+ A - یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 02:25:00 چاپ
امتیاز به مطلب 26 نفر

کروش لیست جام جهانی را اعلام کرد: سپاهان فقط یک نماینده ،استقلال 6 تایی شد ، قاضی نیست

ورزش > فوتبال ملی - بازیکنان نهایی اردوی تیم ملی مشخص شدند.

خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی روز شنبه در این باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کروش پس از دیدار تمرینی صبح شنبه تیم ملی با تیم زیر 22 سال، 24 بازیکن را به ترکیه دعوت کرد:

استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی
پرسپولیس: علی کریمی، مهرداد پولادی، غلامرضا رضایی
سپاهان: سیدجلال حسینی
تراکتورسازی: محسن فروزان، احسان حاج صفی، محمد ابراهیمی
ذوب آهن: شهاب گردان ، حسین ماهینی
مس کرمان: شجاع خلیل زاده، قاسم دهنوی
سایپا: کریم انصاریفرد
اوساسونا: جواد نکونام
الامارات: پژمان نوری
الوصل: محمدرضا خلعتبری
العربی: هادی عقیلی
رابین کازان: علیرضا حقیقی
انجل هولم سوئد: امید نظری
تیم ملی فوتبال ایران روز اول خرداد ماه برای برپایی اردو به ترکیه اعزام می شود. در این اردو یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی آلبانی پیش بینی شده است. تیم کشورمان قرار است روز 12 خرداد از استانبول عازم تاشکند پایتخت ازبکستان شود و پس از دیدار با تیم ملی آن کشور در نخستین دیدار از آخرین مرحله دور انتخابی مسابقات جام جهانی 2014 ، روز 15 خرداد با یک فروند هواپیمای چارتر به ایران برگردد.
 

لیست کروش از این جهت اهمیت دارد که لیست نهایی تیم ملی قبل از 2 بازی مهم انتخابی جام جهانی در حالی آغاز می شود که سپاهان ، قهرمان لیگ تنها یک سهمیه در تیم ملی دارد و قلم قرمز سرمربی تیم ملی روی نام محمد قاضی کشیده شده که فوروارد ثابت کروش در بازی های مرحله قبل بود و به عنوان یکی از ستاره های نقل و انتقالات در حال پیوستن به پرسپولیس است. به نظر می رسد آسیب دیدگی این بازیکن در بازی دوستانه با تیم ملی زیر 22 ساله ها جدی بوده و کار دست تیم ملی داده است.

