ایسنا نوشت:

ستاد هدفمندی یارانه‌ها در آستانه اجراي فاز دوم هدفمندي روز گذشته با تغيير در مديريت مواجه شد و كارشناسان بر اين اعتقادند كه با تعيين مسوول جديد اين ستاد، احتمالا زمان اجراي فاز دوم و چگونگي آن نيز مشخص خواهد شد.

درحالي كه اكثرا تصور اجراي فاز دوم هدفمندي در خرداد ماه را داشتند، دولت نه تنها اجراي گام دوم در ماه جاري را گمانه‌زني خواند بلكه رييس جمهوري روز گذشته با تغيير مسووليت‌ها، به رييس ستاد هدفمندی یارانه‌ها پست ديگري را سپرد.

درحالي كه مرادي ـ رييس ستاد هدفمندكردن يارانه‌ها ـ تجربه اجراي يك گام از هدفمندي را داشت، پس از 17 ماه با رياست اين ستاد خداحافظي كرد و مديريت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوري را برعهده گرفت.

روز گذشته احمدي‌نژاد تغييراتي را در حوزه مديريت اعمال و با جابه‌جايي‌هايي، بهروز مرادی ـ‌رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها‌ـ را جایگزین ابراهیم عزیزی ـ‌معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری‌ـ، ابراهیم عزیزی را جایگزین لطف الله فروزنده ـ‌معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی‌ـ، لطف الله فروزنده را جایگزین محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهوري كرد. میرتاج الدینی نیز به‌عنوان معاون رئیس جمهوري در اجرای قانون اساسی منصوب شد.

گرچه اين تغييرات فقط در حد جابه‌جايي بوده و از شان مديريتي هيچ‌كدام از مديران كاسته نشده است اما در اين بين ستاد هدفمندی یارانه‌ها كه از اهميت ويژه‌اي برخوردار است بدون مسوول باقي مانده است.

با توجه به اعمال تغييرات توسط رييس جمهوري، در مورد هويت كسي كه بر مسند قبلي مرادي مي‌نشيند گمانه‌زني‌هايي مطرح است و شنيده‌ها از جايگزيني سيد جلال‌الدين عارفيان ـ معاون ستاد هدفمندي يارانه‌هاـ حكايت دارد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
    13 0
    آخه پزشک اطفال را چه به ریاست سازمان هدفمندی یارانه ها؟!