داود کرمی، وکیل مجموعه عوامل اجرایی برنامه جنگ شادی با حضور خاله شادونه در شهرستان خرمدره از پیگیری قضایی اتفاقات خرمدره خبر داد. او گفت که تمام سازمان های دولتی و اجرایی خرمدره از اجرای این برنامه با خبر بوده اند

به گزارش خبرآنلاین؛ وکیل مجموعه عوامل اجرایی برنامه جنگ شادی با حضور خاله شادونه، در نامه ای که نسخه ای از آن در اختیار خبر آنلاین قرار گرفت، توضیحاتی درباره اتفاقاتی که در این برنامه افتاده، داده است.

در متن نامه چنین آمده است؛

اکنون 5 روز از حادثه تلخ و تاسف بار کشته شدن 3 تن از کودکان معصوم شهرستان خرمدره و ابهر و مجروح شدن تعدادی دیگر از کودکان شرکت کننده در مراسم جشنی که اشک را جایگزین شادی کرد ، گذشته است . واقعه اندوهناکی که از همان ابتدا در صدر اخبار رسانه های داخلی و بعضا خارجی قرار گرفته و هر کسی از ظن خود بنا بر رسم پیشین که متاسفانه دیگر اکنون نهادینه شده است در خصوص ماجرا و حواشی آن اظهار نظر کرده و قبل از تحقیق و بررسی از سوی مراجع زیربط ، علت حادثه و عاملان احتمالی آنرا در رسانه های خبری و ملی به اقصی نقاط جهان مخابره کردند.

برنامه گذار مراسم جشن در ساعات اولیه واقعه بازداشت گردیده و مجری ( سرکار خانم ملیکا زارعی ) آن نیز که پس از40 دقیقه از پایان مراسم در مسیر راه بازگشت به تهران از اتفاق ناگوار حادث شده مطلع شده بود ، بر اثر تالمات روحی ناشی از کشته شدن کودکانیکه 16 سال از عمر خود را صرف شادی آنها کرده ،در طول این 5 روز در بستراندوه قرارگرفته ونیز بدلیل عدم اطلاع از جزئیات اجرائی مراسم که هیچ نقشی در آن نداشته است ، امکان دفاع از خود را نداشته واطرافیان وی نیز بنا به توصیه و تاکید بنده که در طول عمر حرفه ای وکالت ، همواره موکلین را از ورود به عرصه رسانه ای کردن موضوع پرونده قضایی ، منع نموده و خود نیز هرگز در این مسیر نیفتاده وهمواره تابع تصمیمات و آراء قضائی بوده و بر نتایج حاصله احترام گذاشته ام ، از ورود به عرصه اطلاع رسانی پرهیز نمودند.

اما متاسفانه آنچه در این چند روز در عرصه رسانه های مکتوب و غیر مکتوب گذشت ، اطلاع رسانی یکطرفه و یکسویه ای بود که نوک پیکان مسئولیت را به سوی برنامه گذار مراسم نشانه رفت ، وی که بدلیل بازداشت ، امکان دفاع از خود را نداشته و مجری مراسم نیز براساس آنچه در بالا اشاره شد ، به عرصه رسانه جهت دفاع از خود و برنامه گذار برنامه اش ورود پیدا نکرد ، لذا علیرغم اطلاعات غلط و بی اساس منتشر شده ، عده زیادی در جهت دفاع از هنرمند محبوب خود پرداختند و ضمن تسلی و دلداری ، ایشان را به صبر و تحمل دعوت کردند ، اما برخی از رقبای برنامه محبوب خاله شادونه ، حسودانه تلاش کردند در خلاء حضور ایشان و تبلیغات ناجوانمردانه صورت گرفته ، پای خود را جای برنامه محبوب وی بگذارند و عده ای معدود نیز نوک پیکان حمله را به سوی وی نشانه رفتند.

اما آنچه مرا وادار کرد تا به این سکوت خبری پایان داده و علیرغم میل باطنی و از روی اضطرار لب به سخن بگشایم ، مطالعه تاسف بار مطلبی بود که از سوی یک به اصطلاح تاریخ نگار در یکی از روزنامه های 26 اردیبهشت درج شده بود .همواره شنیده ایم مرض هر تحقیقی پیشداوری ، غرض ورزی و یا جانبداری است و برای من عجیب بود که یک به اصطلاح تاریخ نگار مدعی اینچنین بیرحمانه و غرض ورزانه از برخی عبارات و کلمات که در شان حتی یک دانشجوی ترم اول تاریخ نیز نیست ، عیار انصاف خود را در عرصه تاریخ نگاری به محک بگذارد.

اینجا دیگر سکوت ، همدستی برای کشتن حقیقت بوده و تقویت جبهه مغرضان وکینه توزان.لذا بر آن شدم بر اساس اسناد و مدارکی که از روند برگزاری مراسم موجود است و تصاویر آنها در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است ، اطلاعات مستندی در اختیار مشتاقان حقیقت قرار دهم تا بیش از این با جلوگیری از رسانه ای کردن اسناد مربوط به حادثه ، موجبات ظلمی که بر موکلین میرود را فراهم ننمایم.

سرکار خانم ملیکا زارعی از سن 9 سالگی مجری برنامه کودک بوده و در طول 16 سال مجریگری خود ، به اندازه ای در بین کودکان و حتی والدین آنها محبوب است که کمتر کسی است که از آوازه شهرت وی بی خبر باشد ، بر این اساس همواره در مناسبت های ملی و مذهبی توسط ارگانهای مختلف انقلابی ، دولتی و غیر دولتی از ایشان مثل سایر هنر مندان دیگر جهت برگزاری مراسمات دعوت بعمل می آید .

از شهرداری تهران گرفته تا نیروی مقاومت بسیج ، وزارت کشور ، نیروی هوایی ، کمیته امداد ، نیروی انتظامی ،نیروی دریایی ،موسسه خیریه محک و.....در تهران وشهرستانها از ایشان در طول دوران مجری گری اش دعوت بعمل آمده است .

موسسات فرهنگی و هنری بخش خصوصی نیز از سال 85 تا حال با حضور ایشان حداقل 100 برنامه در شهرستانهای مختلف کشور برگزار نموده اند و با موسسه صدای آریای وطن ( برنامه گذار جشن خرمدره ) نیز حداقل 30 برنامه موفق با حضور خاله شادونه با موفقیت کامل برگزار شده است که برنامه خرمدره نیز در راستای برگزاری جشنهایی مورد اشاره در دستور کار موسسه آریای وطن قرار گرفته و پس از پیگیریهای لازم و اخذ مجوزهای قانونی از سوی مراجع زیربط ، از ایشان ( خانم ملیکا زارعی ) برای اجرای برنامه دعوت بعمل آمده و ایشان نیز صرفا مجری برنامه بوده و هیچ نقشی در روند اجرایی برنامه نداشته اند.

در راستای اجرای برنامه جشن ، حسب اسناد و مدارک موجود ،اقدامات زیر از سوی مدیریت شرکت صدای آریای وطن و مراجع مربوطه انجام شده است.

1- در تاریخ 91.2.16 بنا به تقاضای شرکت صدای آریای وطن با مدیریت آقای امین تدین برای اجرای برنامه جشن کودک با حضور سرکار خانم ملیکا زارعی ( خاله شادونه ) مجوز اجرای برنامه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره به شماره 91.157.ف صادر گردیده است.

2- در تاریخ 91.2.17 طی نامه شماره 4727.14.623 از طرف فرمانداری شهرستان خرمدره ( با امضای معاون محترم فرماندار ) ، تصویر درخواست مدیریت شرکت آریای وطن به انضمام مجوز صادره از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت هماهنگی های لازم ، به نیروی انتظامی واداره ورزش و جوانان شهرستان خرمدره ارسال گردیده است .

3- در تاریخ 91.2.17 طی قراردادی فیمابین آقای امین تدین ( برنامه گذار جشن کودک ) و نمایندگی بیمه ایران ، سالن محل برگزاری جشن مذکور ، تا ظرفیت 3500 نفر ، برای پرداخت خسارات جانی ، منعقد گردیده است .

4- در تاریخ 91.2.20 مبلغ 4.000.000 ریال ، جهت برقرای نظم و امنیت مراسم ، طی یکفقره فیش به شماره 58479 به حساب فرماندهی انتظامی شهرستان خرمدره در موسسه مالی ، اعتباری قوامین واریز گردیده است.

5- النهایه در تاریخ 91.2.21 طی نامه شماره 4727.23.709 ( دومین نامه ) از سوی فرمانداری شهرستان خرمدره ( با امضای معاون محترم فرماندار ) خطاب به اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمدره ، اجرای برنامه جنگ شادی از نظر فرمانداری مذکور بلامانع اعلام گردیده است .

6- تعداد 2750 فقره بلیط ، توسط مراکز فروش اعلام شده از سوی شرکت صدای آریای وطن به فروش رسیده ، تعداد 200 فقره نیز در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری خرمدره جهت مهمانان اداری قرارگرفته ، که با جمع آمارهای مذکور حدود 2950 فقره بلیط ( تقریبا معادل ظرفیت اسمی سالن مراسم ) در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است.


• اکنون پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خرمدره تشکیل شده که با تلاش شبانه روزی ماموران محترم آگاهی شهرستان و استان و بنا به اطمینانی که به دستگاه محترم قضایی و نیز عوامل محترم قضایی استان اعم از رئیس کل محترم دادگستری استان ، رئیس محترم دادگستری شهرستان خرمدره ، دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان و بازپرس محترم پرونده وجود دارد ، یقین داریم که مسیر پرونده در مجرای قانونی قرار گرفته وبا استفاده از اسناد و مدارک موجود در پرونده وبا بکار گیری کارشناسان زبده در این خصوص ،مسببین اصلی حادثه شناسایی وبرخورد قانونی لازم با آنها صورت خواهد گرفت لذا از اظهار نظر در خصوص علت حادثه تا اعلام نظر مراجع زیربط پرهیز مینمایم .

• از مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به خاطر موضع خوبی که در جهت آزادی موکل از بازداشت گرفتند ، نهایت سپاسگذاری را داشته وامیدواریم مسئولان سیاسی شهرستان و استان نیز با مواضع قانونی توام با تدبیر و پرهیز از پیشداوری عجولانه در جهت از بین بردن التهاب رسانه ای کاذبی که بصورت یکطرفه بر علیه برگزارکنندگان مراسم جشن بوجود آمده است ، تلاش نمایند.

• از خداوند متعال برای بازماندگان کودکان معصوم در گذشته ، در جهت تحمل مصیبت عظیم وارد شده بر آنها ، صبر و برای تاریخ نویسان واقعه نیز اندکی انصاف و پرهیز از غرض ورزی و پیشداوری مسئلت دارم .

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 141
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    کار به جایی کرد از متن مقالشون کاملا مشخص بود که ناراحت مرگ بچه ها نیستن بلکه فقط می خوان مجری برنامه رو تحقیر کنن. اگه این اتفاق تو یه مسجد میوفتاد گمون نمیکنم که واکنشی نشون میداد...
    • بدون نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      45 84
      خوبه خودش ميگه 40 دقيقه بعد از برنامه توراه تهران بوده يعني طبق صحبت اقاي معتضد بلافاصله بعد از پر کردن جيب مبارکش با عجله رفته بيرون .تا زودبرسه به بچه هاي خودش .ازقديم گفتن حرف حق تلخه ولي به نظر من اين خانم مقصر اصلي است يعني نميتونست اول بچه ها رو به ارامش دعوت کنه بعد بپره بيرون بره تهران .جناب وکيل محترم اگه بچه خودت مرده بود باز هم از اين خانم نازک صدا دفاع ميکردي؟/؟//
    • شیری IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      راستش از اول خلقت این جماعت نسوان دردسرسازی کردند..امان از این زنها..امان..
    • دلشکسته IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      41 5
      این بیشتر جوابیه به معتضدبود...ای خدا قسمت میدم تاوان خون کودکان مصوم را از مقصرانی که درپی انکارواقعیت هستند بگیری
  • علی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    حرف حقیقت تلخه خانم زارعی ؟؟؟؟! سعی کن بجای آینه شکستن و مجمل نویسی گوش کنی!!!!!!!
    • بدون نام GB ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      چه ربطی به مجری داره. فرمانداری که مجوز میده باید فکر این باشه ورزگاه شهر پتانسیل داره یا نه
    • *** IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      67 11
      کار از ریشه خرابه! و آدمای فرصت طلب با سرکوب خانم زارعی دارن بهانه ای برای تعطیل کردن برنامه های شاد بچه ها پیدا میکنن.........
    • سعيد IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      15 10
      شما و افرادي نظير شما انسانهايي كوته فكر هستيد كه فقط بلديد جلوي پايتان را نگاه كنيد.
    • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      15 29
      به قول خوشون تاحالا 100 تا برنامه اینطوری رو بدون مشکل توی همیچین سالن هایی برگزار کرده بودند. با این شرایط اگه فرمانداری مجوز نمی داد میگفتند فقط به عزاداری ها مجوز می دن حالا که داده اینطوری شده. باید قبول کرد که اگه خانم زارعی و عوامل جشن و اسپانسر برنامه و بلیط فروش و ماداران حاضر در جشن مقصر نبودند پس فرمانداری هم مقصر نیست. نباید دنبال یک مقصر بود.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    این مثلا هنرمند فعلا باید ساکت بشینه و حتی در تلوزیون برنامه اجرا نکنه تا اتفاقات تلخ دوباره زنده نشه ولی میبینیم که همچنان داره برنامه رو اجرا میکنه بدون ذره ای ناراحتی... خاله ای باید شادی آور باشه مرگ آورشده
    • بدون نام DE ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      12 3
      بیچاره نبود امروز که
    • بی عقل IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      37 6
      ما متاسفانه یاد گرفتيم که هميشه کسانی که دل آدمها رو شاد می کنن منزوی کنيم. آخه خوش نام اگه بچه داری باید بدونی بچه ات چقدر بر ديدن اين خانوم بی قراری میکنه. یاد بگیر کارشناسان امر که با کارشناسی برگزار کردن رو داشته باشی نه کسی که مجری اوامر کارشناسی است.
    • احمد IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      48 7
      بنده خدا یک ذره فکر کن که نقش مجری در این قضیه چیه و مثلاً صرف تغییر مجری به هر کس دیگری که شما دوست داری تغییری در وقوع حادثه ایجاد می کرد؟ من مدافع ایشون نیستم ولی شما بدون که مسئولان اجرایی تریبون دارند و راحت همه چی رو گردن این بنده خدا میندازند و شما تازه میگی ایشون بره گم و گور بشه؟
    • بدون نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      85 12
      چه ربطي به مجري داره از مردم ناداني مثل اون هايي كه مجري رو مقصر ميدونن توقعي بيشتر از اين مملكت نميره
    • بدون نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      15 7
      واقعا دید برخی، نسبت به مسادل چقدر سطحیه
  • حسین GB ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    من سواد حقوقی و قضایی ندارم. ولی خداوکیلی یکی به من بگه گناه خاله شادونه چی بوده این وسط!؟ مثل اینکه کم کم اونم داره متهم میشه ها..!
    • بدون نام IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      22 4
      طبق قانون برای هر نوع گردهمایی وتجمع باید از وزارت کشور یا نماینده آن که فرمانداری هست مجوز گرفت،این ها اگر مجوز نداشتند،نیروی انتظامی طبق وظیفه اش از اجرای این برنامه جلوگیری میکرد
    • وطن پرست IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      12 65
      خاله شادونه تقصیر داره چون اجرای برنامه با اون بوده
  • بدون نام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    319 7
    به جای فرماندار خرمدره باشم استعفا میدم
    • بدون نام US ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      3 33
      حالا که نیستی
    • محسن IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      20 4
      ای بابا در نهایت می آد مثل بعضی ها میگه اشتباه کردم معذرت می خواد تموم میشع میره تازه ارتقاع درجه هم بعید نیست بگیرررره !!!
    • امین IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      19 4
      متاسفانه ایشون و خیلی های دیگه با به وجود آوردن این حادثه از انسانیت هم استعفا دادن
    • بدون نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
      5 0
      ایشون که تقصیر نداره ، فقط یه دروغ کوچولو برای بی تقصیر جلوه دادن خودش گفته
  • lind IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    24 90
    نمیشد یه کم روان تر مینوشتی... مگه همه مثل شما وکیلند....؟
  • مهدی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    110 5
    با دادگاه عابدزاده و با شکایتی که از خسرو معتضر شد و با اتفاقی که برای کاریکاتوریسته افتاد! و ... دیگر نظری نخواهم داد.
  • زارع IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    مجری مربوطه در شهرما در برنامه مشابهی که داشت بعداز پایان برنامه بارها از بچه ها خواسته بود که باارامش صحنه را ترک کنند ودلسوزی زیادی میکرد. اگر اقای معتضد اعتبار تاریخ نگاریش هم مثل این اظهار نظرش باشد باید به حالش تاسف خورد.
    • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      13 21
      حتما اون موقع که شهر شما اومده بود تازه کار بوده و تا پایان مراسم صبر میکرده. آخه وکیل ایشون گفته وقتی مردم داشتن از سالن خارج می شدند خانم زارعی توی مسیر تهران بودند.
  • بدون نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    من نمی فهمم چرا این وسط خاله شادونه مقصر شده؟!! مگر مسئول نظم و سالن و ... اونه؟ اون فقط یک مجریه . مثل همیشه عوامل اصلی پنهان شده اند و یک آدم بی تقصیر داره مقصر میشه.
    • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      22 2
      قطعا خانم زارعی کم ترین تقصیر را دارند اما اینکه بگیم ایشون فقط یک مجری بودند هم زیاد درست نیست. در این حادثه باید دنبال مجموعه ای از علت ها بود. اینطور نبوده که کسی با اسلحه سه کودک رو کشته باشه و حالا دنیال قاتل اصلی باشیم.
  • مهدی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    101 5
    فعلا همه دارین خوب از خجالت هم در میایین! با این حرفها این بجه های معصوم که قربانی سوء مدیریت شدند زنده میشن؟این از اون شکایت میکنه و اون از این-کلا مملکت شکایت در شکایته-
  • محمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    164 1
    فرماندار و مسیولین شهر اگر واقعا مردید استعفا بدید شاید این بهترین ابزار تسلیت گویی به این مادران داغدار باشد
    • بدون نام IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      16 1
      استعفا بدن برن که چی؟ باید وایسن پاسخگو باشن
    • بدون نام IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      9 0
      استعفا بدن برن که چی؟ باید وایسن پاسخگو باشن
  • بدون نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    73 3
    آخه مگه میشه اطلاع نداشته باشن
  • بدون نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    87 4
    ما همه مشکل فرهنگی داریم. باید کار اساسی انجام بشه که نمیشه. اگر مثل آدم های با فرهنگ بودیم حق تقدم بلد بودیم و ... این بلا نمی افتاد.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    55 1
    استاندار زنجان گفت: مجازات عاملان حادثه خرم‌دره، موجب عبرت سایرین می‌شود. محمد رئوفی‌نژاد اظهار کرد: اجرای برنامه خاله شادونه باید با هماهنگی فرمانداری خرم‌دره صورت می‌گرفته که این کار صورت نگرفته استدر تاریخ 91.2.17 طی نامه شماره 4727.14.623 از طرف فرمانداری شهرستان خرمدره ( با امضای معاون محترم فرماندار ) ، تصویر درخواست مدیریت شرکت آریای وطن به انضمام مجوز صادره از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت هماهنگی های لازم ، به نیروی انتظامی واداره ورزش و جوانان شهرستان خرمدره ارسال گردیده است .
    • بدون نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      13 0
      باید استاندار هم با این وضع استانداری استعفاء بده استانداری که این باشه وای بحال فرماندارش.
  • سامان IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    چه گیری دادند به این خانم زارعی.. شاید کوچک ترین نقش رو ایشون داشته.. وظیفه یک مجری است و لاغیر.. اون هایی که این میاله رو مطرح میکنند چیزی از سازماندهی عملیاتی سر در نمیارند.. مقصرین اصلی برگزار کنندگان و برنامه ریزان این برنامه بودند که در پیش بینی و اجرا بنا بر هر دلیلی فاجعه به بار آوردند..
    • بدون نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      80 6
      یایا مسئول ساماندهی دیگه چه کار کنه؟! از همه جا مجوز داشته! فقط یادشون رفته بود با پزشکی فانونی هم هماهنگ کنن!!
  • مریم GB ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    66 12
    من نمیدونم پس اینهمه شاهدان عینی که گفته بودن 2.5برابر ظرفیت،بلیط فروختند و دم در ورودی کنترلی نبوده،دروغ گفتند؟! به هرحال وکیل که به ضرر موکلش حرف نمیزنه!
    • بدون نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      14 3
      مگر مسئول فروش بلیط خاله شادونه است؟
    • باران IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      18 3
      مگه خاله شادونه بلیط فروخته؟ کمی فکر کنیددر روز اجرا ، مجری خودش انقدر دردسر و فشار روحی برای اجرای برنامه اش داره که دیگه مسئول کنترل تعداد بلیط های فروخته شده در اون لحظات نمیتونه باشه.اصلا خبر نداشته که چند بلیط فروخته شده. کمی انصاف هم بد نیست.مسئول اصلی باید مجازات بشه.
    • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      15 1
      نه مریم خانم ایشون درست می گن مابقی بلطی ها را روز برگزاری جشن روی یک تکه کاغذ مهر برنامه رو زدن و 5000تومان هم فروختند این وکیل راست می گه تا اونجا که سند دادن بهش 2950نفر بوده بقیه رو بعداً فروختند نزدیک 5000بلیط فروختند.علت مرگ بچه ها هم با انچه مابه چشم دیدیم مادران بچه ها بودند که انقدر هل می دادند که چند نفرشون از طبقه بالا پرت شدن پایین روی بچه ها و مادری که هنگام خروج ار در ورودی با بچه اش افتاده روی زمین یعنی پله ها رو ندیده بقیه هم افتادن روش و چند بچه خفه شدن مثل اتفاقی که تو ورزشگاه ازادی تو بازی با ژاپن افتاد چند تا بچه معصوم بخاطر له شدن چشماشون از حدقه دراومده بود بیرون.خواهشاً سانسور نکن خبرانلاین جون
  • کوروش IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    59 6
    البته میدونید که بچه های زیر 5 سال بدون بلیط وارد شدند 2950 نفر بزرگسال 1000 نفر هم حتماً کودک بودند
    • بدون نام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      10 0
      مگه هواپیماست؟!!! برنامه واسه بچه ها بوده کی واسه برنامه بچه ها به بچه ها تخفیف میده!؟
  • بدون نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    46 73
    نمیخوام بگم خانم زارعی مقصره! اما گرفتن وکیل و بیانیه دادن وکیل در دادگاهی که هنوز تشکیل نشده ویا اصلا تشکیل نخواهد شد نشان از خود تقصیربینی خانم مجری نیست؟ بنده خدا مادران این حادثه!
    • بدون نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      10 1
      از بس آقایون مسئول !!!! پشت پرده دست در دست هم! با خیال راحت هر چند روز یه بار بیانیه میدن که ما خبر نداشتیم ، اصلا مردن که مردن طبیعیه! صدا و سیما مسئوله خاله شادونه بچه ها رو ترغیب کرد برن همدیگه رو له کنن ! که بنده خدا باید از حق خودش دفاع کنه ....چون اصلا بعید نیست توی این مملکت که کاسه کوزه ها رو سر بی پشتوانه ترین! و بی زورترین! انسان بشکنن....
    • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      10 1
      عمو جان یارو تو زندانه هنوز!! وکیل رو که فقط پای چوبه دار نمیگیرن!! ایشون هم ابروش براش مهم بوده و خودش افتاده گوشه خونه یه وکیل گرفته که ابروشو بخره!!
    • بدون نام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      7 2
      دوست عزیز وکیل یعنی آشنا به قانون ادمی که به قانون آشنا نیست وکیل میگیره
    • محمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      3 0
      نوشته وکیل عوامل اجرایی در متن ولی تیتر زدنش آدمو به اشتباه میندازه
    • خودم IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      8 0
      من و تو بیچاره ايم که تو زندگیمون وکيل نداريم و گرنه الان کسی نیست که حتی برای خريد روزنه اش هم وکيل نداشته باشه چه برسه برا اتفاقات
    • بدون نام IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      4 2
      خودت بودي عذاب وجدان نمي گرفتي؟
    • میثم IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      8 4
      خانم زارعی این مملکت رو شناختن پا پیش نزاری پس میوفتی اینجا! هنوز دادگاه برگزار نشده خوده ملت همه تفصیر ها رو انداختن سره مجری که اصلا هیچ وظیفه ای در رابطه با امنیت نداره . برنامش رو اجرا کرده گذاشته رفته وقتی ملت نمیتونن مثله آدم خارج بشن از سالن انگار سالن داره میترکه تقصیر مجری چیه ؟! بعد خبر آنلاین یک بار شده نظرات من رو تایید کنید ؟
    • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      8 2
      دوست عزیز ، همه ما باید یه وکیل داشته داشته باشیم چون هیچکدوم ما به همه قوانین اشراف نداریم . داشتن وکیل دلیل بر متهم بودن نیست . وکیل وظیفه مشاوره هم داره . با توجه به اینکه دو سال از دوران دانشجویی رو در شهرهای خرمدره و ابهر گذروندم کاملا با فقر فرهنگی و مشکلات این شهرستان ها آشنا هستم . و دلیل اصلی این اتفاق رو مادرانی می دونم که ای کاش فقط به فکر بچه خودشون نبودند
  • امیر IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    47 11
    پس تقصیر کیه؟ !!!!!!!
  • بدون نام CH ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    82 8
    کی بود کی بود من نبودم
  • بدون نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    5 5
    هیچی نشده طلبکار هم شدند اعتراض من به اینکه چرا هر کس که به زور پارتی دو بار رفت تو تلویزیون انقدر اعتماد به نفس پیدا می کنه که تور می ذاره و شروع می کنه سو ء استفاده از این مردم بدبخت تفریح ندیده
  • عمو جغد شاخدار IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    2 0
    ببینید چند نفر وارد ماجرا شده اند به این میگن بلبشو که کار را خراب مب کند : با تلاش شبانه روزی ماموران محترم آگاهی شهرستان و استان و بنا به اطمینانی که به دستگاه محترم قضایی و نیز عوامل محترم قضایی استان اعم از رئیس کل محترم دادگستری استان ، رئیس محترم دادگستری شهرستان خرمدره ، دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان و بازپرس محترم پرونده
  • بدون نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    7 0
    فردا:با عاملان برخورد خواهیم کرد! رسانه ها زیاد کش ندن!!!
  • بدون نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    4 1
    فردا:با عاملان برخورد خواهیم کرد! رسانه ها زیاد کش ندن!!!
  • مهرداد IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    9 0
    یکی لطفا توضیح بده بر اساس چه قانونی ارشاد 200 تا بلیط رایگان گرفته این اگر واقعیت داشته باشه یه جور باجگیری و سواستفاده از قدرت.
    • نادان IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
      0 1
      خدا خیرت بده. مگه اینجا نیستی؟ (:
  • بدون نام IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    5 15
    خاله مرگونه!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    4 6
    خاله شادونه کار هنری نمیکنه که به خاطرش بلیت بفروشن نه کنسرت نه سینما ونه تئاتر پس واسه چی باید بره به برنامه ی که از اساس مسئولان اشتباه میکنن و بلیت میفروشن یه کمی از مجریای دیگه کودک یاد بگیره
  • علیرضا بندری US ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    10 13
    تا امروز از معنای واقعی واژه وقاحت بی خبر بودم. شرم آور است که یک وکیل دادگستری احساسات مردم و نظر کارشناسی صدها دلسوز را به پشیزی حساب نمی کند و خود را عقل کل می داند.این نوع تفکر تنها به زیر دست و پا ماندن دهها کودک بی گناه در برنامه های مشابه منتهی می شود و بس! خانم ملیکا زارعی در بستر اندوه فرو رفته اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از خودتان پرسیدید به پدران و مادران، عموها و دایی ها و برادران و خواهران خلاصه تمام مردم ایران چه گذشته است آقای وکیل؟! فقط شما می فهمید و الباقی ملت از نعمت عقل و استدلال بی بهره اند برادر؟ فقط قرار است ملیکا زارعی را تبرئه کنید جناب وکیل؟ خسر معتضد به اندازه یک دانشجوی ترم یک تاریخ نمی فهمد و شما می فهمید؟ وقاحت تا این حد؟ گاهی سکوت ارزشمند تر از طلاست
  • شاهین IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    17 0
    1-اول فرهنگ مردم رو بالا ببرید ،ازماست که برماست. 2-مگر در ورزشگاه ها این همه ادم مرد یا اسیب دید،فوتبالیست ها رو گرفتند.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    8 1
    در شرایطی که افراد زیادی در جایی کوچک محبوث شده اند حتی زمزمه شخصی که بگوید (( تاکسی ها رفتند دیگر ماشینی بیرون نمانده)) میتواند هیجان و نیروی زیادی به سمت دربهای خروجی ایجاد در اتفاقی مشابه در یک مرکز خرید در امریکا پس از برسی دوربینها متوجه شدند جمعیت حالت عادی داشته ولی زمانی که مادری دختر گمشده اش را فریاد میزند التهابی در جمعیت اتفاق می افتد که از کنترل خارج و فاجعه ای رخ میدهد مجری برنامه حتما باید صبر میکرد و جمعیت را دعوت به ارامش میکرد و خیالشان از خاطر کودکان و رسیدنشان به منزل جمع میکرد ولو اینکه چند ساعت دیرتر خودش به منزل برسد اینه فرق مجری حرفه ای که از 9 سالگی کار کرده تا یه مجری اماتور
  • خلیج فارس IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    4 0
    اون 400 هزارتومان و مخارج دیگه که نباید طبق وظیفه پرداخت میشد و مدیریت فرمانداری چرا بعضی از دوستان به دلیل عمد یا غیر سعی دارند اوامل اجرایی برنامه رو زیر سوال ببرن
  • خلیج فارس IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    3 0
    اون 400 هزارتومان و مخارج دیگه که نباید طبق وظیفه پرداخت میشد و مدیریت فرمانداری چرا بعضی از دوستان به دلیل عمد یا غیر سعی دارند اوامل اجرایی برنامه رو زیر سوال ببرن
  • بدون نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    4 7
    مردم به خاطر خاله شادونه اومده بودن نه به خاطر مسولین! پس خاله باید قبل از برنامه موارد رو چک میکرد و اگر برنامه رو تعطیل میکرد مردم درک میکردند! مردم برای اشخاص جمع میشوند مثلا در آتش سوزی مسجد ارک مداح آنجا مقصر است که موارد ایمنی را جدی نگرفت
    • 12 IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
      3 0
      ببینم ، مجری یهو نگاه کنه متوجه شه که جمعیت زیادن چیکار میتونه بکنه ؟ بگه اضافیا بیرون ؟ کسی گوش میکنه ؟ اصلا تصورش خنده داره . مگه مدیر مسوول و مدیر بازرگانی و ... میذارن 1000 تا بلیط پس داده بشه ؟ اصلا مجری مگه کوچکترین قدرت اجرایی ای داره که بخواد کاری بکنه یا نکنه ؟ بعد تنها کاری که میتونست بکنه دعوت به آرامش و یکی یکی بیرون رفتن بچه ها بود ... اینم وظیفه نیست ... براش تعریف نشده و برای یک چیز تعریف نشده نمیشه که کسی رو مجازات کرد ... انگار از یه دانشجو به علت استفاده نکردن از خط خوش شکایت کنن ... به همون اندازه احمقانه است . بعد آقای خسرو معتضد ، توی این ماجرا چه نقشی دارند ؟ این آیا یه اتفاقیه که به یک تاریخدان مربوطه ؟ که به خودشون اجازه اظهار نظر رو میدن ؟ مسئولیت ها اینجا گم شده...
  • جلیل IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    7 2
    بلاخره باید یکیو بگیرن دیگه حالا دم دست خاله شادونه بوده فقط من میترسم فردا بیان علی دایی هم دستگیر کنند
  • بدون نام IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    6 0
    بازم مثل همیشه مقصرهای اصلی کنار هستند و کسی که مسئولیتی نداشته رو انداختن وسط بجای استفا میگن کی بود کی بود من نبودم
  • علی IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    6 3
    سلام به بعضی ها میگم فقط یه خورده خدا رو هم در نظر بگیرید که اینجا چی مینویسید من فقط موندم اخه به خاله شادونه چه ربطی داره کهسالن جا داره یا اینکه بیشتر از ظرفیت پرشده این اتفاق تقصیر خود خانواده های ایرانی هم هست فقط به خاطر اینکه فرهنگ خروج از جایی رو نداریم فقط دنبال زود رسیدنیم من نمیدونم تا کی می خوایم ما از جهان سومی در بیایم
  • نازنین IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    8 8
    خاله شادونه عزیز محتر م یک مقاله بر ضدت نوشتند رفتی شکایت کردی اونوقت بچه های مردم توی برنامه تو به اصطلاح مجری مجرب ومحبوب جلوی چشمشون زیر دست وپا له شدند مردند وتو ووکیلت با وقاحت گفته این خانواده های زجر کشیده رو دروغ میدونی ومیگی تعداد افراد برابر باظرفیت سالن بوده
  • ناشناس IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    7 2
    کاش حداقل خانم مجری محترم به احترام روح اون طفلکهای معصوم خودشو که کشید کنار حداقل از تیم کاملا گناهکارش دفاع نمی کرد
  • بدون نام IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    8 1
    ایکاش بجای این کارها وحرفها درب خروجی بزرگ را نیز به اطفال اختصاص میدادند وخاله جان هم کمی تامل میکردند که سالن با آرامش تخلیه میشد ای کاشششششش
  • مهدی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    8 1
    بنده کاری با اینکه کی مقصره ندارم ولی پیشنهاد میکنم خاله شادونه به هیچ وجه در تلوزیون ظاهر نشند .چرا که با دیدن تصویر یا صدای ایشان خاطره ای درداور در ذهن مردم زنده میشه.خواهشمند است مسولین به این نکته توجه کنند.
  • هادي IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    10 2
    به نظر من خانم زارعي با توجه به مجري بودن، مي تونستن مانع بروز اين اتفاق بشن. كافي بود به بچه ها بگن كه آروم آروم و به نوبت برن بيرون. اما مسئوليت حفظ نظم و انضباط به عهده ايشون نبوده. به عمده نيروي انتظامي و فرمانداري بوده كه مقصر اصلي اون ها هستن.
  • علی IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    8 5
    همچین از خاله شادونه حرف زده که انگار از اصغر فرهادی بالاتر هست
  • بدون نام IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    6 4
    افسوس که همه به فکر منافع خود هستند حتی این جناب وکیل . ما ملتی هستیم که وقتی در آن طرف دنیا اشک کودکی را می بینیم دلهایمان به تپش در می اید و سخت متألم می شویم چگونه انتظار دارید در این حادثه ی که طمع ورزی ها موجد آن شده است خاموش باشیم . سخنان جناب معتضد نیز از سر درد است ، از سر فهم ایشان است آیا انتظار دارید به به و چه چهتان نیز بکنند .
  • بدون نام IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    9 3
    خاله شادونه چون به بچه ها فرمان داده که به سمت مادرانشان بروند وبا امر او بچه ها دچار حادثه شده اند مقصر میباشد وباید تحت تعقیب قرار گیرد
    • naser AU ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
      0 1
      بهترین و شیوا ترین نظری که خوندم
  • سمیرا IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    6 0
    کاش فقط یک لحظه خودمون و جای پدر و مادر این بچه های معصوم بذاریم .فقط یک لحظه...
  • احمد IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    8 3
    طبق قوانین صدا وسیما رفتن مجری به برنامه های بلیط فروشی ممنوعه حالا شما بگید کی مقصره ؟خاله شادونه در شهرهای دیگه هم مشکل داشته وحتی بازداشت شده
  • محمد IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    6 4
    واقعن وقتی بخوان کسی رو نابود کنن میکنن...اصلن بگو به تاریخ دان و تاریخ نویس چه ربطی داره قضاوت؟! موضوع مهم تو کشور ما اینه که همه کس راجب همه چیز نظر میدن...همه قاضی میشن....همه سیاست مدار میشن...همه نسخه میپیچن. بابا یکی نیست بگه هرکاره ای هستی فقط لطفن خودت باش نه وکیل و قاضی و مجری برنامه کودکان!!! آقای خسرو معتضد لطفن خودت باش و کار قضاوت رو بذار به عهده قوه قضاییه!!! لطفن!!!
  • محمد IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    2 2
    واقعن وقتی بخوان کسی رو نابود کنن میکنن...اصلن بگو به تاریخ دان و تاریخ نویس چه ربطی داره قضاوت؟! موضوع مهم تو کشور ما اینه که همه کس راجب همه چیز نظر میدن...همه قاضی میشن....همه سیاست مدار میشن...همه نسخه میپیچن. بابا یکی نیست بگه هرکاره ای هستی فقط لطفن خودت باش نه وکیل و قاضی و مجری برنامه کودکان!!! آقای خسرو معتضد لطفن خودت باش و کار قضاوت رو بذار به عهده قوه قضاییه!!! لطفن!!!
  • بدون نام IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    7 7
    خاله شادونه باید محاکمه بشه چرا توبرنامه بلیطفروشی شرکت کرده و از صدا وسیما سو استفاده کرده ایشون در چند شهره دیگه هم مشکل داشته وبازداشت هم شده
    • بدون نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
      4 1
      دوست عزیز با چه مستندی میگی خاله شادونه تو بلیط فروشی شرکت کرده ؟ ایشون کی بازداشت شده ؟ چرا دروغ مینویسی؟
  • کیانا IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    4 1
    باسلام وقتی به لحظه فوت این سه گل فکر میکنم که باچه ترسی ازاین دنیایکه مابزرگها درست کردیم رفتن بدون حامی ومادرو پدر دربی پناهی کامل حالاجه فرقی میکنه چه احمقی مسئول بود این خانم هم حالا فکر وجهی خودشه حالاچه مانده 3قبر که مادران وپدران برروی انهاگریه میکنند بدون هیچ امیدی به اینده وبرنامه تلویزیونی که برای انها تاابد زجراور خواهد بود
  • بدون نام IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    3 3
    خانم شادونه بجای وکیل گرفتن و.........خودت را جای مادرای داغدار فرض کن ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام CA ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    4 2
    این حادثه تقصیر کسانیست که سطح ایمنی و فرهنگ جامعه را تعمداً پایین نگه داشته اند که در جامعه ای عقب مانده بتوانند سری در سر ها داشته باشند /از قدیم گفتند که در شهر کورها , تک چشم پادشاهست !! با تشکر فراوان از مسئولین خبرانلاین بابت حرفه ایی بودنتان
  • بدون نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    14 2
    چرانيروي انتظامي مقصرشناخته نشده اونابراي امنيت مراسم كه 4ميليون ريال گرفتن؟
  • علیرضا IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    6 5
    توجیه و فرافکنی تا کی ؟؟؟؟؟ خانم زارعی نقد پذیر باش
  • بدون نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    11 7
    هیچ ربطی به خاله شادونه نداره بنده خدا خبر نداشته.......
  • عبداله IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    5 0
    كي بود كي بود من نبودم واقعا كه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    6 0
    چند سال قبل اتفاق مشابهی در شهرستان فسا افتاد ومسئولین به این نتیجه رسیدندکه سالونهای احداث شده استاندارد نیست(بلحاظ دربهای ورودی وخروجی) و بدنبال ان بخشنامه ای شد که در هنگام احداث سالن از کارشناسان امنیتی نظر خواهی گردد ولی افسوس ... در این جریان نیروی انتظامی که حق الزحمه تامین امنیت وانتظامات در یافت کرده و مانع از ورود افراد اضافی به سالن با توجه به ظرفیت ان نگردیده مقصر است
  • بدون نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    7 5
    با این حال خاله شادونه هنوز هم مقصر اصلی شناخته شده است. فقط به خاطر یک جمله: "بچه های عزیز حالا برید و مادراتون پیدا کنین." این هم روایت یکی از کاربران خبرآنلاین از آن مراسم و پیش از حادثه است.
  • حمید IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    8 8
    بهتر نیست آقای وکیل خودشو جای خانواده های قربانیان این حادثه بذاره بعد این حرفارو بزنه
  • بدون نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    8 4
    مطمئنا مجری تو این حادثه کمترین تقصیر رو داشته
  • م-از خرمدره-خواهشاً نظر من نشان داده شود IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    10 5
    من از تمام جزئیات این ماجرا اطلاع دارم. خاله شادونه مقصره به چند دلیل اساسی. اولیشم اینه که ایشون در سالن شهدای خرمدره بعد از اتمام به حاضرین گفته مادرا بلند شن و بچه هاشون رو پیدا کنن و بچه ها هم مادراشونو پیدا کنن این موضوع باعث شلوغی و ازدحام در سالن شده و هجوم مادان به سمت فرزندان باعث شده که خیلی از مادرا از طبقه بالا به پایین سقوط کنن و ی عده زیر اونا دست و پاشون بشکنه... همچنین ایشون با ترک سریع سالن باعث شده که بچه های بسیاری که مشتاق دیدنش بودن بخوان خیلی سریع از سالن خارج بشن که حرکت بچه ها و مادا به دنبالشون این فاجعه رو به بار آورده. از مقصرین دیگه نیروی انتظامی بوده ،به دلیل اینکه عده ای میگن در اونجا حضور نداشته و عده ای میگن خیلی تعداد نیروهاشون کم بوده. و مقصر دیگه مسئولین
  • مصطفی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    17 3
    فرمانداری که ندونه تو شهر چه خبره رو باید اعدامش کنن تا سایرین عبت بگیرند.
  • م- خرمدره-ادامه IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    11 0
    ادامه- از مقصرین دیگه مسئولین سالن بودن که درب های اصلی رو باز نکردن و به یکی یا دو در فرعی اکتفا کردن دوستانی که این کامنت رو می خونید اینکه گفته شده فرماندار بی اطلاع بوده دروغ محضه چون که به اندازه 50-60 بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر نوشته شده بود علاوه براین کلی تبلیغات در ابهر -هیدج و... صورت گرفته بود. من الان چندین ساله تو این شهرم بی نظمی و هرجو مرج اینجا بی داد میکنه به دلیل اینکه در این شهر هیچ مسئولی لیاقت پستی که بهش داده شده رو نداره. خواهش می کنم نظرات منو نشون بدید تا همه ببینن
  • امید IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    6 0
    فقدان مدیریت با فرهنگ ما خو گرفته،از خانواده تا دولت.و این حادثه های دردناک تا وقتی که به مدیرت و برنامه ریزی بها داده نشود ادامه خواهد داشت.
  • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    10 0
    سرنوشت ...یا کوتاهی...مسئولین/
  • امیر IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    25 3
    اون مجری باید مجری گری کنه حالا خوب یا بد مهم اینکه بچه ها دوسش دارن ، فرماندار باید فرمانداری کنه ، نیروی انتظامی باید مواظبت کنه و این وسط یک سری هم باید پول بچاپن با فروش بلیط زیادی . اونا کین؟ کجان الان ؟ حالا هی بگین خاله شادونه .
    • مریم IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      12 0
      اونا توی فرمانداری نشستن
  • بدون نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    7 13
    از اين به بعد بهش بگيم خاله غمدونه
  • مونا IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    20 5
    بابا آخه یکی به من بگه به مجری چه مربوطه؟؟؟؟؟؟ اگه برنامه عزاداری و روضه خوانی و .... هم بود همینجوری قضاوت می کردین؟؟؟؟؟؟ یعنی به اون نوحه خوان و مداح و.... گیر می دادین؟؟؟؟ انصاف هم خوب چیزیه....
  • بدون نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    8 0
    چرا نظرات رو ثبت نمی کنین؟
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    8 3
    اقای وکیل شما پولتو میشناسی اگر وکیل اقای تاریخ نگار بودی نوک قلمت به سوی دیگری میرفت پس نتیجه مگریم به خاطر پول این وسط هیچ کس مقصر نیست...
  • مهرداد گنج پور IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    6 9
    به نظرمن تقصیر تقصیر مدیر برنامه های خاله شادونس تا عمر داریم از این اتفاقا می افته تا اینکه ریشه ای برخورد بشه من واقعا متاسفم
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    12 1
    وقتی فضای یک جشن کودکان امنیتی میشود ودر ها بسته میگردد ...چه بگویم....متا سفم
  • بدون نام DE ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    14 2
    بابا مگه شما ها ندید وقتی یک دبستان یا سینما تعطیل میشه توی این مملکت چه اتفاقی میوفته ... مشکل لینه که همه مادرها و بچه ها همیشه عجله دارن مشکل فرهنه.. تو ژاپن زلزله اومده بود برای گرفتن غذا مردم گشنه از صف بیرون نمی اومدن
    • بدون نام KW ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
      5 0
      با شما موافقم. اما كي بايد دراين جامعه فرهنگ سازي كنه ؟ مسوولان وگروههاي مرجع همانند هنرمندان واستادان ونخبه ها وافرادي كه محبوبيت دارن..درسته؟ به نظر شما چه كسي دركشورما فرهنگ سازي ميكنه؟
  • بدون نام DE ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    10 7
    تقصیر این مجری بیچاره چیه خوب وقتی برنامه تموم شده گفته برید پیش ماماناتون باید چی میگفته بچه ها فرهنگ داشته باشید
  • لیلا IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    14 1
    به نظر من همه عوامل اعم از فرماندار وزارت ارشاد شرکت اسپانسر مدیر برنامه نیروی انتظامی مجری برنامه و حتی مادرانی که بدون در نظر گرفتن تمام جوانب احتمالی کودکان را به این مراسم پر ازدحام میبرند مقصر هستند.من به عنوان یک مادر فقط از خداوند صبر برای مادران این 3کودک معصوم میخواهم.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    12 0
    تقصیر خلبان بود!
  • نادر ID ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    14 0
    از همه زوایا به موضوع پرداخته شده الا اون کسانی که این بچه ها را لگد مال کرده اند یعنی روزی می رسه که فرهنگ ما اونقدر بالا بره مثل بچه آدم از در خارج بشیم ؟حد تقدم را اول به بچه ها بدهیم ؟ اگه تو سالن اتفاقی افتاده بود مثلا بمبی منفجر شده بود باز میشد تحمل کرد این رفتار را ولی دز حالت عادی کسانی که به قیمت لگدمال کردن دیگران می خواهند از در خارج شوند مقصر نیستند؟
  • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    5 0
    آخی! امان از فرهنگ! چرا وقتی جا نیست باید بریم داخل(فرقی نداره؛ اتوبوس، مترو، سینما، تئاتر یا برنامه خاله شادونه)
  • بدون نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    4 4
    همه اش تقصیر خاله شادونه است او باید بچه ها رو یکی یکی به منزلشون میرسوند چون مسئولین حفظ نظم لابد سرشان جائی گرم بوده.
  • zahra IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    3 2
    ای کاش ماهم کمی فکرمی کردیم وبعدتقصیرراگردن کسی می انداختیم.آخرمگربرای کاری بایددنبال مقصرگشت؟بله درسته خاله شادونه مقصره،مدیرتولیدبرنامه مقصره،عوامل اجرایی برنامه مقصرن،شهردارخرمدره مقصره،مدیرسالن مقصره،اداره ی آگاهی منطقه ی اجرایی برنامه مقصره،اورژانس مقصره،آتش نشانی مقصره،مادران بچه هامقصرن،پدران مقصرن،بچه هامقصرن،مسئولین مقصرن چون درآموختن فرهنگ ورودوخروج به جایی اهمیت نمی دن،دونه ها(بازیگران برنامه که کنارخاله شادونه بازی می کنن)مقصرن،آقای معتضدکه مردم جامعه لااقل دلشان به ایشان وادب ایشان که مثلا"تاریخ نویسن خوشه مقصره،من وشماکه به این متن نظرمی دیم مقصریم.چون تمام این نظرات را اگر والدین کودکان ازدست رفته بخوانندداغ دلشان تازه می شود.مگرمادردین اسلام نخوانده ایم که نبایدبه کسی تهمت زد
  • بدون نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    6 0
    آنچه از یادداشت وکیل خاله شادونه میشه استنباط کرد اینه که همه مسئولین از برنامه مطلع بوده اند ومعلومه که وقتی فرماندار مصاحبه کرده و گفته از برنامه مطلع نبوده ام ، فهمیده که مقصر اصلی ایشونه و خواسته فرافکنی کنه ، به نظر من خاله شادونه باید از فرماندار به خاطر اظهارات کذب و تشویش اذهان عمومی شکایت کنه
  • جویا IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    1 5
    ببخشید من یک سوالی داشتم این برنامه خاله شادونه چی بوده که باید براش بلیط تهیه کرد؟!!! کنسرت تئاترو ....ببخشید ایشون چی رو ارائه می کردن که باید بخاطرش پول داد و حتی جان!!!!!!!!!!!!
  • نسرین IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    3 1
    ربطی به مجری نداره هر کسی کار خودشو انجام میده ایشون ظیفه خودش که اجرای برنامه بوده رو انجان داده و بعدش هم کاری نداشته بمونه انتظامات اونجا نتونستن وظیفه شونو درست انجام بدن
  • مرتضی IQ ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    3 1
    حالا دیگه خسرو معتضد شد به اصطلاح تاریخ نگار یه وکیل که حقوق خونده خیلی راحت بدون نگاه به اصل مسئله شکایت و شکایت کشی کرده انگار بچه های مردم مقصرن رفتن برنامه ببینند
  • بدون نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    6 2
    خاله شادونه بی تقصیره
  • بدون نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    7 1
    خاله شادونه بی تقصیره
  • فهیمه IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    3 0
    نمی دونم چرا ناراحتید که بقیه انتقاد می کنند. طمع آدم هایی که بلیط زید فروحتن و عجله مادرانی که با فرزندانشان فشار می آوردند. دو دقیقه دیر تر می رفتند با این ازدهام گناه نمی شده. مشکل فرهنگ ماست که به هیچ صراطی مستقیم نیست.
  • مجید IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    3 0
    هر کسی وظیفه ای بنا بر توانایی هاش داره ، مسئولیت اجرای برنامه رو به فرماندار یا مسئولین امنیتی ندادند ، به خانم زارعی دادند !!! همینطور مسئولیت امنیت رو که به خانم زارعی ندادند که !! جسارتا فکر کنید بد نیست !! در طول اجرای برنامه (مثلا) اگر خانم زارعی ایرادی از امنیت و شلوغی می گرفت آیا به جز "به تو چه" جوابی می شنید یا نه!!! عادت داریم کسی رو که دم دسته یا ضعیفتره مقصر بدونیم حتی فرصت فکر کردن رو هم از خودمون می گیریم
  • R.N EU ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    4 0
    به نظر من تقصیر فرمانداری و مسئولینه مگه میشه خبر نداشته باشن حداقلش اینه که تو شهر پخش میشه که خاله شادونه داره میاد بعد چطور اونا نمیفهمن!
  • باران IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    4 0
    به خدا اگر وحی هم بیاد ومقصر هارا معرفی کنه میندازیم گردن دیگران،عادت کردیم خراب کنیم فرار کنیم،همه مقصریم.حالا که این اتفاق افتاده همه شدیم کارشناس امنیت،اجتماع،نمایش .... به خدا اگر نبود این اتفاق همین امشب توی همون سالن 8هزار نفر می فرستادن همه هم راضی بودیم که رفتیم شو(به قول اقای معتضد) وکلی هم تعریف می کردیم.....
  • شيطان IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    4 3
    بسكه مردم عقب ما نده اند به خاطر يك مجري تلويزيون خود شونو به كشتن مدن
  • مرد صغادی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    1 1
    شهرتون بودجه اضافی و زیادی داره خرجهای زیادی میکنه. پس چرا تو صغاد ما یه بار هم این جشنها و. . . . نداریم واین اتفاقاترو هم نداریم بیاید صغاد مارو ببینید همه آرام ،فقیرانه زندگی میکنن قانع اند. راضی اند و مظلوم . درانتظار عدالت گستر . به امید آنم
  • سینا IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    2 10
    دیگه نگید خاله شادونه بگید خاله مرگ دونه حالا که جیبش رو پر کرده اگه راست میگه بیاد عواید جشن رو بده خانواده های مصیبت دیده اگه این کار رو کرد!!!!!!!!!!1 فقط فکر پول. آدمها به اندازه مورچه ها هم حرمت ندارند. این خانم هر کی می خواد باشه. کار خطا کرده باید جواب بده
  • sajjad EU ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    3 5
    من نميدونم كي مقصره وقضاوت هم نميكنم. ولي مادر يكي از اون بچه هايي كه دخترش تو اين حادثه به كما رفته وخداروشكر برگشته،ميگفت كه با اعلام خانم مجري كه بچه ها برن پيش ماماناشون، با هجوم بچه هابا هم اين حادثه تلخ اتفاق افتاده.
  • ملکه IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
    3 12
    خاله شادونه باید اعدام بشه.ودیگر هیچ...
  • جمال IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
    1 1
    اينطور كه آقاي وكيل خاله شادونه ميگن و شماره و تاريخ نامه هاي مربوطه رو هم نوشتن سالن 3000 نفر ظرفيت داشته و 2950 بليط فروخته شده ، درحاليكه آقاي معتضد نوشتن كه سالن 3000 نفر ظرفيت داشته و 4000 بليط فروخته شده ، لذا ايشان هم لطف كنن مستند خودشون رو ارائه كنن تا به طور مدلل ببينيم چه كسي راست ميگه .من اخلاقاً از هر دو طرف خواهش ميكنم اگه حرف آقاي وكيل دروغ از آب درامد ايشون ديگه تا آخر عمر در رسانه هاي جمعي صحبت نكنه و قبل از تحقيق درست ، دروغ تحويل مردم نده و اگه حرف آقاي معتضد دروغ از آب درامد ايشان لطف كنن و ديگه در عرصه رسانه هاي جمعي حاضر نشن و دروغ تحويل مردم ندن .
  • جمال IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
    1 1
    اينطور كه آقاي وكيل خاله شادونه ميگن و شماره و تاريخ نامه هاي مربوطه رو هم نوشتن سالن 3000 نفر ظرفيت داشته و 2950 بليط فروخته شده ، درحاليكه آقاي معتضد نوشتن كه سالن 3000 نفر ظرفيت داشته و 4000 بليط فروخته شده ، لذا ايشان هم لطف كنن مستند خودشون رو ارائه كنن تا به طور مدلل ببينيم چه كسي راست ميگه .من اخلاقاً از هر دو طرف خواهش ميكنم اگه حرف آقاي وكيل دروغ از آب درامد ايشون ديگه تا آخر عمر در رسانه هاي جمعي صحبت نكنه و قبل از تحقيق درست ، دروغ تحويل مردم نده و اگه حرف آقاي معتضد دروغ از آب درامد ايشان لطف كنن و ديگه در عرصه رسانه هاي جمعي حاضر نشن و دروغ تحويل مردم ندن .
  • eli IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
    2 0
    خاله شادونه از كجا بايد بفهمه كي چقد بليط فروخته و چي شده.همه اين گناهو فقط به گردن اون ميندازن.اون وظيفش فقط اجرا بوده و بس
  • بدون نام IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    0 0
    فقط خدا بیاموزه حالا که شده کاری دیگه هم نمیشه کرد پس به روح ان بچه ها دعا کنی