مهر نوشت:

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه تولید خودروی 206 متوقف نشده است، گفت: تا این لحظه درخواستی برای کاهش تعرفه واردات خودرو به کمیسیون ماده یک ارسال نشده است.
محسن صالحی‌نیا  با تاکید بر اینکه تولید خودروی 206 متوقف نشده است، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت کمیته‌ای را برای بررسی وضعیت تولید انواع خودرو در کشور دارد که بر این اساس، بررسی‌های انجام شده در این مورد نشان می‌دهد که تولید خودروی 206 متوقف نشده و حتی کاهش هم نداشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: قطعا وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی‌های لازم را انجام داده و مشخص شده است که به هیچ عنوان، توقف خط تولید 206 وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تولید این خودرو روزانه به طور متوسط 350 تا 400 دستگاه است که ظرف مدت کوتاهی، سرعت بیشتری خواهد گرفت و علاوه بر اینکه خط تولید 206 گسترش خواهد یافت، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا خودروی رانا که گونه‌ای پیشرفته از 206 است و بر اساس پلت فرمی که بر روی 206 طراحی شده است؛ از حدود یکماه دیگر تولید به صورت تیراژ داشته باشد.

به گفته صالحی‌نیا، به زودی شاهد این خواهیم بود که با عرضه رانا که خودروی مناسبی به لحاظ استانداردهای زیست محیطی است، بتوان بازار را به موازات 206 تامین کرده و نیاز بخش وسیعی از مشتریان را پوشش دهیم.

خودروی رانا قرار است با قیمتی حول و حوش 15 میلیون تومان وارد بازار شود.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    70 4
    همان طور که ال 90 قرار بود زیر 10 تومن باشه این خبر راباید قاب گرفت
    • ال 90 EU ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
      21 7
      ال نود قرار نبود زیر 10 میلیون باشه قرار بود که آپشن های مختلفش بین 8 تا 12 میلیون باشه.
  • بدون نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    65 0
    قرار بود رانا زیر 10 میلیون تومن باشه حالا صحبت از 15 میلیونه. شاید 15 از 10 کوچکتر بوده و ما نمی دونستیم.
  • بدون نام IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    17 2
    پژو206 SD را چهار طرفش و داشبوردشو عوض كردند اسمشو گذاشتند رانا .
  • بدون نام IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    14 2
    خوب لابد کیفیت ماشینشون بالاست که به قیمت 8000 دلار معادل قیمت یک خودرو خوب خارجی میخوان بفروشن
  • بدون نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    11 0
    با سلام يه پيشنهاد به آقاي وزير صنعت و معدن وتجارت: حالا كه همه در مورد عدد و رقم ماشين هاي توليد داخل هم نظر نيستند و ظاهرا" در توليد مشكلي وجود ندارد يه لطفي كنند و شماره تلفني اعلام كنند تا كساني كه خودرو خود را با تاخير 4 ماهه هنوز تحويل نگرفتند با آنجا تماس بگيرند
  • بدون نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    12 0
    پس چرا ایران خودرو اضافه کاری را کنسل کرده !!! شرکت مهرکام پارس هم لنگ در هواست!!!!
  • farzad US ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    11 1
    همون بهتر که تولید نشه. برج 9/90 یک دستگاه 206 از کمپانی معظم و مشتری مدار ایران خودرو خریدم. هفته گذشته وقتی استارت زدم صدای عجیبی از موتور شنیدم که بلافاصله ماشینو خاموش کردم. وقتی مامور امداد خودرو اومد با کشیدن گیج روغن متوجه شد که ماشین اصلا روغن نداره و با ریختن روغن صدای موتور به حالت عادی برگشت. من که قبل از این تجربه داشتن ماشین خارجی داشتم از تعجب خشکم زده بود که چطور میشه تو کشوری که انقدر احتیاج به تولید و حمایت از تولید داخلی داره تو بزرگترین کارخانه اش یه همچین اتفاقی بیفته که آقای تعمیر کار گفت این چیزا عادیه !!!!!! حالا اگه موتور ماشین من عیبی کنه یا عیب کرده بود کی میخواد یا میخواست خسارت منو بده ؟؟؟؟ اونم به خاطر چند لیتر روغن ناقابل !!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    14 1
    برای یک وزیر خواندن از روی یک متن که مشاورانش به او داده اند ، بدون سند ، پسندیده نیست ! آقای وزیر 206 کم شده و تحویل نمی دهد رانا و مانا هم وعده سر خرمن هسنتد با مردم رو راست باشد
  • ایرانی EU ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    5 1
    تازه من فکر میکنم قیمت خالصش 15 میلیون و با بیمه و غیره یک 17 میلیونی میشه.
  • 206 IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
    2 0
    206 واقعا کم تولید میشه! تو سایت فروش اینترنتی هم کلا وجود خارجی نداره .............. http://ikco.iranecar.com در تاریخ ارسال
  • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    1 0
    رانا الان ساله 94 شده 35 میلیون