سایت پلیس نوشت:

سرهنگ عباسعلی محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در تاریخ بیست و سوم دیماه سال گذشته زن میانسالی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به مأموران اعلام کرد: فردی به هویت "علی" به مدت 8 ماه است که برای من و دیگر اعضای خانواده ام بویژه پسر جوانم به هویت کامران ( متولد 1370 ) ایجاد مزاحمت می کند و حتی یک بار نیز او را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و امروز نیز بار دیگر با ایجاد مزاحمت برای من اقدام به زورگیری و سرقت طلا و جواهرات و گوشی تلفن همراه من کرده است".

با ارجاع پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، کارآگاهان با توجه به اظهارات شاکی پرونده مبنی بر ضرب و جرح فرزندش توسط متهم پرونده ، تحقیقات از کامران را در دستور کار خود قرار دادند. با حضور کامران در پایگاه دوم پلیس آگاهی ، وی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "از طریق یکی از دوستانم با جوانی به هویت "علی" آشنا و پس از مدتی دوست شدم که در مورخه 10/09/1389 به بهانه اینکه قصد ملاقات با یکی از دوستانش را دارد مرا به خیابان جنت آباد برد و پس از آنکه با چاقو دست چپ مرا مجروح کرد ، در بین درختان و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ از این زمان به بعد بود که تهدیدهای وی آغاز شد و حتی دیگر اعضای خانواده ام را نیز تهدید می کرد که در صورت شکایت به پلیس ، دو خواهر کوچکتر مرا نیز خواهد کشت و الآن نزدیک به دوسال است که دائما به تهدید من و اعضای خانواده ام اقدام می نماید و در حال حاضر نیز در پی آسیب رساندن جانی به من و اعضای خانواده ام است" .

مادر کامران نیز در ادامه اظهارات خود ، در خصوص سرقت طلا و جواهرات خود توسط علی نیز به کارآگاهان گفت : " در مورخه 23/10/1390 ، علی به همراه یکی از دوستانش در حالیکه هر دو نفر چاقو و قمه در دست داشتند اقدام به سرقت طلا و جواهرات و ... کرد و حتی قصد داشت تا مرا با تهدید چاقو سوار ماشین نماید که با فریادهای کمک خواستن من و حضور همسایگان در محل موفق به این کار نشده و از محل متواری شد ".

با توجه به اظهارات شکات پرونده ( کامران و مادرش ) ، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به شناسایی دقیق هویت و سوابق احتمالی علی ( 28 ساله ) کرده و در بررسی های خود اطلاع پیدا کردند که متهم از مجرمان سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام خرید اموال مسروقه دستگیر شده است. با توجه به اطلاعات بدست آمده و با شناسایی محل های تردد متهم در غرب تهران ، بویژه در پارک المهدی واقع در میدان آزادی ، کارآگاهان این مناطق را تحت مراقبت های پلیسی خود قرار داده و نهایتا در مورخه 09/12/1390 موفق به دستگیری "علی" در پارک المهدی شدند.

با دستگیری علی، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی همدست وی به هویت "مرتضی" ( متولد 1367 ) در زمان سرقت طلا و جواهرات شاکی ، شدند که این متهم نیز در مورخه 14/02/1391 دستگیر و در اعترافات خود صراحتا عنوان داشت که "علی" پیش از زمان دستگیری ، اقدام به آزار و اذیت و همچنین تلاش برای تهدید و آزار و اذیت دیگر اعضای خانواده کامران، کرده است. بررسی سوابق "مرتضی" نشان داد که وی از مجرمان سابقه داری است که پیش از این و به اتهام ارتکاب جرایم مختلف درگیری و نزاع ، سرقت ، شرکت در اغتشاشات سال 88 و تخریب اموال عمومی بارها دستگیر و روانه زندان شده است .

 

سرقت عتیقه جات قدیمی از خانه ای در منطقه ولنجک تهران

با دستگیری و انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی ، تحقیقات در خصوص "سرقت به عنف" ، "تهدید" ، "آزار و اذیت" شاکی و اعضای خانواده اش در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

در شرایطی که تحقیقات از متهم با توجه به شکایت شاکی پرونده در خصوص زورگیری اموال و تلاش برای ربودن وی توسط متهم و همچنین ضرب و جرح و آزار و اذیت فرزندش ، در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته بود اطلاعاتی در خصوص نقش و حضور متهم در سرقت عتیقه جات از خانه ای واقع در منطقه ولنجک در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. بنا بر اطلاعات جدیدی که از سوی پایگاه یکم پلیس آگاهی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم قرار گرفته بود ، فردی با مشخصات متهم و با هویت مجعول "حسن تاجیک" و تحت پوشش کارگر خدماتی ( نظافتچی ) اقدام به سرقت از خانه یک پزشک متخصص در ولنجک کرده است .

با توجه به شیوه و شگرد سرقت منزل ، کارآگاهان ضمن دعوت از مالباخته ( پزشک ) و مستخدم خانه اش ، متهم را شناسایی کردند. در تحقیقات انجام شده از "علی" ، وی نیز صراحتا به سرقت منزل اعتراف کرد .

مالباخته ( پزشک متخصص ) پس از شناسایی متهم و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در اسفندماه سال 89 فردی که خود را حسن تاجیک معرفی کرده بود، برای کار در خانه به عنوان کارگر خدماتی استخدم شد؛ در مورخه 26/12/1389 بود که این فرد در حال رنگ کردن نرده های دیوار منزل بود که مستخدم خانه از او خواست تا شیشه های داخل ساختمان را نیز نظافت نماید که میان آنها درگیری لفظی ایجاد و نهایتا در ساعت 20:00 همان روز ، با وی تسویه کامل کردم ؛ صبح روز بعد بود که وارد سالن خانه شده و در آنجا بود که متوجه شدم تمامی عتیقه جات داخل ویترین بزرگ که بعضی از آنها دارای قدمتی بیش از 200 سال و حتی بیشتر بودند سرقت شده است که بلافاصله با کلانتری 163 تماس گرفته و پرونده ام جهت رسیدگی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارسال شد .

متهم علی نیز با اعتراف صریح به سرقت منزل پزشک متخصص ، در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : از حدود سه روز پیش از زمان سرقت ، به عنوان کارگر خدماتی و نظافتچی در خانه پزشکی در ولنجک مشغول به کار شدم ؛ بعد از اینکه تمامی قسمت های خانه و راه های ورود و خروج آنرا یاد گرفتم ، شبانه از روی دیوار حیات و با وجود آنکه نرده های بلندی هم داشت ، وارد خانه شده و اقدام به سرقت کردم.

 

ادامه رسیدگی به پرونده در اداره شانزدهم

با توجه به تحقیقات انجام شده از متهمان و اطلاعات بدست آمده در خصوص تهدید به مرگ اعضای خانواده شاکی توسط متهم و همچنین آزار و اذیت کامران توسط متهم و با توجه حساسیت موضوع ، پرونده جهت ادامه تحقیقات و رسیدگی تخصصی به پرونده از پایگاه دوم پلیس آگاهی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت:  با توجه به تحقیقات انجام شده و اطلاعات دقیق بدست آمده در خصوص ارتکاب جرایم مختلف از سوی متهم پرونده و احتمال ارتکاب دیگر جرایم از قبیل سرقت ، زورگیری ، ضرب و جرح ، تهدید شهروندان ، آزار و اذیت و .... ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی دادیار محترم پرونده صادر شده است.

به همین منظور از کلیه شهروندان و شکات احتمالی پرونده درخواست می شود تا جهت طرح شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه نمایند ؛ همچنین از شهروندانی که اطلاعاتی از دیگر جرایم ارتکابی در اختیار دارند نیز درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055516 در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    405 6
    بیا این از وضع جوونای این مملکت دزدو معتاد متجاوز و بی هدف همیشه متن این بوده از مجرمان سابقه دار اگه بی این خطرناکیه چرا ازاد میگرده تا حتما کاری کنه بگیرید
    • بدون نام IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
      2 2
      مهدی جان،این حرف ها رو به اقایون ریشه یاب مثل رامین بگو که میگن،این جانوران کاری نکردند و نباید اعدام بشن،یه مدت برن زندان درست بشن بیان بیرون،به خاطر حرف اون ها و فشار اون ها،الاا این افراد بیرونند و دارند جولان میدن!
  • بدون نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    چرا اینجور آدما رو از زندان ول میکنید یا مثل چین باید اعدام بشن یا مثل عربستان دستاشونو قطع کنید اینا آدم بشو نیستن
    • رامین EU ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      واقعا برای شما متاسفم. جالبه که این همه هم مثبت دارند میدند. خیلی جالبه
    • بدون نام IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      126 5
      بابا، تجاوز به همجنس کرده، فقط دستش رو قطع کنن!!!؟؟؟ خدا کنه این یکی تو برداشت کلیشه ای ازقانون و عدم شکایت شاکی و ...، ماست مالی نشه و چند سال دیگه آزاد نشه!!
    • آدم برفی EU ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      60 5
      آقا رامین ناراحت مثبت دادن هستی ؟؟ طرف تجاوز کرده، زور گیری کرده، تهدید کرده، ظلم کرده .. اونوقت شما نگرانی ؟؟ این شخص انسان نیست .. حیوانه .. باید از انسانها دور باشه عزیز. انشالا چنین ظلمی در حق خودت و خانواده خودت نشه. بنده خیلی شرمنده و ناراحت شدم برای حال این خانواده
    • رامبن EU ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      8 30
      من نگران این آقا نیستم. همه جای دنیا متجاوز محکوم میشه و به حبس ابد یا چیزی که شایسته اش هست محوم میشه. اما اعدام با شمشیر یا قطع دست؟ الان شما نگاه کنید چندین ایرانی را اعدام با شمشیر کرده اند در عربستان. در حالیکه اگر به این افراد حبس ابد داده میشد حداقل می شد که در گذر زمان ببینند جرم اینها اصلا چی بوده؟ می دانید که سالانه در دنیا چند نفر اعدام میشند اما بعد از مرگ اونها تازه فهمیده میشه که بی گناه بوده اند. از اینها که بگذریم اعدام خودش ترویج خشونت هست. حبس ابد مجازاتی سنگینتر هست در ضمن اینکه ترویج خشونت هم نیست.
  • سودا CH ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    282 4
    از این ادمها زیادن میگیرنشون 6 ماه بعد ازادند.حال اگه یه فرد عادی یکی از این خلافها را انجام بده سالها باید اب خنک بخوره
    • سحر IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      11 2
      این مگه غیر عادیه؟
    • یک دخ خوب EU ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
      2 0
      دقیقا.
  • بدون نام DE ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    244 4
    تبعید چیز بدی نیست . اینارو باید از خیابونا جمع کنین
  • احمد IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    89 3
    آقای متجاوز!!! حالا قیافه ناراحت بخودت نگیر . چند روز دیگه آزاد هستی و به شغل شریفت ادامه میدی.!!!!
    • جوکر IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      33 2
      من که ردی از ناراحتی نمیبینم تو قیافه نحسش! توبه گرگ فقط مرگه...
  • رضا IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    46 0
    فرمودید سابقه دار! احیاناً 1 یا 2 یا بیشتر دستگیر شده ! احیاناً چند بار جزء دیتگیر شدگان ارازل و اوباش نیز بوده است ! اما چطور آزاد شده ؟؟؟ برای اینکه بشه دوباره دستگیرش کرد ؟ ادم یاد شعبان استاد خانی می افته ! نه غلام؟
  • سید IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    38 16
    جرایم جنسی زیاد شده بی شک دلیل آن تاخیر در ازدواج و سنگ اندازی هایی است که می شود پیامبر(ص) می فرمایند که شرورترین مردم عزبها(مجردها) هستند هفته پیش 4 جوان را به جرم تجاوز اعدام کردند چیزی که برای بنده مهم بود این بود که اکثرا در محدوده سنی زیر 30 سال بودند به نظر من علاوه بر لعنت متجاوزان باید آن پدر و مادرهایی که در راه ازدواج سنگ اندازی می کنند و با بهانه های واهی این امر رو نادیده می گیرند لعنت شوند بی شک آنها هم در جنایات متجاوزن شریکند چون ملاک های برای ازدواج مد شده که هیچ معیاری برای خوشبختی نیست و اگر این امر ادامه پیدا کند مطمئن باشید که این تجاوزات زیاد و زیادتر خواهد شد و چه بسا دامن خود آنها و خانواده آنها را هم آلوده کند
    • احسان IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      36 4
      آقا سید، جوان زیر 30 ساله بیکار، بدون مسکن، بدون پشتوانه، در خانواده های که به زور خودشون سرپا هستند و طاقت نانخور اضافی رو ندارند، چطور ازدواج کنه؟ من لا معاش له، لا معاد له... من قصد تطهیر جنایت برخی رو ندارم، اما در خیلی از موارد جانی خودش قربانی شرایطیه که جامعه بهش تحمیل می کنه.
    • متولد ماه مهر IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      48 1
      عزیز پدرومادرها سنگ نمی اندازند! وقتی اوضاع اقتصادی جامعه اینطوره، وقتی اوضاع اجتماعی و اعتیاد و ... اینطوره، از والدین یه دختر چه انتظاری داری؟ شما اگه دختر داشتی، حاضر بودی اونو به شخصیت 5 سال پیش این آقا بدی؟ با دوسه جا کارکردن به زور میشه یه زندگی دونفره رو تو تهران گردوند، 40 متر آپارتمان تو منطقه 10 میدونی 25 میلیون رهنشه؟ کلنگیش هست 12 تا 15 میلیون! منم دختر داشتم، علاوه بر تائید شخصیت و اصالت خانواده و ثبات کاری خواستگار، داشتن یه خونه نقلی رو هم شرط میکردم! خدا باعث و بانی این فقر مزمن و دامنگیر جامعه رو به روز سیاه بکشونه که جوونی ما رو سوزوند و جوونهای بعدی رو هم بیچاره کرد.
    • بدون نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      43 2
      یعنی از نظر تو یه همچین حیوون رذلی اگه ازدواج کرده بود میشد یه شوهر وفادار و زحمت کش و یه زندگی رویایی و عاشقانه رو برای همسرش میساخت؟!!نه عزیز من اگه این فکر رو بکنی از سادگیته!!اگه این اشغال ازدواج کرده بود فقط یک دختر دیگه و چه بسا چند تا بچه قد و نیم قد دیگه رو هم بدبخت میکرد...این رذالتها حاصل تربیت غلط محیطی و خانوادگیه و با ازدواج هم شرارت و رذالت از وجود این قبیل افراد پاک نمیشه...این اراذل همونهایی هستند که هنوز هم که هنوزه به زن میگن"ضعیفه"و هدفشون از ازدواج اوردن یک کلفت برای شست و شو و پخت و پزه و حتی برای رفع نیاز جنسی هم نظر چندانی به زن خودشون ندارند
    • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      22 1
      از کل حرفهات فقط با جمله اولت موافقم"جرائم جنسی زیاد شده"خیلی هم زیاد شده ولی فکر نمیکنی دلیل ان چیزی غیر از سخت گیری در ازدواج باشد؟به عنوان مثال همین جوان رذلی که دست به این اوباشگریها میزده است مطمئنا در محیط و فرهنگی تربیت شده که بعیده خونواده ها واسه ازدواج دخترشون شرط خونه و ماشین و ویلا و... بذارند چون این قبیل شرطها مال خونواده هایی است که ادعای فرهنگ و کلاس و پولداری دارند که مطمئنا این جوان حتی فکر رفتن به خواستگاری دختر همچین خونواده هایی هم نبوده...اما دلیل زیاد شدن جرائم جنسی فقط و فقط اعمال محدودیتهای زیاد و بی مورد و سیاستهای غلط و نخ نمای جدا سازی جنسیتی در جامعه است که مدتهاست امار زیاد تجاوز و خیانت(حتی در بین متاهلها)ناکارامد بودن انها رو اثبات کرده است
    • بدون نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      10 1
      جدا؟؟!!پس با این نسخه ای که شما پیچیدید قائدتا در بین متاهلین نباید هیج گونه تجاوز و خیانتی مشاهده بشه!!اما وقتی امار رو نگاه کنی میبینی که خیلی از کسانی که مرتکب تجاوز میشن اتفاقا متاهل و صاحب فرزند هستند..نمونه به روزش که پروندش هم در جریانه روباه پیر مشهده که با وجود داشتن زن و فرزند و نوه به 60 دختر تجاوز کرده!!
  • بدون نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    34 6
    نفري كه دوبار خلاف كرد مطمئنا بار سوم هم خلاف ميكنه پس چرا اعدام يا حبس ابد يا قطع دستشون نميكنيد راحت ولشون ميكنيد؟
  • بهروز IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    33 8
    من میگم یک حرکت جدی با این افراد لازم الاجراست . واون هم اعدام اعدام و فقط اعدام این افراد فاسده
  • بدون نام US ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    58 0
    میره زندان خشن تر میشه و با تجربیات جدید تر به آغوش اجتماع بازگردانده میشه !!!!
  • بدون نام GB ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    17 23
    باز دست پلیس درد نکنه.
  • بدون نام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    44 6
    عدامشون کنین اینا آدم نمیشن اگه بیان بیرون شاکیاشون در امان نیستن
    • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      26 3
      چرا اعدام؟! اينهائي را كه خلاف كار به عادت هستند بفرستيد در كويرها و بخشهائي كه احتياج به آبادي دارد كار اجباري تحت الحفظ بكنند هم درآمدي براي خانواده ها شان مي شود هم شايد بعد از ده سال آدم شدند. ضمنا تنبيه اين كار از اعدام بيشتر است براي اين افراد.
  • بدون نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    65 4
    چيزي كه واسه من جالبه اينه كه خوب عكس و ضاهر اين آدما را كه مرتكب چنين تخلفاتي شده اند رو نشون ميدين ولي عكس و يا حتي نام كسايي كه اختلاس هاي چندصد ميلياردي ميكنن و يا تخلفات خيلي خيلي بزرگتر از اين گونه افراد را مرتكب ميشن رو اصلا فاش نميكنيد كه نكنه مورد تحقير قرار نگيرند و اهانت به شخصييت آنان نشه و .... چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      6 15
      یه جوری میگی چنین تخلفاتی انگار هیچ کاری نکرده. اونی که اختلاس کرد از لحاظ روحی به کسی ضربه نزده ولی همچنین آدمایی از لاحاظ روحی به دیگران آسیب می رسونن و فردی که مورد آزاذ قرار گرفته دچار مشکلات روحی میشه.بعدش هم تو نگران نباش این جور آدم ها براشون مهم نیست عکسشون رو نشون بدن.
  • نیما DE ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    28 0
    والله تا جایی که من میدانیم " حیات" نرده ندارد که تازه بخواهد بسیار هم بلند باشد...اما " حیاط" نرده دار بسیار دیده ام.
  • فواد IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    4 2
    باید ادم شن تاعبرت شن
    • امید IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      20 4
      سال هاست که چنین آدمایی دارن اعدام میشن؟ آیا عبرت شده اند ؟ اگر شده اند پس چرا اینقدر متجاوز دستگیر میشود ؟ تکرار یک اشتباه اشتباهی بزرگتر است باید بررسی شود دلیل متجاوز شدن بعضی از جوانان چیست ؟ اعدام کاری رو پیش نمیبره. زندان ها هم تا خرخره پرن، بریدن دست و اعضای بدن هم بدلیل نوعی بی احترامی نسبت به جانبازای عزیز است باید مشکل از ریشه خشکانده شود دوستان
    • بدون نام IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
      1 2
      امید جان،آیا در کشورهایی که هعدام متوقف شده،آیا جرم جنایت متوقف شده؟
  • عادل IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    63 4
    هروقت موقعه اخبار میشه 90%اخبار از فساد مالی وفساد اخلاقی در اروپا و امریکا نشان داده میشه از اوضاع جامعه وطنم خبری نیست!!!حتما همه چی آرومه !!!وخبرگزار ها و روزنامه ها در صفحه حوادثشون دروغ مینویسند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مهدی IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    23 1
    با این قوانینی که ما داریم هر روز به جرم و جنایتها اضافه میشه باید قوانین راه دور زدن نداشته باشد تا وقتیکه قوانین پیچیده و راه دور زدن داشته باشد شاهد جرایم بیشتری باید باشیم
  • بدون نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    44 1
    تا حالا فکر میکردیم دخترا امنیت ندارن برن بیرون اما انگار پسرا هم ازاین مسئله مستثنی نیستن.
  • بدون نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    31 1
    "بارها دستگیر و روانه زندان شده است" یعنی چی؟؟؟؟؟؟
  • حمید IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
    47 1
    مواد پخش کنهایی که بعد از 1 ساعت آزاد میشن و دوباره به کار شریفشون ادامه میدن رو چی میگید!!! واقعا اوضاع جامعه روز به روز بدتر میشه
  • حق IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    27 9
    اقاي رامين براي خودت متاسف باش كه نظرت اينه كه اين هيولاهاي وحشتانك بايد آزاد باشن تا يك جامعه رو مورد تهديد قرار بدن !
    • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
      1 0
      پس جامعه ای که خودش اینجور هیولاهارو تربیت میکنه چی؟
  • بدون نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    16 5
    باید قوانینی وضع بشه که اینگونه جرمها بی برو برگرد اعدام باشد آنگاه مجرم خواهد فهمید که حتما یک تجاوز یعنی مرگ فکر کنم دیگر دنبال اینگونه کثافت کاری نخواهد رفت . آخر زندگی این انگلها چه خاصیتی دارد در ضمن کدام پدر ومادری حاضر است به اینگونه آشغالها زن بدهد
  • بدون نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    1 6
    این جنایت جنت آباد چی بود؟!!!!!
  • ali IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    20 3
    اونایی که مینویسن چون ازدواج ها سخت شده پس تجاوز زیاد شده سخت در اشتباهن .این همه جوون رعنا ما داریم که شرایط ازدواج ندارن ببین دارن چجوری با ابرو مندی زندگی میکنن.شاید تا مدتها شرایط ازدواج مهیا نشه باید بیفتن تو خیابون به نامویس مردم تجاوز کنن؟
    • رامیبن EU ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
      6 4
      شما خیلی ساده انگاری. عزیز من روانشناسی، جامعه شناسی یک علم هست. علمی که حاصل قرنها زندگی بشر و استفاده از تجربه های گذشته هست. شما با خواند این خبر خشمگین میشی و یک قضاوت نادرست انجام میدی که هیچ حاصلی نداشته است. به نظر من خانه عفاف یک درمان حداقلی برای این کار هست چرا که آتش شهوت رو در بعضیها می کشه. الان با این همه اعدام مگر آمار تجاوز کم شده؟
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    27 1
    تا حالا دقت کردین اکثر این خلافکارا متولدین دهه 60 هستن؟! واقعا جای تامل داره چرا اینقدر مجرم داده دهه 60 دلیلش چیه به نظر شما؟!
    • حامد171 IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
      1 0
      چون همه ي جوونامون دهه شصتي هستن
  • بدون نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    3 1
    خوب حالا چی کارش میکنن باز آزاد میشه مثل گرگ هار میفته به جون مردم. تا کی باید اینجوری ادامه بدن اینجور افراد باید محکوم به حبس ابد و اردوگاه کار اجباری بشن برای همیشه با اعمال شاقه. همین.
  • زهره IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    12 1
    ترا بخدا اگه هم مي خواهند فقط زنده در زندان نگه دارند حداقل انفرادي باشه اين آدم توي زندان هم رحم نخواهد كرد واقعا چقدر خوبه كه دستهاي اين آقا قطع بشه
  • داریوش IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    6 1
    به نظرم اعدام فایده نداره مثلا اگه گوش و بینی شونو ببرن و ببرن تو معدن تا اخر عمر ذغال سنگ استخراج کنن بهتره حداقل یه خورده به درد میخورن البته بدون حق ازادی به پاشون زنجیر ببندن
    • بدون نام IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
      7 2
      آقا داریوش ما مهنس ها و کارگرهای معدن چه گناهی کردیم که با این جانورها همکار بشیم؟