قیمت هر دلار آمریکا به 1903 تومان بازگشت.

در پی وقوع تحرکاتی در بازار آزاد ارز تهران که از عصر امروز و با هدف ثبت نرخ 2 هزارتومانی برای دلار آمریکا رخ داد، خبرآنلاین با انتشارهشدار خطاب به خریداران کم اطلاع و اعلام نرخ اتحادیه طلا، جواهر و صراف تهران سعی کرد تا از گسترش شایعات در بازار جلوگیری کند.

پس از انتشار این خبر، قیمت دلار از 1919 اعلام شده توسط اتحادیه نیز پایین تر آمد و با فروکش کردن التهاب بازار، بهای پایانی معاملات امروز به 1903 تومان بازگشت.

گفتنی است، قیمت دلار در آغاز داد  و ستدهای امروز 1879 تومان بود که پس از عبور از 1930 تومان در برخی معاملات خرد، دلالان بازار سعی کردند تا با انتشار شایعه عبور دلار از مرز 2 هزارتومان، معاملات اندکی را با این نرخ رقم بزنند.

در پی کاهش قیمت دلار، بهای هر قطعه تمام سکه طرح جدید هم به 705 هزار و 500 تومان بازگشت. این نرخ از 708 هزارتومان عبور کرده بود.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    18 4
    آقا 1950 گير نمي اومد چي ميگيد كار شما اطلاعرساني يا سرپوش گذاشتن؟
  • منصور IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    21 3
    ای آقا حال داری هاااااااا این چه حرفیه؟ بهمنی و ...... نتونستند کنترل کنند حالا شما ادعا میکنی! گران شدن دلار جو روانی نیست به علت کمبود دلار و تورم و واردات و نیاز مردم و ..... هستش و جو روانی تاثیر کمی داره.ا اگر جو روانی بود با امنیتی کردن قبل از عید حل میشد.
  • بدون نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    25 1
    حالا چي يعني هشدار داديد و يكروز گرفت .خوب فردا چكار ميكنيد ؟ كاهش ارزش ريال در مقابل دلار واقعيست نه رواني آخر اينرا كي ميفهميد؟
  • بدون نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    33 1
    بی زحمت یه تیتر بزن قیمت مرغ و مسکن و گوشت و ماشینو هم پایین بیار.....
  • جابر IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    14 6
    چهارروز دیگه همه اینها آبکش میشه فقط عده ای دلال و از خدا بی خبر دنبال منفعت خودشون و ایجاد مشقت برای مردم هستند
  • shahram IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    16 0
    خوب به يك بچه مدرسه اي بگيد"اقتصادمملكت ثروتمندي كه بازارارزوطلاي اون باشايعه واعمال نفوذباندهاي مافيايي وماليخوليايي بالاوپايين رفته وتوسط دولت قابل مهارنباشه!! دركجاي دنيانمونه داره وهركيلوش چندميارزه؟؟؟" جالب اينكه مسئولين باكفايت حرف متخصصين ومقتصدين روقبول نداشته وخودشون روبراي صدوروضعيت اقتصادي به ديگرنقاط جهان وآموزش دولتهاي پيشرفته آماده كرده اند؟؟ من نميدونم وقتي شمايك كالاروچندبرابركنيدوحسب سرمايه ودرآمدخانواده اجبارا"آنراكمترمصرف وياازطريق نرخ آزادديگري تامين نمايند(مثال بنزين)كجاي اين روش فكربكره!!!
  • نقی CA ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    4 16
    عزیر دل برادر. بازار مرغ و ماشین با بازار سفته بازی دلار فرق می کنه. رشد قیمت مرغ علت ریشه ای داره که افزایش هزینه هاست ولی دلار اسیر دلالی و گمانه زنی است.
  • نادر IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    11 0
    تنها شما از قیمت 2000 خبردادید هیچ کس این قیمت را نشنیده حتی دلالهای فردوسی
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    23 0
    قیمت نفت داره سقوط می کنه واحتمالا کمتر از مقداری می شود که بودجه 91رابا آن تنضیم کرده اند لذا فکر می کنید با توجه به اینکه بزرگترین دارنده دلار کشور دولت است بیشترین نفع از گرانی دلار نصیب چه کسی می شود؟