روزنامه همشهری نوشت:

چهار مرد شیطان‌صفت که در جریان رسیدگی به چهار پرونده مختلف از سوی دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شده‌اند هفته آینده پای چوبه دار ‌می‌روند.

نخستین اعدامی پسر جوانی است که یک دختر دانشجوی دندانپزشکی را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود. این پرونده 16دی ماه سال 87 به جریان افتاد؛ زمانی که دختر جوانی نزد پلیس رفت و پرده از راز یک شیطان‌صفت برداشت. وی به مأموران گفت: من دانشجوی رشته دندانپزشکی یکی از شهرهای جنوبی کشور هستم و روز حادثه از شهرستان سوار اتوبوس شدم تا به خانه مان در تهران بروم.

وی افزود: در ترمینال غرب تهران با پدر و مادرم قرار داشتم. به همین‌خاطر در حوالی میدان آزادی از اتوبوس پیاده شدم. از یک مرد جوان آدرس پرسیدم که چطور به سمت ترمینال بروم و او به من گفت که از پشت بیمارستان روانپزشکی بروم. وی ادامه داد: طبق آدرسی که مرد جوان به من گفته بود به راه افتادم که در همین حین متوجه شدم همان مرد در حال تعقیب من است. در یک لحظه او به سمت من حمله‌ور شد و مرا به پشت شمشادها برد. در آن لحظه همه‌جا خلوت بود و هیچ‌کس از آنجا عبور نمی‌کرد. هرچه التماس کردم فایده‌ای نداشت. او مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و تهدید کرد که اگر سکوت نکنم، مرا خواهد کشت. سپس نقشه شوم خود را عملی کرد و به سمت کیفم رفت تا کیفم را هم سرقت کند که در همین هنگام از غفلت او استفاده کردم و با برداشتن گوشی موبایلش که روی زمین افتاده بود پا به فرار گذاشتم.

بعد از اعلام این شکایت تحقیقات ویژه پلیسی آغاز شد و از آنجا که دختر جوان توانسته بود گوشی مرد شیطان‌صفت را با خود بردارد، مأموران از طریق همین سرنخ مرد جوان را شناسایی کردند. وی بعد از دستگیری در شعبه77 دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت و در جلسه دادگاه مدعی شد که در یک لحظه دچار وسوسه شده و دست به این اقدام شیطانی زده است.

این متهم در پایان جلسه به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و به اتهام سرقت و ضرب و شتم به 10 سال زندان محکوم شد. این پرونده پس از استیذان از رئیس قوه قضاییه به مرحله اجرا رسید و مرد شیطان صفت هفته آینده پای چوبه دار می رودتا مجازات شود.

 

نقشه سیاه مرد زندانی

دومین محکوم به مرگ 3 زن را تسلیم نیت شوم خود کرده بود. وی که پیش از این به اتهام سرقت در زندان بود با شوهران طعمه‌های خود در زندان آشنا می‌شد و سناریوی شوم خود را کلید می‌زد. یکی از طعمه‌های این زندانی سابقه‌دار سوم تیرماه 87 وقتی برای شکایت به دادسرای کرج رفت در توضیح ماجرا به مأموران گفت: شوهرم مدتی در زندان بود و بعد از آزادی مدعی شد که با مردی به نام بهنام آشنا شده است. بهنام مرتب به خانه ما رفت‌وآمد داشت تا اینکه یکی از روزها با من تماس گرفت و حقیقت تلخی را برایم فاش کرد. وی مدعی شد که همسرم مدت‌هاست با زن جوانی آشنا شده است. وقتی متوجه شدم که همسرم به من خیانت می‌کند خیلی به‌هم‌ریختم و تصمیم گرفتم از او جدا شوم. شب حادثه بهنام به خانه ما آمد تا طبق قراری که داشتیم، مرا به محل قرار شوهرم با هوویم ببرد و برایم ثابت شود که وی به من خیانت کرده است. او وقتی وارد خانه‌ام شد با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد که همانجا متوجه شدم همه حرف‌هایش درباره رابطه پنهانی شوهرم با زن دیگری دروغ بوده و او با این نقشه، نیت شوم خود را عملی کرده است.

به‌دنبال اعلام این شکایت، مأموران تجسس‌های خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند که در ادامه رسیدگی با دو پرونده مشابه دیگر روبه‌رو شدند. در جریان این دو پرونده، مرد زندانی با همین ترفند دو زن دیگر را نیز قربانی نیت شوم خود کرده بود. با این اطلاعات، مرد سابقه‌دار دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. وی گفت که ابتدا در زندان با همبندی‌هایش دوست شده و پس از آزادی به خانه آنها رفت‌وآمد می‌کرد تا با نقشه‌ای که در سر داشت، دست به آزار و اذیت همسران آنها بزند.

این مرد پس از محاکمه در شعبه 80 دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد و حکم به تأیید قضات شعبه 11 دیوان عالی کشور رسید. متهم هفته آینده پای چوبه‌ دار می رود.

 

کلکسیونی از تبهکاری‌ها

محکوم سوم مرد 29ساله‌ای به نام فرید است. وی که کلکسیونی از تبهکاری‌های مختلف از جمله آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، سرقت احشام، مواد‌مخدر، شرارت، تهدید با چاقو و خرید و فروش اسلحه را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده به اتهام ربودن پسر نوجوانی و آزار و اذیت او به اعدام محکوم شده است. وی به بهانه موتورسواری پسر نوجوانی را ربوده و به یک دامداری حوالی ورامین کشاند و او را تسلیم نیت شیطانی خود کرد. وی بعد از آن طعمه‌اش را تهدید به مرگ کرد و به او گفت که اگر شکایت کند او را خواهد کشت. شاکی پرونده نیز بعد از این حادثه به طرح شکایت پرداخت و متهم خطرناک دستگیر شد. وی پس از محاکمه در شعبه 72 دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد و قضات شعبه 20 دیوان عالی کشور، حکم را تأیید کردند.

 

شاکی زیرک

چهارمین محکوم به مرگ متهم است که در میدان آزادی زن جوانی را به‌عنوان مسافر سوار خودروی پژو خود کرده و او را ربوده و قربانی نقشه سیاهش کرده است. براساس اوراق پرونده2 آبان ماه سال 87 یک زن برای شکایت به کلانتری آزادی رفت و به مأموران گفت: ساعتی پیش در میدان آزادی سوار یک خودروی مسافرکش شدم تا به سمت شهرک آپادانا بروم. در بین راه راننده با تهدید چاقو مرا ربود و مورد آزار و اذیت قرار داد و در لحظه‌ای که قصد داشت مرا از خودرو پیاده کند ‌ موبایل او را برداشتم و پا به فرار گذاشتم.

بعد از اعلام این شکایت مأموران متهم فراری را از طریق سرنخی که در اختیار داشتند دستگیر کردند. او وقتی در شعبه 79 دادگاه کیفری پای میزمحاکمه رفت خودش را بی‌گناه دانست و مدعی شد که شاکی او را اشتباه گرفته است. قضات با توجه به مدارک موجود در پرونده و نشانی‌هایی که شاکی از وی ارائه کرده بود ادعای متهم را نپذیرفتند و او را به اعدام محکوم کردند.

حکم در دیوان عالی کشور نقض شد و برای رسیدگی مجدد به دادگاه کیفری فرستاده شد که بعد از تحقیقات مجدد، متهم بار دیگر از سوی قضات دادگاه به اعدام محکوم شد. حکم اعدام او این بار در دیوان عالی کشور تأیید شد و برای اجرا در اختیار قاضی جمشیدی قرار گرفت.

این جوان شیطان صفت نیز هفته آینده همراه سه محکوم دیگر پای چوبه دار خواهد رفت تا حکم اعدام درباره‌اش اجرا شود.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    166 3
    چه کلکسیون پر و پیمونی!
    • سعدی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      134 2
      بله . این کلکسیونها رو بایدبه سردار فرماندهی محترم نیروی انتظامی - نشان داد و یادآور شد که بحث فوتبال در سینما مهمتر است یا این موارد و قمه کشی درپارکها و عربده کشی . زورگیری . قتل و غارت و عربده کشی و....... هزاران معضل دیگر . آقاجان امنیت پایدار و اسقرارآن از اولویت کامل و از اوجب واجبات در کشور اسلامی است .والسلام
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    آقایون ریشه یاب،بیاید الان واسه این چهار نفر گریه زاری بکنید
    • بدون نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      102 2
      براي اين چهار نفر و براي قربانيان اين چهار نفر و براي خودمان بايد گريه و زاري بكنيم با اين فجايع انتظار نداشته باشيد كه بخنديم
    • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      معلومه که این کار رو میکنیم،این 4 نفر حتما دلیلی داشته که این کار را کردند که ما داریم مثل وحشی ها اعدامشان میکنیم،ولی باید ریشه یابیشون کنیم بعدشم چند سال برن زندان و تمام، مگر باید واسه تجاوز اعدام کرد در ضمن مقصر اصلی قربانی ها بودند که اعتماد کردند،می خواستند نرن
    • ریشه یاب IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      23 76
      خب معلومه ناراحتیم، از دست شما آخه دارند اعدامشون می کنند،باید ریشه یابی می شدند که واسه چی این کار را کردند بعد فوقش هم 2 سال برند زندان،حتی اگر طرف را می کشتند هم نباید اعدام میکردند 5 سال میرفتند زندان اون هم اگر می رفتند زندان با حفظ کرامت انسانی باهاشون برخورد بشه،بهترین غذا را بهش بدند،هر وقت و هر چقدر خواست با دوستان و خانواده اش صحبت کنه،آخر هفته ها و تعطیلات هم پیش خانواده اش باشه
    • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      9 63
      همش به این چهار نفر و ما ها گیر میدید وهمش میگید اعدام،از کجا معلوم که قربانی ها ناراضی بودند حالا آمدند شکایت کردند،این چهار نفر اگر کاری کردند باید ببینیم چرا طرف این کار را کرده،در ضمن باید صحت ادعای قربانی ها بررسی بشه
    • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      63 25
      اگر این چهار نفر اعدام بشوند،برای مجرم ها و قربانیان کمتری گریه زاری خواهی کرد،چون اعدام این چهار نفر باعث عبرت بسیاری دیگر خواهد شد
    • حسین IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      59 6
      حتما مسئولین ریشه یابی کردن که میخوان اعدامشون کنن! شما هیچوقت دیگه نمیبینید که چنین حوادثی تکرار بشه !!!به هیچ وجه!!
    • بدون نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      37 98
      1- بالا رفتن سن ازدواج 2- زیاد بودن عوامل تحریک کننده در جامعه از قبیل شبکه های ماهواره ای و نع پوشش دختران و ... 3- بی فرهنگی 4- از یاد رفتن یاد خدا 5-... . . .
    • بدون نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      61 9
      مثل وحشی ها این کارو کنیم!؟ حالا مثلا می خوای بگی خیلی روشنفکری ؟ اگه با خودت یا خونوادت یکی همچین کاری بکنه میشینی ریشه یابی می کنی ؟ کمترین چیزی که میخوای مرگه براشون ! این از این طرف ولی بایدم این غریزه حل بشه من مخالف اون نیستم اما باید در راه درستش نه بزور !
    • سام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      45 9
      آقایون ریشه یاب میخواید تو هتل 5 ستاره یا 7 ستاره از این مجرم ها پذیرایی کنیم و قربانیان را به جرم اعتماد به مجرم و تحریک وی زندانی اش کنیم چون ریشه اصلی اون بوده و اگر قربانی نبود جرمی اتفاق نمی افتاد
    • بدون نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      12 53
      من یکی از اون هایی ام که با طعنه من رو ریشه یاب خطاب کردید به نظر می رسد در پیام های این چنینی همین کار رو می کنید اول اینکه همه تجاوز ها مثل هم نیستند و همه متجاوز ها مثل هم نیستند مثلا در پرونده اولی محکوم به اعدام یک پسر جوان است (معنی این رو می فهمی؟) و هنوز مشخص نیست مرز تجاوز و زنا چهقدر است گرچند معتقدم ام در این خبرها دست به هیولا سازی رسانه ای زده می شود مرد شیطان صفت یعنی چه؟ آیا این رسانه ها قدرت دفاع کردن به متهم می دهند؟ سوم با اعدام برای تجاوز شدیدا مخالفم مثلا اون دانشجوی دندان پزشکی اون تجاوز اون قدر براش اهمیت نداشت که به خاطرش دانشگاه رو ول کند یا خودکشی کند یا زندگی نکند برای من عین روز روشن است برای یک پسر جوان 20 ساله 20 سال زندان (مدت زمان عمرش) خیلی بدتر از تجاوز است
    • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      63 6
      آره تو راست مي گي. دختره كيف كرد كه بهش تجاوز شد... خجالت نمي كشي؟ اگه خودكشي مي كرد مي گفتين آخي بيچاره حالام كه (شايد هنوز) خودكشي نكرده بهش تهمت مي زني كه اين فاجعه براش مهم نبوده؟
    • X IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      61 4
      جواب كسي كه گفته دختره براش مهم نبود، اگه خواهر خودت بود روت مي شد تو چشماش نگاه كني و اين حرفو بزني؟ خجالت بكش.
    • بدون نام US ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
      24 1
      ریشه یابی کن. اما اشد مجازات هم براشون کمه
    • بدون نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
      27 3
      آقایان ریشه یاب. اگه مادر و خواهر خودتونم بود اینارو میگفتین؟؟ حتما دلیلی داشته!!! باید ریشه یابی کرد. شماها فقط واسه دیگرون روشن فکرین پای خواهر و زن خودتون بیاد وسط رگ غیرتتون میترکه.
    • رامین EU ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
      5 0
      به فرض که این هم اعدام شد چیزی که بارها شنیدیم. سوال من این هست که دیگر از این موارد نخواهیم داشت؟ خانه عفاف را راه بندازید. تا کی می خواهیم یک عده به خاطر هواهای نفسانی که نمی تونند کنترل کنند به جان دختران این مرز و بوم بیفتند. نجازات اعدام اینگونه افراد الان سالهاست که داره اجرا میشه اما باز هم آمار بالایی از تجاوز دیده میشه. پس نکته در جای دیگری هست
  • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    114 9
    ایران من کجایند مردانت . حدیث درست یادم نیست ، ولی این حدیث را بااین مضمون در نهج البلاغه خواندم که امام علی (ع) زمانی که شامی ها به منطقه ای حمله کرده بودند گفته است (اگر کسی بشنود که در فلان منطقه اسلامی یا تحت حمایت اسلامی باشد ، روسری زنی را را بلاجبار بکشند و در حق زنان و کودکان آنان ستم کنند شنونده آن از غصه بمیرد بر او عیبی نیست)
    • ugd IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
      4 8
      والله که همینه که میگی اما: از این اتفاقها در مملکت غوغا میکنه خیلیها سرصداشون در نمیاد اما باز هم باید گفت ریشه این فجایع کجاست چی شده آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟/ همه ئما جوان بودیم خوب جوانی که پره چطوری خودش راخالی کنه در حالی که تقریبا جلو همه راهها را یه جوری مسدود کردن من نظرم در مورد اون جونه که اعدام بشه موافق نیستم
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    92 6
    اینجور اتفاقات که در جامعهء ما رخ میده به خاطره فضای بسته و بگیرو ببنده که به مرور به جنایاتی اینچنین منجر میشه.تا کی و کجا میخواین به این سیاست و عواقب اینچنینی ادامه بدین خدا میدونه آیا کافی نیست؟
  • بدون نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    92 3
    یعنی روزی میرسه که جامعه از این حیوون ها نداشته باشه
  • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    78 15
    اعدام حق همه آنهاست باشد که دیگران درس بگیرند.
    • بدون نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      45 7
      زیادتر میشه تجاوزها چراایران بعداز چین جمعیت 1ملیارد200ملیونی رتبه دوم اعدام رادارد
  • بدون نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    94 11
    به امید ان روز که دختران معصوم ما راحت تو خیابان باشند / اینها را باید اول تو یه خیابانی با اسب بکشند تا شیر مادرشان از گلویشان در اید تا بفهمند که ابرو بردن یعنی چی . بعدش هم به طرز فجیعی اعدام کنند خداشاهده بی ناموسی از قتل عمد بدتر است .
    • بیطرف IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      6 45
      واقعا فکر میکنید از قتل بدتره؟ یعنی پدر و مادر اون دخترها از زنده بودن بچشون ناراحت اند؟ اعدام بچه ادم بدتر هست یا تجاوز به بچه ادم؟ به نظر من اگر صد نفر دیگه هم به اون دخترها تجاوز کنن باز اون دخترا زنده اند و نفس می کشند مگر قربانیان تجاوز ژاپن مردن؟ بعد از 60 سال هنوز دارن زندگی می کنن
    • بدون نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      25 5
      علاوه بر ژاپن در آلمان بد تر از ژاپن نیرو های روسی به هزاران دختران آلمانیتجاوز کردند که درصد وحشتناکی از دختران آلمانی وژاپنیخودکشی کردند،جدید تر می خواهید جنگ بوسنس را مثال بزنم،لطفا تاریخ را برای نجات جان چند مجرم تحریف نکنید!
    • بیطرف IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
      4 18
      برای چی دروغ می گوید جناب بینام؟ چند نفر از زنان آلمانی بعد از تجاوز خودکشی کردند؟ در بوسنی نیز خیلی از دختران بعد از تجاوزهای گروهی (که قابل قیاس با این تجاوز ها نیست) دارن بچه حتصل از تجاوز رو بزرگ می کنند اونی هم که 20 سال زندان میره احتمال اینکه خودکشی گنه بیشتر هست درضمن شما معنی انفرادی و شلاق و..... می دانید؟ می دانید معنی 90 ضربه شلاق چی هست؟
  • آرمان IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    65 11
    نظر من اینه که طرح خانه عفاف طرح خوبی بود چون کسی که نیاز به ارضا جنسی دارد ویا تنوع طلب جنسی است کمتر دچار حالت تهاجمی میشود و احتمال وقوع تجاوز به عنف پایین می آید
  • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    39 16
    بیایید مسائل را ریشه یابی کنید .با اعدام مشکلی درست نمی شود فقط مسکن است بر پیکره اجتماع.درد اصلی دوباره عود می کند.
  • ali IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    50 9
    باز هم بگوييد بدحجابي عامل اين حوادث است....
  • رضا IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    44 7
    باز هم بگيد بدحجابي عامل اين حوادث است..
    • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      12 36
      این حوادث نه ولی خیلی دیگه از حوادث اره. چرا با این حرفا خودتون رو گول میزنید اخه
  • بدون نام IS ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    35 1
    بایدآنهایی که جامعه را به سمت فقر وبیکاری که به تبع آن ناهنجاری اجتماعی وفساد بدنبال دارد کشاندند هم اعدام کرد
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    31 3
    وقتی به قول خودتان فردی کلکسیونی از تبهکاری‌های مختلف مثل آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، مواد‌مخدر، و ... را در پرونده دارد، نشان داده که آدم بشو نیست. حالا حتما باید زندگی یک یا چند بدبخت دیگه ای رو هم به نابودی بکشد تا اعدام شود؟
  • مریم EU ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    21 1
    خدایا چنان کن سرانجام کارتوخشنودباشی ومارستگار.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    38 1
    اون زندانیه دیگه چه روانی بوده من نمیدونم بعضیا چقدر بی وجدانن سراغ زنهای مردم میرن.
  • ریشه یاب حیات وحش EU ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    24 7
    به علت پاره ای ازژنهای حیوانی که به صورت جهنده درچنین حیوان های انسان نما فعال می شود دست به اینکار می زنند.
    • بدون نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      34 3
      به حیوانات توهین نکن
    • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
      3 9
      اره برحی ها ژن های خوبی ندارند و تقصیر خودشون نیست بهوشن به ارث رسیده شاید اگر شما هم این ژن ها رو داشتید همین کار رو می کردید
  • بدون نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    21 4
    بی شک اکثرا از اعدام این ناپاکان خوشحال میشود اما ای کاش ریشه این ناپاکی ها را بخشکانندتا موقعی که علت وسرچشمه خشک نشود این اخرین ها نخواهد بود. با توجه به تربیت اسلامی باید تمام نیازهای ارضا شوند .قوانین اسلامی باید شدیدا حاکم شود. به نظرمن اونای که اختلاس می کنن جرمشان بدتر ازاین هاست چون ریشه اصلی هستند
  • سیما IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    29 0
    این خبرا دیگه عادی شدن قبلا این اتفاقا رو انتظار داشتیم خارجیا مرتکب بشن چون انقد تصویرشونو سیاه کردن اما ماشالا ایرانیا دست همه رو توهمه چی بستن از دزدی 3هزار میلیاردی تا تجاوز و قتل
  • بدون نام AU ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    20 5
    سوال آیا این همه اعدام از قاچاقچی و متجاوز تا سارق و زورگیر واقعا تاثیری هم داشته؟ نکنه می خواید بگید بله !پس وا ویلا آمار واقعی تمایلات به این نوع بزه است نه اونی که اتفاق می افته . برای این جامعه باید خون گریه کرد
    • بدون نام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      10 4
      بله اگر نبود الن این آمار چندین برابر بود،من در محیطی هستم که با افراد زیادی سر و کار دارم،نه مثل شما که از بیرون گود نظر بدم
  • بدون نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    15 5
    من مخالف حکم اعدام هستم ولی تو جامعه ای که دخترا هنوز هم برای عشق به قتل میرسن کسی هم که بهشون تعرض میکنه باید با مجازات سنگینی مواجه بشه.
  • الکس IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    15 1
    از سال 87 تا الان چیکار میکردن پس؟ جالبه هر دئ تایی که طرف میدون آزادی بود موبایل طرف و برداشتن
  • بدون نام CZ ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    6 5
    شماره ماشینو چرا برنداشته؟
  • علی CZ ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    11 1
    با سرکوب غریزه جنسی منتظر بالا رفتن آمار اعتیاد و خودکشی و بیمارهای روانی باشید
  • بدون نام NL ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    5 2
    به نظر مورد اول و چارم يك نفر باشند
  • مقیمی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    12 3
    نمی خوام عمل زشت تجاوز را توجیه کنم ولی شما نمی تونید آدمی را گرسنه نگه داریدوتوقع داشته باشید سر یخچال نره. الان آن جوان اولی مثل .... پشیمانه ولی تاوان کار زشتش بقیه عمرشه ولی حقیقت مطلب اینه وقتی غرائض خدادادی را ناحق سرکوب میکنید باید هم انتظار این فجایع را داشته باشید.آن جوان حتماً میدانسته مجازات جرمش چیه ولی در آن لحظه فکرش کار نمی کرده . بعدها هم باز شاهداین قبیل موارد خواهیم بود و هیچوقت این درس عبرت نخواهد شد.این جمله رابارها در همین سایت زدم بازهم میگم اگرچیزی را منع میکنیدبایدجایگزین مناسب و قانونی و مطابق عرف جامعه براش تعریف کنید والا این دور باطل تکرار میشه.البته تمام این نوشته ها فقط برای جوان اولیه و بقیه را شامل نمی شه بخصوص آن زندانیه
  • بدون نام IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    8 2
    در جامعه ای که فقر و بیکاری همه جا را گرفته تنها راه کنترل جرم و جنایت اعدام است.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    13 9
    اعدامها اگر در ملا عام انجام نشود بهتر است هرگز انجام نشود. چون هدف از اعدام عبرت برای دیگران است نه اینکه ساعت 5 صبح وقتی همه خوابند آنها را در سکوت و خلوت اعدام کنند
  • علي IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    9 10
    قابل توجه كساني كه مخالف صيغه موقت اند! آيا اگه جايي مي بود كه اينا و هزاران جوان ديگر كه امكان ازدواج دايم را ندارند، خودشونو تخليه ميكردند بازهم شاهد اين حوادث دردناك بوديم؟ پس به نظر من يكي از راههاي جلوگيري از اين اتفاقات عمل به حكم اسلام و آزاد كردن صيغه موقت و گسترش هرچه بيشتر اينگونه مراكز هست.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    15 2
    حالا که برای تجاوز مجازات اعدام رو در نظر گرفته اند به دختر مردم تو میدان آزادی تجاوز می کنند اگر اعدامشون نمی کردن چه خبر می شد؟؟؟
  • سارا IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    18 4
    درود بر قوه قضاییه اما ای کاش همه افرادی که تجاوز به عنفشان اثبات میشد را در ملا عام اعدام میکردند تا باقی عبرت بگیرند و زنان و دختران را به بدبختی نکشند
  • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
    1 1
    ریشه یابی :صیغه راه حل مشکل تاکی باید سرمایه های مملکت را مثل صدام با دست خودمان بکشیم.چیزی که راه حل داره چرا باید این همه تلفات داشته باشه ؟آخه اینا پا حساب دین نوشته می شه .