در فصل جفت‌گیری، رقابت بین کانگاروهای نر می‌تواند به مرگ منجر شود. پاهای این کیسه‌دار بزرگ به‌قدری قوی است که لگدهای آن به راحتی می‌تواند استخوان‌های حریف را خرد کند و حتی او را از پای درآورد.

خوشبختانه کانگاروها گیاه‌خوارند، اما در هنگام انتخاب جفت، چهره دیگر این موجودات دوست‌داشتنی آشکار می‌شود و وقتی نوبت به مبارزه با یکدیگر می‌رسد، پاهای قدرتمند نخستین انتخاب هر دو طرف است.
ماهیچه‌های قوی و پاهای بلند، مهم‌ترین ویژگی این جانور است که به او امکان می‌دهد حتی در جست‌وخیزهای ساده هم تا مسافت قابل‌توجهی بپرد و به راحتی با سرعت 72 کیلومتر بر ساعت (20 متر بر ثانیه) در استرالیا حرکت کند.
در فصل جفت‌گیری، کانگاروی نر روزه به تعقیب کانگاروی ماده می‌پردازد و همانند سایه، تک‌تک حرکت‌های کانگاروی ماده را انجام می‌دهد. اما از آن‌جاکه کانگاروهای نر زیادی وجود دارند، خیلی طبیعی است که دعوایی سر بگیرد و ... اینجاست که لگدپرانی شروع می‌شود!
نبرد با یک مشت سریع و مستقیم آغاز می‌شود و سپس نزاعی پرسروصدا درمی‌گیرد. دعوا از بوکس ساده می‌گذرد و به نبردی تمام‌عیار بدل می‌شود.
یک تاکتیک مناسب: حریف را با پنجه‌های دست بگیرید و با پاهای خود لگد محکمی به او بزنید. این کار می‌تواند به خرد شدن استخوان‌ها، ناتوان کردن و حتی مرگ حریف منجر شود.
خوشبختانه این رقابت کیک‌بوکسینگ داور منصفی دارد و معمولا قبل از آن‌که کار به جاهای باریک برسد، پایان رقابت را اعلام می‌کند. اما نسل بعدی این کیک‌بوکسرها دور از چشم داور به تمرین این هنر رزمی کانگارویی می‌پردازند.

5353

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
    13 0
    کانگ بوکسینگ!
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
    42 0
    آخه بدبخت خودتو واسه هلاک می کنی؟ واسه کی؟
  • dadad IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
    48 3
    خداییش این خارجکی ها این همه در مورد تمام خلقت تحقیق کردن ما چکار کردیم؟
    • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
      31 4
      ما از علم اونها استفاده کردیم و کلی بد و بیراه گفتیم. گفتیم اونها دزد هستند و هر چی دارند از ما دزدیده اند.
    • بدون نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
      24 2
      صبح راديو داشت راجع به تحقيقات انجام شده در ارتباط با فوايد روزه صحبت مي‌كرد. كارشناسشون شايد اسم 10 تا كشور كه تحقيق كرده بودند رو آورد (از ژاپن تا آمريكا) ولي يكي شون كشور اسلامي نبود!!!
  • 0728 IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
    2 10
    ترجمه ضعیفی بود