پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی نوشت:

 حضرت آیت الله نوری همدانی، با محکوم کردن اهانت صورت گرفته به حضرت امام هادی(ع) هرگونه هتک حرمت پیامبر(ص)، حضرت فاطمه زهرا و ائمه اطهار(ع) را موجب ارتداد دانست. حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در درس خارج خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، اهانت به مقدسات مسلمانان و شیعیان را محکوم کرد.

وی با محکوم کردن اهانت صورت گرفته از سوی یک خواننده خارج نشین به ساحت امام هادی(ع) اظهار داشت: ما شکی نداریم که هرگونه اهانت و سبّ پیامبر(ص)، حضرت فاطمه زهرا و ائمه علیهم السلام موجب ارتداد است و هر کس مرتد شد حکم او معلوم است و این فرد نیز محکوم به ارتداد است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: متاسفانه کسانی که خود را خادمان حرمین شریفین می نامند، با لشکرکشی به بحرین مردم این کشور را سرکوب می کنند و ما امیدواریم خداوند ملت بحرین را از شر آنها نجات دهد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    6 9
    مرگ بر توهین کنندگان آماده ایم اماده جهت تجرای حکم مرگ بر شاهین نجفی
    • بدون نام CH ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
      3 0
      سيره ائمه اطهار در مورد توهين كنندگان به خود هرگز حكم ارتداد و قتل نبوده و حتي به پيروان غيور خود نيز اجازه كوچكترين آسيب رساندن به آنان را نميدادند.همين رفتار باعث متنبه شدن بسياري از اين افراد ناآگاه شد.حكم قتل براي ناصبيان ريشه در دوران صفويه و اختلافات سياسي-ديني با خلافت عثماني دارد و نشان از تعلق فرد به گرايشهاي سني افراطي و سلفي گري آن دوران دارد.