مهر نوشت:

قیمت سکه طرح قدیم امروز سه شنبه در بازار 714 هزار تومان و طرح جدید 713 هزار تومان است، فعالان بازار ارز قیمت دلار آزاد را 1911 تومان اعلام کردند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز سه شنبه در بازار 714 هزار تومان، طرح جدید 713 هزار تومان، نیم سکه 356 هزار تومان، ربع سکه 185 هزار تومان و گرمی 108 هزار تومان است. این نرخها دیروز به ترتیب 700 هزار و 500 تومان، 698 هزار تومان، 349 هزار تومان و 183 هزار تومان بود.

نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار در بازار داخلی در روز جاری 72 هزار و 556 تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1586 دلار اعلام شد.

فعالان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را امروز 1911 تومان، یورو را 2414 تومان و هر پوند را 3000 تومان اعلام کردند. این نرخها دیروز به ترتیب 1876 تومان، 2390 تومان و 2947 تومان بود.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متقاضی واقعی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    124 4
    بازم که گفتید دلار 1900 تومنه. مگه عمو بهمنی صد بار نگفت دلار بصورت تک نرخی شناور مدیریت شده 1226 تومنه؟ من پیشنهاد می کنم بانک مرکزی یک تیمارستان باز کنه و صرافها، دلال ها و سفته بازها که مالیخولیا دارند رو ببرند اونجا تحت درمان روانپزشکی قرار بدهند.
  • بدون نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    23 41
    وقتی بودجه امسال روی دلار 1226 تومان بسته شده است، قیمت دلار گرانتر از این مقدار در وحله اول به ضرر خود دولت است. چون همه برنامه ریزی های دولت براساس دلار 1226 ت انجام می شود. ولی چون قیمت ها در واقعیت بر اساس دلار 1900 تومان است، هزینه های دولت افزایش می یابد. بدیهی است با ادامه این روند دولت ورشکسته می شود. پس دولت مجبور است به هر طریقی که شده قیمت دلار را در بازار پایین بیاورد. این کار برای دولت شدنی است. مثلا یکی از ساده ترین راه حل ها این است که از بودجه جای دیگر بزند و به بازار دلار تزریق کند. در این میان فقط دلالانی خرده پا می مانند که با خرید دلار گران ورشکسته شده اند. پس بهتر است گول سرمایه داران ایرانی که با کاهش قیمت جهانی طلا می خواهند با بالا بردن قیمت دلار ضرر نکنند را نخورید
    • بدون نام JP ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
      70 2
      دلار تو مملکت دست کیه؟ منظورم البته تو مقیاس بالاست؟ مگه غیر ار دولته؟ آیا همین دولت نبود که تو ماه های قبل برای جبران کسری بودجه از همین افزایش نرخ دلار سوئ استفاده و به ظن خودش حسن اسفاده رو کرد؟
    • فیثاغورث IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
      3 2
      چقدر ساده ای! مجلس مجوز فروش دلار به قیمت آزاد را برای دولت تصویب کرده است. دلار 1226 تومن بخاطر اینه که بانک مرکزی و دولت دلار صادر کننده ها و حساب های ارزی مردم در بانک ها را مفت بخرد
    • بدون نام EU ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
      2 3
      برای دولت که کاری ندارد پروزه های عمرانی را می خواباند پیمانکاران بدبخت حالا بدوند ونبال طلب شان بودجه جاری و سیمنارها و همایش ها هم که از اول پولش بوده
    • بدون نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
      3 2
      الان قیمت دلار رو کی تعین می کنه؟ مگر نمی بینید دست بازاری هاست؟ دولت فقط کنترل کننده است. هیچ وقت هم نمی تواند با گرانی کاذب دلار سود کند. فرمول های اقتصادی در سطح یک "کشور" اینقدر ها هم خطی نیست که شما فکر می کنید. نظام ما در شرایطی نیست که اگر دولت ورشکسته شود بتواند دوباره بلند شود. پس مطمئنا قیمت دلار را به قیمت واقعی آن بر می گرداند. اگر هم فقط یک هفته این همه ایرانی سودجو و بی فرهنگ سرمایه های خود را به دلار تبدیل نکنند می بینید که هیچ کمبود ارزی در بازار ارز به وجود نمی آید. از ماست که بر ماست. فکر می کنید اگر دولت ورشکسته شود چه می شود؟ دودش در چشم خودمان می رود. آن هم برای سال ها!
    • بدون نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
      2 0
      دولت اگر می خواست قیمت دلار بالا باشد در بودجه امسال قیمت آن را بالا تعیین می کرد. قیمت کاذب و بالای دلار به ضرر دولت است. خودتان هم می گویید در "مقیاس بالا"! با گرانی کاذب دلار دولت دچار کسری بودجه می شود. نه آنکه کسری بودجه را جبران کند. آخر چرا نادانسته حرف می زنید؟! خودتان دارید می بینید که قیمت دلار آزاد دست بازاری هاست. حتی اگر تقاضا هم کم شود آنها قیمت را بالا می برند تا مردم فکر کنند اوضاع دارد بدتر میشود و برای خرید دلار هجوم ببرند و خودشان بیشتر سود کنند. این وسط تمام وارد کننده ها که اجناس انبار کرده شان را که قبلا با دلار ارزان خریده اند و دارند با قیمت بالا میفروشند نیز سود کرده اند. چرا گول می خورید و اجازه می دهید عده ای ثروتمند ثروتمند تر شوند؟! آنهم با فقیر کردن بقیه مردم.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    82 9
    دلار دو هزارو پانصدی سلامٌ علیک ...
  • بدون نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    67 5
    قیمت جهانی طلا روز به روز داره میاد پایین اما قیمت سکه تو کشور ما روز به روز داره میره بالا واقعا متاسفم که هیچ کس تو این کشور نمیتونه قیمت سکه و دلار رو کنترل کنه
  • امیر IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    5 0
    بازار ارز و سکه این روزها مجموعه منظمی از بی نظمی هاست.
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    3 0
    علتش مصاحبه چند روز پیش آقای بهمنیه . ایرانیهای عزیز هر وقت آقای بهمنی مصاحبه کرد شب برین تو صف سکه ضرر نمی کنین . از ما گفتن
  • مهدی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    3 0
    فکر کردین کسی از گرانتر شدن دلار ناراحت میشه؟ بزرگانی که به رانت دلار 1226 تومانی دسترسی دارند و با این نرخ ثبت سفارش کرده و جنس وارد می کنند،از اینکه هرچه بیشتر قیمت دلار آزاد از 1226 تومان فاصله بگیره خوشحال تر میشن.چون اونا اجناسشون رو به قیمت دلار آزاد به ما ملت همیشه در صحنه می فروشند. پس لطفا با گله و شکایت گرانی دلار کار و کاسبی بزرگان رو کساد نکنید چون انها بزرگانند و ملت همیشه در صحنه....
  • بدون نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    2 0
    تو همین مقیاس بالاست که ضرر می کنه. کی میگه با گرانی کاذب دلار دولت سود میبره؟!!!! اصلا مگه می شه؟!!! به صورت گذرا دولت سود کرده ولی با ادامه این روند ورشکست می شه. اون وقته که نظام اقتصاد ایران از هم می پاشه. وقتی شما دارید در سطح یک کشور حرف می زنید یه سری فرمولهای پیچیده اقتصادی می یاد چلو. قیمت دلار در بازار رو دولت تعیین نمی کنه. خودتون می دونید که الان دست بازاری هاست. دولت فقط کنترلش می کنه. هر وقت هم بخواد می تونه قیمت رو پایین بیاره. خود دانی. برو دلار 1900 تومان بخر. مثل همه اونهایی که سکه یک میلیونی خریدند. این جوری فقط یه عده پولدار پولدارتر می شوند.
  • علی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    2 0
    از رئیس محترم جمهوری تقاضای برکناری هرچه سریعتر آقای بهمنی رئیس بانک مرکزی را دارم.ایشان باید در مقابل قانون پاسخگوی عملکرد فاجعه بار خود باشند.
  • محمد IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    2 0
    هنوز بعد از سالیان سال نتوانستیم مشکل صف شیر را حل کنیم وای به حال بازار طلا ودلار .
  • بدون نام CA ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    1 1
    بابا عجب مردمی هستیم همه جای دنیا یه چیز گرون میشه مردم نمیخرن تا اون ارزون بشه ولی تو ایران همه هول میزنند میرن میخرنند !
  • بدبخت نه نه خوشبخت! IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    4 0
    دستتون درد نکنه خیلی ممنونم از این همه لطف و محبتتون به مردم انشالله خدا هم به شما همینجور برکت بده!
  • بدون نام IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
    1 1
    بجای همچین پولی معامله کالا به کلا بهتره