اگرچه سیر تصویب اعتبارنامه‌ها با تصویب بیش از 40 اعتبارنامه به سرعت پیش می‌رفت اما یکباره دچار وقفه شد.

به گزارش خبرآنلاين، شعبه‌هاي يك تا پنج تمامي اعتبارنامه‌هاي ارائه شده را تاييد كرده بودند. اما گزارش شعبه ششم ارائه نشده بود. رئيس مجلس اعلام كرد كه گزارش شعبه هفت خوانده شود اما نماينده اروميه در تذكري به اين تصميم اعتراض كرد.
نادر قاضي‌پور كه مي‌گفت عصر ديروز زمان ارائه اعتراضات به پايان رسيده است، گفت: اگر بخواهيد زمان اعتراضات را تا صبح امروز در نظر بگيريد، اعتبارنامه 30 نماينده تهران بلاتكليفند! رئيس مجلس هم در پاسخ به و يتاكيد كرد كه تا ساعت 9 صبح امروز زمان اعتراض وجود داشته است.
تذكر بعدي را احمد توكلي نماينده تهران ارائه داد كه مي‌گفت: وقتي به اعتبارنامه نماينده‌اي اعتراض شود، شعبه نبايد اعتبار نامه وي را تاييد شده تلقي كند و به صحن علني بفرستد. او كه مي‌گفت به اعتبار نامه حبيب برومند نماينده بيله سوار اعتراض داشته است، از اينكه از او براي حضور در شعبه چهارم و ارائه مستنداتش دعوت نشده است، انتقاد كرد و خواستار بررسي تخلف اين شعبه شد.
وي افزود: از صبح تا حالا افراد زيادس از من خواسته‌اند كه از اعتراضم منصرف شوم اما من اعتراضم را پس نگرفته‌ام. چطور شعبه اعتبار نامه وي را تاييد كرده و شما هم آن را مصوب خوانديد؟
لاريجاني كه رياست موقت مجلس نهم را بر عهده دارد، از رئيس شعبه چهارم خواست تا در اينباره توضيح دهد. غلامرضا مصباحي‌مقدم با بيان اينكه تا ديروز اعتراض توكلي به شعبه چهارم ارائه نشده است، افزود: صبح امروز آقاي آقاتهراني مكتوب اعتراضشان را به بنده ارائه داده‌اند اما از آقاي توكلي هيچ اعتراضي به ما نرسيده است. تا ساعت 9 هم هيچ گزارش اعتراضي به ما نرسيده است.
لاريجاني هم تاكيد كرد: تا ساعت 9 صبح امروز بايد اعتراضات ارائه مي‌شد و شعبه هم از معترض دعوت مي‌كرد تا اسنادش را ارائه دهد. وقتي اعتراضات در وقت مقرر ارائه نشده، قابل بررسي نيست.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =