عضو فراکسیون رهروان ولایت معتقد است انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس نهم نشان‌دهنده تلقی نمایندگان درباره اداره و مدیریت مجلس است.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین در خصوص ارزیابی‌اش از انتخابات هیأت‌رئیسه و انتخاب مجدد علی لاریجانی توسط نمایندگان مجلس، گفت: انتخابات امروز از درون جامعه اصولگرایی اتفاق افتاد و براساس دو تفکر نبود. بلکه از جهت دو مشرب فکری و نوع مدیریت بود.
وی با بیان اینکه نباید انتخاب رئیس مجلس را در جایگاهی عقیدتی قرار دارد، افزود: انتخاب نمایندگان نشان‌دهنده نگاه آنها به اداره و مدیریت‌ مجلس است. عده‌ای در ارتباط با شیوه مدیریت، نحوه تعامل قوا و نگاه به مردم، روش آقای لاریجانی را ترجیح می‌دهند.
نماینده مردم لاهیجان گفت: این بدین معنی است که نمایندگان به «استقلال و نه حذف اعتدال» و «افزایش سطح خدمات مجلس و نه محدودیت» رای دادند.
وی درباره تغییرات هیأت‌رئیسه مجلس طی چهار سال آینده هم گفت: اینکه افراد انتخاب شده باقی می‌مانند یا اینکه سال بعد شاهد تغییر آنها باشیم، امر 100 درصدی نیست و ممکن است اتفاق بیفتد. اما درباره ریاست مجلس، با توجه به فاصله آرا دو چهره اصولگرا، بعید است سال بعد در انتخابات ریاست مجلس، اتفاق خاصی رخ دهد. { گفتنی است نمایندگان عضو هیات‌رئیسه مجلس برای یک دوره یک ساله انتخاب می‌شوند و هر سال در خصوص اعضای آن رای‌گیری می‌شود.}
ندیمی همچنین تصریح کرد: ابقای رئیس مجلس از دوره هشتم به دوره نهم را می‌توان نشانه توجه به روش مدیریتی آقای لاریجانی دانست. البته از نظر وجهه دینی و سیاسی، برابری‌های زیادی بین ایشان و آقای حداد عادل وجود دارد، ولی نمایندگان روش مدیریت ایشان را ترجیح می‌دهند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
    3 0
    این آقا در دوره خاتمی از نماینده های دوم خردادی مجلس بود . بعد شد مشاور وزیر در دولت احمدی نژاد . حالا شده طرفدار لاریجانی . جان من بگو کدوم طرفی هستی ؟ شتر سواری دولا دولا نمیشه