ایسنا نوشت:

سخنگوی کاترین اشتون اظهار کرد: هیچ نوع پیشنهاد جدیدی از سوی ما در مذاکراتی که قرار است فردا بین ایران و اعضای 1+5 برگزار شود، وجود ندارد.
مایکل مان، سخنگوی کاترین اشتون که در محل اسکان خبرنگاران حضور دارد، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما موقعیت‌مان بسیار شفاف است. در استانبول همه چیز مثبت بود و این دفعه باید به مسائل اصلی بپردازیم.  وی درباره محتوای مذاکرات فردا گفت: البته من نمی‌دانم درباره چه چیز دقیقا دو طرف صحبت خواهند داشت.
مان در پاسخ به اینکه آیا کاترین اشتون و 1+5 بسته پیشنهاد جدیدی در این مذاکرات ارائه خواهند کرد، گفت: هیچگونه پیشنهاد جدیدی نداریم. وی تاکید کرد: ما منتظریم ببینیم موضع ایران در این مذاکرات چیست و چه چیز را به این مذاکرات می‌آورند که این در راستای اعتمادسازی است.
سخنگوی اشتون گفت: همه چیز در مذاکرات باید گام به گام و به طور متقابل انجام شود تا به این شکل میان دو طرف اعتمادسازی شود. البته خیلی زود است که درباره مذاکرات فردا چیزی بگوییم. مان ادامه داد: ما پیشنهادات‌مان همان پیشنهادات قبلی است.
وی همچنین درباره زمان ورود کاترین اشتون به بغداد گفت: او قبل از شروع مذاکرات وارد بغداد می‌شود و امیدواریم هوا برای ورودش خوب باشد.
219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =