جلسه ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد با حضور معاونین ستاد، وزرای امور خارجه و مسکن و شهرسازی و به ریاست رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، در این جلسه که عصر چهارشنبه برگزارشد، علی سعیدلو نماینده ویژه رییس جمهور و رییس ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی این ستاد برای تمهید مقدمات برگزاری مناسب و موفق این اجلاس به رییس جمهور ارائه کرد.
همچنین مسئولین معاونت های پنج گانه ستاد نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های خود، در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد که قرار است، پنجم تا دهم شهریور در تهران برگزار شود، ارائه کردند.
دکتر احمدی نژاد در این جلسه بر همکاری وهماهنگی هر چه بیشتر تمام دستگاهها و ارگانهای دست اندرکار برای برگزاری موفق و مناسب شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد تاکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش شود، این اجلاس به گونه ای برگزار شود که سران و نمایندگان شرکت کننده از سوی کشورها، با خاطره ای خوش از برگزاری موفق این اجلاس و میهمان نوازی و فرهنگ والای ایرانیان به کشورهای خود بازگردند.
رییس جمهور همچنین انتشار و انعکاس دقیق و جامع اخبار و رویدادهای شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد را بسیار مهم توصیف و تصریح کرد: باید تلاش شود تا مطالب ارائه شده در این اجلاس به طور کامل به اطلاع جهانیان رسانده شود و این وظیفه خطیری است که باید به آن به صورت خاص توجه شود
دکتر احمدی نژاد گفت: باید تلاش شود، پیام اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران به نحو شایسته انعکاس یابد و وظیفه صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این راستا بسیار مهم و خطیر است.
رییس جمهور پیش از برگزاری این جلسه از سالن سران اجلاس و سالن های در حال احداث مجاور سالن اصلی که قرار است، جلسات مختلف شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در سطوح مختلف در آنها برگزار شود، بازدید کرد. در این بازدید دکتر احمدی نژاد در جریان نحوه اقدامات و پیشرفتهای صورت گرفته در بخشهای در حال احداث و روند آماده سازی سالن اصلی اجلاس سران تهران قرار گرفت.
در جریان این بازدید علی سعیدلو و علی نیکزاد رییس جمهور را همراهی کرده و دست اندرکاران احداث و آماده سازی محل برگزاری اجلاس نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نحوه آماده سازی سالنها ارائه کردند.
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 232509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    14 1
    هممون دقیقه نودی هستیم. کارگر، کارمند، دانشجو، استاد، وزیر. آخه الان وقت ساختمون ساختنه؟ حالا خدا کنه وسط اجلاس برق قطع نشه و سقف ترک برنداره و لوستر از اون بالا نیوفته پایین.
  • بدون نام JO ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    2 3
    خبر جان لطفا یه گزارش در مورد اینکه آیا قرار هست طی مدت برگزاری اجلاس پروازهای فرودگاه امام کنسل بشه یا نه، یک گزارش تهیه کن. خیلی ممنون
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    6 0
    حالا خوبه تابستون ِ سری قبل که برف اومد وسط اجلاس تشت گذاشته بودن بلند گو هم نیم ساعتی قطع بود
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    11 2
    درود بر این اجلاس لطفا ماهی یک بار دعوت کنید بیان یه هفته هم تعطیل کنید
  • بدون نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    19 4
    واقعا یه کشور قوی و به درد بخور در این غیر متعد ها هست ؟!
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    20 2
    چه فایده میان مخورن میرن تو همه قطع نامه ها هم علیه ما رای میدن