کتاب ‌قدرت‌ تازه‌ترین اثر راندا برن، نویسنده‌ کتاب ‌راز‌ بر پایه‌ آن چیزی نوشته شده است که خالق آن بیان می‌کند پس از در میان گذاشتن قانون جذب با دیگران و بررسی روند کارکرد این قانون، از آن آگاه شده است.

به گزارش خبرآنلاین،  کتاب ‌«قدرت» اثر نویسنده کتاب پرفروش و پرطرفدار «راز»‌‌ با ترجمه محمد نوراللهی از سوی انتشارات البرز منتشر و با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

 

محمد نوراللهی، مترجم کتاب ‌قدرت معتقد است که، این کتاب برای آن‌دسته از افرادی نوشته شده است که باورها و افکارشان آن‌ها را به آن زندگی که دنبالش بودند نرسانده است و حالا کتاب می‌تواند قوانین حاکم بر زندگی را برای آن‌ها توصیف کند؛ قوانینی که پاسخ‌گوی بسیاری از سوالات آن‌هاست؛ این‌که چرا بعضی افراد همیشه ثروتمند، خوشحال، غمگین، تندرست و‌... هستند یا برعکس. و جالب آن‌که در ‌قدرت‌ فقط به بیان دلایل این مسائل پرداخته نمی‌شود، بلکه راه‌کارهای عملی تغییر روند زندگی هم بیان می‌شود.


این کتاب با مروری گذرا بر آن‌چه که در کتاب «راز» بیان شده قوانین تازه‌ای از رابطه‌ قانون جذب با زندگی روزمره‌ انسان بیان می‌کند. ‌قدرت‌ مجموعه‌ای از قطعات یک پازل است؛ قطعاتی که هر‌یک شامل یک‌بار اطلاعاتی‌ست و با قرار گرفتن این اطلاعات در کنار یک‌دیگر، سطح آگاهی خواننده به طرز شگرف‌انگیزی ارتقا می یابد.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

«فقط یک قدرت برتر ومتعالی درزندگی وجود دارد که آن هم عشق ومحبت است. نیرویی که به شما انگیزه می دهد و شما را به سوی امور دلخواهتان می کشاند، سبب می شود که به خواسته ها واهداف اززشمندتان برسید. شغل پرهیجان ومناسب داشته باشید. کارهای ارزشمند را به ثمر برسانید. روابط شما با اعضای خانواده و دوستانتان روابطی سازنده و سرشار از شادی ونشاط باشد. از سرمایه لازم برای زندگی کردن به شیوه مناسب و دلخواهتان بهره مند شوید. برمبنای رویاهای ارزشمندتان زندگی کنید. هرروز وقتی از خواب برمی خیزید سرشار از شورواشتیاق باشید. شادی ونشاط واقعی را احساس کنید . احساس کنید نیرومند هستید و در امنیت قرار دارید. درباره خودتان احساس خوب و خوشایند داشته باید و بدانید آفریده ای ارزشمند هستید. بیاموزید که چگونه بر دشواریها و مشکلات زندگی غلبه کنید و از نظر شخصیتی رشد کنید و به کامل ترین شیوه ممکن زندگی کنیدو به کمال برسید و از نعمت های شادی، سلامتی وانرژی بهره مند شوید و به شیوه دلخواهتان زندگی کنید. بر زندگی خود مسلط باشید و از توانایی های نهفته دروجودتان بهره جویید و زندگی شگفت انگیز داشتن را انتخاب کنید.»

*

زندگی از دو پدیده تشکیل شده: یا مثبت یا منفی؛ اگر بیشتر با پدیده های منفی سرو کار دارید تا مثبت در زندگیتان یه جای کار مشکل دارید. اگر موضوعات منفی را مرتب تکرار کنید و درباره چیزهایی که به آنها عشق نمی ورزید مرتب اعتراض کنید مانند آن است که همچون یک طوطی خود را اسیر قفس کرده باشید. زندگی شما اتفاق نمی افتد بلکه به شما پاسخ می دهد شما خالق زندگی خود هستید. تغییر احساس به معنای تغییر سرنوشت است. اکثریت مردم بجای آنکه مسئولیت احساسات خود را آگاهانه بپذیرند احساسات خود را در حالت خودکار رها می کنند. مهم نیست چه رخ می دهد مهم این است که شما چه واکنشی نشان می دهید. حتی یک لحظه را به پشیمانی تلف نکنید چرا که اگر با احساس در گذشته تامل کنید خویشتن را مجددا آلوده ساخته و تحت تاثیر قرار می دهید. حوزه مغناطیسی دور و بر هر فردی را احاطه کرده است، هرجا بروید این حوزه مغناطیسی هم با توست. تو از طریق نیروی مغناطیسی حوزه ات همه چیز را جذب میکنی احساسات تو تعیین می‌کند هر لحظه حوزه تو مثبت است یا منفی.

 

این کتاب جزو معدود کتاب‌هایی‌ست که خواننده آن در مدت زمان مطالعه، همواره حس‌و‌حال خوبی را تجربه می‌کند و این حال‌و‌هوا می‌تواند با عمل به نکات بیان شده در کتاب حفظ شود و ادامه یابد. راندا برن متولد 1951 نویسنده‌ کتاب ‌راز‌ است که انتشار جهانی آن هم‌راه با نسخه‌ تصویری فقط در سال 2007 شش میلیون نسخه بود. او در همان سال به عنوان 100 شخصیت موثر در دنیا از سوی مجله‌ تایم معرفی شد. کتاب ‌قدرت‌ در بخش آثار غیر داستانی بارها در صدر کتاب‌های پرفروش قرار گرفته است.
 

این کتاب با قیمت 7200تومان منتشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و سفارش خود را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 227242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =