منتخب مردم شهریار انتخاب لاریجانی را نشانه قدرت مجلس نهم خواند.

حسین گروسی در گفت و گو با خبرآنلاین تصریح کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، مجلس نهم با انتخاب آقای لاریجانی یکی از مجالس قوی خواهد بود که در جهت تحقق شعار سال مجدانه حرکت خواهد کرد .
وی با اشاره به نطق لاریجانی در نخستین روز مجلس شورای اسلامی گفت:  آقای لاریجانی در روز اول ریاست موقت خود بر مجلس اعلام کردند که برای پیشرفت در تمامی شهرستان ها و استان‌ها ، نخبگان، نوآوران و کارآفرینان شناسایی می‌شوند و از وجود این عزیزان در جهت تهیه طرح‌های مفید جهت پیشرفت صنعت و تولید اقدام می‌گردد.
منتخب مردم شهریار در ادامه گفت:  امیدواریم طرح‌های ارائه شده در آینده از پشتیبانی تمامی فرهیختگان ، نخبگان و نو آوران در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها که بزرگترین سرمایه ملی ایران محسوب می‌شود برخوردار شود. امیدواریم مجلس نهم مجلسی بی‌حاشیه و مسیر آن در جهت تحقق آرما‌ن‌های انقلابف امام راحل، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب باشد.
17219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
    1 2
    آقای لاریجانی در روز اول ریاست موقت خود بر مجلس اعلام کردند که برای پیشرفت در تمامی شهرستان ها و استان‌ها ، نخبگان، نوآوران و کارآفرینان شناسایی می‌شوند و از وجود این عزیزان در جهت تهیه طرح‌های مفید جهت پیشرفت صنعت و تولید اقدام می‌گردد.... ,به راستی آیا وظیفه و کارکرد مجلس این چیزهایی است که آقای لاریجانی گفته است؟؟ یعنی در کشور ما قوه مجریه نداریم؟؟ یعنی مجلس می خواهد در استانها دفاتر جذب و اشتغال نخبگان راه اندازی کند؟؟