اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در آینده‌ای نزدیک سیستم عامل گوشی خود از آندروید 2.3 (Gingerbread) یا آندروید 3.0 (Honeycomb) به Ice Cream Sandwich ارتقا دهید ما به 5 دلیل می‌گوییم حتما این کار را انجام دهید!

ماندانا سجادی: ما  در این گزارش برای پاسخ به این پرسش که چرا شما باید آندروید 4(Ice Cream Sandwich) داشته باشید، 5 دلیل آورده‌ایم. البته اگر کمپانی تلفن همراهتان خودش آندروید 4 را روی گوشی‌تان نصب نکرده است!
7 ماه از عرضه آندروید 4(Ice Cream Sandwich) ، سیستم عاملی که نحوه اجرای آندروید را چه روی تبلت باشد و چه اسمارت فون با هم یکپارچه می کند، گذشته است. آندروید 4 سیستم عامل بسیار خوبی است و همه ما هم دوستش داریم اما چرا تاکنون فقط روی 4.9 درصد از دستگاه‌های آندروییدی نصب شده است؟ ما دنبال این بودیم که ببینیم چرا دستگاه‌های دیگر – به جز نکسوس- با همان سیستم عامل های قدیمی شان عرضه می شوند و گوشی های قدیمی تر خیلی به کندی خودشان را به روز می کنند. در واقع اکثر کاربران آندروید از بیشتر قابلیت ها استفاده نمی کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در آینده ای نزدیک سیستم عامل گوشی خود از آندروید 2.3 (Gingerbread) یا آندروید 3.0 (Honeycomb) به Ice Cream Sandwich ارتقا دهید ما به 5 دلیل می گوییم حتما این کار را انجام دهید.
 
مدیریت وظایف
یکی از نقاط قوت همه سیستم عامل های آندرویدی، قابلیت چند وظیفه ای (Multitasking ) آنهاست. اما یکی از ضعف های واقعی نسخه های قبلی این بود که شما نمی دید کدام اپلیکیشن در حال اجرا است و نمی توانستید بدون استفاده از منوی تنظیمات آن را ببندید. این مشکل در ICS حل شده و نه تنها بسیار آسان می توان اینکار را انجام داد بلکه خیلی هم رضایت بخش است. آندروید 4 تنها 3 دکمه اصلی دارد : Back، Home و Applications. وقتی دکمه Applications را بزنید ، لیستی از اپلیکیشن های در حال اجرا بر روی گوشی تان به شما نشان داده می شود و با یک حرکت ساده انگشت می توانید هر کدام از آنها را که می خواهید ببندید. خیلی لذت بخش است که بتوانید برنامه هایی که از Fruit Ninja استفاده می کنند ببندید. ( هرچند که متاسفانه هیچ چیزی مثل جلوه‌های صوتی Fruit Ninja وجود ندارد). علاوه بر جنبه سرگرمی ، یکی از مزیت های بستن اپلیکیشن های در حال اجرا ، صرفه جویی در مصرف باتری است. بنابراین استفاده از این روش ایده خوبی است برای اینکه چک کنید ببینید چه اپلیکیشن هایی روی گوشی شما در حال اجراست. اگر برنامه ای بد کار می کند هم می توانید با استفاده از این برنامه آن را ببندید و دوباره اجرا کنید.
 
برنامه دوربین
باورتان نمی شود که برنامه دوربین آندروید 2.3 چقدر در آندروید 4 تغییر کرده است. حتی اگر دستگاه خود را عوض نکرده باشید هم انگار دوربین جدیدی گرفته اید. شما می توانید عکس های آنی بگیرید، شاتر هیچ تاخیری ندارد و اصلا ربطی به این ندارد که دوربین سیستم عامل قدیمی تان چقدر کند عمل می کرد! لازم نیست برای بدست آوردن لحظه درست برای گرفتن عکس صبر کنید.فقط کافی است پشت سر هم دکمه شاتر خود را فشار دهید تا عکس دلخواه را بدست آورید. این هم یک راه عالی برای تحت تاثیر قرار دادن آن دسته از دوستانتان که اپل دارند یا هنوز گوشی خود با ICS ارتقا نداده اند!
 
اطلاع رسانی
سیستم اطلاع رسانی آندروید 4 به نسیت نسخه های قبلی از لحاظ تکنیکی خیلی تغییر کرده است. یکی از نقاط درخشان ICS نحوه مدیریت اطلاعیه های گوشی شماست. از این به بعد می توانید لیستی از این اطلاعیه ها را ببینید و آنهایی که مهم نیستند را به راحتی نادیده بگیرید یا رد کنید. مسلما بستن اطلاعیه های اندرویید های قدیمی با فشردن علامت ضربدر هم خیلی سخت نبوده اما در ICS راه های عملی ساده تری وجود دارد. تنها کافی است روی آنها بکشید. اگر خودتان تا حالا این روش را امتحان نکرده اید از کسی که آندرویید 4 دارد بخواهید تا این مدل کشیدن را به شما یاد دهد و مطمئن باشید که بعد از آن هرگز دوباره با ضربدر این اطلاعیه ها را نخواهید بست. کشیدن خیلی راحت تر از ضربه زدن است.
 
اپلیکیشن های یکپارچه
یکی از چالش همیشگی گوگل طراحی رابطی بوده است که بتواند همه اپلیکیشن های مخصوص گوشی را به خوبی در تبلت ها اجرا کند . هنوز هم خیلی از اپلیکیشن ها کاملا با ICS سازگار نیستند اما همان تعداد محدود هم بسیار عالی عمل می کنند. گوگل در این زمینه راهنمایی هایی هم از اپل گرفته و یک توصیه هایی برای اپلیکیشن های ICS منتشر کرده است تا بتواند این یکپارچه سازی را به خوبی در برنامه های بعدی اجرا کند. از انجاییکه کتابخانه اپلیکیشن های خاص ICS روز به روز در حال افزایش است چنین قابلیتی می تواند بسیار مفید باشد.
 
مرورگر کروم
مرروگر کروم یکی از همین اپلیکیشن های یکپارچه شده ای است که درباره آنها صحبت کردیم. در حال حاضر این برنامه هنوز به طور کامل آماده نشده است و فقط نسخه بتای آن وجود دارد که نمی‌شود آن را روی هر دستگاهی نصب کرد بلکه تنها دستگاه‌هایی که آندروید 4 دارند می توانند مرورگر کروم را هم نصب کنند. ما که هیچ مشکلی با مرورگر دیفالت آندروید نداریم، و همیشه کار ش را به درستی انجام می دهد. اما از طرف دیگر کروم بهترین مرورگر موبایل است. برخلاف سایر مرورگرهای مخصوص گوشی، کروم می تواند چند زبانه را بدون وقفه کنترل کند. شما می توانید زبانه‌های باز روی صفحه موبایلتان را با کشیدن روی آن جلو بیاورید و هر کدام را که نیازی به آن ندارید به عقب بازگردانید. به هر حال وقتی موبایلتان را با ICS ارتقا می دهید اولین اپلیکیشنی که باید روی آن نصب کنید مرورگر کروم گوگل است.
 
وعلاوه بر اینها
لیست واقعی پیشرفت های ICS بسیار گسترده است اما اغلب کاربران از بیشتر مزایای آن بی خبرند. برخی از قابلیت ها مثل Face Unlock و Android Beam عملکرد خوبی نداشتند اما هنوز هم برای پز دادن مفید هستند. امیدوارم شما هم به زودی دستگاه خود را با Ice Cream Sandwich ارتقا داده تا بتوانید از این قابلیت ها لذت ببرید. اگر جزو افرادی هستید که در حال حاضر از آندرویید 4 استفاده می کنند لطفا آنچه به نظرتان در این لیست از قلم افتاده ،برای ما بنویسید.
40121
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 55
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر US ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
    44 12
    اخه چرا واسه مطالب پیوند گذاشته نمیشه تا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزاریم حیفه واقعا
  • امین IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
    19 83
    من تعجب میکنم هر روز در سایت های اجتماعی مطلب به اشتراک میزاریم که تو فلان سایت برید به خلیج فارس رای بدید تا نام خلیج عربی از تو حدمات گوگل برداشته بشه و کلی هم دم در نوشته ها و حرفامون دم از گذشته و فرهنگ و تمدنمون میزنم اما اونجا که باید عمل کنیم پا پس میکشیم.. اگر واقعا خون آریایی در رگهامون هست یا حداقل ادعاشو داریم..چرا گوشی های رو میخریم که سیستم عاملش آندروییده؟؟؟ تا با خرید هر گوشی تحت سیستم عامل اندرویید جیب شرکتی رو شارژ کنیم که با گرفتن پول از کشورهای عربی براحتی نام پاره ای از تاریخ مارو عوض کرده..واقعا چرا؟؟
    • hosein IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
      7 59
      بله اندروید باید تحریم بشه تا همه از سیستم عامل ios استفاده کنند
    • imanss EU ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
      29 4
      مثل این که سرت اصلا از گوشی در نمیاد اخه اگه اندروید تحریم شه ایران میخواد چکار کنه حتما جاوا رو پیش نهاد میکنی یا به قول این اقا ios رو که تو افغانستان قبولس ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • رکسانا A1 ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
      3 2
      میشه بگید اگه از اندروید استفاده نکنیم،ایران چیو پیشنهاد میکنه؟باید بیشتر از این از دنیا عقب باشیم؟ فکر نمیکنم هنوز ایران چیزی ساخته باشه که بتونه جای اندروید رو بگیره.شما که اریایی هستید، میشناسی؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
    30 10
    مرسی. بعد از امتحانا حتما آپدیت می کنم. اگه یه راهنمای کوچولو هم واسه آپدیت کردن بزارید که دیگه معرکه است
  • بهروز IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
    41 10
    لطفا توضیح بدین چه گونه میشه اندروید 3 را به 4 ارتقا داد ؟
  • ehsan IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    14 4
    اندرويد 4 فوق العاده است تو اين مدتي كه من ازش استفاده كردم خيلي خوب بوده فقط اولا كه اومده بود با اكثر برنامه ناسازگار بود الان ساپورت خيلي عالي شده خبر انلاين پس چرا اپليكيشن مخصوص اندرويد رو بيرون نميديد فقط كاري كه مي كنيد جوري باشه كه با ساندويچ بستني سازگار باشه مثل اپليكيشن فارس نباشه كه تو اندرويد 4 همش فورس كلوز بده
    • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
      5 4
      آره خبرآنلاین. زودتر به فکر یه اپلیکیشن اندروید و iOS باشین
  • naghme IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    9 17
    این برنامه رو گوشی E90هم قابل نصب هست؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید
    • بدون نام JP ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
      6 5
      نه عزیزم نمی شه
  • سجاد DE ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    6 4
    درود بهروز:بعضی از گوشیها رو که برندش اون ساپورت میکنه به آندروید 4 میتوانید آپدیت کنید. البته از کاستوم هم میتوانید برای گوشی خود استفاده کنید. naghme:گوشی شما سیمبیان هست .این آپدیت مربوط به آندروید هست.
  • مصطفی سروری IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    5 3
    در مورد نصب رو E90 باید بگم که نخیر نمیشه،چون سیستم عامل گوشی شما سیمبیانه و کرنل یا هسته ی مرکزی سیمبیان با اندروید کاملا متفاوته! اما در مورد اندروید چهارم،من نزدیک سه سال هست که با اندروید زندگی میکنم باید بگم که اندروید چهار یه کار خارق العاده از گوگل بود مزیت ها داره که هیچ سیستم عاملی مثل اون رو ندیده مثل فیس آنلاک! در مقابل این مزیت معایبی هم داره مثل استفاده بیش از حد از سی پی یو حتی در زمانی که گوشی شما اصطلاحا استند بایه و هیچ کاری باهاش نمیکنین که این باعث افت شدید شارژ باطری میشه! در مورد آپدیت:دیوایس اندرویدی شما باید در لیست آپدیت شرکتی باشه که ازش استفاده میکنین این طوری میشه به صورت رسمی آپ کرد البته میشه به صورت غیر رسمی هم با نصب رام های کاستوم ازICS لذت ببرین!
  • مهدی IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
    13 6
    با این همه اپلیکیشن های خوب ولی بنده آما کلن با اندروید مخالفم آخه ببینید به سیستم عاملی که برای اجرای بخودش حد اقل نصف رم رو اشغال میکنه شو و این سیستم عامل تنها به نفع تولید کنندگانشه که شما رو مجبور می کنند برای یه ارتقای بین اندرویدی مجبور باشید سخت افزار قوی تری استفاده کنید تا به کارایی قابل قبولی برسید سیستم عاملی که اونچنان از سخت افزار کار میکشه تا داخل بازی های ساده هم گرمای گوشی رو ادم احساس کنه نمیتونه کد نویسی خوبی نداره شما وقتی 30 دیقه با گوشی اندرویدیتون انگری بریدز بازی میکنید گوشی داغ میکنه اما داخل سیمبین بل و یا ios5 هیچ وقت اینجوری نمیشه به نظر من اندروید با هسته ضعیف جاواش فقط یه سیستم عامل تجاریه نه به نفع کاربر
    • سجاد IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
      6 7
      سلام مهدی جان.به خاطر قدرت اندروید که این همه از سخت افزار گوشی استفاده میکنه.شما بازی های اندروید رو با سیمبین مقایسه میکنید.بازی های اندروید گرافیک چند برابری نسبت به بازی های سیمبیان دارند. شما کجا میتونی بازی مثل بازی shadow gun اندروید رو برای سیمبیان پیدا کنی.
  • amir IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    14 7
    گالکسی فیت هم میشه ارتقا داد؟
  • payam IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
    8 12
    سلام. امیدوارم سوال من جواب داشته باشه. من XPERIA X10 دارم که آندروید 2.3.3 روش نصبه. آیا میشه به 4 ارتقاش بدم؟ اگر جواب مثبته خواهشا بگین چطوری؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین.
  • khosro IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    4 8
    واقعا بابت پست مفیدتون ممنونم
  • سارا IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
    4 7
    سلام چطور میشه htc desire hd رو ارتقا داد؟ ممنون میشم کمک کنین
  • پیام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    4 2
    درود من اندروید 4رو روی گوشیم که اس 2هستش رو نصب کردم ولی درقسمت پیامک چندتا ازحروف رو ندارم مثل ذ ض اینارو ندارم وبعضی مواقع هم صفحه موقعه اجرای مثلا حذف چندتا پیامک صفح خاموش میشه لطفا بفرمایید که ایراد کار ازکجاست سپاسگزارم
  • حسین IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    10 3
    سلام برای ارتقای گوشی های htc به اندروید 4 باید گوشی رو به روز رسانی کرد خیلی سادست و بدون دردسر مراحل بروز رسا 1باید شارژ باطری گوشیتون فول باشه (بهتره گوشی به شارژ باشه) 2گوشی باید از طریق wi-fiوصل باشه به اینترنت 3باید برین داخل تنظیمات گوشیsettings 4از منوی تنظیمات باید رفت داخل منوAbout phone 5از منوی about phoneباید برین داخل گذینه ی software updates 6از منوی آپدیت نرم افزار باید گذینه ی check new بزنین این گذینه رو که زدین از طریق اینترنت چک میکنه که ایا گوشی سیستم عامل جدید براش تعریف شده اگه داشته باشه همون جا مشخص میشه و حدود 300 الی400 مگابایت باید گوشی دانلود کنه و گوشی به اندروید 4 ارتقا داده میشه اگه نداشته باشه که این پیام ظاهر میشهTher are no updates available for your phon
    • ابوذر IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
      5 4
      باری من دقیقا همین مورد رو داره باید چی کار کنم
  • حسین IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    3 1
    من خودم گوشیم htc evo3dهمین کارو کردم جواب داد الان ورژن گوشیم به اندروید 4 تغییر کرد خیلی عالیه
  • سینا IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    0 3
    سلام... من تبلتمو آپدیت کردم به ورژن 4.0.4 عالیه... خیلی قیافه تبو عوض کرده... سرعتشم خیلی خوبه.. در کل بهتون پیشنهاد میکنم... پیروز باشید:)
  • رضا IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
    1 0
    با تشکر از تمامی راهنمایی های ارزشمندتون سوالم اینه که آیا برای arc s که اندرویدش 2.3.4 هست احتیاجی به این کار داره یا نه؟؟؟ با تشکر
    • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
      1 2
      بستگی به شما داره . اگه بخواهید از برنامه های جدید و اپلیکیشن های جدید استفاده کنید که همین چند ماه اخیر اومده. باید به روز رسانی کنید.
  • shahin IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    4 3
    اگه میشه بگین چطور سیستم عامل گوشی x8 رو ارتقاع بدم
    • MOHAMAD IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
      2 4
      شاهین جون منم راستش نمیدونم گوشی منم x8هستش.اگه میشه برام جوابو ایمیل کن .از بقیه هم میخوام اگه میشه راهنماییم کنن ممنون.
  • saeed IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    23 5
    میشه بگید اندروید 4 روی گلکسی ایس نصب میشه اگه میشه باید چی کار کرد تا روی گوشیم نصب بشه
    • ali IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      0 0
      نه داداش آپدیت نمیشه.یعنی میشه ها ولی فقط با رام کاستوم آپدیت میشه که زیا جالب نیست
  • نیروانا IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    12 8
    تورو خدا یکی بگه گلکسی فیت با آندروید 2.2.1 رو میشه ارتقا داد و اگه میشه چه طوری؟
  • علی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
    6 9
    آیا میتوان گلکسی ایس رو ارتقاع داد به نسخه ی 4؟ لطفا برام جواب رو بفرستین.
  • رضا IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    11 6
    آیا گالکسی فیت هم می توان به آندروید 4 مجهز کرد ؟؟؟
  • arman EU ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    1 4
    سلام من یه تبلت دارم به نام mid می خواستم بدونم از چه روشی آندرویدشو ارتقا بدم اگه ممکنه بهم بگید آندرویدش 2.2 اگه کسی می دونه ممنون می شم به بگه arman_lovely1@yahoo.com
  • سحر IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    4 3
    باسلام.منhtc sensation دارم بااندرويد2.3درحال حاضرزبان smsگوشيم فارسي هم داره ميخواستم بدونم باارتقابه اندرويد4ديگرا فارسي smsamميره وفقط انگليسي ميشه؟؟لطفازودپاسخ بديممنون.
  • حمید IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    0 7
    سلام هر امکاناتی که روی2.3 وجود داره روی 4 هم باقی میمونه فقط بعضی از نرم افزار ها ساپورت نمیشه که فکر میکنم به زودی مشکلش بر طرف بشه .
  • سحر IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    2 4
    ممنوووووووننتن ازآقاي حميد.چون باعث شدن درتصميمم راسختربشموزودتررفتم ارتقادادموخيلييييييييي راضيم....;-)
  • محمد IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    2 4
    من سونی ارک اس دارن دیروز ابدیت کردم خیلی هم راحت بود فقط اینترنت پرسرعت میخواد ازم 40 تومان میخاستن خوردم راحت حلش کردم .. کسی خواست ایمل بده براس توضیح میدم .
  • حسام IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    5 1
    من گوشیمو(xperia arc s) آپدیت کردم ولی الان پشیمونم چون اندروید 4 به شدت ایراد و باگ داره مثلا بعد از آپدیت وای فای از کار افتاده
  • امید IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    1 6
    سلام من گلکسی ایس دارم انرویده2.3داره می شه ارتقاش داد اگه می شه توبازار چنده؟
  • وحید IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    4 0
    من میخوا گوشی اکسپریا یو رو به اندروید 4ارتقا بدم می شه
  • mohamad IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 1
    بخشید منsumsung galexy beam دارم اندرویدشم 2.3 است آیا می شود اونو به 4 ارتقا بدهم
  • داریوش A1 ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    3 4
    سلام من گوشی گالکسی مینیs5570دارم کسی میدونه به اندورید4میشه یا نه با تشکر بعضی از دوستان که جواب میدهند
  • hossin A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 4
    سلام؛من گوشیم سامسونگ گلکسی یانگه اندرویدش 2.3.5 واقعا میشه تا 4آپدیت کرد خواهشا راهنمایی کنین..اگه نشه گوشیمو میفروشم!!
  • ساناز A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 4
    همه اندرویدها از2 به 4 آپدیت میشن؟
  • ahmad IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    1 3
    سلام من خودم تو جمهوری مغازه دارم آندروید حرف نداره اما ای کاش نوکیا هم آندروید داشت اون وقت بود که لذت کار با آندروید رو حس میکردید
  • علی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    1 6
    سلام منhtc desire hd دارم اگه به اندروید 4 ارتقا بدم واسم مشکلی پیش نمیاد ؟ آخه چندجا خونده بودم که احتمال این هست که دوربین گوشی غیر فعال بشه یا برای وای فای اختلال ایجاد بشه لطفا راهنمایی کنید مرسی
  • حامد A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    0 2
    اگه هم ارتقابدیم باید گرافیک بالاداشته باشیم
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    0 1
    ایا گلگسی ایس اینترنت سرخود دارد
  • حسین A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
    1 0
    ممنون از مطالب خوب تون!!!
  • zahra A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    1 0
    لطفا بگید برنامه اندروید چهار روی گوشی گلکسی جیو چطوری دانلود کنم ونصب کنم
  • رضا IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    4 0
    اندرویید من 4.3بود ارتقا دادم اش حالا تنضیمات رو باز نمیکنه بردم تعمیر گفتنباید فلش بزنیم کسی دلیل اون رو میدونه لطفا راهنماییم کنه
  • ﺗﺮﺍﻧﻪ IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    1 0
    ﮔﻮﺷﯿﻪ ﻣﻦ ﺍﭺ ﺗﯽ ﺳﯽ ﺩﯾﺰﺍﯾﺮ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﺗﻨﻈﯿﻤﺎﺕ ﺭﻓﺘﻤﻮ ﺳﺎﻓﺘﻮﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺏ ﺭﻭﺯ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﻧﺒﻮﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﻢ ؟
  • حامد A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    1 0
    من گلکسی تب 2 دارم،می خوام اپدیت کنم ولی دیگه بهم اپدیت نمی ده،تو ستینگ هم می گه اپدیتی برای شما موجود نیست.چیکار کنم؟اوایل چند بار پیام اپدیت می داد من اپدیت نکردم،حالا هم نمی دونم چیکار کنم،سرعت تبلتم خیلی پایین اومده،من ارتقا نمی خوام بدما فقط اپدیت
  • محمد A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    8 1
    سلام گوشی huawei y 220رو میشه به اندروید 4ارتقا داد، اندروید گوشیم2.3.6هست لطفا سریع جواب بدین