کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و جمله‌های جالبی به زبان آورد.

* امروز یک بازی راضی‌کننده را از بازیکنانم دیدم اما یک بازی خوشحال‌کننده اصلاً.
* بازی امروز دوستانه بود و من می‌خواستم به بیشتر بازیکنان فرصت بازی بدهم. می‌خواستم از امید نظری هم استفاده کنم؛ اما چون این یک بازی رسمی دوستانه بود و ما باید از فیفا نامه رسمی دریافت می‌کردیم، منتظر این نامه ماندم و چون نامه‌ای دریافت نکردم او را بازی ندادم.
* این بازی‌های دوستانه فرصت خوبی است تا توانایی و ظرفیت بازیکنان را برای مسابقه‌های حساس بالا ببریم. ما می‌خواهیم از همه بازیکنان و دروازه‌بان‌ها استفاده کنیم. دروازه‌بان ما روی گل اشتباه نداشت و هافبک‌ها مقصر بودند که منطقه خود را خوب پوشش ندادند.
* آلبانی یک فرصت داشت و یک گل زد؛ اما ما 5 موقعیت گل داشتیم. دو بار کریمی، یک بار انصاری‌فرد و ماهینی و نوری هم با گلر تک به تک شدند؛ اما گل نزدند. آنها به هیچ عنوان شایسته این برد نبودند.
* مهمترین مسئله در این بازی این بود که بازیکنان ما بسیار باانگیزه و جنگجویانه بازی کردند. ما با تیمی بازی کردیم که تجربه بین‌المللی دارد و بیشتر بازیکنانش در اروپا بازی می‌کنند. ما 90 دقیقه بازی را در اختیار داشتیم و آنها را تحت فشار گذاشتیم و این خیلی خوب است. من به خاطر این نوع بازی از عملکرد تیمم راضی هستم.
* در قسمت چپ زمین از بازیکنانی که در بازی با موریتانی و موزامبیک خوب بودند استفاده کردم. پژمان نوری البته در هر پستی بازی کرده از او راضی بودم چون او خوب کار می‌کند.
* امروز سعی کردم از نفراتی که دو هفته در اردو بودند و حقشان بود بازی کنند استفاده کنم.
* از بیشتر بازیکنانی که در لیگ قهرمانان بودند استفاده نکردم تا به آنها فشار مضاعف وارد نشود.
* دوشنبه (امروز) را به کل تیم استراحت می‌دهم و از سه‌شنبه با همه نفرات کار تاکتیکی را دنبال خواهیم کرد.
* من هر بازی که می‌بازم از درون آتش می‌گیرم. دوست ندارم حتی در بازی دوستانه شکست بخورم؛ اما بازی دیشب به گونه‌ای نبود که بتوانم از همه توان تیمم استفاده کنم. مجبور بودیم این طور بازی کنیم.
 

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
    60 6
    دلمون به کروش خوش بود که از این به بعد قرار نیست از پیش باخته باشیم ولی شرایط بدجوری به ضرر تیم ملی داره پیش میره کاش وزیر ورزش دست از لجاجت با کفاشیان برداره و از تیم ملی حمایت کنه ما نیاز به بازی های تدارکاتی خوب داریم نه امثال موریتانی و موزامبیک
  • پردیس IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
    0 0
    بابا اینا همین موریتانی رو هم نمیتونند ببرند.میخواهی مثلا با اسپانیا بازی کنند؟