فارس نوشت:

بر اساس بخشنامه آموزش و پرورش، به منظور آرامش خاطر دانش‌آموزان و والدین آنها نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان حداکثر یک هفته پس از آزمون اعلام می‌شود.

بر اساس بخشنامه‌ای که با موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزان اول متوسطه به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ارسال شده، آمده است: مدیران مدارس متوسطه، اعم از هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها مکلفند همراه با اعلام نتایج امتحانات خردادماه سال جاری (سال تحصیلی 91ـ90) نمون‌برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان را نیز به منظور ثبت‌نام در اختیار آنها قرار دهند.

تمامی مدارس متوسطه موظفند حداکثر تا پانزدهم تیرماه سال جاری از تمامی دانش‌آموزان بر اساس نمون‌برگ هدایت تحصیلی در پایه دوم ثبت‌نام به عمل آورند و در شرایط خاص، نظر مشاور مدرسه تعیین ‌کننده شاخه و رشته تحصیلی دانش‌آموزان است..

در این بخشنامه آمده است: ساماندهی بهینه و به هنگام نیروی انسانی برای سال تحصیلی آتی (92ـ91) ایجاب می‌کند از تمام دانش‌آموزان برای پایه دوم متوسطه حتماً در مهلت مقرر (پانزدهم تیرماه) ثبت‌نام به عمل آید.

ستاد ثبت‌نام در هر استان مکلف است مراتب را پیگیری و نظارت کرده و بر حسن اجرای به هنگام این بخشنامه تأکید ورزد.

تمامی مدارس خاص اعم از شاهد، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان، هیأت امنایی، غیردولتی نیز موظف به رعایت این دستورالعمل جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه دوم هستند.

در پایان این بخشنامه تأکید شده است: ادارات کل آموزش و پرورش باید ترتیبی اتخاذ کنند تا به منظور آرامش خاطر دانش‌آموزان و والدین آنها نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان حداکثر یک هفته پس از آزمون اعلام شود.

این بخشنامه از سوی ابراهیم سحرخیز معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است.

301234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 218530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =