۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹

ایرنا نوشت:

در حالی كه انتظار می رفت نشست هسته ای مسكو تا ظهر امروز سه شنبه با برگزاری دور سوم مذاكرات میان ایران و اعضای 1+5 پایان یابد، گفته می شود كه طرفین وارد دور تازه ای از گفت و گو شده اند.
گئورگی ولاسكین رییس بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه روسیه به خبرنگاران منتظر برای گفت و گو با كاترین اشتون مسوول سیاسی اتحادیه اروپا اطلاع داد كه خانم اشتون در بین آنان حاضر نخواهد شد.
ولاسكین با بیان اینكه مذاكرات میان اعضای 1+5 و تیم مذاكره كننده هسته ای ایران جریان دارد، خطاب به نمایندگان رسانه های جمعی حاضر در محل افزود: به محض اطلاع از زمان جدید حضور اشتون در بین خبرنگاران اطلاع رسانی خواهیم كرد.
حضور خانم اشتون در بین خبرنگاران در حالی منتفی شد كه پیش از این اعلام شده بود وی حدود ساعت 14 به وقت مسكو (14/30 به وقت تهران) با حضور در جمع خبرنگاران ضمن اعلام نتایج نشست هسته ای مسكو به سوال های آنان پاسخ خواهد داد.
مذاكرات ایران و 1+5 در نشست مسكو وارد دومین روز خود شد و تیم های مذاكره كننده از ساعت 12 ظهر امروز سه شنبه به وقت محلی (30/12به وقت تهران) پشت میز مذاكره نشستند.
طرفین مذاكرات در نشست مسكو قرار است امروز در خصوص گفت و گوهای روز نخست به جمع بندی برسند.
نشست هسته ای مسكو با شركت ایران و اعضای 1+5 روز گذشته در هتل 'حلقه طلایی' در مجاورت ساختمان وزارت امور خارجه روسیه آغاز شد و پس از برگزاری دو دور گفت و گوی رسمی میان تیم های مذاكره كننده ساعت هفت شب به وقت محلی پایان یافت.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =