فارس نوشت:

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی رشته‌های پزشکی در دانشگاه آزاد بندرعباس و پذیرش دانشجو در این رشته‌ طی سال تحصیلی جدید خبر داد.
علیرضا اسدی سه‌شنبه شب در حاشیه بازدید از بخش‌های آموزشی پزشکی دانشگاه آزاد واحد بندرعباس اظهار داشت: با توجه به آماده بودن فضای لازم برای توسعه رشته‌های پزشکی، این واحد از مهر ماه سال‌ جاری اقدام به پذیرش دانشجو در این رشته و سایر رشته‌های زیر می‌کند.

وی با بیان اینکه امکانات مناسبی در واحد دانشگاه آزاد بندرعباس مرتبط با علوم پزشکی فراهم شده، ابراز داشت: امکانات موجود همانند آزمایشگاه‌های مجهز، لابراتورا‌های اختصاصی و دانشکده مجزا از نقاط قوت این واحد دانشگاهی به ویژه در حوزه پزشکی و علوم مرتبط است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه واحد بندرعباس تنها واحدی است که قبل از پذیرش دانشجوی پزشکی، تمام زیر ساخت‌های تاسیس دانشکده، تجهیز آزمایشگاه‌ها و کادر هیئت علمی آن را آماده ساخته است، گفت: در بسیاری از واحدها مشاهده شده که در رشته پزشکی دانشجو پذیرش شده و سپس به فکر ساخت دانشکده و تجهیزات آزمایشگاهی برآمده‌اند که این یک نقطه ضعف بزرگ برای واحدهاست.

رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند امور انجام شده با هدف گسترش دانشگاه‌های بین‌المللی و علوم پزشکی در سطح دانشگاه‌های زیر پوشش این منطقه آموزشی، گفت: در حال حاضر رشته‌های پزشکی در واحدهای بین‌المللی کیش و قشم و بندرعباس قابل ارائه است.

کرم‌الله دانشفرد اضافه کرد: ارائه خدمات پزشکی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس دارای هفت مرکز دانشگاهی وابسته شامل پارسیان، رودان، میناب، حاجی‌آباد، جاسک، بستک و جناح بوده و در حال حاضر به عنوان بزر‌گ‌ترین مجتمع آموزش عالی استان هرمزگان محسوب می‌شود.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 218610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =