+ A - جمعه 12 خرداد 1391 - 04:36:00 چاپ
امتیاز به مطلب 5 نفر

معمای بزرگ در فدراسیون فوتبال/ به امارات رای بدهیم یا بحرین؟/ بازدید کفاشیان از کمپ مجارستان

ورزش > مدیریت ورزش - تیم ملی ایران به احتمال فراوان در مجارستان یک اردوی تدارکاتی برگزار خواهد کرد.
به گزارش خبرآنلاین، در سفری که کفاشیان رئیس فدراسیون و نبی دبیر کل این فدراسیون برای حضور در کنگره فیفا به مجارستان داشتند، از یکی از بهترین و مجهزترین کمپ های این کشور بازدید کردند. قرار است کارلوس کروش سرمربی تیم ملی نیز بازدیدی از این کمپ داشته باشد تا در صورت تایید او، تیم ملی تابستان یا پائیز آینده در آنجا اردویی برگزار کند. حتی از همین حالا رایزنی ها برای برگزاری سه بازی دوستانه در این اردو از سوی رئیس و دبیرش آغاز شده است.
این روزها یک معمای بزرگ برای فدراسیون فوتبال به وجود آمده و آن حمایت از کاندید مورد نظر خود در انتخابات ای اف سی است. در حالیکه کاندیداها از همین حالا لابی‌های خود را برای گرفت پست ریاست آغاز کرده اند، ایران در غرب آسیا دو گزینه پیش رو دارد؛ امارات و بحرین. در حال حاضر معمای بزرگی برای فدارسیون فوتبال وجود دارد که در شرایط فعلی خاورمیانه، به کدامیک از این دو گزینه رای بدهد! همین مسئله باعث شده تا بحث در فدراسیون بالا بگیرد.
سرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات و بن علی رئیس فدراسیون بحرین دو فردی هستند که برای ریاست کاندیدا خواهند شد.
43 43
نظرات 13
  • بدون نام جمعه 12 خرداد 1391 - 04:53:16
    137 4 پاسخ به این نظر
    رای سفید! مطمئن باشید اونها چشم دیدن ما رو ندارن و اگر انتخاب بشن قدم مثبتی برای ما بر نمیدارن..
    • بدون نام جمعه 12 خرداد 1391 - 05:52:14
      24 1
      این دوتا کشور هر دو تا شون به بدی هم دیگن از اتفاقات بازی ایران و بحرین تا ادعای مالکیت جزایر ایرانی توسط اماراتی ها این چیزا به حوادث منطقه کاری نداره ما همیشه چوب اعتمادمونو به عربا خوردیم
    • علی جمعه 12 خرداد 1391 - 06:40:11
      7 5
      رای سفید مثل اینه که به دوتاشون رای دادیم اینجا باید بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنیم
  • بدون نام جمعه 12 خرداد 1391 - 05:28:08
    128 2 پاسخ به این نظر
    چرا از ايران كسي كانديدا نمي شود؟!
    • بدون نام جمعه 12 خرداد 1391 - 14:12:00
      21 2
      مدیریت afc با خنده
    • علی یارمحمدی جمعه 12 خرداد 1391 - 14:32:33
      24 2
      ای بابا دنبال شر میگردی.ما همین الان بابت رئیس فدراسیون خودم کم مشکل داریم حالا کاندیدریاست ای اف سی هم بشیم
  • بدون نام جمعه 12 خرداد 1391 - 04:45:32
    49 14 پاسخ به این نظر
    تابستون نیاید ما میخوایم بیایم ایران ، پائیز بیاین :دی.
  • بدون نام جمعه 12 خرداد 1391 - 14:51:52
    25 1 پاسخ به این نظر
    رای سفید یا اصلا تو رای گیری شرکت نکنه
  • بدون نام جمعه 12 خرداد 1391 - 15:23:02
    24 8 پاسخ به این نظر
    با ز هم سیاست فوتبال سیاسی ورزش سیاسی همه چیزمون سیاسی
    • مهدی جمعه 12 خرداد 1391 - 15:48:40
      13 3
      بله درسته فوتبال نباید سیاسی بشه ولی قبول کنید اونها در کل چشم دیدن مارو ندارند حتی اگر سیاست رو از ورزش جدا کنیم
  • حجت جمعه 12 خرداد 1391 - 21:21:21
    8 2 پاسخ به این نظر
    یه سوال ما چیمون از امارات و بحرین کمتره ایها ناس این دوتا کشور اندازه یه استان ما هم نمیشن ببین چطور کشورها به سمت پیشرفت میرن اما صد افسوس از ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • امیر جمعه 12 خرداد 1391 - 19:50:58
    6 1 پاسخ به این نظر
    به شرق آسیا رای بدن.
  • محمد شنبه 13 خرداد 1391 - 00:00:58
    6 0 پاسخ به این نظر
    میتونیم از شرقی ها حمایت کنیم
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.