فارس نوشت:


 محمد خزاعی درباره رد پیشنهاد تهیه کنندگی برنامه «هفت» گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و صحبت دوستان با بنده برای پذیرفتن مسئولیت تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی «هفت»، به دلیل مشغله‌های فراوانی که داشتم، اعلام کردم نمی‌توانم این مسئولیت را بپذیرم.

او در ادامه گفت: امیدوارم این برنامه با داشتن هر تهیه‌کننده و مجری بتواند در مسیر صحیح خودش گام بردارد. «هفت» برنامه بسیاری مهمی است که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. این برنامه دست هر کسی که باشد باید برای اعتلای سینمای ارزشی ایران گام‌های اساسی بردارد.
خزاعی ادامه داد: برنامه «هفت» در طول این دو سال با حضور آقای جیرانی تاثیرگذار و جریان‌ساز بود و توانست پایگاهی ایجاد کند که مشکلات سینمای ایران بررسی شود. امیدوارم دوستانی که مسئولیت تهیه‌ و اجرای این برنامه را به عهده می‌گیرند، آزادی عمل داشته باشند تا بتوانند بر اساس گفت‌وگو و چالش، فضای خوبی برای سینمای ایران ایجاد کنند، در غیر این صورت این برنامه سفارشی خواهد شد.


او در پایان تاکید کرد: برنامه «هفت» باید به مشکلات اساسی سینمای ایران بپردازد.
 پس از اینکه فریدون جیرانی اعلام کرد به دلیل ساخت سریال نمی‌تواند در برنامه تلویزیونی «هفت» حضور یابد، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره نام مجری و تهیه‌کننده سری جدید این برنامه انجام شد که در ‌‌نهایت از «محمود گبرلو» به عنوان مجری و «محمد خزاعی» به عنوان تهیه‌کننده اسم به میان آمد.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساراs IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    16 0
    ممنون از آقای خزائی که با دیدی باز به این برنامه نظرداشتند و ممنون که نمک خوردند ولی نمکدان نشکستند
  • بدون نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    15 0
    این جمله مصاحبه مشخص کننده همه چیز بود: امیدوارم دوستانی که مسئولیت تهیه‌ و اجرای این برنامه را به عهده می‌گیرند، آزادی عمل داشته باشند تا بتوانند بر اساس گفت‌وگو و چالش، فضای خوبی برای سینمای ایران ایجاد کنند، در غیر این صورت این برنامه سفارشی خواهد شد.