کیهان نوشت:

«آمریکا و اسرائیل به ایران حمله نخواهند کرد. امروز قدرت و نفوذ ایران در خاورمیانه بیشتر از روسیه است».
مسعود بهنود که در جمع شماری از عناصر ضد انقلاب در اتریش سخن می گفت، ضمن ارائه تحلیل فوق گفته است: ماجرای حمله نظامی امروز در دنیا تغییر کرده و بیشتر دنبال اقدامات بدون هزینه و کشته می گردند، مثل ماجرای سوریه که با هدایت آمریکا و پول و سلاح کشورهای عربستان و قطر پیش آمد بدون اینکه یک نفر از نیروهای ناتو درگیر یا کشته شود.
وی احتمال حمله آمریکا و اسرائیل به ایران را رد و خاطرنشان کرد که آمریکا نمی خواهد سرنوشتی که در ویتنام برایش رقم زده شد این بار نیز در ایران برایش رقم زده شود.
این سلطنت طلب فراری در پاسخ به این سؤال که چرا خاتمی را به عنوان یکی از افراد مشهور در ایران معرفی کرده گفت: بی بی سی گروهی را تشکیل داده بود که از میان یک لیست 80 نفره چهره های مشهور را انتخاب کنند و من ابتدا تأکید کردم یک زن انتخاب شود و در این میان اسامی افرادی چون گوگوش و فروغ فرخزاد مطرح شد ولی در نهایت خاتمی را مطرح کردم(!)
وی که در جمع همکاران نشریه موسوم به درفش سخن می گفت، مدعی شد «من معتقد به اصلاحات هستم چون دوران انقلاب را تجربه کرده ام.» 23 بهمن می گفتند باید سران رژیم اعدام شوند اما فقط مهندس بازرگان بود که از حقوق آنها سخن می گفت و همه گروه های سیاسی طرفدار اعدام سران رژیم شاه بودند. جامعه ای که با کاباره و رقص و گوگوش خو کرده بود، ناگهان طرفدار انقلاب و شدت عمل شد و شعار «تا شاه کفن نشود- این وطن وطن نشود» داد.

/29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    176 4
    خوبه که کیهان همیشه به ایشان استناد می کند، فقط کنارش یک تهمت مثل سلطنت طلب هم اضافه می کنه و هیچ دلیلی نمی آورد
  • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    141 8
    بهنود با این سابقش میشه سلطنت طلب؟:دی
  • بدون نام EU ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    بهنود مامور انگلیس هست صحبت هایش را جدی نگیریم
  • esi IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    102 8
    مسعود بهنود معمولا نظرات سیاسی نمیده و بیشتر نقل از روزنامه ها و مجلات میکنه
    • نیما نامی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      7 1
      این چشمک زن کناره اسمه این آقا چیه؟ یعنی الان تو سایته؟ یا عضوه؟ مگه عضو هم میشه شد؟
    • گروه سياسي IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      5 1
      کاربر گرامي نيما نامي! در صورتي که گزينه «چنانچه تمایل دارید واکنش متنی کاربران دیگر به نظر شما بلافاصله پس از انتشار از طریق ایمیل به اطلاع شما رسانده شود مربع مقابل را علامت بزنید.» را فعال کنيد اين علامت در کنار کامنت شما ثبت مي شود.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    7 101
    شهرت به معنی آشکار شدن , معروف گردیدن و معروفیت است و این بستگی به تایید و تشخیص یک گروه و یا یک فرد خاص ندارد . مثلا ابو علی سینا مشهور است به دلیل علم و نبوغ و دانشمند بودنش و این شهرت را خود بدست اورده نه اینکه شخص و یا گروهی انرا به وی نسبت داده باشند . اما این مورد که یک شخص معلوم الحالی شبیه مسعود بهنود از از طرف یک طیف انچنانی خاتمی را مشهور اعلام میکند جای بسی تامل است برای جناب خاتمی .
  • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    از ایم مسعود بهنود متنفرم
  • Asgar IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    96 5
    نوشتار ومتن سخنرانی بهنود که شما انتخاب کردید هیچ شباهتی به سلطنت طلبی ندارد از طرفی اگر شخصیت ملی بتواند بامحوریت حفظ ارزشهای انقلاب محبوبیت درطیفهای دیگرداشته باشد این خدمت به نظام است وانهایی که باعث انشعاب در وارثان اصلی انقلاب نمودند آنها فتنه گرهستند
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    حیفه که تو ماه رمضان اسم این رقاصه و بدکاره ی لس آنجلسی رو تو همچین سایتی میارین . اسمشو رو به گور ببرن طرفداراش
    • مسلمان ظاهری IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      45 7
      تو این ماه رمضون این چیزایی که شما گفتی خوبه؟
    • بدون نام IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      14 1
      برات متاسفم !!! اینهمه کینه و تعصب ؟ یک بازنگری در دین وایمانت بکن چون یکی از نشانه های ایمان ادب و لحن وسخن خوش است حتی به دشمنان و کافران به مانند پیامبر
  • افشین چراغی زاده TR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    2 0
    با سلام چون منافعه سه کشور به هم گره خورده
  • محمد IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    13 0
    بهنود سلطنت طلبه؟؟؟؟؟؟ اقا تو رو خدا به شعور ما توهین نکن،حداقل تو متن که گفته من معتقد به اصلاحات هستمو حذف میکردین
  • h IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    2 10
    باسلام به همه ي ايرانيان عزيز: عزيزان كشور ايران از دير باز قدرتمند بوده و خواهد بود/ به نسبت جمعيت و زمان خودش/ اما امروز فرزنداني كه براي اقتدار هميشگي ايران تلاش ميكنند داراي تمدني بسيار ارزشمند و ثابت شده هستند/ امريكا و اسراييلي كه هنوز تازه راه افتاده و تاتي تاتي ميكنه كه نميتونه براي ما رجز بخونند / هركه ازبيرون كشورم اظهار نظر ميكنه وطن فروشه مگر اينكه اظهاراتش از نوع افتخار باشد/ من اصلا به كسي اجازه نميدم به كشورم از خارج از كشور اظهار نظر منفي كنه / چون فهمم-دركم-دلسوزيم-شعورم-و اعتقادم از آنچه نبوديم و به آنرسيديم را دارم.
  • امراله دهقانی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    4 3
    باسلام و قبولی طاعات قلم که دست دشمن بیافتد همه چیز برای خودش می نویسد. الان که خاتمی رج نیست همه حرف پشت سرش می زنند.ایشان کارش درست بود و هنوز هم محبوب است