فارس نوشت:

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برگزاری مسابقه بزرگ مسیر نجات برای ارتقاء دانش امدادی آحاد جامعه در شبکه 3 سیما خبر داد.
محمود مظفر با اشاره به آموزش و فراگیری دانش امدادی به آحاد جامعه اظهارداشت: در این زمینه مسابقه بزرگی با عنوان مسیر نجات از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

وی افزود: مسابقه بزرگ مسیر نجات در برگیرنده مراحل امدادی و نجات است که افراد پس از فراگرفتن اصول امدادی و کمک‌های اولیه می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مظفر با اشاره به اینکه دکورهای این مسابقه بزرگ در حال حاضر آماده شدن است و به زودی نیز فراخوان حضور مردم از رسانه‌ها اعلام می‌شود، تصریح کرد: افراد پس از ثبت نام و اعلام آمادگی یک دوره فشرده آموزش امدادی و کمک‌های اولیه را فراخواهند گرفت و در نهایت پس از گرفتن آزمون و قبولی در آن می‌توانند در مسابقه مسیر نجات حضور یابند.

وی علت گرفتن آزمون قبل از حضور افراد در مسابقه مسیر نجات را استقبال بسیار و تعداد گسترده شرکت کنندگان دانست و خاطرنشان کرد: افراد از جمله زن و مرد پس از فراخوان برای ثبت نام مسابقه مسیر نجات که تمام دکورها و مولفه‌های امدادی و آموزش‌ها توسط سازمان امداد و نجات هلال احمر در مدرسه نجات شهریار می‌توانند حضور یابند.
 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 218289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =