این نظر
    اشکات برای ما از مدال طلا چیزی کم نداره پهلوون.
  • حسین شهابی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:19:51
    142 7 پاسخ به این نظر
    اشکال نداره.خدا اون بالاست.
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:30:49
    142 5 پاسخ به این نظر
    تو همیشه در ذهن مردم ایران قهرمان می مانی
  • سروش چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:38:56
    142 5 پاسخ به این نظر
    تو قهرمانی پسر! سرت رو بالا بگیر.
  • حامد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:23:56
    141 4 پاسخ به این نظر
    قهرمان و پهلوان واقعی
  • مهسا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 03:09:02
    139 4 پاسخ به این نظر
    زنده باد ایران و ایرانی عبدولی برای ما قهرمانه
  • مجتبی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:31:46
    137 5 پاسخ به این نظر
    آفرین به غیرتت وجودتو عشقه
  • سهیل چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:44:32
    137 5 پاسخ به این نظر
    دست تو رو می بوسم و بهت افتخار میکنم،تو بهترینی،برای همیشه
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:54:31
    136 5 پاسخ به این نظر
    سعید جان! عشق ملت ایران را به گردن شما آویختیم. زنده باشی قهرمان!
    • محمدرضا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:56:13
      96 1
      خیلی دوستت داریم پهلوان من مادرم و همسرم باتو اشک ریختیم یا علی بگو مثل 4 سال قبل سوریان تلاش کن برای المپیکردو
  • حسین چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:49:10
    135 6 پاسخ به این نظر
    سعید جان نگران نباش تو برای ما طلا گرفتی . مرد طلایی ایران
  • سيد رضا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:52:50
    133 4 پاسخ به این نظر
    تمام جهان از تلويزيون ديدند كه سعيد عبدولي برنده ي اين بازي بود.
  • الهام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:54:25
    133 4 پاسخ به این نظر
    حقش بردبودوطلا میگرفت حیف شد
  • سعید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:42:47
    130 3 پاسخ به این نظر
    زنده باد قهرمان. دلاورانه و با غیرت جنگیدی
  • امیر_اصفهان چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 03:40:42
    129 3 پاسخ به این نظر
    زنده باشی قهرمان
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:40:31
    125 4 پاسخ به این نظر
    خداااااااااااااا
  • پانیذ چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 08:29:21
    125 3 پاسخ به این نظر
    ازمسولین تقاضاداریم شما درحق دلاوراندیمشکی ظلم نکنید وپاداش زحمات اووخانواده زحمتکشش را مثل یه قهرمان اهدا کنید.سپاسگزاریم ازرئیس جمهورعزیز ازدلداری دادن به عبدولی
  • بنده خدا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 02:34:43
    123 6 پاسخ به این نظر
    پهلوان ، یک مرد و یک دنیا بی عدالتی
  • سحر چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 08:26:03
    103 1 پاسخ به این نظر
    اسم تو یسشتر از اونایی که طلا گرفتند تو ذهن ما می مونه چون مظلومانه حقت خوردند . امیدوارم انشا الله رو سکو طلا برزیل ببینیمت .
  • ایرانی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:48:05
    86 1 پاسخ به این نظر
    حالا که حقشو خوردن و حذف شد ولی از مسؤولین خواهشمندم که یه جوری از دلش در بیارن. فکر می کنم حقش باشه که در حد مدالی ها پاداش بگیره. پاینده باشی
  • هموطن چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 08:25:16
    84 1 پاسخ به این نظر
    زنده باشی جوون، سرت بالا بگیر،تو برای ما قهرمانی، خدا هرچی میخوایی بهت بده.مسئولان کوتاهی نکن،حقش در حد طلاست.
  • tiam az AHVAZ چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:43:50
    82 1 پاسخ به این نظر
    ای جانم سعید عبد ولی تو قهرمان و پهلوان مایی مطمئن باش نه تنها مردم ایران بلکه هرکس کشتی دلیرانه تو رو دیده باشه ،تورو قهرمان و صاحب مدال طلای المپیک میدونه. خداییش اشکمونو حسابی درآوردی ...... فقط از خدا میخوام 10000000برابر این المپیک به تو آبرو و عزت و افتخار بده یا علی....
  • mehdi چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:38:48
    78 1 پاسخ به این نظر
    داور این مسابقه اگر وجدان داشته باشه باید تا آخر عمر چهره تو و اشکهای مظلومانه تو رو تو ذهنش به خاطر بیاره و به این فکر کنه با این نا داوری لعنت 75ملیون ایرانی رو برای خودش خریده.شرم به این داور /لعنت به این داور به خاطر بر باد دادن زحمات 4ساله این قهرمانه ایرانی و شکستن دله 75 ملیون ایرانی
  • مسعود چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:35:55
    77 2 پاسخ به این نظر
    خواهش میکنم پاداش مدال طلا به عبد ولی بین(200سکه)
  • الیشا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:38:26
    74 1 پاسخ به این نظر
    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا فقط گریه کردم اخه چرااااااااااااااااااااااا؟ الهی اون داور اب خوش از گلوش پایین نره خوده فرانسویه گفت من با کمک داور اومدم بالا
  • جابر چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:20:28
    73 1 پاسخ به این نظر
    از مسولان عاجزانه خواهش میکنم حق سعید روبدید به خدا به همین شبهای عزیز شما رو قسم میدم به سالار شهیدان کربلا این بچه وضعیت مالی خوبی نداره سکه های نفر اول رو که حقش هست بدید تا کشتی رو ادامه بده
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:25:01
    73 1 پاسخ به این نظر
    الان ما هی می گیم زحمات چهار سالش حیف شد ولی به خدا نمی فهمیم اون چی می کشه! به نظر من حداقلش کمیته المپیک باید پاداش قهرمانی رو بهش بدن!
  • مسعود چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:08:15
    71 1 پاسخ به این نظر
    سلام قهرمان میخواهم بدانم چه کسی این بازی را دید و اشکش سرازیر نشد. قهرمان هرگز گریه نمیکند مگر بخاطر بی عدالتی . مسئولان مواظب این شیر زخمی باشید. چون همین قهرمان در آینده بادست پر برمیگردد. پس زخم او را ترمیم کنید.
  • پیشکسوت-مهرداد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:39:10
    71 1 پاسخ به این نظر
    بنده برای یه مسابقه به شهر ایشون اندیمشک رفتم.سعید با تحمل سختیهای بسیاری خودش رو به اینجا رسونده بود.وقتی که رو به آسمون کرد و با اشک خدا رو فریاد زد واقعن اشک در چشمام حلقه زد.در این سالها اینقدر ناراحت نشده بودم.درود بر غیرتش.مطمئنم که المپیک بعدی مدال میاره
  • ramin چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:44:46
    71 1 پاسخ به این نظر
    دلم براش سوخت موقعی که گفت ای خدا این همه زحمت همش به باد فنا رفت دعا میکنم داوران این بازی به حق همین شب عزیز یه مشکلی تو زندگی براشون پیش بیاد که غیر قابل جبران باشه عبدولی تو برای ما طلایی اون عیار24 الله مدد امیدوارم مسئولان از تو هم مثل طلایی ها تقدیر کنند
  • اندیمشکی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 08:22:38
    71 4 پاسخ به این نظر
    سعید جان مامیدونیم توسختی کشیدی ولی بدون حکمتی توش بوده وتو داری امتحان پس میدی ماکه هیچ بادل شکسته خداصدا زدی منتظرباش خدا یاورتوست دوباره بادلاوریت اول میشی وهستی دردل مردم کشورت.
  • خسرو چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:57:13
    70 1 پاسخ به این نظر
    دو مدال ما از المپیک پرپر شد با دست گل داوران بوکس و کشتی. ولی از نظر ملتمان شما هم قهرمانید آقایان عبدولی و مظاهری.
  • فرزانه چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:25:19
    70 1 پاسخ به این نظر
    به راستی آدم دلش می سوزد هر وقت این عکس را می بیند. نمی شود به هیچ وجه فراموش کرد. به ویژه وقتی از شرایط این مرد می خوانیم . باید مسولین ورزش از خودشان خجالت بکشند و عذاب وجدان داشته باشند. یک فوتبالیست این همه براش هزینه می کنند آخرش هم هیچ کاری نمی کنند و پرور و پرور تر می شود . بعد اینها که اینقدر زحمت می کشند باید با این وضعیت زندگی کنند. حتی اینجا هم عدالت نیست.
  • عزیز چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:46:47
    70 1 پاسخ به این نظر
    من از تلویزیون دیدم چجوری حق سعید رو خوردن....... وخداییش خیلی دلم سوخت.......... اما سعید جان ناراحت نباش نو قهرمانی.....تبریک از طرف بجه های بلوچ ایران زمین به ورزشکاران المپیکی
  • شول چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 08:12:07
    70 2 پاسخ به این نظر
    دردناک بود.دیدن مظلومیت یه بیگناه چقدر سخته خدایا.چقدر سختی کشیده بود.تا حالا بخاطر یه ورزش اینقدر ناراحت نشده بودم.کاشکی مسابقشو ندیده بودم.مسولین باید از دلش در بیارن.......................
  • امیرحسین چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:25:18
    69 2 پاسخ به این نظر
    تو برای ملت ایران قهرمانی وهمه دوستت دارن اولین نفری نیستی که در حقت ناداوری شده و آخرین نفر هم نخواهی بود گریه نکن که مولایت علی هم مظلوم بوده
  • دکتر چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 08:17:21
    69 1 پاسخ به این نظر
    عبدولی همیشه قهرمان است
  • صدای مردم چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:36:23
    68 1 پاسخ به این نظر
    دروود به شرف تو ای ایرانی دلییر، همانا از نسل دلیرانی چون رستم و کوروش و... هستی. اگه دولت با در نظر گرفتن چنین ناداوری حداقل بک جایزه معادل برنز یا نقره به ایشان بده شاید اندکی از حق خوری و ناجوانمردی غربی ها نسبت به این دلاور کم بشه. همانا که علی همراه تو است یا حق التماس دعا
  • مصطفی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:07:34
    67 1 پاسخ به این نظر
    سعید حدود 2 سالی بود که شکست نخورده بود...... واقعا حیف بود ... با اینکه 2 طلا و 2 نقره امشب گرفتیم اما هنوز بغض تو گلومه...
  • حسین چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:16:27
    67 3 پاسخ به این نظر
    اولا باید سر تا پای اقای بنا رو طلا گرفت که تمام شاگرداش برای طلا می جنگیدن بعد از سه ساعت هنوز سرم درد میکنه نادوری دیده بودم ولی نه به این حد!!!!!!!! به نظرم باید جایزه یه طلای المپیکو به عبدولی بدن چون چوب ندونم کاری اقایون رو خورد اگه توی فدراسیون جهانی مقامی داشتیم این جور سر مارو نمیبریدن اگه!!!!!!!!!!
  • مهدی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:36:16
    66 1 پاسخ به این نظر
    عبدولی جان غصه نخور واسه ما ایرانیها قهرمان هستی اونی که جاودانه هست جوانمردی پهلوانهاست ببین چرا جهان پهلوان تختی و پوریای ولی اسمشون جاودانه گردید؟ دوست داریم ایرانی قهرمان
  • ario چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:25:49
    65 2 پاسخ به این نظر
    دوستت داریم قهرمان
  • فرهمند چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:02:47
    65 2 پاسخ به این نظر
    آهای کسی که نامت را ننوشتی و گفتی به حق باخت چون به حرف مربی گوش نداد اول برو املایت را درست کن بعد اظهار نظر کن به نظر من تو ایرانی نیستی دشمن ایرانی سعید جان به خدا پیش ما تو قهرمانی .
  • علی از اهواز چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:11:05
    65 1 پاسخ به این نظر
    سعید جان تو قهرمانیت رو قبلا با کا.ر کردن و کسب روزی حلال کنار پدرت با اون امکانات کم به دست آوردی . تو پسر رشید ایرانی تو قهرمان ما هستی ما به داشتن قهرمانی مثل تو افتخار میکنیم سرت رو بالا بگیر مرد
  • سعید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:13:27
    65 1 پاسخ به این نظر
    باید برای اشکهای این ورزشکار بجای فوتبالیستهای بی غیرت پول ریخت... حیف از اینکه بی تدبیری مدیران باعث حق کشی واضح به ضرر ما می شه
  • saeed چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:17:37
    64 2 پاسخ به این نظر
    اسم داور مسابقه چی بود و از کجا ؟ فکر کنم میتونیم با اعتراضمان در اینترنت آبروی این نا داور را ببریم
  • علی ارزانی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:37:31
    63 1 پاسخ به این نظر
    سعید جان همه دنیا دیدن که تو قهرمان واقعی هستی.ما مدال نمیخواهیم....ما پهلوان میخواهیم..ما قهرمان میخواهیم.
  • بهنام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:55:41
    63 1 پاسخ به این نظر
    لطفا نظر كارشناسيتو بذار واسه خودت..اين شيرمرد قهرمانه كشوره و اشكاشم ماله غيرتش نسبت به مردمش هست
  • حسن چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:42:01
    62 1 پاسخ به این نظر
    مرگ بر مافیای کثیف فیلا. حقش اینه که وقتی برگشت، به عبدولی هم جایزه مدال آوران طلا رو بدن و فراموشش نکنن.
  • فرشاد-ایوان چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:00:29
    62 1 پاسخ به این نظر
    مردونه جایزه قهرمانیو بهش بدین
  • حمید رامهرمز چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:17:11
    62 1 پاسخ به این نظر
    با سلام سعید دلاور تو قهرمان واقعی هستی.همینکه ملت ایران قبولت داشته باشن کافیه گل پسر اندیمشکی عزیز. الهی داور داغ پسرشو ببینه که متوجه بشه چقدر سخته.به امید کسب مدالهای جهانی و المپیک بعدی
  • احمدزاده حسين چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:08:29
    61 1 پاسخ به این نظر
    خدا آن بالاست. تو پهلواني ول كن قهرماني را! اشك هاي تو را هيچ وقت فراموش نخواهم كرد. تف بر صورت مدعيان عدالت!
  • کااااااااااااااااااااااش چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:02:01
    61 1 پاسخ به این نظر
    سعید عزیز که با تمام مردونگیت خدا رو صدا زدی بدون که همه ایرانیا عاشقتن چون لیاقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بر کسی پوشیده نیست. شرم باد بر نامردا شرم باد همیشه قهرمانی و همه میدونن که طلا فقط برازنده خودته که غیرتتتتتتتتتتت مثال زدنیه .دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریم همیشه پیروزه ماییییییییییییییی
  • نیکان چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:38:26
    60 1 پاسخ به این نظر
    چشم دیدن موفقیت فرزندان غیور ما را ندارند سعید عزیز تو قهرمانی و امیدوارم مسئولین کشورمان جایزه ای که برای یک قهرمان المپیکی در نظر گرفته اند به شما نیز بدهند خسته نباشی قهرمان
  • ناشناس چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:38:41
    60 2 پاسخ به این نظر
    مرد گریه نکن تو میتونی بعد چهار سال مثل رستم دستان برگردی و حقت رو از حلقومشون بکشی بیرون ولی کم کاری مسئولین ورزش این مرز و بوم همیشه کار دست ما داده ...یه کم اونایی که باید بالا بشینن و مواظب بچه های این خاک باشن تا هیچ نامردی در حقشون ناداوری نکنه ( ولی بخاطر دوربین های تلویزیونی میرن رژه جای ورزشکارها) باید فکر کنن یا اصلاح بشن یا برن کنار.
  • ali چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:16:11
    60 1 پاسخ به این نظر
    خیلی مردی به مولا تو یه قهرمانی.سعید همشهریمه با داداشش یه وانت دارن که کاهو میفروشن وضعیته مالیشون خوب نیس خدا کنه مسوولین بهش پاداش مدال طلا رو بدن. خودم نوکرتم داش سعید
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:06:51
    59 1 پاسخ به این نظر
    جگرم سوخت
  • مرجان از تهرانپارس چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:12:52
    58 1 پاسخ به این نظر
    جايزه ي اونايي كه طلا اوردنو به اين گل پسر و مظاهري عزيز بدن تا دل مردم خنك شه////از فوتبالي هامون كه خييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي باغيرت ترن خدايا حفظشون كن واسه دل ما مردم تا هميشه شاد باشن انشاالله
  • مجید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:16:34
    58 1 پاسخ به این نظر
    عبدولی تو برای ما قهرمانی این سوزش روس هاس که نمیتونن ببینن دلاور درود به غیرتت شیر مادر حلالت تو زحمت کشیدی ای کاش ما هم در فیلا نمایینده داشتیم ...............بازم بهت تبریک میگم اشکت قد 1000000000000000 طلا المپیک ارزش داره دلاور
    • بدون نام پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 17:33:49
      2 0
      ماشالا به این همه ریز بینی عبد ولی عششششششششششششق ماست
    • مجید پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 17:35:38
      2 0
      خاک بر سر هر چی فوتبالیست بی غیرته یاد بگیرن با چه غیرتی جنگیدعبد ولی مدال طلا یک نشونه لیاقت تو الماس نه طلا
    • مجید از تهران پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 17:39:04
      3 0
      عبد ولی تو پهلوانی شک نکن قابل توجه تمام ورزشکاران بی غیرت که 3000000000 مبلغ قراردادشونه
  • مصطفی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:38:17
    57 2 پاسخ به این نظر
    از مسئولین میخوام همون پاداشی که به طلایی ها میدن و به این قهرمان کشورمون بدن چون 4سال بخاطرش زجر کشید و حقشو مثل آب خوردن عبدولی لیاقتش خیلی بالاتر از فوتبالیستهای میلیاردی که تو زمین راه میرن
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:50:02
    57 1 پاسخ به این نظر
    خبلی پهلوان بود که تونست خشمشو کنترل کنه . من اگه بودم حتما از خجالت داور در میومدم.شوخی نیست که 4 سال از جونیشو گذاشته حالا اینطور راحت حقشو خوردن
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:34:26
    57 6 پاسخ به این نظر
    من اگه انجا بودم از سکو تماشاگران میپریدم وسط دشک یه شوک حسابی به داور میدادم تا از این کارا نکنه
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:35:49
      14 2
      خدا رو شکر که نبودی ، اینجوری که آبرو ریزی میشد . مثلا فکر کردی خودش نمیتونست بزنه یارو رو بترکونه؟؟؟؟؟؟؟
  • مجتبی از دزفول چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:54:28
    56 1 پاسخ به این نظر
    سعید جان ما به تو دلاور مرد ( لر ) افتخار می کنیم مبارزه تو افتخار آمیز بود و همبن برایمان کافی بود
  • کریم خوزستانی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:20:49
    56 3 پاسخ به این نظر
    وقتی سوریان طلاگرفت آقای توکل گفتنداگرمن نبودم سوریان طلانمی گرفت!!! آقای توکل پس حالاکجابودی؟؟؟؟؟؟
  • فواد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:48:24
    56 1 پاسخ به این نظر
    زنده باد قهرمانی تو دلاور خوزستانی
  • مهدی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:20:15
    55 5 پاسخ به این نظر
    خیلی ها چشم دیدن اقتدار ایران را ندارند ولی ایران اسلامی حذف شدنی نیست
  • بهزاد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:48:10
    55 4 پاسخ به این نظر
    اگه من جای اون بودم. همون جا داورو میکشتم. واقعا جگرم سوخت
  • مصطفی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:54:52
    55 1 پاسخ به این نظر
    سعید جان وقتی با نامردی نگذاشتند تو هم طلا بگیری برای مردم ایران تو هم قهرمان المپیکی... سرت رو بال بگیر پهلوان
  • بابایی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:18:20
    55 1 پاسخ به این نظر
    مردی که با اشک هایش برای همیشه مرد خاطرات ماند
  • منصور برزگر چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:40:51
    55 1 پاسخ به این نظر
    آفرین سعید تو قهرمانی
  • علیرضا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:54:12
    54 1 پاسخ به این نظر
    پهلوون خدا نگهدارت......... به و ا... تو از قهرمان هم بالاتری ......تو شیر ایرانی........تو پلنگ خوزستانی......کاش اونجا بودم از ته قلب تواغوش می گرفتم ای جوان اریایی........
  • حسين ع چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:02:19
    54 0 پاسخ به این نظر
    چيه چشم نداريد ببينيد موفقيت جووناي ايراني رو ؟؟؟؟؟؟ خيلي سخته نه ؟؟؟؟ چقدر ناراحت شدم اون لحظه ، قيافه داوره رو هيچ وقت فراموش نميكنم ، جوجه فرانسوي داشتي ميباختي كه !!! مطمن باش اگه اوضاع ايران تو اقتصاد و سياست و ورزش در بهترين حالت بود دمت رو ميچيديم بد جور كه المپيك بعدي نتوني شركت كني . الان هم اول تا چهارم بوديم تو جدول....
  • علی اصغر امرایی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:09:45
    54 1 پاسخ به این نظر
    خسته نباشی دلاور ایرانی ممنون ما هم نیز ناراحت شدیم از نا داوریها و باور داریم که در عرصه های دیگر دل همه ما را شاد می کنی برادر عبدولی تو قهرمانی برای ما
  • امیر چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:21:19
    54 1 پاسخ به این نظر
    سرتو بالا بگیر پهلوان،یک دنیا دیدن با تو چیکار کردن چطوری عدالت رو به سخره گرفتن،فدای پهلوانی و عرقی که به پیشونی داری،واسه ما همین همیت و غیرت مهمه نامت تو دل همه ایرانی ها حک شده مثل نام مظاهری عزیزمون همه بهت افتخار می کنیم به کوری چشمشون کشتی فرنگیمون قهرمان المپیک شد
  • m چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 16:42:20
    54 1 پاسخ به این نظر
    وای به حال داور ،که حسابرسیش را این جوون به خدا واگذار کرد وشکایتش را به داور اصلی برد .!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:20:09
    53 0 پاسخ به این نظر
    من زیاد تلویزیون نمی بینم ولی مبارزه شما رو دیدم . و وقتی احساساتی شدی اشک منم در اومد و منم شدم یکی از اونایی که دوست داره تو بازی زندگی امیدوارم گریه نکنی قهرمان ایرانی
  • داود چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:37:38
    52 1 پاسخ به این نظر
    عبدولی واقعا حقت طلا بود..تو با طلای دیگران هیچر فرقی ندازی و ما تو را طلایی میدونیم
  • محمد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:29:00
    51 2 پاسخ به این نظر
    ولی خدائیش آدم دلش درد میگیره، خدا لعنت کنه اون داورو.. انشالله که خبر مرگش همین روز میاد ... بچه ها منو ببخشین اینطوری حرف زدم
  • محمد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:36:18
    51 1 پاسخ به این نظر
    ما قهرمانامونو فقط موقع کسب مدال دوست نداریم بلکه همیشه تو قلبمونن.
  • ایرانی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:55:57
    51 1 پاسخ به این نظر
    مهم رنگ مدال نیست مهم رنگ باور ملتیه که میدرخشه هموطنات باور دارن که تو قهرمانی
  • سمند چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:20:12
    51 2 پاسخ به این نظر
    نظر من فقط يك كلمه است: شير
  • شاهین چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:55:18
    50 1 پاسخ به این نظر
    سرتو بالا بگیر قهرمان! ما که میدونیم قهرمانی اه این چنان بگیرتتون!این اشکها طعون داره!!!!
  • رسول چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:16:19
    50 1 پاسخ به این نظر
    این آغازی برای قهرمانی و جوانمردی تو در زندگی باشد دیدی فرانسویه چه زود عاقبتشو دید
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:51:44
    50 2 پاسخ به این نظر
    یه مشت، حق داور بود
  • حمید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:00:10
    49 1 پاسخ به این نظر
    من هم گریه کردم مرگ بر مافیای کشتی روسیه
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:01:20
    49 1 پاسخ به این نظر
    تو در قلب مردم ایران برای همیشه قهرمان می مونی، چی از این بهتر؟ سرتو بالا بگیر پهلوون...
  • محمد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:53:25
    47 0 پاسخ به این نظر
    تو قهرمانی مرد! گریه نکن دلاور، دل یک ملت لرزید با اشک‌هات...
  • akete چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:18:04
    46 0 پاسخ به این نظر
    من كه فقط يه تماشاگر بودم و مثل عبدولي چند سال زحمت نكشيده بودم داشتم از عصبانيت منفجر ميشدم خدا به داد دل اون برسه معلوم نيست تو اون چند دقه چي بهش گذشت خدا لعنتشون كنه كه با يه عمر تلاش يك انسان چه ناعادلانه برخورد ميكنن واسشون مثل آب خوردن بود خدا ازشون نگذره
  • عرفان چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:04:31
    45 0 پاسخ به این نظر
    خسته نباشی دلاور. عبدولی و علی مظاهری پهلوانان ایران هستن.امیدوارم به بهترین شکل از این دو قهرمان تقدیر بشه
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 07:18:08
    44 3 پاسخ به این نظر
    وقتی در اثر خودخواهی بعضی ها و کارشکنی ها حتی امیررضا خادم هم نتونه کرسی فیلا بگیره و یه قطری جای اونا بگیره این چیزا رخ میده
  • علی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 16:33:28
    44 0 پاسخ به این نظر
    داداش کی گفته تو قهرمان نیستی تو قهرمانی تو دل همه ای ایرانی ها
  • hamid چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:06:53
    44 0 پاسخ به این نظر
    سعیدجان همین کامنت ها نشون میده مردم چقدر دوستت دارن هممون دیدیم چطور قهرمان دوره قبل رو به زانو درآوردی تو همیشه یه قهرمانی
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:37:56
    44 0 پاسخ به این نظر
    حق این ورزشکاران 10 برابر بیشتر از این 200 تا سکه است .
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:21:42
    43 0 پاسخ به این نظر
    سلام لطفا جایزه مدال طلا را به سعید عبد ولی هم بدهید
  • علی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:40:30
    43 0 پاسخ به این نظر
    استیصال----عبدولی از ذهنم بیرون نمیره بیچاره اون وسط دستش به هیچی بند نبود مستاصل شده بود
    • همشهری چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 16:39:39
      6 43
      عبدولی اگه دغدغه و مشکلات مالی خانواده رو نداشت حتما اول میشد ولی متاسفانه ...
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 05:54:01
    42 11 پاسخ به این نظر
    باز ایول به این کشتی گیرها و وزنه بردارهای باغیرت که نذاشتن بیشتر از این رتبه شرم آور ایران در جدول مدال ها باقی بمونه .
  • شیوا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:21:59
    42 0 پاسخ به این نظر
    اول بشی آخر بشی دوستت داریم تو قهرمانقلب ما هستی
  • رضا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:20:26
    41 0 پاسخ به این نظر
    باید مانند دارندگان نشان طلا در ایران جایزه بگیرد.
  • majid چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:50:00
    40 1 پاسخ به این نظر
    قهرمان
  • اکرم چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:17:11
    40 0 پاسخ به این نظر
    امیدوارم اون جایزه هایی که قراره به بقیه طلایی هامون بدن به سعید هم بدن
  • سمیه چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:35:50
    39 1 پاسخ به این نظر
    باید برای جبران زحماتش و دلجویی از این قهرمان جایزه مدال طلا رو بهش بدن
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:38:33
    39 0 پاسخ به این نظر
    ای جانم زنده باشی من هم باتو اشک ریختم خدا هر کسی را که حق انسانها رو از بین میبره به جزاش برسونه انشاله
  • ایرانی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 16:07:03
    39 0 پاسخ به این نظر
    تو پهلوون ایروونی دلاور همه مردم ایران دوست دارن اشکاتو پاک کن سالار . تو قلب همه ما جا داری.
  • آرتمیس چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 16:50:31
    39 1 پاسخ به این نظر
    اگه من اون لحظه اونجا بودم داور و له میکردم... مهم مدال نیست مهم قهرمان بودنته!!
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:05:24
    39 0 پاسخ به این نظر
    سعيد جان در قلب ما جا داري عزيز- تو مدالت رو از قلب ملت ايران گرفتي ما همه دوستت داريم
  • ناشناس چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:15:06
    39 1 پاسخ به این نظر
    سعید بی یاور ، گریه نکن
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:23:35
    39 0 پاسخ به این نظر
    خدا قوت پللوون.شیری به مولا شیییییییییییییر.همه مان دوستت داریم
  • reza khatibi far چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:28:54
    38 0 پاسخ به این نظر
    من مخلص اون چهره ی غمگینتم نبینم غمتو پهلوان ملت ایران تورو دوست دارن با مدال یا بی مدال ایشالله کسی که چشم دیدن موفقیت تورو نداره خیر نبینه
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:20:10
    37 0 پاسخ به این نظر
    اي خدا دركجا اين همه ظلم بر انسان كنند
  • اميد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:50:09
    36 0 پاسخ به این نظر
    پسر از نظر ما قهرمان تو هستي
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:16:39
    36 0 پاسخ به این نظر
    تلاش این قهرمان ارزش مدال طلا دارد
  • بهاره چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:48:31
    36 0 پاسخ به این نظر
    بهت افتخار ميكنيم دلاور.با افتخار سرت و بالا بگير.تو شير مرد ايراني
  • علی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:51:35
    35 0 پاسخ به این نظر
    تو قهرمانی سعید جان
  • افشین چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 16:33:22
    35 0 پاسخ به این نظر
    سعید جان تموم مردم کرمانشاه دیدند که تو بردی تو قهرمانی.
  • محمد ت چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:48:38
    34 1 پاسخ به این نظر
    حق ملت ایران همه جا خرهمیشه خدایا برسان مرهم زخم دل ما رو
  • رامین چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 13:41:12
    34 0 پاسخ به این نظر
    خواهشمندیم مسئولین به ایشان جایزه نفر اول را بدهند ایشان حقش مدال طلا بود
  • سجاد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:38:12
    34 0 پاسخ به این نظر
    پسر طلایی ایران. نزد ما همیشه قهرمان و پهلوانی.
  • مهدی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:48:46
    34 2 پاسخ به این نظر
    ایرانی همیشه حقش خورده شده وهیچکسی نمیتونه دفاع کنه.
  • یاسین چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:04:25
    34 0 پاسخ به این نظر
    درود بر غیرت و شرفت ایرانی عزیز باز هم روسیاهی مونده برای این لابی ها و پشت پردهای المپیک به اصطلاح پاک
  • ALI چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 18:49:41
    34 1 پاسخ به این نظر
    از قهرمانی شما چیزی کم نمی شودبا صلابت بیشتر کشتی بگیر وبر احساسات غلبه کن
  • سعید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:47:21
    33 0 پاسخ به این نظر
    قهرمان واقعی تو مرد زنده باشی سرت تو بالا بگیر قهرمان
  • علی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 16:51:27
    33 0 پاسخ به این نظر
    قهرمان تویی خدا قوت
  • حجت چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:15:49
    33 0 پاسخ به این نظر
    مظلوم بزرگ
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:54:56
    33 0 پاسخ به این نظر
    داور مدال را از سعيد عبدولي دزديد
  • محمد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 13:52:55
    32 0 پاسخ به این نظر
    تازه معنای مظلومیت رو دیروز فهمیدم جایی که سعید قهرمان فقط خدا را صدا زد
  • دل سوخته چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:34:25
    32 0 پاسخ به این نظر
    خواهشا اين عكسو بردارين چون هر وقت ميبينم داغ دلم تازه ميشه لعنت ابدي به اون نا داور
  • esi چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:13:41
    32 0 پاسخ به این نظر
    داش سعید قهرمان واقعی تو هستی واسه ما از همه برتری و قهرمان تری
  • احمد هامون چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 12:02:28
    31 0 پاسخ به این نظر
    سرت را بالا نگهدار مرد اشک طلایی
  • سیروس چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:08:34
    31 0 پاسخ به این نظر
    تو قهرمانی گل پسر.
  • سعيد چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:33:23
    31 0 پاسخ به این نظر
    سعيد قهرمان، همه دنيا ديدند كه چه طور حق تو را خوردند به اميد قهرماني تو در جهان و المپيك
  • وحید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 16:57:13
    31 0 پاسخ به این نظر
    روح شکست نا پذیر ایرانی
  • مجید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:37:25
    30 0 پاسخ به این نظر
    عبدولی قهرمان ما است . و در قلب همه ملت ایران جای دارد چون با غیرت و با عشق برای ایران کشتی گرفت
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:10:02
    29 2 پاسخ به این نظر
    بی تدبیری مسولان
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:00:11
    28 0 پاسخ به این نظر
    مرحبا به غیرتت پهلوان تو برای ما قهرمانی
  • مصطفی شکوری چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:54:47
    28 0 پاسخ به این نظر
    از نظر ما تو پهلوانی سعید جان . مهم اینه که همه متوجه قدرت و رشادت و نجابت و خصلت پهلوانی تو شدند.
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 11:49:44
    27 0 پاسخ به این نظر
    سعید همه ما دیدیم تو قهرمانی موفق باشید
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:23:11
    27 0 پاسخ به این نظر
    شیر همیشه شیره.ایشان از نظر مالی مشکل داره باید مثل یه قهرمان طلائی با ایشان برخورد شود
  • بی نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:01:40
    26 0 پاسخ به این نظر
    سرت را بالا نگهدار مرد اشک طلایی
  • آرش چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:08:35
    26 0 پاسخ به این نظر
    سعید عزیز طلای تو در قلب ما ایرانی هاست... سرتو بالا بگیر قهرمان
  • حسن ح چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:00:19
    25 0 پاسخ به این نظر
    قهرمان ، پاداش تو نزد خدایی است که از اعماق وجودت صدایش کردی . صدآفرین بر غیرت تو
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:23:56
    25 0 پاسخ به این نظر
    دلاور ... تو همیشه برای ما قهرمان خواهی ماند....
  • مجید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:29:21
    25 1 پاسخ به این نظر
    با سلام شما برای ملت ایران قهرمانی اینجور حق کشی کم نیست در میادین بین المللی.پس........
  • محمدرضا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:06:04
    24 0 پاسخ به این نظر
    سعید جان از نظرمن شما یک قهرمان واقعی هستید.
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:02:43
    22 0 پاسخ به این نظر
    از نظر تمام ایرانی ها قهرمان واقعی خودشه.
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:53:06
    22 1 پاسخ به این نظر
    مظلوم قرباني سياسي كاري
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:32:54
    21 0 پاسخ به این نظر
    از نظر ما تو قهرمانی
  • وحید چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:29:21
    18 0 پاسخ به این نظر
    به وجودت افتخار می کنم
  • siamak چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:34:43
    18 0 پاسخ به این نظر
    تو برای ما قهرمانی، قهرمان!
  • DARIUSH چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 21:37:58
    18 0 پاسخ به این نظر
    الهی من بمیرم اشک چشماتو نبینم.
  • ایران چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:37:43
    17 0 پاسخ به این نظر
    تو در دل ملت قهرمان شدی،بخند پهلوان
  • ماما افریکا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 06:47:57
    16 46 پاسخ به این نظر
    بازم بهانه ی همیشگی.
  • ایرانی سربلند ایرانی سرفراز چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 08:21:33
    15 59 پاسخ به این نظر
    سعیدجان....قهرمان ملی ما.دراینکه باناداوری ناجوانمردی حق ما وشما روضایع کردن شکی نیست.اماشما بایدطوری کشتی رو اداره میکردی که جای هیچ حدیثی نمونه
  • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:49:05
    15 0 پاسخ به این نظر
    یعنی طرف به احتمال قوی غیرت ملی داره
  • لناا چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 21:34:41
    15 0 پاسخ به این نظر
    اما ما همگی میدونیم این حق سعید عبد ولی بود که مدال بگیره ولی اونا چشم دیدن این همه مدال برای ایران رو نداشتن ما به سعید افتخار میکنیم
  • ایران چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:18:48
    14 19 پاسخ به این نظر
    باید به داور آفرین گفت .مسابقه ی خوبی داد.
  • جواد از مازندران شهر جویبار پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 01:35:20
    14 1 پاسخ به این نظر
    عبدولی عزیز منم مثل تو گوش شکستم ولی در حد تو نیستم وقتی ما که تو این سطح از کشتی هستیم حقمونو میخورن منفجر میشیم فدای دلتشم که چی کشیدی بخدا با اشکات اشکم در اومد مقصر تو نیستی مسئولان بیعرضه داریم که فقط فکر جیبشونن خیلی زحمت کشیدی دنیا به آخر نرسیده ایشالا المپیک بعدی تیکه تیکه کن همرو که جای نامردی نمونه یا علی قهرمان
  • امیر چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 21:18:50
    13 0 پاسخ به این نظر
    سرت رو بالا بگیر دلاور ***** قهرمان واقعی تویی
  • آرمان رحیمی از خلخال پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 02:21:13
    13 0 پاسخ به این نظر
    همونطور که با طلای بچه های دیگه گریه کردیم با حذف تو هم گریه کردیم پس تو هم طلایی هستی واسه ما پهلوون.انشا الله برزیل طلا
  • ایرانی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 21:20:06
    12 0 پاسخ به این نظر
    دنیابچه های خوزستان بی خیال داداش دنیا به آخرنرسیده مسئولین تلافی میکنند.
  • yazdan چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 22:41:49
    12 1 پاسخ به این نظر
    اگرمسئولین بیخیال باشند بدترازاین توکشتی آزاد بسرمون میارن
  • همشهری عبدولی پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 02:49:08
    12 0 پاسخ به این نظر
    به این دو دلاور خستگی ناپذیر ومحبوب ملت ایران . سعید عبدولی و علی مظاهری پهلوانان نامی ایران که مردانه در مقابل حریفانشان ایستاند و آنها را شکست دادند ولی با ناداوری داوران خارجی حق مسلم آنان ضایع شد صمیمانه تبریک می گویم و انتظار دارم مسئولین قدر دان و عزیز کشورمان با همدلی مردم شریف و نجیب ایران اسلامی صرفاً بخاطر اشک های این قهرمان نامی که دل همه ما را آزرده نمود با تمام توان هم از لحاظ مادی و هم معنوی به بهترین شکل از این دو قهرمان تقدیر نمایند تا این حرکت ارزشی خاری باشد در دل و چشم دشمنان ایران عزیز .
  • مجتبی چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 19:28:13
    11 0 پاسخ به این نظر
    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تو قلب ملتی پهلوون
  • حسام پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 01:28:10
    11 0 پاسخ به این نظر
    گریه نکن پهلوون! پهلوونا مدالشونو از مردم میگیرن نه داورا! برای من تو برنده ترینی ! بالاتر از مدال طلا گریه نکن پهلوون! مرد که گریه نمیکنه
  • ندا پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 01:26:32
    10 1 پاسخ به این نظر
    الهی من بمیرم واسه سعید عزیزم حیف سعید که با همچین کسی بخواد رقابت کنه همونجا باید دو تا چک آبدار میزدی تو صورتش که همچین غلطی نکنه مردیکه آشغال معلوم نیست دلش از کجا پر بوده سر سعید خالی کرده کور شه چشماش که نتونست موفقیت تو رو ببینه آدم به ای حسودی باید بره خودشو زنده زنده خاک کنه اگرم نتونه خودم همچین کاری میکنم
  • علی پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 00:47:21
    9 0 پاسخ به این نظر
    عکس العملهای داور از همان لحظه شروع کشتی با عبدولی غیر اخلاقی و زننده بود .معلوم بود که شمشیرو از رو بسته. ..... به هر حال اون اشکها اشکهای غیرته نه ضعف ... 70 ملیون ایرانی مدال طلا رو برات کنار گذاشتن دلاور.
  • ترنــــــــــــــــم پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 01:22:27
    9 0 پاسخ به این نظر
    سعید پهلوون خدا اشکاتو دید ... خدا خدا تو شنیده ... جوابشون رومیده .... تو تو قلب ما تو جایگاه نخست نشستی و مدال طلا رو گرفتی ... دوست داریم دلاور خوزستانی ....
  • مرتضی پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 02:29:18
    9 0 پاسخ به این نظر
    نامردها حذفش کردند
  • خوزستان پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 02:54:50
    9 0 پاسخ به این نظر
    درود بر محمد بنا معمار کشتی فرنگی ایران که با ایثار و ازخودگذشتگی خویش در زمینه دلداری از قهرمان نامی و دوست داشتنی ایران اسلامی محمد عبدولی دل همه ما ایرانی ها را شاد کرد . بازهم درود و سلام فراوان بر شما ای بزرگ مرد خوزستانی .
  • haniye پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 09:16:57
    9 0 پاسخ به این نظر
    الهی قربون اشکات بشم دلاور واقعا هر ایرانی با دیدن این صحنه دلش خون میشه و اینو بدون برای همه قهرمان هستی و خواهی بود
  • Babak چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 08:09:55
    8 148 پاسخ به این نظر
    با پوزش بگم که من از گریه کردن ایشون خوشم نیومد. داوری هر چه که بود، گریه کردن کار بچه های زیر ۸ سال است. خیلی خوب میفهمم که ایشون برای رسیدن به المپیک کار فراوون وسخت کرده. به امید پیروزی برای ایشون در آینده و در یک المپیک دیگر.
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 14:25:32
      50 2
      گریه ازسوزدل کار مردانست
    • بدون نام چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:08:01
      44 2
      دوست عزیز خودتو جای هیچکش نزار!تو خبر داری از دل اون؟ اظهار نظر اینجوری نکنید تروخدا
  • امید2 چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 20:05:45
    8 0 پاسخ به این نظر
    سعید با غیرت تو برای ما همیشه قهرمان خواهی ماند
  • شهرام پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 00:39:40
    8 0 پاسخ به این نظر
    دومین تختی در ایران بزرگ
  • پیمان خوزستانی پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 02:17:52
    8 0 پاسخ به این نظر
    کشتی خوزستان هم برزیلته . افتخار استانی به خدا
  • عرفان پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 15:35:39
    8 0 پاسخ به این نظر
    سعید جون تو رو به خدا یه سری به این سایتا و مطبوعات بزن ... ببین مردم تورو اینجوری بیشتر از مدال طلا دوست دارن ... به خدا قسم تو این شب قدر از وقتی گریه ات رو دیدم حال خوبی ندارم ... پس بخند تا 75 میلیون ایرانی هم بخندند.......
  • احسان چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 15:23:20
    7 43 پاسخ به این نظر
    ولي خدايي خيلي بد گريه ميکني
    • سمیه پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 04:56:55
      7 0
      خدایا ازت میخوام فقط و فقط خودت دل سعید عزیز مارو شاد کنی چون سعید کسی رو غیر تو نداره
  • human پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 02:03:19
    7 1 پاسخ به این نظر
    من جاش بودم رو همشون میشاشیدم بی پدر مادرا بذار یکم از ما بترسن
  • وحید پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 02:09:23
    7 1 پاسخ به این نظر
    به نظر من در وهله ی اول مهم نبود که عبدولی طلا گرفت یا نه --- چیز فاجعه بار این بود داور با این طرز رفتارش به شعور ملیونها ایرانی توهین کرد -- واقعاً متاسفم
  • مهدی پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 05:38:23
    7 0 پاسخ به این نظر
    پهلوان واقعی با طلا شناخته نمیشود سعید تو در قلب مایی .نامت برای همیشه در ایران جاودانه شد.
  • ع پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 07:41:13
    7 0 پاسخ به این نظر
    ها ولک غصه نخور اینا نامرد هستند تو خیلی آقایی
  • همشهری دیگه سعید پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 08:31:06
    7 0 پاسخ به این نظر
    امیدوارم وقتی می خواد به شهرش پابزاره مثل یه قهرمان ازش پذیرایی بشه
  • مهدی پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 05:39:39
    6 0 پاسخ به این نظر
    توبرای ما یک ایرانی قهرمان وخوزستانی دلاور وباغیرتی
  • بدون نام پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 09:14:43
    6 0 پاسخ به این نظر
    سعید عزیز تو پهلوان مایی.به تو ظلم شد و همه دیدند.از ارزش کارت برای ما کم نشده. ارزش کارت بیشتر از طلاست.انشالله که مسولین حق تورو نادیده نگیرند
  • مهران پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 20:28:16
    6 0 پاسخ به این نظر
    سلام .پهلوان مرد روزهای سخت تو پهلوانی قهرمان
  • محمدحسين پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 20:51:24
    6 0 پاسخ به این نظر
    گريه نكن مدال رو ول كن توقلب ما جاداري .
  • رضا جمعه 20 مرداد 1391 - 00:23:20
    6 0 پاسخ به این نظر
    سعید عبد ولی از افتخارات کشتئ ایران است.چندین سال متوالی قهرمان جهان و آسیا شدن در کشتی فرنگی کار هر کسی نیست. من کشتی را از کانال فرانسه دیدم٫قبل از مسابقه گزارشگرهای فرانسوی عذا گرفته بودند و همش از قدرت سعید صحبت میکردند.در طول مسابقه هم محو کشتی و قدرت بدني سعید عبدولی شده بودند و مرتب تکرار میکردند عبدولی یک جنگجو واقعی است و سه سال کسی نتونسته شکستش بده.
  • محمد کریم بلوچ پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 00:40:34
    5 0 پاسخ به این نظر
    بی عدالتی و دیگر هیچ..!
  • fghj پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 07:06:26
    5 0 پاسخ به این نظر
    آقا جون مادرتون اینقدر الکی به فوتبالیستهای بی ارزه بها ندین........اینهمه پول بی زبونو دادین به بچه بیست و سه چارسالا می دین.....می ده بنز بندازه زیر پاش ...... کاش یه غلطی می کردن.... به خدا اینهمه استعداد ... آدم دلش می سوزه........... لطفا ازشون از جمله سعید حمایت کنید.
  • اسماعیل قربانی پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 09:16:48
    5 0 پاسخ به این نظر
    مرا بر ململ چشمانت بیاویز که من قندیل معبد های دردم. مرد هستی پهلوان. اینجا فرق قهرمان با پهلوان مشخص می شه.
  • میثم سمندر جمعه 20 مرداد 1391 - 01:51:21
    5 0 پاسخ به این نظر
    درود به سعید عبدولی وپدر و مادر با شرافتش ما از سعید عبدولی طلا میخواستیم .....دیگه مهم نیست ولی ان چیزی که امروز برای ما مهم است اینکه پاداش طلای المپیک از طرف مسئولین به این با غیرت هدیه شود تا دیگران بدانند در ایران همه چیز اخلاص و اوباش گری و فساد نیست در ایران به با غیرتان پاداش میدهند و از انان دلجویی میکنند.
  • بی نام شنبه 21 مرداد 1391 - 17:29:19
    5 0 پاسخ به این نظر
    دوست داریم قهرمان
  • ناشناس پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 00:47:02
    4 0 پاسخ به این نظر
    اگه اونجا بودم داور را می کشتم
  • محمدعلی پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 13:36:10
    4 4 پاسخ به این نظر
    سلام البته در اینکه باید در مجامع بین المللی حضور فعال و مؤثری داشته باشیم و اجازه ندهیم که حق ما را پایمال کنند شکی نیست، که متأسفانه در این زمینه ها بی نهایت کوتاهی و کم کاری کرده ایم و می کنیم که باعث از بین رفتن حقوق ملتمان می شود، ما به دست خود و خود خواسته خود را منزوی کرده ایم که به هیچ وجه به صلاح مردم ایران نیست. ولی در این مورد و در موارد مشابه بیشتر مواقع عادت شده که کم کاریهای خودمان و یا گاها اشتباهات طبیعی داوران را به پای ناداوری و به نفع گرفتن داور بگذاریم که اکثرا با جنجال سازی خود گزارشگران شروع می شود و همینطور در جامعه گسترش می یابد تا جایی که آستانه تحمل مردم به قدری پایین آمده که با کوچکترین اخطار و تذکر قانونی به هرفرد سریعا واکنش نشان می دهند و بی قانونی می کنند. مرسی
  • مهران پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 20:28:17
    4 1 پاسخ به این نظر
    سلام .پهلوان مرد روزهای سخت تو پهلوانی قهرمان
  • روح الله جمعه 20 مرداد 1391 - 07:51:19
    4 0 پاسخ به این نظر
    سعید جون با یا بدون مدال دوستت داریم
  • حامد جمعه 20 مرداد 1391 - 08:47:33
    3 0 پاسخ به این نظر
    ماهمیشه تورا دوست داریم اینطوری محبوبتر شدی
  • آرمین،کیمیا،رویا جمعه 20 مرداد 1391 - 18:52:43
    3 0 پاسخ به این نظر
    تو قهرمان واقعی هستی و ما واسه همیشه دوستت داریم
  • رویا جمعه 20 مرداد 1391 - 18:54:13
    3 0 پاسخ به این نظر
    دوست داریم خیلی زیادوفقط منتظرروزی هستیم که پاداش طلاروبهت بدن
  • کوروش جمعه 20 مرداد 1391 - 20:23:44
    3 0 پاسخ به این نظر
    سلام سعید عبدولی. امیدوارم در زندگیت موفق وسر بلند باشی
  • بدون نام سه شنبه 24 مرداد 1391 - 00:21:18
    3 0 پاسخ به این نظر
    رنده باد پهلوان دلير ايران زمين
  • جوانرود چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 03:00:05
    3 0 پاسخ به این نظر
    سلام برتو ای دلاور ...سلام بر تو ای نوی آرش و بابک وکورش..سلام برتو ای ایرانی مهم این نیست که تو طلای المپیک را نیاوردی ام در نظر ما غیرت تو طلا دارد و همیشه قهرمانی دوست دارم ....امید از جوانرود....کرمانشاه
  • محمدرضا كاكويي شنبه 1 مهر 1391 - 15:38:53
    3 0 پاسخ به این نظر
    سلام بر تو اي پهلوان. تو قهرماني و دوست دارييم.
  • بدون نام جمعه 7 مهر 1391 - 03:24:36
    3 0 پاسخ به این نظر
    پهلوان شیرافکن,لندن لیاقت نداشت که نامت راثبت کند.اماتاابدنامت برقلب ایرانیهاثبت خواهدشد.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.