+ A - چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 03:29:00 چاپ
امتیاز به مطلب 24 نفر

قیمت این روزهای خودروهای لوکس در ایران+جدول

اقتصاد > صنعت - اگر علاقه دارید که صاحب یک خودروی لکسوس ES350 شوید بهتر است بدانید که در حال حاضر باید 139 میلیون تومان کنار بگذارید.

در جدول زیر به برخی از خودروهای وارداتی موجود در ایران و قیمت های آنها در این روزها پرداخت شده که یکی از این خودروها شامل خودروی رنو لاگونا کوپه اتوماتیک می شود که البته این روزها استقبال برای خرید آن نیز افزایش یافته است.
این خودرو نیز در حال حاضر حدود 89 میلیون تومان بفروش می رسد.
درعین حال، در این جدول اگر به دنبال ارزان ترین خودروی لوکس می گردید می توانید با خرید کیا پیکانتو و پرداخت 38 میلیون تومان به این خواسته خود برسید.
البته هیوندایی سوناتا YF ، هم در حال حاضر با قیمت حدود 75 میلیون تومان بفروش می رسد اما به دلیل افزایش یک باره قیمت این خودرو به نظر می رسد برای کاهش قیمت آن باید کمی صبر کرد.
درعین حال هیوندایی آی 20 هم در حال حاضر حدود 40 میلیون تومان خرید وفروش می شود.


/31221

کلید واژه ها: خودرو - واردات خودرو -
نظرات 17
  • بدون نام چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 13:47:53
    59 7 پاسخ به این نظر
    قیمت سلطان را ننوشتید؟! قیمت پورشه پانامرا مدل 2012 در بازار 700 میلیون تومان است.
  • بدون نام چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 04:07:19
    55 5 پاسخ به این نظر
    قیمت خرید خلیج فارس که به زور تا سی میلیون میرسه تا میاد تو گمرگ بالای 100 میلیون میشه -اینم عدالت
  • بدون نام چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 06:23:30
    53 3 پاسخ به این نظر
    از کی تا حالاپیکانتوو و یاریس لوکس شدن؟اینا برا اون وری ها پراید هم حساب نمیشن.
  • بدون نام چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 04:09:04
    50 5 پاسخ به این نظر
    تویوتا یاریس 44500!!! آخه آدم کجایه دلش بذاره؟!! آقا ثبت سفارش برا همه باز بشه تا از شر این قیمت های مسخره نجات پیدا کنیم ایران خودرو و سایپا کم بودن ایرتویا و آسان موتور و اطلس خودرو هم اضافه شدن خون مردمو کردن تو شیشه هیچ کجای دنیا چنین ظلمی به مردمشون نمیکنن که بنزین به قیمت جهانی بفروشند و ماشینو 345 درصد بالاتر از قیمت جهانی!! یاریس 10 ملیون تومانی 44 ملیون 500 هزار!! گمرک مثلاً 120 درصد هست!
    • بدون نام پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 15:40:50
      2 15
      یاریس 10 میلیون تومان ؟؟؟ قیمت یاریس در امارات 48000 درهمه با نرخ دلار و درهم فروکش شده هم حساب کنیم قیمت حداقل 20 میلیون تومان هست عزیز جان
    • بدون نام پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 16:48:45
      10 1
      نظر ایشون طبق گزارش گمرک هستش و کاملا صحیح هستش
  • بدون نام چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 17:15:14
    45 7 پاسخ به این نظر
    با پس اندازی که از یارانه ها کردم یکیشو میخرم،اما هنوز انتخاب نکردم.به نظر شما کدوم رو بخرم؟
  • رضایی چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 04:56:49
    42 4 پاسخ به این نظر
    واقعا تعجب میکنم که چرا به اشتباه در تمام رسانه ها از لغت خودرو لوکس برای این نوع خودرو ها استفاده میشه که متاسفانه بار معنی بدی رو القا میکند. و باعث جلوگیری از احقاق حقوق مصرف کننده و توجیه قیمت خودرو های بی کیفیتی تولید داخل میگردد . دوستان عزیز مطبوعاتی پیکانتو و . . . حداقل خودرو های دارای حداقل کیفیت قابل قبول هستند آخر مصرف کننده هم حقی بر گردن تولیدکننده دارد . بجای استفاده از این لغات بهتر است با یاد آوری کیفیت به تولید کننده ها و ایجاد رقابت اونها رو مجبور به تولید محصولاا با کیفیت بکنید . وگرنه به بهانه سال حمایت ازتولید داخل این تولید کننده ها با سوء استفاده از این الفاظ هرچه که دلشون بخواهد رو به دست مردم میدهند.
  • هاشم چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 14:24:37
    41 3 پاسخ به این نظر
    ببخشید اینا ماشینهای لوکس هستند؟؟؟؟ اینها برای ما ماشینهای لوکس هستند ولی توی کشورهای دیگه اینها یا تاکسی هستند یا ماشینهای دانشجوها و بی پولها . این ماشینها توی دنیا بین 10 تا 40 هزار دلار قیمت دارن که وقتی میان توی ایران میشن بین 40 تا 140 میلیون .این بلایی هست که خودرو سازها و دولت سر ما آوردند .وگرنه در دنیا خودوهای لوکس (luxury car) به بعضی مدلهای BMW, benz,porsche,Audi,... میگند که اگه بیان تو ایران قیمتهاشون بالای 200 میلیون میشه .
  • بدون نام چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 13:16:58
    35 2 پاسخ به این نظر
    اقای وزیر یه سوال دارم:البته همه می دونیم شما توان رویایی با خودروساز رو ندارین و خودروسازا به شما گزارش نمی دهند مثالشم واضخه همون روز مصاحبه با فارس فرمودین گزارشی مبنی بر کاهش تولید به شما نداده اند همون روز خبرش تو همون سایت امد که افت 30درصدی تولید در فروردین ماه!!حالا خودروساز اینقدر قدرتمند تز از دولته نه شما خبر داری از چیزی نه به مجلس گزارش کیفی می ده طبق قانون و هنوز بر خلاف قانون تولیدات قدیمی و بیکیفیت داره تولید میشه و مجوز ادامه تولید می گیرند!هزاران قانون دیگه که یا اجزا نمیشه یا به عقب می افته و خودروسازاین در یوق فرانسه و چین الان!شما این 30درصد افت چطوری می خواین جبران کنین؟با گرانی و افت بیشتر کیفیت وقتی قطعات از شرکت اصلی تامیننمی شوند؟
  • بدون نام چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 04:34:43
    31 12 پاسخ به این نظر
    این خودروها اگر 10 برابر هم بیشتر قیمت داشتند باز هم نسبت به خودروهای بی کیفیت و گران داخلی ترجیح میدادم!
    • پیام شنبه 6 خرداد 1391 - 09:25:13
      8 1
      بــــــــــله ! اصلاً 99 درصد مردم ایران هر ماه با کسری از حقوق یک ماهشون یکی از اینها رو می خرند و میندازن دور!!! البته اسباب بازیشو!!! اختلاف طبقاتی هم که حلّه دیگه ، نــــــــــــــه؟!!!!!
  • عماد چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 13:37:42
    31 3 پاسخ به این نظر
    چشم..... کنارمی گذاریم. میشه با یک خط دیگه بنویسید که ما درمونده ها نتونیم بخونیم؟ فقط مرفهین بتونن بخونن
  • بندهٔ خدا چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 10:04:44
    26 6 پاسخ به این نظر
    حالا چه اصراریه قیمتارو با این همه صفر نشون بدین؟ تو جدول می‌‌نوشتین: قیمت (میلیون تومان)
  • امیر چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 13:17:07
    26 2 پاسخ به این نظر
    یه ویرگول بین این صفرها بذارید خوندنش راحتتر شه.
  • رضا چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 13:12:10
    23 4 پاسخ به این نظر
    ما همين اردي و پرايد باكيفيتمون را برونيم كافيه.............
  • بدون نام چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 15:30:31
    22 3 پاسخ به این نظر
    باامسال سالیه که عرضه تولیدات بیکیفیت داخل در بازار خودرو کم میشه وزارت خانه چه فکری می خواد بکنه برای کسری تولید و نیاز بازار؟وارداتی های هم اینقدر تعرفه و موانع برشون چیدین قیما ها بالاسه نمی تونه کاری بکنه وقتش نرسیده تعرفه کم بشه تا هم جلوی زیاده خواهی خودروسازا برای گرانی محصولاتشون گکرفته بشه؟
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.