4141

نظرات 30
  • دو ستاره یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 02:57:37
    232 191 پاسخ به این نظر
    بازم ثابت شد استقلال بهترين تيم ايرانه و بهترين ها توش بازي ميكنن
    • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 13:17:25
      32 40
      همین تیم کهکشانیتون که بهش میبالین نمیدونم چطور سوم شد!!!!!!!!! عجب روزگاریه!!!!!
    • محسن یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 14:40:47
      40 62
      بهترین تیم ایران توی 10 دقیقه مقابل تیم 10 نفره 3 تا گل میخوره!
  • 3*4 تا؟؟ یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 02:52:13
    176 106 پاسخ به این نظر
    وا!! چرا از 4 تاییا 3 تا دعوت شده؟؟چه چیزا!!
    • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 12:43:41
      37 44
      چون از 6تاییا 6نفر دعوت شدن!!!اون عدد ششه که اصالت داره عزیزم نه چهار!!تیتر رو یک بار دیگه بخون:"استقلال 6تایی شد"!!!
  • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 04:04:22
    142 224 پاسخ به این نظر
    بازيكن هاي بنجل استقلال هستند اما از قهرمان ليگ فقط 1 نفر؟
    • محمد استقلالي یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 04:43:11
      129 40
      حتماً كروش قول ميده جواهير سوكاي تون رو هم دعوت كنه تا جلو تيم هاي عرب بازي كنه و ... . توقع داشتي كي رو دعوت كنه ؟ توي ترافيك پست بازي ساز محمد نوري هم دعوت نشده . ديگه چه برسه به بازيكناي سپاهان. در آينده حتماً بايد بازي كنايي مثل علي عسگر ، كيانوش رحمتي و اميد ابراهيمي دعوت شن.
  • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 04:08:11
    130 10 پاسخ به این نظر
    دلم برای کیروش میسوزه، تحمل این مدیران خردمند فوتبال ایران بس نیست هر چی بدشانسی هم هست داره پاشو میگیره!
  • زهره یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 04:35:09
    122 66 پاسخ به این نظر
    خبرآنلاین پرسپولیسی ، تاجی ها در فوتبال ملی شش تایی شدند ، نه مثل بعضی ها که در زمین بازی بارها چهارتایی شدند .
  • 4444تا/میلاد 1391 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 04:40:25
    102 48 پاسخ به این نظر
    سه نفر هنوز بوی 4 میدن....
    • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 13:10:35
      20 28
      ولی 6 نفر هنوز بوی 6 میدن 6666666666666666666666666666666666
  • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 02:50:33
    96 69 پاسخ به این نظر
    معلوم شد سمبه اصفهانی ها خیلی قویه. همیشه قبل از شروع فصل یا قبل از بازیهای مهم، یا در تیم ملی نماینده ندارند یا اینکه خیلی کم نماینده دارند. قبل از شروع فصل هم نزدیک به 9 بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد و این تیم فرصت آماده سازی مناسب پیدا نکرد.
    • خ یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 18:25:52
      23 9
      چه ربطي داشت؟؟!! حالا 6 ماه قبل كي روش هم بازم فقط سيد جلال رو دعوت ميكرد يا سالاي قبل عقيلي-سيد جلال-بنگر-رحمتي-حيدري-حاج صفي دعوت مي شدند مشكل كجا بود هميشه فكر بعضي ها فسيله
  • ابی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 04:49:47
    55 5 پاسخ به این نظر
    اینا که نوشتین نظر بود؟!
  • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 04:39:58
    49 101 پاسخ به این نظر
    از تیم پرسپولیس ۰۴ باید ۳تا بازیکن از استقلال رده سومی باید۶تا بازیکن و از سپاهان که قهرمان شده و آبروی ایران را چند سالی هست به تنهایی میخره ۱نفر بابا گلی به گوشه جمالتون
    • خبرنگارغرغرو یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 14:35:09
      19 35
      من خودم یه پرسپولیسی دوآتیشه ام. اما واقعا برام سواله که چطور از تیم قهرمان فقط یه نفر دعوت میشه و از تیم سوم6 نفر؟؟؟ واقعا بازیکنهای استقلال اگه بازیکن بودن که تیمشون قهرمان میشد
    • حمیدرضا یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 22:36:08
      19 4
      باشه میگیم جناواریو و سزار و سوکای هم دعوت کنه!
  • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 04:48:04
    31 74 پاسخ به این نظر
    تیم ملی ایران، بدون قهرمان ایران،آقای کروش مسؤل خودتی و بس.
  • احمد یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 17:20:05
    29 30 پاسخ به این نظر
    فقط اسقلال ابروی ایران را میخره ابیته ابیته ابیته ابیته ابیته ابیته
  • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 13:10:18
    25 6 پاسخ به این نظر
    ایول زندی بیدار میشود......
  • علی... یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 14:38:45
    22 5 پاسخ به این نظر
    منم ببرید تیم ملی تو رو خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 16:38:40
    18 12 پاسخ به این نظر
    به نظر من لیست بی نقصی است همشو ن تو باشگاههاشون بهترین بازی ها را انجاه می دهند.در ضمن از منچستر سیتی وطنی همون یکی زیاد هم هست.
  • پيام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 13:36:41
    15 21 پاسخ به این نظر
    جاي اسطوره اخلاق ايران خاليه مهدي مهدوي كيا اي كاش با دقت بيشتري اين ليست مهم نوشته مي شود بازيكنان بهتري هم هستند كه با انگيزه باشند
  • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 13:10:40
    14 21 پاسخ به این نظر
    مجیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نادیا دوشنبه 1 خرداد 1391 - 04:46:17
    11 5 پاسخ به این نظر
    و اینبار هم استقلال بالاتر از پرسپولیس قرار گرفت.
  • عباس الف یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 12:56:06
    10 11 پاسخ به این نظر
    چرا اشکان دعوت نشد ؟ اشکم در اومد .
    • علی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 20:03:56
      13 0
      اشکان مصدوم شده
  • م یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 02:44:14
    7 338 پاسخ به این نظر
    میثم بائو و جواد کاظمیان
    • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 05:10:04
      61 3
      آخرین بار کی فوتبال دیدی؟!
    • بدون نام یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 - 15:52:24
      72 1
      مگه میخوایم بریم پیک نیک که این دو رو هم با خودمون ببریم؟!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.