فارس نوشت:

رئیس پلیس ترافیک شهری از افزایش تصادفات موتورسیکلت‌ها خبر داد و گفت:‌با هماهنگی‌های صورت گرفته با اصنافی که از موتوری‌ها برای کارهای خود بهره‌ می‌گیرند راکبان متخلف و حادثه‌ساز از محل کار اخراج خواهند شد.

سرهنگ محسن مهرایی  گفت:‌متاسفانه روز به روز تصادفات در حوزه موتورسیکلت روندی صعودی را طی می‌کندبه نحوی که هم اکنون ما شاهد تصادف رخ به رخ موتورسیکلت‌ها با یکدیگر هستیم لذا ضروری است تا برخوردی جدی‌تر با این دست از کاربران ترافیکی که قوانین را رعایت نمی‌کنند صورت گیرد.

وی ادامه داد: با همکاری اصنافی که از موتورسیکلت‌ها برای انجام کارهای خود بهره می‌گیرند، طرح ویژه‌ای تهیه شده تا راکبانی که قوانین را رعایت نمی‌کنند و یا تخلفات حادثه‌ساز دارند از شغل خود اخراج شوند.

رئیس پلیس ترافیک شهری اذعان داشت:‌ هماهنگی‌های لازم با اصنافی همچون پیک موتوری‌ها، رستوران‌ها و ... صورت پذیرفته است. در صورتی که هر واحد صنفی از متخلفین قوانین راهنمایی و رانندگی استفاده کنند پلیس اماکن ناجا با آنها برخورد خواهد کرد.

وی گفت: به موتورسواران توصیه می‌شود تا به فکر ایمنی خود باشند تا ما شاهد کمترین میزان مرگ و میر جوانان در این بخش باشیم.

مهرایی ادامه داد:‌ موتورسواران با پایبندی به قانون ضریب امنیت در جامعه را افزایش خواهند داد این در شرایطی است که در وضعیت کنونی امنیت اجتماع دچار مخاطره شده است.

رئیس پلیس ترافیک شهری خاطر نشان کرد:‌متاسفانه هر روز موتورهایی ناایمن در کشور تولید می‌شود و در قبال آن نانآوران خانواده به توسط آن جان خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه حفاظت از حقوق مردم وظیفه پلیس اشت اظهار داشت: به مخاطره انداختن جان موضوع بی ارزشی نیست به نحوی که آیت الله جوادی آملی در دیدار با فرماندهان پلیس اعلام کردند که همه اقشار جامعه موظف به حفظ جان خود و دیگران هستند و بر این نکته تاکید داشتند که کوتاهی در این زمینه به هیچ وجه جایز نیست.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =