ایرنا نوشت:

براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی كه شرایط تحصیل در مدارس روزانه را ندارند، می توانند در دوره بزرگسال پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند.
'نوید ادهم' دبیر شورای عالی آموزش و پرورش روز یكشنبه با اعلام این مطلب افزود:در هشتصد و شصت و چهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش آئین نامه دبیرستان های بزرگسال دوره پیش دانشگاهی به تصویب رسید و بزودی این آئین نامه به اداره های كل آموزش و پرورش سراسر كشور ابلاغ می شود.

مهدی نوید ادهم افزود: براساس این آئین نامه دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی كه شرایط تحصیل در مدارس روزانه را ندارند، می توانند در دوره بزرگسال پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند.

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در این آئین نامه، عناوین دروس پیش دانشگاهی بزرگسال همانند عناوین درسی دوره روزانه است با این تفاوت كه در دوره پیش دانشگاهی روزانه دروس بصورت سالی- واحدی و در دوره پیش دانشگاهی بزرگسال دروس بصورت ترمی- واحدی ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش، دوره پیش دانشگاهی در ساختار نظام جدید آموزشی (6.3.3)، حذف شده است و این آئین نامه مشمول كسانی است كه هم اكنون و براساس نظام آموزشی فعلی تحصیل می كنند.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =