فارس نوشت:

تصویربرداری سریال «هوش سیاه 2» به کارگردانی مسعود آب‌پرور در یک زندان آغاز شده است.
قصه سری جدید از زندان آغاز می‌شود و در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه‌ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت‌هایش در خارج از زندان است.

در این سری که نسبت به مجموعه اول از افت و خیز دراماتیک بیشتری برخوردار است، به وجوه پیچیده‌تر و پیشرفته‌تری از جرائم رایانه‌ای و همچنین پیشرفت‌های نیروی انتظامی در مقابله با این جرائم پرداخته خواهد شد.

مدت زمان تصویربرداری این سریال 10 ماه اعلام شده است.

بنا بر این گزارش، این مجموعه در 120 لوکیشن اصلی و 90 لوکیشن فرعی مقابل دوربین خواهد رفت. بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت 4500 متر ساخته شده ‌است و بخش‌هایی از داستان در این دکورها ضبط خواهد شد.

«هوش سیاه2» در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید خواهد شد و طبق برآورد اولیه احتمالا در ماه‌های ابتدایی سال 92 روی آنتن خواهد رفت. همچنین تصویربرداری در مقطعی یک ماهه در یکی از کشورهای منطقه پیگیری خواهد شد که تاکنون ترکیه و آذربایجان گزینه‌های جدی‌تری در این زمینه هستند.

حسین یاری، کیکاووس یاکیده، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری و کاظم هژیرآزاد نقش‌های اصلی پروژه را برعهده دارند.

سایر عوامل اصلی مجموعه نیز عبارتند از: دستیار کارگردان: خسرو نصیری خواه، مدیر تصویربرداری: حسن کریمی، صدابردار: اصغر آبگون، صدابردار: مرتضی مظفری، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار صحنه: علی اسماعیلی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، منشی صحنه: شیدا باسمه چی، مدیر تدارکات: علی رضایی، مدیر تولید: عبدا... شهباززاده.

این مجموعه در گروه علمی - فرهنگی مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.
 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =