تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه 2» در لوکیشن زندان واقع در «دهکده مقاومت» تهران ادامه دارد و قرار است تا یک ‌ماه دیگر کار گروه در این لوکیشن به پایان برسد.

به گزارش خبرآنلاین، مسعود آب‌پرور کارگردان سریال «هوش سیاه» درباره روند تولید سری دوم این مجموعه گفت: «طی روزهای اخیر تصویربرداری، طبق برنامه پیش رفته‌است و تا کنون بازیگرانی چون کیهان ملکی، حسین سحرخیز و کاظم هژیرآزاد بعنوان چهره‌های تازه این مجموعه در کنار کیکاووس یاکیده، حمید ابراهیمی، هرمز سیرتی، سپهر گودرزی و میثاق جمشیدی مقابل دوربین رفته‌اند. در روزهای آینده زهرا سعیدی نیز به جمع این بازیگران خواهد پیوست.»


آب‌پرور درباره ترکیب بازیگران تیم پلیسی مجموعه هم توضیح داد: «حسین یاری و امیررضا دلاوری در آینده‌ای نزدیک مقابل دوربین خواهند رفت و در ادامه تعدادی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون هم به این ترکیب خواهند پیوست که به مرور معرفی خواهند شد.»
 

کارگردان مجموعه تلویزیونی «هوش سیا2» درباره برخی شنیده‌ها و تحلیل‌ها درباره تشابه این مجموعه با برخی سریال‌ها و فیلم‌های خارجی هم گفت: «طبیعتاً در سال‌های اخیر هر‌گاه بحث زندان و مسئله گریز از آن پیش می‌آید، ذهن مخاطب به‌ویژه مخاطبان جوان‌تر آثار تلویزیونی، به سمت سریال امریکایی «فرار از زندان» می‌رود. اما از آنجا که فصل دوم «هوش سیاه» به لحاظ روایت داستان در ادامه فصل اول آن باید باشد، طبیعتاً کیفیت فرار کامران از زندان هم باید متناسب با این فضای داستانی و مختص سریال «هوش سیاه» باشد و نمی‌تواند ارتباطی با سایر فیلم‌ها و سریال‌ها داشته باشد.»


آب‌پرور در ادامه درباره حجم تمهیدات تکنیکی و رایانه‌ای برای ساخت سری دوم هوش سیاه هم تأکید کرد: «سریال «هوش سیاه» از‌‌ همان ابتدا به جرایم رایانه‌ای و اینترنتی اختصاص داشته و در ادامه نیز روند داستان همین گونه ادامه خواهد داشت. البته تکنیک‌های رایانه‌ای و پدیده‌های تکنولوژیک در سری دوم نقش جدی‌تر و پررنگ‌تری خواهند داشت.»


کارگردان «هوش سیاه» در پاسخ به این سوال که آیا نگران عدم ارتباط مخاطبان با این حجم از مسائل تخصصی و تکنیکی نیستید؟ گفت: «حس نگرانی مشابهی در سری اول هوش سیاه هم وجود داشت و ما طیف اصلی مخاطبان خود را جوانان فرض کرده بودیم اما بعد از پخش سریال و بررسی آمار و اطلاعات مرکز نظرسنجی سازمان صداوسیما دریافتیم که در واقع امر، این گونه نبوده‌ و کسانی که خیلی هم با رایانه و اینترنت آشنایی نداشته‌اند با علاقمندی آن را دنبال کرده بودند.

آب‌پرور تأکید کرد: «همین‌جا قول می‌دهم که درام سری دوم «هوش سیاه» به نسبت فصل اول بسیار پرکشش‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.»


مجموعه تلویزونی «هوش سیاه2» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی مقابل دوربین رفته و فیلمنامه این مجموعه را همچون سری اول، آرش قادری به رشته تحریر درآورده‌است. در این مجموعه ایفای دو نقش اصلی همچنان برعهده حسین یاری و کیکاوس یاکیده خواهد بود و بازیگران دیگری چون حسین سحرخیز، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیررضا دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، سعید دولتی، حسن خوانساری، کاظم هژیرآزاد، زهرا سعیدی و... ایفای سایر نقش‌ها را برعهده دارند.
 

در این مجموعه خسرو نصیری‌خواه برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان است. مدیریت تصویر و صدا هم به ترتیب برعهده حسن کریمی و اصغر آبگون خواهد بود. سایر عوامل مجموعه عبارتند از: مرتضی مظفری؛ صدابردار، حسین مجد؛ طراح صحنه و لباس و علی اسماعیلی دستیار صحنه، نوید فرح‌مرزی؛ طراح گریم، شیدا باسمچی؛ منشی صحنه، علی رضایی؛ مدیر تدارکات و عبدلله شهباززاده؛ مدیر تولد.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 218326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
    14 1
    سری اولش که خیلی خوب بود. امیدوارم سری جدید خیلی بهتر هم باشه...
    • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
      2 0
      اره موافقم سری اولش عالی بود
  • نورا IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    22 0
    بازی حسین یاری در این سریال عالی بود امیدوارم سری جدید شخصیت پردازیهای خوبی داشته باشه به امید موفقیت این سریال در سری 2
    • شیوا شیدایی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
      2 2
      اتفاقا اقای علیرضا فیلم فقط با وجود اقای یاکیده جذاب شده بود نه کسی دیگه
  • علیرضا IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
    4 5
    سری اول کمبود های زیادی در داستان فیلم داشت و پایان بسیار بی معنی داشت. بهتر بود هوش سیاه خیلی قشنگتر دستگیر می شد. (این که بشینه روی بوم و بگه من اونجام تا بیان دستگیرش کنند اصلا جالب نبود !) امیدوارم نوسنده ی داستان فیلم به این موارد بیشتر توجه کنه و به شعور بیننده احترام بزاره. مورد بعدی هم استفاده کم از تکنولوژی بود. گاهی اوقات هم این قدر زشت از تکنولوژی استفاده می کردند که به جای اینکه بیننده به داستان فیلم توجه داشته باشه به اون وسیله توجه می کردند و در واقع قسمت اصلی فیلم به حاشیه کشیده می شد. امیدوارم که این موارد در سری جدید برطرف شوند. با امید موفقیت روز افزون عوامل فیلم
  • علي IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    5 1
    سلام و خسته نباشيد فيلم بسيار عالي بود من كه خودم تو اينترنت و هكر و جرايم اينترنتي سرم ميشه همه جاهاشو مي فهميدم ولي اين فيلم يه ايرادي داشت اونم اين بود كه جمشيد كاظمي راحت با GPS رد يابي بود جرا اين كار رو نكردن در كل فيلم خوبي بود تا به حال جنين فيلمي نساخته بودن ممنون از زحماتتون