نخستین همایش بزرگ مدیران مجتمع‌های مسکونی پایتخت و آیین تجلیل از هنرمندان مروج آیین همسایگی با حضور شهردار تهران و اعضای شورای شهر در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، همایش تجلیل از مروجان آیین همسایگی، روز سه شنبه 9 خرداد با حضور بیش از 1200 نفر از مدیران مجتمع‌های مسکونی شهر تهران و در قالب جشنواره فرهنگی هنری چهل خانه برگزار می‌شود.
 در این مراسم از منوچهر والی‌زاده، مرتضی احمدی، مهران رجبی، داوود رشیدی، محمدعلی کشاورز، غلامرضا بنفشه‌خواه و داریوش اسدزاده به عنوان هنرمندان مروج آیین همسایگی تجلیل خواهد شد. 
 اجرای برنامه ادبیات همسایگی با شعر خوانی و طنز خوانی رضا رفیع و رونمایی از سایت ویژه «چهل خانه» به عنوان پایگاه اطلاع رسانی آیین همسایگی از دیگر برنامه‌های این همایش است.
 روز 19 اردیبهشت ماه مراسم افتتاح رسمی اهدای تابلوهای فرهنگی و اطلاع رسانی «چهل خانه» به مجتمع‌های مسکونی شهر تهران و آیین رونمایی از این تابلوها در شهرک شهید باقری منطقه 22 برگزار شد و هم اکنون همایش بزرگ مدیران مجتمع های مسکونی با رویکردی آموزشی و ترویجی در حوزه آیین همسایگی برگزار می‌شود.
 جشنواره فرهنگی هنری «چهل خانه» با ماهیتی فرهنگی و ترویجی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است و از طریق نصب تابلو های ویژه فرهنگی و اطلاع رسانی، انتشار و توزیع محصولات فرهنگی – هنری ، راه اندازی وب سایت اطلاع رسانی و آموزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی «چهل خانه»، تشکیل بانک اطلاعات مجتمع‌های مسکونی برای ارایه خدمات فرهنگی، تشکیل بانک اطلاعات مدیران مجتمع‌های مسکونی، توزیع مستمر و هدفمند اقلام و محصولات فرهنگی و برگزاری همایش فرهنگی مدیران مجتمع‌های مسکونی، اهداف جشنواره دنبال می‌شود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =