۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۰

خسرو معتضد در یادداشتی در روزنامه قدس نوشت:

نبود تفریحات و سرگرمی ها در کشور سبب می شود یک مجری زن برنامه های کودک تلویزیون که تنها هنر او این است که صدایش را ریز و زیر و میو میو می کند و من هیچ هنر خاصی در هنرنمایی ایشان ندیده ام و حتی یک دستور درست و حسابی به کودکان نمی دهد که مثلاً دست خود را پس از رفتن به آبریزگاه بشویید یا دهانتان را پس از غذا خوردن یا هنگام صبح مسواک بزنید.

 وقتی به خرمدره می رود «شو» اجرا کند برگزارکنندگان این برنامه از فرط آزمندی به جای 3000 صندلی برای 4000 صندلی بلیت گران بفروشند و کودکان نازنین مردم را در یک محوطه تنگ گرد آورند و در نهایت نادانی و جهالت و بی رحمی حتی اجازه ندهند پهلوی مادرهایشان بنشینند!

...من وقتی شرح حال کودکان مقتول و مصدوم را خواندم مرتعش شدم. نوگلان زیبا و نوشکفته و دوست داشتنی که در سراسر جهان مورد علاقه و احترام مردم اند در اینجا یا مورد آزارهای سادیستی قرار می گیرند یا خاله شادونه که من نمی دانم ایشان چه هنری جز نازک کردن صدای خود دارد و وقتی به ولایتی می رود که در آنجا هیچ وسیله سرگرمی و تفریح و تفرجی برای کودکان وجود ندارد و با به جا گذاشتن چندین قربانی که من مطمئن هستم نفرین آنان و مادرهایشان دامان عوامل این حادثه را خواهد گرفت.

مگر زبان این خانم که می گوید و در مقام دفاع از خود دلیل می آورد که پس از پایان برنامه این حادثه رخ داد لال بود که قبل از آنکه تشریفش را ببرد با همان شیرین زبانی و صدای نازک خود (گویا از فرصتی که تلویزیون در اختیارش گذاشته حسن استفاده می کند، تور ایرانگردی گذاشته. قرار است شهر به شهر ایران برود و...) آری با همان شیرین زبانی خود که به نظر من بسیار بی مزه است و تکراری و به سن و سال ایشان هم نمی خورد، به بچه ها می گفت: «نازنینان من، سرجایتان بمانید و یکی یکی از سالن خارج شوید.» یا به متصدیان سالن دستور می داد همه درهای سالن را باز کنید و مراقبت نمایید بچه ها به مادرهایشان ملحق شوند. خیر این کار را نکردند، چون عجله داشتند زودتر به گروه بپیوندند و حق و حقوق بابت شو و شیرین زبانی را مطالبه کنند. واقعاً که این پول لعنتی، چه ها که نمی کند.

...من از این خانم و نیز مدیر برگزاری این مراسم می پرسم: ناخدای هر کشتی وظیفه وجدانی دارد هر گاه کشتی در آستانه غرق شدن قرار گرفت تا تخلیه تمام نفرها در کشتی بماند. شما که به نامتان 4000 موجود مظلوم و بی گناه را گردآوردند و با اداره بد سالن باعث مرگ آنان شدند زبانتان مشکلی داشت؟ چرا به بچه ها تذکر ندادید، آرام و بانظم سالن را ترک کنند و به مادران خود ملحق شوند؟

45302 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 213559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 208
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    آفرین به این قلم .....
    • رضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      با تشکر از خبرآلاین و جناب معتضد اگر زودتر جلو این خانم و سفرهای استانیش که همراه با موزیک و حرکات موزون! است گرفته می شد ، بچه های مردم به این روز نمی افتاد. جلو این بازی ها را کی می گیرند؟
    • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      66 24
      من نميدونم به طنز گفتي يا جدي ! به همين دليل نميدونيم منفي بديم يا مثبت!
  • سامان IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    احسنت .واقعا احسنت. اين حرف راست را بايد طلا گرفت
  • رضا IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    آقاي محترم ايشان فقط به عنوان مجري اونجا بودند اينكارهاي كه شما مي كوئيد بايد مسئولين شهر و شخص فرماندار پيگيري مي كرد .ضمنا" شما نبايد دوست ايشون را دوست داشته باشيد در حاليكه همه بجه ها عاشقش هستند.
    • بدون نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      این خانم مجری بعد پایان برنامش گفته " حالا همه بچه ها برن پیش مادراشون" یک مجری که برای بچه ها اجرا میکند نباید میگفت یکی یکی برین پیش مادراتون یا صبر کنید شما رو ببرن پیش مادراتون؟ ایا یک مجری برای بچه ها گه سالیان است تلویزیون را با برنامه های سرد و یخش اشغال کرده این را نمیفهمد که بچه ها برای رفتن پیش مادرشان سر و دست میشکنند؟؟؟؟ مقایسه کنید برنامه این خانم را با برنامه های اقای ایرج طهماسب و خانم برومند تا بفهمید تفاوت از کجاست تا به کجا.
    • رضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      ضمنا" يادم رفت بگم كه شما ميتونيد بعد از گذشت 100 سال درباره اين ماجرا نظر بديد نه الان .
    • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      واقعا عجیب است برامه این خانم باعث پرپر شدن سه غنچه معصوم شده است آنوقت برخی از او حمایت میکنند و بر ساز مخالفت با منتقدین او میکوبند!!!واقعا برای کشور متاسم که با این همه تاریخ و اعتقاد و هوشیاری اسیر مردمانی این چنین خودباخته و خودفروخته شده که از روی نادانی به دنبال کسانی میروند که در شبکه های ماهواره ایشان تبلیغ ضد ایرانی و همجنسبازی و بهاییت میکنند
  • بدون نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    کاملاً صحیح است. این خانم جز دلقکی و مسخره صحبت کردن هنر و آموزه دیگری ندارد. همین برنامه های بی محتوا است که افراد را از رسانه ملی زده می نماید
    • ارش IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      نكنه قراره براي بچه هاتون سريال اسپارتاكوس پخش بشه.پر محتوي ميشه؟مشكل از بي مديريتيه مسئولينه
    • حق دوست US ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      سن افراد رو مشخص کنید،برنامه خاله شادونه که واسه پیرمردا نیست واسه بچه هاست بچه ها هم لذت میبرن
    • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      65 18
      ببخشیدا:الان بیشترین فروش فیلم در دنیا برای فیلمهای انیمیشنه.
    • ciavash US ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      64 13
      چند دقیقه به زمان کودکی خودت فکر کن از چه فیلمهایی خوشت میومد؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    مجريان و برنامه سازان به قكر پول هستند يادم مي آيد گروه دايي چپول وقتي به رباط كريم آمده بود بعد از چند اجراء 6 يا 7ميليون با خود در چند ساعت درآمد كسب كردو رفت آخه اين افراد كه از صدا و سيما استفاده مي كنند و مطرح مي شوند و به فكر خوشان هستند
    • سجاد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      طمع و حرص پول عده اي از بچه هاي نازنين مردم هم وطنمان را به كام مرگ كشاند و چه كسي است كه جلوي اين قطار را بگيرد! "«نازنینان من، سرجایتان بمانید و یکی یکی از سالن خارج شوید.» یا به متصدیان سالن دستور می داد همه درهای سالن را باز کنید و مراقبت نمایید بچه ها به مادرهایشان ملحق شوند..." انصافا درست گفتن اين قسمت رو .آخه همونطور كه اون كوچولوهاي نازنين به حرف خالشون گوش دادن كه برن "يهو"(!) پيش مامانشون پس قطعا اگه همين جمله ي جناب معتضد رو ميگفتن حتما گوش ميدادن اما امان از نبود عاقبت انديشي......!
  • مونا IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    من با نظر آقای معتضد در این رابطه موافقم. خاله شادونه عزیز شما که دید جمعیت بچه ها زیاد فقط کافی بود بعد از برنامه 5 دقیقه بیشتر می ماندید و بچه های نازنین رو راهنمایی می کردید به سمت مادرانشان!!! البته مقصر اصلی کسان دیگری هستند
    • بدون نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      مگه وظیفه خاله شادونه بود این کار؟!! چرا تقصیر رو میندازین گردن یک نفر؟ از بالا به مساله نگاه کن. اون فقط مجری بود نه مامور انتظامات
    • فیروز IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      پس از فردا آقای معتضد بره واسه بچه ها برنامه اجرا کنه... پس میخواستی صداشو کلفت کنه واسه بچه ها؟؟؟!!!
  • بوشهری IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    از اظهار نظر بجای استاد معتضد کمال سپاسگزاری را دارم.
    • بدون نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      منم از اظهار نظر بیجای استاد معتضد کمال سپاسگزاری را دارم!
  • بدون نام US ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    آقای معتضد حسادت می کند. نمی دانم چرا بعضی انسانها به راحتی به دیگران توهین می کنند.خوب است ما هم از هیکل و قیافه و صدای شما ایراد بگیریم و ....
    • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      وا! آقاي معتضد براي چي بايد به خاله شادونه حسادت كنه. عقل هم خوب چيزيه
    • بدون نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      حسادت که علت نمی خواد! کلا آقای معتضد خیلی انسان حسودیه! دست خودش هم نیست! من دیدیم به شاه های قدیم ایران هم خیلی حسودی میکنه و مدام ازشون بد میگه! خصوصا از اینکه خودش نتونسته عهدنامه های گلستان و ترکمن چای رو ببنده لجش گرفته و مدام از این عهدنامه ها انتقاد میکنه. الان هم از اینکه صداش مثل خاله شادونه نازک نمیشه لجش گرفته!
  • رهگذر IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    این طور نیت خوانی ها به دور از انصاف است.
  • آرش 7 IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    كي هست اين خسرو معتضد؟قاضي؟ وكيل؟ دادستان؟چه خوب از اب گل الود ماهي ميگيره ...به چه درشتي.همه متاثر شديم از اين واقعه.اشك هر ايراني در امد.ولي انصاف اينه؟جوابگوي نداشتن سرگرميو كي بايد بده خاله شادونه ؟
    • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      14 8
      (جوابگوي نداشتن سرگرميو كي بايد بده خاله شادونه )اگرنوشته اقای معتضد کامل چاپ شده بود پاسخ را پیدا میکردید
  • رضا IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    جناب آقای معتضد! من دانشجوی دکترای تاریخ هستم. ادعایی هم ندارم اما دوست دارم بدونم هنر شما بزرگوار غیر از پر کردن وقت مردم با دروغهای بزرگ تاریخی که هیچ منبع قابل اتکایی هم نداره چیه؟ این اتفاق خواست هیچ کس نبوده و نیست. پس بهتره بی احترامی و هتک حرمتی بوجود نیاد.
    • بدون نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      دمت گرم. یکی نیست بگه تو چقدر می گیری؟
    • احسان IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      آقای معتضد کدام دروغ را گفته آقای دانشجوی دکترای تاریخ؟ اگه تو دانشجوی دکترای تاریخی منم دانشجوی پست دکتری تاریخم. دست کم اسمت را بگو ادم قلابی برنامه معتضد یکی از مفید ترین برنامه های اموزشی در کل کانالهای ایرانی و فارسی زبان هست
    • ايران IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      17 10
      با هم دوست باشيم!
    • یکی دیگه UA ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      59 6
      آها .تو الان نوشتی احسان مثلا اسمت رو گفتی؟!!! خب اون مجیده،دانشجوی دکترای تاریخ،من هم حمیدم استاد دانشگاه برای دانشجویان پسا دکترای تاریخ!!!! خوبه ؟ اسم کاملت رو بنویس که بشه تو اینترنت سرچت کرد
    • فرشید IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      15 64
      چون از امثال تقی زاده بد میگه و حقیقت رو آشکار میکنه و از خائنان به مملکت بد میگه حتما آدم بدیه دکترای تاریخ گرفتی ولی عمرا به پای امثال معتضد و دکتر زیبا کلام برسی
    • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      42 11
      آقا احسان منفی هارو داری!
    • بي نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      21 5
      خيلي جالبه بچه هاي مظلوم و بي دفاع دستشون از اين دنيا كوتاه شده و بي هيچ تقصير خانواده هاي آنها دچار ناراحتي شدند.حالا چه كسي هست پاسخ دهد . جز اينكه هر شخصي و هر فردي بياد صحبت كنه و خواسته يا نا خواسته به افراد توهين كنه . و بعضي افراد هم درجواب به يكديگر توهين كنند. اين اصلا درست نيست بهتر از همه اين هست كه با خانواده هاي قربانيان و اين كودكان بي گناه ابراز همدردي بشه و لا غير. تعبير اين اتفاق و بازخواني آن اصلا درست نيست و فقط زخم روي نمك پاشيدن است. با تشكر
    • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      آقاي معتضد زياد تند نرويد. هنوز جوهر قلم فرسايي شما در تاريخ اين كشور خشك نشده است كه اينجور ترك تازي مي كنيد. برادرم ، پدرم ، استاد بزرگوار روزي كه شما از روي سن تاريخ كشور پايين برويد چه اتفاقي خواهد افتاد؟ آيا قبلش گفتيد كه همه درها را باز كنند؟ آيا با آن قلم زيبا جايي نوشتيد تا سرنوشت ملت را به دست عاقلان و متخصصان بسپارند؟ آيا پول نگرفتي؟
    • بیهقی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      دروغ که چه عرض کنم! آخر غرض و مرض×! چنانکه گویی احدی در دورانهای قبل دلسوز کشور نبوده! ملی نبوده! مذهبی نبوده! و کلا آدم نبوده! و هیچکس هیچکس و هیچکس، هیچ خدمت ارزنده ای به ملت و این آب و خاک نکرده!! بیش از ده سال تورم صفر درصدی و توامان تسلیهات، راه آهن، جاده ها، هواپیماها، .... همه و همه کار دشمنان قسم خورده این آب و خاک بوده!! آقای معتضد نسبتی با دائی جان ناپلئون ندارند!؟!؟
    • بدون نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      22 65
      با شناختی که از آقای معتضد دارم قطعا مطمئنم ایشون حاضر می شند در مقابل شما در یک برنامه زنده تلوزیونی حاضر بشند و شما و ایشون در مورد هر واقعه تاریخی که مد نظر شماست مستندات خودتون رو ارائه بدید. دیگه این روزها از هر 4 نفر دو نفر فوق لیسانس و یک نفر دانشجوی دکتراست. بنابراین اینطور اظهار نظر زیاد صحیح نیست. اگر منظور شما این است که کارشناس تاریخ هستید خودتون رو دقیق با ذکر تعداد مقالات، کتب، طرح های پژوهشی، سوابق تدریس و ... معرفی کنید.
    • پرهام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      28 35
      اصلا معتضد دروغگو ولی خداییش حرف حق از دهن هر ادمی که سودی از ماجرا نمیبره حق و جای بحث و تهمت نمیزاره عزیزان
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    184 8
    متاسفانه وقتی که پول حرف اول وآخر را امروز دراین کشور میزندباید منتظر چنین فجایعی باشیم!
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    نمی خوام از شادونه طرفداری کنم ولی مقصر اونه یاا مسولین که کاری کردن که یه صدا نازک کردن تو مملکت هنر حساب بشه . هنرمندای واقعی چی شدن ؟ یا چرا جایی برای تفریحات سالم نداریم ؟؟؟ تا حالا که این همه تو این سایت نطر دادم یکیش هم تایید نشده
    • ahmad IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      من از اقای معتضد خوشم نمیاد ولی بخدا راست میگه نه این خاله نه ان عمو های سبیل کلفتی که صبح و عصر جمعه میان تو تلویزیون به اسم بچه ها ادا اطوار در میارن هیچ کدوم به درد بچه ها نمیخورن. والا من دختر سه و نیم ساله دارم.اینها رو میبینه وحشت میکنه. تو همه جای دنیا تهیه برنامه کودک کار تخصصی ترین تیم های حرفه ای است نه عمو سبیل کلفت ها و خاله ها و عمه ها که قبضه کردن این تلویزیون رو . بعد میگن مردم چرا ماهواره میبینن. خوب بابا بچه من هم از برنامه های این صدا و سیما خوشش نمیاد. لطفا فکری بکنید. این مجری ها میبینن دو نفر دورش جمع میشن فکر میکنن کارشون درسته نگو تو شهر کور ها یه چشمی پادشاه است
  • بدون نام US ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    فکر کنم بی تقصیرترین شخص همین خانم بوده ، کاسه کوزه ها رو سر این می شکنن
    • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      35 18
      من اگه جای ایشون بودم و خیلی خیلی هم بی تقصیر بودم حداقل حداقل 1 سالی برنامه اجرا نمی کردم.
  • کیوان IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    حرف حق تلخه!!!
  • عسل IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    "ناخدای هر کشتی وظیفه وجدانی دارد هر گاه کشتی در آستانه غرق شدن قرار گرفت تا تخلیه تمام نفرها در کشتی بماند" متاسفانه وجدان در کشور ما بسیار بسیار کمرنگ شده... خدا به خانواده هاشون صبر بده...
  • لیلا IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    39 9
    چی بگم ؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    آقای معتضد خدای تاریخ ایران است
    • رها DE ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      خنده دار ترین مطلبی که این اواخر خوانده ام...البته باید به این شکل اصلاح کرد : آقای معتضد خدای تحریف تاریخ ایران است.
    • امیر IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      26 2
      شاید منظورت بت باشه؟؟؟؟!!!!!؟؟؟!؟؟!؟!؟!؟
  • مری IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    من نمیدونم کسی که فوتبال بازی نکرده چه طور میتونه در مورد فوتبال حرف بزنه؟ یا کسی شنا نکرده چطور میتونه بگه شنا چیه؟ یا کسی که برنامه کودک اجرا نکرده چه طور میتونه بگه اینجوری باش؟ مثل فراستی شده اینم!
    • فری US ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      35 12
      دمت گرم مری جان
  • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    42 4
    واقعا درست میکه ایرانیا برای تفریح ببینید کجا میرند مصداق شم تور مختلف خارجی
  • بدون نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    آقای معتضد ایشون برای کودکان برنامه اجرا می کنند، قرار نیست برای شما جالب باشه. و در زمینه استفاده از فرصت های تلویزیون فکر نکنم کسی بیشتر از شما از این فرصت ها بهره برده باشه!
    • بدون نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      20 3
      خوب گفتي
  • بدون نام TW ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    21 33
    صحیح است
  • علیرضا IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    68 2
    اینکه اتفاق افتاده درد آور است حرفی نیست و اینکه باید با مسئولانی که بجای سه هزار بلیط چهار هزار فروختن برخورد شود هم حق است
  • محمد IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    66 8
    ایراد خاله شادونه چیه وقتی به قول خودت بچه ها از نبود تفریحات سالم به این برنامه ها روی میارن اگه مردی به دولت گیر بده که یه جایی واسه این نو گلهای خندان درست کنه . نمی تونه رو این جور برنامه ها نظارت داشته باشه .
  • بدون نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    29 47
    راست میگه!برا پول امسال خاله شادونه هر کاری می کنند.طمعکاران بی احساس پول پرست
  • بشرویه IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    76 36
    من به شخصه نمی گذارم بچه ام برنامه های این خانوم رو ببینه..چند وقتی چون حرکات و حرف زدن این خاونم رو تقلید می کرد خیلی لوث شده بود و حتی خودش هم ازش بدش می اومد...درکل تلویزیون ایران برای بچه های جز شکلک دراوردن های فتیله ها و خاله های لوث چیزی نداره ..همون بهتر که پرشین تون ببینند..
    • سبا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      39 19
      ببخشید لوس به معنی ننر را اینجوری می نویسند. به نظر من بهتر به جای ایراد از خاله شادونه یه کم مطالعه کنی کوچولو
    • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      11 29
      بله شما دوست دارید بچه هاتون غربی بار بیایند و فرهنگ آنها را یاد بگیرند و لوث(لوس) نباشند به نظر شما هر چه ایرانی و خودی باشد لوث (لوس) است و هر چه آنطرف باشد فرهنگی و با ارزش و هنریست می شود بگویید بچه گلتان از پرشین تون چه چیزهای ارزشمندی یاد گرفته است؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      23 22
      راست میگه . اینقدر جیغ میزنه و الکی میخنده و دهن گشادشو باز میکنه بچه ها فکر میکنن خیلی کار خوبیه . اه اه . نفرت انگیز ترین برنامه کودکه . اصلا کی دیگه اینا رو نگاه می کنه .
  • بدون نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    93 12
    اول اينكه من فكر نميكنم بچه ها شما را با اون صداي كلفتتون دوست داشته باشند بايد با بچه به زبان خودش صحبت كرد ا دوم اينكه دنبال مقصر نبايد گشت چون در كشوري كه براي بزرگترها هم سالن كافي ورزشگاه كافي و .... وجود نداره واسه بچه ها اين هم زياده و بايد منتظر اين وقايع بود آقاي معتضد اي كاش به مسئوليني اعتراض ميكرديد كه به علايق كودكان كمترين توجهي ندارن
  • اهوازی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    اقا به شما چه ربطی داره اخه مگه قراره شما از برنامه ی خاله شادونه خوشت بیاد؟مگه شما 4 سالتونه که میگی من که اصلا خوشم نمیاد هرکسی باید در حد تخصصش حرف بزنه شما تاریخدانی راجب به تخصصت حرف بزن
  • امیر IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    26 28
    کاری به معتضد ندارم ولی فکر کن بچه خودت بود اون موقع طرفداری میکردید وجدان وهمراهی با دیگران هم خوبه درسته حادثه است ولی باید ژیگیری بشه.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    59 27
    چرا به شادونه اینطور میگه.اون طفلک بجز اینکه میخواد نرم و نازک با بچه ها حرف بزنه چکار کنه؟خانم به این گلی.این جرفها چیه میزنید گناه اون چیه؟؟
  • رضا از ارومیه IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    47 45
    با سلام دوستان عزیز باور کنید خاله شادونه هیچ جذابیتی برای کودکان ندارد فقط و فقط انتخاب بین بد وبدتر میباشد. بدون شک بعد از این اتفاق ناگوار حضور ایشان در برنامه های تلویزیونی به هیچ عنوان جذابیت نخواهد داشت . بهتر است ایشان برای همیشه با این برنامه خداحافظی کنند.
  • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    استاد محترم : اولا كه مخاطب اين برنامه هاي كودك شما نيستي كه حالا از صداي طرف خوشتون بياد يا نه !!! ثانيا اين درسته كه بچه ي 4 ساله منم بگه بابا ! صداي اين آقاهه خيلي كلفته و من ميترسم!! بزن يه كانال ديگه ؟!!! ثالثا اگه شماي استاد و كارشناس ندوني كه هر كسي يه وظيفه اي داره و توي يه حادثه از صغير و كبير و متهم كني پس تكليف نتيجه گيريها و استدلالات برنامتون در مورد تاريخ هم معلومه ديگه !!!
  • مسعود CH ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    97 3
    به جای اینکه برای شادونه و شادونه ها شاخ و شونه بکشیم ، کسی هست جرات کنه و به مدیران و دولت مردان اعتراض کنه که چرا بچه های نازنین این مملکت تفریح و سرگرمی مناسبی ندارند؟! چرا باید ندانم کاری دولت مردان و مدیران ما به جایی برسد که کودکان این مرز و بوم به این حال و روز بیافتند که به خاطر یک شوء (که به نظر خیلی ها بیمزه است ولی چون جایگزین مناسبتری وجود ندارد) کودکان و جگرگوشه های مردم را به کام مرگ بفرستند.
  • بدون نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    118 6
    اقاي معتضد دلسوزي شما براي كودكان دلبند ايران زمين قابل ستايش است ولي اي كاش شما توي برنامه هاي تلوزيونيتون حقايق تاريخي رو اون طوري كه بودند بيان ميكرديد
  • جیمی IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    35 50
    با نظر استاد کاملا موافقم در دوره ای که هنرمند کاربلد گوشه نشین شده فضا برای بی هنران باز و فراهم است.
  • پژمان IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    101 4
    جناب معتضد نوشته تون خیلی مغرضانه بود تعجب من از اینکه این همه بی مهری نسبت به تاریخ ما در این سرزمین پیش میاد اما دریغ از یک انتقاد از شما همینو میتونم بگم خیلی متاسفم واسه کسایی که میکروفونو صدا وسیما رو در اختیار دارن و جهت منافع شخصی ازش استفاده می کنن.
  • مسعود IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    درود بر این مرد شجاع که سلامت تاریخ مرهون صراحت ها و شهامت های اوست!
    • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      123 6
      بی ادبی شهامت نمی خواد!
  • بدون نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    162 8
    آقای معتضد عزیز فعلا اوضاع تلویزیون ما همینه! مردم یا باید بسینن پای شوی خاله شادونه یا پای شوی شما که پر است از دروغ های تاریخی. اینکه در سالن استانداردهای فضایی رعایت نشده و بلیط بیش از اندازه فروخته شده چه ربطی به مجری (خاله شادونه) داره. من نمی گم ایشون از صداش و هنرش سوء استفاده نمی کنه. چرا اتفاقا سوء استفده می کنه و پول های کلانی هم به جیب می زنه. همونطور که شما هم هز دروغ های تاریخی تون منفعت مالی می برید. کدوم مجری بعد از برنامه می تونه صبر کنه تا سالن تخلیه شه که ایشون دومیش باشه. پس مدیریت سالن چکارس؟ آقای عزیز مقصر کس دیگس!
    • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      28 1
      آخ قربون دهنت!
    • ناشناس IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      48 3
      آفرین من هم میخواستم همین حرفها رو به آقای معتضد بگم که شما زحمتش رو کشیدید نظر من هم دقیقا با نظر شما یکیه آقای معتضد این حرفها رو نه از روی دلسوزی بلکه کاملا مغرضانه زده برای اینکه اگر میخواست حرف کارشناسی بزنه باید تمام دست اندر کاران این برنامه رو مورد خطاب قرار میداد نه فقط خانم ملیکا زارعی رو!!!
    • ناشناس IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      41 8
      کارها و صدای خاله شادونه شاید از نگاه ما بزرگترها لوس به نظر برسه اما از نگاه بچه ها اینگونه نیست زیرا اگر بود 4000 بچه برای دیدنش به ورزشگاه نمیرفتند از طرفی من برنامه های این خانم رو از تلویزیون دیدم خیلی هم پندها و پیامهای جالبی در قالب نمایش برای بچه ها اراءه میکنه ثالثا ما ایرانیها عادت داریم تا یه جایی یه حادثه ای اتفاق افتاد تمام کاسه کوزه ها رو توی سر یک نفر خرد کنیم و تمام کارهاشو زیر سوال ببریم
  • بدون نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    89 11
    متاسفانه بعضی عادت دارند در همه امور اظهار نظر کنند برنامه خاله شادونه قطعا برای گروه سنی دکتر معتضد جذاب نیست ایشان در مسایل تاریخی که رشته تخصصیشان است بفرمایند کافیست وقت خودشان را برای دیدن برنامه های گروه سنی کودک تلف نکنند
    • بدون نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      18 2
      قربون دهنت اگه مابتونیم این عادت زشت رو (که تو کاری که به ما مربوط نیست دخالت نکنیم و مثل کارشناسا واسه هر چیزی نظریه صادر نکنیم )از سر مردممون بندازیم خیلی از مشکلاتمون حل میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!! یکی نیست بگه اخه یه استاد تاریخ رو چه به نظر دادن واسه برنامه ی کودک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مینا IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    54 28
    خاله شادونه بی تقصیره. آخه چرا اینقدر بی انصافید؟؟؟
  • علی DE ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    113 8
    اقا خسرو اینم کار انگلیسا بوده
  • امیر IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    78 8
    آقای تاریخ دان که انصاف و درستی و بدون قضاوت بودن لازمه صحت کاری شماست، شما میتونی از صدای این زن، از قیافه ش، از روش اجراش و یا هر چیز دیگه ای از این آدم بدت بیاد ولی هرگز حق نداری به دلیل این عدم مدیریت سالن، مجری برنامه رو مورد خطاب قرار بدی. هرچیزی جایی داره و مکانی،ببینم اگر توی برنامه خودت یه اتفاق جزئی بیوفته، تو مسئولیتش رو قبول میکنی؟ تو که طبق گفته خودت ناخدا!!!!!!! ی برنامه به حساب میای! فقط خدا به تو انصاف بده و امیدوارم عزیزان روزنامه قدس هم دیگه چنین تریبون بدون نظارتی رو به این فرد ندن
  • احسان IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    53 15
    خاله شادونه چندان مقصر نیست شاید مسولان نباید اینطور سالن را پر میکردند شاد مسولان باد امکانات تفریحی بیشتر بگزارند تا با امدن یک مجری این همه بچه ذوق مرگ نشند شاید..... جناب اقای معثضد اگر خاله شادونه به بچه ها تذکر میداد اون گل ها پر پر نمیشدند؟
    • قاضی شارح IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      30 2
      خاله شادونه که مقصر نیست بنده خدا فقط برنامه شو اجرا کرده، بلیط فروشه که مقصر نیست بالاخره متقاضی زیاد بوده یه سالن هم بیشتر نداشتند چاره ای نبوده آخه. مسئول برنامه ها هم که مقصر نیست بنده خدا از زیادی جمعیت چیکار کنه به نظر شما چاره ای داشته... خب میمونه کی؟ مقصر فقط و فقط مردم بودند که شلوغکاری کردند رفتند به شمت درها و مقصرتر از اونها هم بچه ها بودند که دوئیدند زیرپای مردم. تموم شد رفت پی کارش. نخود نخود هرکه رود خانه خود. صلوات.... ممکنه این پیام منو یک لودگی و مسخره بازی فرض کنید اما اگه به سرانجام حادثه های مشابهی که تاحالا افتاده رجوع کنید می بینید که دقیقا همین احکام براشون صادر شده در آخر کار
  • بدون نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    114 5
    یه کم روزهای عزا رو زیاد کنید مردم میخوان عزاداری کنن ، تفریح و سرگرمی واسه چی .......؟
  • حسین IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    92 14
    مجری صدایش را برای من و شما نازک نکرده که خوشمان یا بدمان بیاید. این برنامه ها برای کودکان است که مقتضیات آن رقص و شعر و موسیقی است. فکر نمی کنم تقصیر عمده متوجه ایشان باشد. مثل آن است که اگر در حین خروج از استادیوم فوتبال تماشگران اسیب دیدند بازیکنان را مسئول بدانیم
    • احمد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      16 2
      آفرين بر حسين كه مثال به اين زيبايي زد. مسئولان مقصرند نه مجري تورو خدا اينو ديگه بفهمين. حالا بعضي ها سره يه چيز ديگه بهشون زور داره تلافيشو سره خاله شادونه در ميارن.
  • علي كرم IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    23 42
    حقيقتا كه برمامه اين خاله شادونه افتضااست وحيف وقث و پول كه اينطوري هزينه ميشود ولي خداي تمام تقسير ها را سر اون بدبخت نشكنيدملكت ما بهتر از اين نميشه چون هركسي بفكر گروه خودش است وبيجاره اونهاي كه در حاشيه قرار دارند
  • عزیزی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    27 91
    با سلام . متاسفانه 98 درصد اجرای برنامه های مجریانی نظیر خاله شادونه و فیتله ها و عمو پورنگ و امثالهم شده ترانه خوندن و حرکات موزون انجام دادن و ... اما برنامه ای برای تربیت کردن اخلاق مدارانه ندارند!!! این روش متاسفانه در مهد کودک ها هم به شکل بدتری رواج یافته و هدف اونها خواسته یا ناخواسته ترویج بی بند و باری و غرب زدگی است و دو درصد هم به تولید برنامه هائی که به ترویج : آداب معاشرت ، آداب خوردن و آشامیدن و پوشش صحیح ،احترام به یکدیگر ، صله رحم ،... از منظر اسلام و گفتن قصه های پند آموز یک دقیقه ای ،میتواند کمک کند نمی پردازند !!! حال باید دید با این روشهای کنونی تولید برنامه به اصطلاح تفریحی ،کودکان امروزی در آینده چگونه تربیت خواهند شد!!! خداوند عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه . انشاءالله
    • فری US ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      29 1
      بقول علی کار انگلیسی هاست
    • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      59 6
      غرب زدگی رو خوب اومدی. اره اگه به شماها باشه صبح تا شب توی مهد کودک و برنامه کودک باید کلاس قرآن بذارن و عزاداری کنن. همین کارا رو کردین تا یه برنامه شاد جایی می ذارن مردم حمله می برن. چون خسته شدن از گریه زاری و عزاداری. خسته شدن از برنامه های یکنواخت. خسته شدن از این عناوین غرب زدگی و غیره. به خاطر کارای امثال شما و مدیران محبوب شماست که یه برنامه سطح پایین اینطور مهم و معروف می شه که بچه به خاطرش جون بدن. شادی گناه نیست. دست زدن و اواز خوندن گناه نیست. هدیه خداست شادی. صبح تا شب گریه کردن هنر نیست. تورو خدا دست بردارین. مردم نمی خوان شبیه شما باشن
  • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    70 2
    اگر با این طرز صحبت مشکلات حل میشه مسئول تر از خاله شادونه هم هستن که نقد لازمند!
  • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    79 6
    جناب معتضد بهتره 100سال بعد از نظر تاریخی قضیه رو بررسی کنن!
    • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      11 2
      ايول ، خيلي باحال بود !!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام US ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    121 6
    استاد غرامت جنگ جهانی دوم چی شد؟ پیگیری جنابعالی که دبیر ستاد اخذ غرامت هستین به کجا کشید؟
    • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      9 4
      این روز ها تا میایم بگیم چرا جواب می شنویم که 300 میلیارد چی شد جنگ جهانی چی شد و ...
    • فردوسی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      23 2
      ایول دمت گرم. یکی نیست به این آقا بگه خودت چه توصیه هایی به مردم کردی؟!
  • بدون نام US ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    60 22
    بجه های من 3 تان هر 3 هم عاشق این برنامه هستند.به خدا لوس هم نشدن...:)
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    50 16
    خاله شادونه در رشت و جهرم هم جريان مشابهي رو از نطر ازدحام جمعيت و بي برنامه گي تجربه كرده بودن و حالا مي بايست خيلي مدبرانه تر عمل مي كردن
    • بدون نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      48 10
      حداقل مي توانستند براي اجراي يرنامه ها شروطي را از نظر فضا و امكانات و ... (البته به جز پول ) بگذارند.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    22 22
    دقيقا همينطوره
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    99 10
    این زشته که آدم یکیو مسخره کنه بگه شما میو میو میکنید.ولی خب شادونه هم میتونست با کمی هوشیاری جلوی حادثه رو بگیره.از الان مواظب باشید چنین حوادثی تکرار نشه
    • سهیل IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      13 1
      جالبه که همیشه میگیم ازین به بعد تکرار نشه و در حالی که این تکرارها تمامی ندارد و بعد از اتفاقی تکراری دوباره میگوییم در آینده تکرار نشود، واقعا این آینده کی می رسه؟!
  • مجيد IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    15 2
    اقاي معتضد شما بدنبال شخص براي كوبيدن در اين حادثه نباشيد اصلا از اين برنامه ها نبايد كه شما خوشتون بياد حتما واسه بچه ها جذابيت داشته كه اينهمه جمعيت رفته با اين حرفها دل اون خانواده هاي داغدارو نسوزونيد همه مردم از اين موضوع متاثرند خدا صبرشون بده.
  • محمدرضا IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    17 0
    در این مملکت گل وبلبل همه ی اشیا از ماشین و کامپیوتر و پول وپست ومقام و کلک و حقه بازی و خانه و جیب و بی برنامگی و هرزه گویی و لات منشی و قر وفر و ناز وادا و... ارزش دارند ولی جان آدمیزاد هیچ ارزشی ندارد. بابا مقصر بانیان و برگزار کنند گان مراسم بودند که به جای 3000 نفر 4000نفر را به سالن راه دادند و دس آخر آن فاجعه بار آمد. یک جو انصاف ای مسئو لا ن محترم.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    12 2
    اينها همه به خاطر نداشتن شادي و تفريح در بين مردمه. مسئولين چرا مي خوان سر خودشونو زير برف بكنند. آقا مردم تشنه تفريح و شادي شده اند. عوامل اين برنامه تقصيري ندارند. مردم شادي مي خوان.در ضمن جناب آقاي معتصد در اين مملكت چه كسي به دنبال پول نيست. حتما داستانهاي اختلاس هاي ميليارد دلاري رو شنيده ايد ديگه.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    11 5
    این دیگه کلا از اون حرفهاست بیچاره این خانم چه گناهی کرده در همه مراسم ها اجرا کننده میاد کار خودش رو انجام میده و میره این بقیه عوامل هستند که مسئول نظم و برگزاری و دیگر هماهنگی ها باید باشند برای بچه ها باید هم صدارو نازک کرد و هم میومیو کرد تا متوجه بشوند نکنه ایشون میخوان بیان برای بچه ها تاریخ درس بدن مثلا وقتی رئیس جمهور میره یه جایی خودش مسئولورزشگاهی میشه که مردم اونجا هستند یا اینکه اطرافیان این کار رو انجام میدن این بیانیه نشان از یک غرض داره و بس
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    12 7
    با احترم به همه نظرات من خودم 31 سالمه همراه با پسرم به برنامه خاله شادونه نگاه میکنم
  • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    12 0
    آقای عزیز که اینقدر تند وراحت ناحق نوشتی مگه بار اوله که مردم بدبخت قربانی بی کفایتی مسئولین میشن به جای اینکه مجری را مقصر بدونین (که همه راحت تره) بنویسین تا الان چند تا مسئول اعتراف به اشتباه کردن و استعفا دادن جریان فوتبال هم خاله شادونه مقصربود که اونجا هم عده ای مردند یا زمانیکه به استفاده از بخاری های کهنه توی کلاس درس روستائی آنجا آتش گرفت چند تا بچه بیگناه مردندباز هم خاله شادونه مقصر بود یا چند سال پیش که عده ای دانش آموز از طرف مدرسه رفتند اردو تو دریاچه حین قایقسواری دچار واژگونی شدند وبه دلیل نپوشیدن جلیقه نجات غرق شدند بازهم خاله شادونه مقصر بود!!!!آقای محترم!!!بیا قدری ازاین قلمی که در اختیارت است به حق استفاده کن تا نفرین همه ملت گریبانت را نگیره.
  • حميد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    7 4
    اگه تو دانشجوي دكتراي تاريخي منم اديسونم
  • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    11 3
    "ناخدای هر کشتی وظیفه وجدانی دارد هر گاه کشتی در آستانه غرق شدن قرار گرفت تا تخلیه تمام نفرها در کشتی بماند" حالا مگه ناخدای این کشتی خاله شادونه بوده؟! اینم یکی از ایرادات ماست که اصلا نمیدونیم مسئولیت هر کس چیه .خاله شادونه فقط مجری برنامه هست .ضمنا آقای محترم اون کسی که باید از صدای ریز این خام خوشش بیاد بچه ها هستند نه شما .این برنامه مختص گروه سنی کودکانه!
  • رضا IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    17 5
    پس مسجد تهران هم كه ريزش كرد و كشته داد مقصر پيشناز مسجد بوده طبق استدلال اين آقا
  • پیمان.ث IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    15 2
    پیشنهاد میکنم آقای معتضد وافراد بالای 7 سال برنامه خردسالان را نگاه نکنند تا از برنامه هایی که متناسب با افراد کم سن وسال ساخته شده عذاب نکشند
  • شهاب US ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    11 9
    حرف خسرو معتضد با وجود اینکه از ایشان زیاد خوشم نمی آید کاملا درست است. همه چی شده پول. پول. پول.
  • بدون نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    12 7
    چه مقصر باشه و چه نباشه خاله شادونه شده = یاد آور مرگ سه تا بچه بی گناه
  • ستاره IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    13 1
    چرا ما ایرانیهای عادت داریم تا یه اتفاق تلخی رخ میده خیلی سریع و بدون فکر یه قربانی پیدا میکنیم و همه کاسه کوزه ها رو میشکنیم سرش و بعد هم یه نفس عمیق میکشیم که: آخیییش!مشکل حل شد!!!! اینکه برنامه های کودک صدا و سیما خوب نیستن و در شان کودکان باهوش و دوست داشتنی ایرانی نیستن رو من هم شدیدا قبول دارم.اینکه تلوزیون ایران پر شده از خاله های ریز و درشت که همه هنرشون لوس حرف زدن و سرگرم کردن بچه های طفل معصوم با برنامه های نامناسب سنشونه رو هم همینطور..ولی اینم که کل گناه رو بندازیم گردن مجری یه برنامه واقعا عادلانه نیست.این خانوم حواسش نبوده و چیزی نگفته و سالن رو سریع ترک کرده.پس مسئولان برگزاری برنامه کجا بودن؟چرا از اول فکر اینو نکردن که این بچه ها چطور باید به مادراشون برسن؟همه مقصریم..همه.
  • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    4 16
    سخنان آقای معتضد درست است کسی که مسئولیت اجرای برنامه ای آنهم برای نونهالان عزیز کشور را بر عهده می گیرد باید تا زمانی که نونهالان به نزد مادرانشان نرفتند نباید سالن را ترک می کرد و فقط بفکر جیب و گروه خود باشد. من هم با نظرات آقای معتضد موافقم.
  • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    13 3
    پس فوتبالیستها و والبالیستها و... باید بمونن تو زمین تا همه تماشاگرها برن بعد زمینو ترک کنند.مطمعن باشید تا وقتی خودش رو صحنه باشه هیچکی سالن رو ترک نمیکنه
  • اردشیر IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    11 0
    ......متاسفانه از این احمال کاریها در ایران زیاد اتفاق افتاده .... همین چند سال پیش بود که یک قایق توی یکی از دریاچه های پارکهای تهران بدلیل احمال کاری برگشت و چنتا از نازنینهای مردم از دست رفتن ... یا همین چند وقت پیش بود یک اتوبوس کهنه بازم باعث همچین اتفاق بدی شد و جالب اینچا بود که اجساد عزیزای از دست رفته رو با هوا پیما آوردن تهران ....!!!!! یا همون مینی بوسی که تو خیابون استخر تهران چپ شد و.....یا در فلان بیمارستان داروی بیهوشی کار دست همه میده ....آقا انقدر از این دست وقایع زیادن که آدم شرمش میاد یکی یکی ذکر کنه .... حالا مقصر هر کسی هست باید جواب پس بده تا بشه عبرت دیگران آدم این عکسهارو میبینه آتیش میگیره ...خدا یه صبری به مادروپدرشون بده...الهی آمین
  • بدون نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    11 0
    در مورد نحوه اجرای برنامه های کودک ، من هم با ایشون موافقم . اکثر برنامه های کودک همین جوری هست که ایشون هم گفتن ، برنامه های پوچ که اول و آخرش هیچی واسه اون کودک و حتی پدر مادرش نداره غیره از چند دقیقه خوشی که ما هم رفتیم تو فلان برنامه یا ... . اینقدر سطح توقع مردم پایین اومده که واسه چنین برنامه هایی باشد چنین حوادثی را شاهد باشیم . اما در مورد فوت این 3 کودک عوامل اجرایی این برنامه باید پاسخگو باشند .
  • شریف IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    18 2
    اگر کشته شدن کودکان تقصیر خاله شادونه باشه!، پس اسم زیبای خلیج پارسی رو کشور کوچکی داره جعل تاریخی میکنه فکر کنم تقصیر آقای معتضده که نمیره بگه...!!
    • بدون نام DE ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
      2 2
      ایول.... اینو خوب اومدی... ایراد از خوی وحشی ماست .. که هیچ جا به هم رحم نداریم.. مثلا در رانندگی
  • مردبارانی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    14 3
    سلام بر اقای معتضد از شما بعیدبود با این سن و با این تجربه ی تاریخی این سخنان را در مورد یک مجری وبا این لحن بیان کنید نمی دونم به شما چی بگم احتمالا نگاه شما به این مسئله فقط یک نگاه کاملا سطحی بوده والا شما از خانواده هایی که باعث این حادثه شدند چیزی نگفتید پدرو مادری که خودشان با دونستن این مسئله که جمعیت زیاده باید مراعات دیگران و بچه ها را بکنند وقتی به این مسئله توجه نمی کنند شما یقه ی خانم مجری رو میگیرید ایشان فقط مجری برنامه بود نه مسئول اجرای برنامه این صحبت های شما فقط و فقط از روی احساسات انی شما بود ه و همه ی جوانب این حادثه رو نگاه نکردید -- که اگه این نگاه رو داشتید حداقل یه بار هم شده بود بیان می کردید - خداوند به خانواده ی این نوگلان صبر و شکیبایی دهد . آمین
  • بدون نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    16 1
    کاش ایشون در مورد 27000 قربانی تصادفات رانندگی در جاده ها هم اینطور رفتار میکردند.
  • سعید GB ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    12 2
    کاملا مخالفم . این نقد اصلا درست نبود . این که او چه جوری اجرا می کنه رو نباید که تو خوشت بیاد آقای نویسنده !!! اگر خواستی اتفاقی بیفتد تا از اجرای خاله شادونه خوشت بیاد دست و پایت رو به قول معروف ارّه کن . شاید این اتفاق نشونه ای از طمع کسایی باشد که در خرمدره بودند !!!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    3 29
    فقط مجید قناد
  • gol_biboo IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    33 0
    حادثه بسیار دردناکی بود. خداوند به بازمانده های این حادثه صبر عطا فرماید.
  • امین IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    44 6
    این جناب آقای معتضد کارشناس مسائل اجتماعی،مورخ،روزنامه نگار...بالاخره چکاره اند؟تاحالا کجابوده اند که در این چند سال اخیر هر موقع تلوزیون را روشن میکنیم ایشان رامی بینیم؟
  • بدون نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    37 11
    هیچ ربطی به خاله شادونه نداره .مسئولان مراسم طبق معمول بی لیاقت اند.
  • منصور IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    18 5
    متاسفانه هيچ كار كارشناسي در ايران به صورت مناسب انجام نميگيره حتما بايد چند نفر بميرن تا همه نطقشون باز شه و در خصوص مسئله اظهار نظر نمايند نوش دارو بعد از مرگ سهراب حال روز ما ايراني هاست كه فردوسي خوب داستانش كرده دراصل فرودسي مي دانسته چه ملتي هستيم گناه خاله شادونه چيه كه مي خواسته بچه ها را شاد كنه مشكل مسئولاني هستند كه به هيچ چيز نظارت ندارند و فقط حقوق ميليوني مي گيرند و دلالان و سود جو ها را با مردم پيچاره تنها مي گذارند به نظر من همشون بايد استفاء بدن نه خاله شاونه مي دونسته چقدر بليط فروخته شده و محل سالن غير استاندارد نه پدر مادرها وگرنه پدر مادرها هم مقصرند
  • م ح ن IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    51 4
    آقای معتضد شما توقع دارید که خاله شادونه با صدای گیرای استاد شجریان برای شما برنامه اجرا کنن؟!!!! آقای معتضد شما فکر میکنید که خاله شادونه سنش از فتیله ها بیشتره؟!!!! آقای معتضد شما توقع دارید که خاله درباره کوروش و امپراتوری رم برای بچه های خردسال صحبت کنه؟!!!! بعد از این همه تحصیل فکر کردن قبل از حرف زدن هم چیزه خوبیه. شما اصلا طرز انتقاد و نقد رو بلدید که به جای حرف سازنده حرف کوبنده میزنید؟؟؟؟؟
  • ایران دخت IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    43 4
    خیلی بی انصاف هستید جناب معتضد تا حالا فکر می کنم فقط تحریف تاریخ بلدید دیدم هنرهای دیگر هم دارید!چرا به جای محکوم کردن یک ادم یک سیستم را محکوم نمی کنید که تمام غفلت ها از جانب اوست. در ایران به جای این که مشکلات را ساختاری نگاه کنیم نزدیک ترین ادم دم دست را مقضر خطاب می کنیم اگه راست می گید برید سراغ خاله شادونه ببیند حال و روزش چطوریه؟
  • محمد IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    52 12
    آقای معتضد مقصر آن مجری بیچاره است؟ شما فقطاً تاریخ رو آونطور که دوست داری تحریف کن!!!!!!!
  • parsa IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    62 11
    بهتر نیست اقای معتضد به همون برنامه دروغ پردازی تاریخی شون برسن و با دروغ هاشون کمی باعث انبسات روح بعضی ها بشن شما رو چه به خاله شادونه شما برسید به همون برنامه تاریخی تون باز خاله شادونه یه کاری برای این بچه ها کرده که خوشحال باشن شما چی جز دروغ و دروغ در مورد تاریخ این این سرزمین چی کار کردید و چه گفتید و چه نوشته اید.
  • بدون نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    27 3
    بعضي ها وقتي طرف انتقادشان خاله شادونه است چه شجاع مي شوند و چه چيز انتقاد ميكنند ولي در مواقعي كه حتي واقعيتهاي تاريخي را مي خواهند بگويند چه محافظه كار.....
  • بدون نام LU ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    8 33
    حرف دلم رو زدی اقای معتضد
  • بدون نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    37 5
    اقای معتضد در جایگاهی نیست که بخواد قضاوت کنه.هنر خودش چیه؟ مردان تاریخ دنیا رو زیر سوال میبره چه برسه به خاله شادونه.
  • امین IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    24 1
    نکته اصلی همونه که هی تکرار میکنه : چرا نباید برای بچه های شهرستانی ما هیچ گونه سرگرمی نباشه که به خاطر یه برنامه لوس انقدر آدم بیاد؟؟؟ چرا صداوسیما فرهنگ سازی نمی کنه؟؟ چرا حتی این خبرو انعکاس نمی ده تا سایر مسئولسن به فکر بیفتند.؟؟. این فاجعه به جز ایران کجا می تونست اتفاق بیفته؟؟ چرا تا حالا مسببین شناسایی نشدند؟؟ چرا طبق معمول همه از زیر کار در رفتن . کی بود کی بود من نبودم سر دادن؟ .....
  • بدون نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    38 3
    واقعا متاسفم براي اين اقاي مورخ به ظاهر مودب كه در شان خودش حرف مي زند گويي عادت كرده است به سان تاريخ دروغ بگويد . ايشان مجري برنامه كودك است و خودش خوب مي داند براي مخاطب زير 10 سال چطور بايد سخن گفت . به آقاي معتضد بفرماييد شما همان به كار مورخي خود بپردازيد و لااقل ياد بگيريد جلوي تلويزيون كمي صدايتان را صاف كنيد كه شنونده لااقل گوشش آزار نبيند . اين است بي انصافي كه وقتي اتفاقي رخ بدهد مظلوم ترين افراد متهمند . در ضمن كمي تفريح به خاله شادونه ارتباط ندارد بلكه ايشان نهايت لطفشان است كه به شهرستان مي روند نه خودرا در تهران خفه كنند . براي بچه هايي كه دوست دارند خاله شان را ببينند اين تعداد نفرات گذشته از حادثه نشانه موفقيت خاله شادونه هست آقاي مورخ
  • بدون نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    36 5
    اقای معتضد در جایگاهی نیست که بخواد قضاوت کنه.هنر خودش چیه؟ مردان تاریخ دنیا رو زیر سوال میبره چه برسه به خاله شادونه.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    12 12
    کاملا موافقم
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    14 32
    با اینکه کلا از این معتضد خوشم نمیاد ولی این دفعه رو واقعا راست گفته
    • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      22 8
      اره به نظر من هم شادونه مقصر هست ولی متهم ردیف آخر
    • بدون نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      10 1
      منم معتقدم که متهم ردیف اول کسی دیگه است. ولی مجری هم مقصر بوده در حد و اندازه خودش. وقتی قراره برای بچه ها برنامه اجرا کنه باید بدونه و براش مهم باشه که امنیت جانی بچه ها تامین بشه. شرایطی بذاره. اینطور که دوستان گفتن توی شهرهای دیگه هم این بی نظمی بوده. پس باید یکی از شرط های اجرای برنامه رو امنیت و محیط مناسب می ذاشت. ضمن اینکه بچه ها از این آدما حرف شنوی زیادی دارن. می تونست مدیریت بهتری داشته باشه. نبایدمی گفت بچه ها برید پیش ماماناتون که اونا هم یه دفعه هجوم ببرن. اینا فقط مجری نیستن که یه سری حرف بزنن و برن. باید مدیریت کنن برنامه شون رو . بلافاصله هم که خودش رفته پشت صحنه و اصلا مهم نبوده براش چه اتفاقی می افته. اینها بچه هستن و شرایط اجرای برنامه براشون با بزرگتر ها فرق می کنه
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    37 7
    اگه مي توني تو صداتو نازك كن
    • بدون نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      17 2
      تصور کن چی می شه با این صورت وسبیل وشکم صداش رو هم نازک کنه .حتی تصورش هم سخته .
    • محسن IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      6 1
      :) :) :) :)
  • محسن IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    57 4
    آقای معتضد ! متاسفانه یا خوشبختانه تو در مورد چیزهایی توی تلویزیون حرف میزنی که توی مملکت ما نظر دادن در موردش قدغنه وگرنه میفهمیدی که چقدر تو یکی توی دل مردم جا داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تو یه کارشناس تاریخی ، آخه کارشناس برنامه کودکی که میگی این خانم هیچ هنری نداره به نظرت یه آدم 60-70 ساله با دیدن دروغای تو سکته نمیکنه ، بدبختی در این مورد کسی نیست آمار بگیره
    • مهدی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      23 1
      ایا خبر آنلاین جرات دارد درباره برنامه به اصلاح تاریخی ایشون هم نظرسنجی راه بندازه؟
  • مادر IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    43 3
    این آقا که می گن مجری برنامه کودک صداشو نارک می کنه انتظار داره یک مجری با صدای نکره برای بچه ها حرف بزنه ؟!!! معلومه شما تو این سن نباید از برنامه ایشون لذت ببری حتما بچه ها دوستش داشتن که رفتن. این موضوع به خاله شادونه ربطی نداره .منصف باشید.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    22 4
    حالا اگه جای خاله شادونه خودش بود ببین چه دفاعی می کرد همه نه تنها بهش حق می دادن از ش تشکرم می کردن خاله شادونه مجری بچه هاست باید با ادبیات خود بچه ها برنامه اجرا کنه که به دلشون بشینه در ضمن همینجوری همه ی ایرانیا افسرده هستن بعد از سال ها نمیشه از بچه ها هم بخوایم که چند ساعت نخوان شاد باشن و اون ساعت رو بشینن تو خونه و نرن شو(اصطلاح تاسف بار) ببینن
  • ناشناس IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    14 33
    به برنامه خاله شادونه دیگه نباید اجازه اجرا بدهند ، واقعاً برنامه بی خودی دارد ، برنامه لوس و بی محتوا برای کودکان ما دارد، دختره لوسه بهتره اینقدر بفکر پول در آوردند نباشد. واقعاً مقصره ،من با نظر آقای معتضد صددر صد موافقم
  • سودابه IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    20 17
    این ما هستیم که از افراد کوچک شخصیت های بزرگ میسازیم این خانم را در شهر بم از نزدیک دیدم ایشان بعد از اتمام برنامه اش بحدی مغرورانه با ادمهایی که اطرافش جمع شده بودند برخورد میکرد که گویی از کره ای دیگر پا در این شهر گذاشته از اینکه فرزندم را به دیدن برنامه های او برده بودم سخت پشیمان شده بودم خدا راشکر که این اتفاق در انجا نیفتاد چون که بی نظمی خاصی در انجا وجود داشت .
  • منیره IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    20 2
    واقعا چه تحلیلی! آیا این هستند مورخان و منقدان ما! وقتی در مورد یک مساله روز که مشخصه مقصران چه کسانی هستند اینجوری به فردی که کمترین تقصیر را دارد می‌تازد در مورد مسائل تاریخی و قدیمی‌تر چگونه نظر می‌دهد؟ نوشته‌ای که‌باید حاوی نقد و بررسی مساله بدون حب و بغض باشد سرشار از دیدگاه‌های شخصی وی در مورد مجری است. مساله اجرای خوب یا بد خاله شادونه مساله‌ای نیست که در اینجا بهش پرداخته شود. به هر حال 4000 کودک ترجیح دادند که بروند ببینند و این شاهدی است که فعلا بچه‌ها، وی را پسندیده اند . عدم علاقه من و شما به ایشان، دلیل نمی‌شود وی را مقصر بدانیم.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    36 1
    پول گرفتن برای صدا نازک کردن بهتر از تحریف تاریخه. بهتر از هذیان گویی برای خوش آمد دوستان و هم فکرانمونه
  • احمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    29 0
    معتضد خودش یک خالی بند تاریخیست اگرچه معتقدم مسببان آن حادثه باید تنبیه شوند.
  • بدون نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    10 1
    در هر برنامه ای هر کس مسئولیت خاصی دارد و باید وظیفه اش را بدرستی انجام دهد مجری که مسئول نظم سالن و برگزاری مراسم که نبوده که از او چنین انتظار بی خودی دارید.مسئول برگزاری مراسم وکسانی که مجوز داده اند باید توضیح دهند .
  • مرسده IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    22 3
    اقای محترم به خاله هیچ ربطی نداره گناه مسئولین رو پای خاله ننویسید
  • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    15 14
    مقصر واقعي خانم زارعي است چون 1_هنري ندارد 2_براي اجراي هنري كه ندارد تور گذاشته 3_مهمترين دليل:بچه ها او را دوست دارند!!اما از نظر بزرگتر ها لوس به نظر مي آيد 4_زود از سالون خارج شده آقاي معتضد با تمام احترامي كه براي شما درك بالاتون از مسائل وعلمتون نسبت به تاريخ اين مرز و بوم قائلم اما از اين نگاه تك بعدي كه به جاي شناخت مجرم به دنبال مقصر جلوه دادن مجري برنامه است متعجب شدم
  • بچه پسر IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    10 2
    راجع به نبود تفریحات قبول - ولی خاله شادونه و گروهش سعی کردن یه قدم کوچیک برای شادی بچه ها بردارن راجع به کمبود فضا در شهرستان ها قبول ولی این چه ربطی به صدای خاله شادونه داره؟ آخه گودرزی چه ربطی به شقایقی داره قرار نیست تو خوشت بیاد از صدای ایشون بچه ها هم ظاهرن خوششون میاد کلا تعادل نداریم یه نفر یا خیلی عالیه یا خیلی بد
  • امید IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    10 1
    نکته‌ی غم انگیز دیگر این است که این برنامه خاله شاهدونه و همین نمی‌دانم فتیله‌ها رو بزرگ ترها بیشتر از کودکان می‌بینند!!! کجا این برنامه زبان بچه ها و کودکان ایران است؟ اتفاقا باید مقصرین این حادثه را مشخص کرد و با جدیت رسیدگی کرد. یعنی همه جای دنیا که این کار رو می‌کنند ما والله...
  • امیر IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    11 13
    متاسفانه در این پیام ها جان سه کودک قربانی به سهولت فراموش شد. باید پذیرفت که لودگی هنر نیست و نمیتوان نام هنر را با چنین اشخاصی الوده کرد. پذیرش عمومی نیز دلیل مناسبی برای دفاع از یک برنامه بی محتوا نیست. اگر شخصی با تقلید صدای الاغ کودکان را ساعت ها جذب کند . وی هنرمند نیست تنها یک لوده است. در این حادثه نمی توان تقصیر مجری بی هنر را نادیده گرفت چرا که وی مانع از هجوم کودکان به درب خروجی نگردید و با وجود غیراستاندارد بودن سالن اقدام به اجرای برنامه میکند. اما از این خانم بی هنر که تنها مشتی لودگی را به کودکان این سرزمین اموخته است بیشتر کسانی مقصر هستند که امکانات رسانه ملی را در اختیار چنین اشخاص بی استعدادی قرار می دهند و از به کار گیری ده ها جوان مستعد لیکن فاقد پارتی خودداری میکنند.
    • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      16 4
      خاله شادونه باید مانع خروج بچه ها میشده ؟؟؟؟؟؟ کجای دنیا همچین رسمی وجود داره که مجری برنامه بعد از پایان برنامه مواظب خروج تماشاچیان باشه ؟؟؟؟ در ضمن یادت نره که با هجوم مادرها برای پیدا کردن بچه هاشون میون جمعیت این اتفاقات افتاده پس بیشتر از همه خود ما مقصریم که فرهنگ رفت و امد به مکانهای عمومی رو نه خودمون رعایت میکنیم ونه به بچه هامون یاد میدیم!!!!!!!!
    • دکتر امین IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      0 1
      این برنامه کاملا خصوصی بوده و دولتی نبوده.طرف با توجه به اعتبارش تجارت کرده.تجارت نکوهش نمیشه.ولی مسوولیتش بر عهده برگزار کنندگانه خصوصیه.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    6 13
    خاله شادونه و امثال اینها فقط در تلویزیون و جلوی دوربینها هنر نمایی کنند و با جان کسی بازی نکنند.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    19 1
    ای کاش خسرومعتضددرتمام موارداین حساسیت وجدیت رابخرج میداد که کودکان ما تاریخ رابخاطربسپارتند . اینفدنگوییدچه کردندچه کردند شماچه کردید معتضد------------------اشکان از اهواز-------------
  • ایرانی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    14 1
    واقعیت اینه که همه مایک روزی آمده و روزی میرویم.بقولی دیر و زود داره و سوخت وسوزنداره اگرامروزاشتباه مسئولین جان کودکان رانمیگرفت روزی دگرجبر روزگار آنهارا باخود میبرد.خداوندبه والدین این طفلکان صبرعنایت کند. اما و اما:اگرانسانهامیروندتاریخ آنهاهمیشه باقی است.آنهائی که سعی درتحریف تاریخ دارندبسیارگناهکارتراز آنهائی هستندکه بی توجهیشان باعث مرگ عده ای شده.جناب آقای معتضد:متوجه هستیدکه چه عرض میکنم؟آیاکلا"نظربنده را قبول داریدیاخیر؟جناب معتضد:بنده تاریخ دان نیستم ولی ازبچه گی به تاریخ علاقه داشتم وکتابهای تاریخی میخواندم وازافرادمطلع سئوال میکردم.بعضی مواردکه بیان میکنیدباشنیده های قبلی من متفاوت است.شایدمن دراشتباه هستم ولی آیاایمان داریدکه سخنان شما، منطبق تحقیقاتتان است؟من که شک دارم.ببخشید
  • امیر IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    11 22
    ضمنا این مجری بی هنر تا دو روز پس از وقوع حادثه کوچکترین موضعی نگرفت و وقتی که صداها بلند شد با ارسال پیامی به طور موقت!!!!!!!! از اجرای برنامه هایش کناره گیری نمود. واقعا پول چه ها که نمی کند.
  • بدون نام GB ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    16 1
    فکر می کنم ایشون یک کم زیاده روی کردن!اینجا هم که به اصطلاح تخصصی با این مقوله برخورد میشه باز هم از بزرگسالان برای اجرای برنامه کودک استفاده می کنن...به قول شاعر: چون سروکارت با کودک فتاد پس زبان کودکی باید گشاد اما باقی قضایا جای بررسی داره...اصولا راحتترین کار انداختن تقصیر گردن دیگران است!همه به نوعی کوتاهی کردن و نتیجه بروز چنین حادثه تلخی شد!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    25 5
    با احترام به استاد! حرف ایشان بی ربط است کشته شدن چند کودک چه ارتباطی به مجری دارد مثل این است که بگوییم مقصر کشته شدن یک تماشگر فوتبال در حین خروج از ورزشگاه بازیکنان هستند این بنده خدا چه گناهی دارد گویا ایشان عادت کرده اند طرف قوی رابگیرند وضعیف کشی کنند
  • کتایون IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    8 31
    من با نظر آقای معتضد 100% موافقم . برنامه های خاله شادونه برنامه ای لوس و بی محتوا می باشد که بچه ها هیچ چیز از آن یاد نمی گیرند
  • مهدی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    18 0
    آیا شان اجل آقای معتضد اجازه میدهد که به برنامه های یکطرفه و جانبدارانه ی به اصطلاح تاریخی ایشون هم انتقاد شود؟ ایا وجدانی و انصاف است که از یک تریبون مجانی و همه روزه یکطرفه به قاضی بروند و کسی هم نتواند از ایشون انتقاد کند؟ آیا اصلا شایسته یک به اصطلاح استاد تاریخ اینگونه با پرخاش و تندی و بی ادبی و تمسخر صحبت کردن است؟ آیا ایشان همینگونه هم تاریخ را مینویسند و درس میدهند؟ چه تاریخ بی طرفانه ای شود این تاریخ؟! اینکه یک برنامه زیر متوسط تلویزیون فاجعه آفرین شود دردآور است اما آن کسی که حریصانه حداقل1000 بلیط اضافه فروخته تنها نیست همانی است که در طراحی داخلی هواپیما هم دست می برد و برای چند صندلی اضافی امنیت و جان مسافرین را به خطر می اندازد. کم نیستند. آقای معتضد سر در گریبان خود هم بکن.
  • کریمیان IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    11 18
    خاله هم باید محاکمه شود
  • بدون نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    8 13
    با سلام و احترام به اقاي معتضد .الكي نياييد و منفي بزاريد راست ميگن اين گلها چه تقصيري داشتند كه بايد پر پر ميشدند. برنامه ريزي نادرست و به فكر جيب خود بودن همين مسائل را به بار مي آورد. به خدا از روزي كه اين خبر را شنيدم آرام و قرار ندارم خدا صبر به خانواده هاشون بده غم بزرگيه
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    9 0
    چرا نظرات منو درج نمی کنید ؟؟؟؟؟؟
  • مرشد IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    27 2
    این آقا رو نمیشناسم که کیه که اینجور بی پروا توهین میکنند ولی اگه نمیدونه بهش بگم که پیغمبر اکرم در هنگام بازی کردن با حسنین زبان مبارکشون رو از دهانشون خارج میکردند و کودکان رو میخندوندن . حضرتعالی اگه دست بقلمی یا برا خودت کسی هستی ( شرمنده که حقیر نمیشناسمتون) برا جماعت مسئول اون شهر که تقبل همچین ریسکی رو کردن چیز بنویسید شاید کارگر واقع بشه , شرمنده ولی عینکبد بینی رو بردار و انصاف بدم موئمن
  • بدون نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    5 33
    اسنا د تاریخ در کشور وجود دارد واقای معتضد هم براساس این اسناد حرف میزنند ..شماها که ایراد به گفته های اقای معتضد دارید اول اسناد تاریخ را بخوانید بد حرف بزنیداسنادتاریخی را که نمیشود تحریف یا جا به جا کرد از عقلتان استفاده کنید
    • مهدی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
      28 2
      بله تاریخ داریم تا تاریخ. ما هم تاریخ خوندیم و کر و کور هم نیستیم که نفهمیم چیزی که آقای معتضد به اسم تاریخ تو تلویزیون میگه چقدر منطبق با واقعیته. اسناد تاریخی را هم محض اطلاعتون میشه جابجا و تحریف کرد اگر البته از عقلتان استفاده کنید . مگه کم حکومت بوده که برای تبلیغ و توجیه خودش در تاریخ دست برده و تحریف کرده؟ فرک کردی الان اینکارا نمیشه؟ خیلی بچه مثبتی و خوش اندیش!
  • بدون نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    31 2
    موضوع رو شخصی کردن و به صدای مجری گیر دادن وسط این معرکه کار بسیار بچگانه و مسخره ای است البته مسلمه که همه در این ماجرا مقصرن ولی کار شما از همه مسخره تر و کودکانه تر است آقای معتضد قدری بزرگ شوید از خبر آنلاین انتظار نمیرود هر متن سخیف و احساسی رو منتشر کنه !
  • بدون نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    25 4
    این اقا از کجا میدونه خاله شادونه به بچه ها نگفته با ارامش سالن رو ترک کنند؟!! عجب بی انصافی
  • بدون نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    0 11
    خواب حالاشماچراافتادین جون هم؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    30 3
    سالهاست هر کسی داره تو مسائلی نظر میده که در اون هیچ تخصصی نداره شاید اگر یک روانشناس کودک این حرفها رو میزد میشد اون رو جدی گرفت اما یک مورخ بیاد درباره خاله شادون صحبت کنه نوبره !!!!!!!!
  • باران DE ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    26 5
    آقای محترم شما نباید از خاله شادونه خوشت بیاد که به نظر شما بی مزه است بچه ها باید دوسش داشته باشن که دارن. نکات اموزشی زیادی هم داره. بهتره فقر فرهنگی رو زیر سوال ببرید نه خاله شادونه رو بگیرید زیر مشت و لگد .واژه ها و بقیه هم لایک کنن و احسنت و آفرین بگن .
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    7 22
    اگر افتخاري از اين برنامه مفتضح حاصل ميشد خاله خانم خدا را بنده نبود ولي حالا خودش را مبرا دانسته و با دادن پيام تسليت عوامفريبي ميكند. وقتي به پول مي انديشند و سر خود راه مي افتند اينور آنور ؛ تاوانش را بايد مردم بدهند. از اين گذشته وقتي پيرمردهايي مثل قناد و عموهاي فيتيله اي مجري مادام العمر صدا وسيما و برنامه كودك ميمانند و مانع خلاقيت نيروهاي جوان ميشوند، جه انتظاري از بقيه داريم؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    17 11
    یاد اون برنامه کودک های دهه 60 بخیر. اون روزا که بچه ها با برنامه هایی که واقعا مخصوص کودک بودن سرگرم می شدن. نه کسی ادا در می آورد و نه خبری از جیغ و فریاد بود. هیچ وقت هم چنین مشکلاتی پیش نیومد. یه بار عمو قناد سال 69 اومد مدرسه ما. همه چی عالی بود. با اینکه تعدادمون خیلی زیاد بود. چون همه کسانی که توی گروه کودک و نوجوان دو شبکه اون زمان کار می کردن، متخصص برنامه سازی برای کودک بودن و می دونستن چی براشون لازمه. کسایی که تلویزیون همه شون رو تاروند و از گروه کودک دورشون کرد تا عده ای ناوارد این برنامه هارو دستشون بگیرن. تازه با اینهمه ادا و اطوار بازهم بچه ها نمی شینن پای برنامه کودک. اونطور که ما می نشستیم و لذت می بردیم. کارتون های ماهواره و سی دی رو ترجیح می دن. همه چیزمون از دست رفت
  • مصطفی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    25 2
    یه مشت آدم بی فکر که خدشونو خدای تمدن می دونن ریختن نظراتی میدن که باید قه قه بهشون خندید . آقای معتضد و اونایی که طرف ایشون رو می گیرید ، جای اینکه به یه مجری خرده پا گیر بدید ، به سر دمدارای دولت گیر بدید که نتونستن یه مکان تفریحی برای این طفل معصوم ها دروست کنن . جای اینکه بوجه رو تو جیب آقا زاده ها بریزن یکمیشو برای این جور مکان ها صرف کنن.
  • زیبا IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    8 12
    این اقا درست می گوید .هرکسی است ..حقیقت تلخ است .اگه ما می خواستیم بفهمیمم این روزگارمون نبود
  • مریم IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    23 8
    آقای محترم در نظر گرفتن سن و سال هم خوب چیزی.خاله شادونه برا بچه ها برنامه اجرا میکنه نه برا شما. پس خواهش میکنم نظر خواهی نفرمایید. ..
  • فراز IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    20 1
    به نظر من در تمامی نظراتی که درباره این فاجعه تلخ گفته شده حقیقت وجود دارد: هم نفهمی مسئولینی که بیش از 4000 کودک را بدون در نظر گرفتن موارد ایمنی از مادرشان جدا کرده اند هم اشتباه فاحش خاله شادونه که برای بیرون رفتن منظم بچه ها در خود مسئولیتی احساس نکرده است هم فرهنگ وحشیانه بعضی از آدم بزرگ ها که هنوز داخل شدن و بیرون رفتن از جایی را یاد نگرفته اند
  • خاله شادونهههههه IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    31 3
    بجای اینکه پالان خر را بزنید بیایید تحقیق کنیم فرماندار شهر کی بوده؟ مدرک و تجربیات مدیریتش چقدره؟ مدیر داخلی اجرا کی بوده؟ بلیط فروش بلیطهای اضافی را کجا چاپ کرده آورده؟ و هزاران علامت سوال که جای متن سوال را پاک کردند!!! ول کنید دکتر معتضد را اون بیچاره چون تو تاریخ گم شده از سن کودکی در سن کنونی انتخاب سلیقه میکنه..
    • دکتر امین IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
      2 9
      برنامه دولتی نبوده.مسوولیتش گردن برگزارکنندگانه
  • بدون نام IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    33 2
    ولی کسی نگفت که این بچه ها زیر دست و پای چه کسانی له شدند ! استاندار ؟ فرماندار ؟ شهردار ؟ نیروی انتظامی ؟ برنامه ریز ؟ بلیط فروش ؟ خاله ؟ آقای معتضد ؟! . . . یا همان بزرگترهایی که با بچه هایشان آمده بودند ؟! و فقط فکر میکنند بچه های خودشان عزیزند و بقیه . . . !!!!!! مقصر خود این مردمانند و باید شرمنده رفتار غیر انسانی خودشان باشند ! تک تک این ها باید فکر کنند ( اگر بتوانند ) اگر عزیز خودشان زیر دست و پا افتاده بود . . . !!!!!
  • اکبر IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    6 6
    این خا لی کیه که تو تمام شهرستانها براش برنامه میزارن توی شیراز هم توی فضای باز برنامه داشت با همایتی که از اون شدبیشتر مهد کودک ها و مدارس رفتن کلی از بچها سرما خوردن
  • نازنین IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    10 9
    به شخصیت اقای معتضد کاری ندارم اما تا حدودی حرفاش در سته این خانم مجری با چند سال سابقه کاری و رابطه مستقیم با بچه هاواجرای شوهای متعدد در شهرهای دیگر باید اونقدر تجربه و درایت می داشت که جدا کردن بچه ها از بزر گتر هاشون در سالنی که 1000 نفر اضافه بر ظزفیت وجود داره مشکل ساز میشه وحداقل به احترام عشق و علاقه ا ی که بچه ها بهش دارن اون هم حداقل شرط امنیت واسایش کودکان ومادرانشون رو برای اجرای برنامه هاش در کنار شرایط مادی می گذاشت
  • شقایق IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    17 2
    اقای معتضد عزیز تو خبر نداری بچه ها عاشق خاله شادونه هستند خاله شادونه عزیز توخبر داشتی که بچه هاعاشقتند کاش فقط یک صدم یک هزارم عشق اونها رو جواب میدادی و حفظ سلامت وامنیت جسمی وروحی اونها رو شرط اول اجرای بر نامه هات می گذاشتی
  • محترم میرحسینی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    13 3
    من سالیان دراز معلم کلاس ابتدایی بوده ام.هرگز چون شما استاد معظم در کلاس حرف نزده ام.بلکه با حرکات واداهای مناسب کودکان درس را تفهیم کرده ام.بنا بر این یک مجری توانمند باید بتواند با حرکات وزیر وبم صدا خودش را در دل کودکان جای دهد. مشکل پیش امده ربطی به مجری ندارد.
  • علی GB ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    9 2
    با سلام خدمت همه مردم و دوستانی که این کامنت رو میخونن.متاسفانه در کشور ما هیچکس نمیتونه جایگاه واقعی خودش رو درک کنه و بشناسه .جناب آقای معتضد شما در مقامی نیستی که بخوای به هنرمندی از برنامه های تلویزیونی سازمان صدا و سیما انتقادی داشته باشی.باید جایگاه خودمون رو بدونیم.خانوم ملیکا زارعی یکی از دلسوزان کودکان هست و خواهد بود.این اتفاق تاسف بار هم فقط به همین دلیل بوده که اونهایی که باید در مقام خودشون خوب عمل میکردند درست و بجا عمل نکردند. اقای معتضد از فردی انتقاد و حتک حرمت میکنند که هیچ ارتباطی با ایشان ندارد.بهتره که ایشون جایگاه خودشون رو بدونند.انتقاد ایشون نشانه شخصیت کوچکشون در جامعه ماست.
    • معصومه IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      0 0
      افرین بر شما
  • پریسا IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    5 4
    واقعا تا کی ؟ تا کی باید اول فاجعه رخ بدهد بعد همه به فکر بیافتند که چی شد و چی نشد ؟ خاله شادونه بین بچه ها محبوبه ولی متاسفانه همین محبوبیت باعث شد در سالن 3000 نفری 4000 نفر جمع شوند .... همه مقصرین باید به اشد مجازات برسند ................
  • محسن IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    4 5
    ما که با کارتون های آموزنده و قهرمان هایی مثل پسر شجاع، برادران لیو این و ... بزرگ شده ایم وضعیتمون اینه! اینا که با لوس بازی های بی مفهوم خاله شادونه بزرگ می شن چی میخوان بشن خدا هم میدونه!!!!
  • Anonumous IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    4 12
    خسرو معتضد ، باز دمه تو گرم که حرف حق زدی.
  • پری US ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    10 2
    آخه چرا همه بحثا رو منحرف کردن. بابا یکی دیگه واسه پر کردن جیبش چند برابر بلیط فروخته مجری چه گناهی داره اگه این جماعت واسه دیدن فیلم سینمایی هم اونجا جمع میشدن همین اتفاق می افتاد. این آقای معتضد البته راست میگه چون بهتر از همه میدونه که پول چه معجزه هایی که نمی کنه. از ایشون نه تنها یه مورخ امین بلکه یک وکیل یک حقوقدان یک همه چیز دان ساخته. متاسفم آقای معتضد
    • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
      2 2
      یعنی میگین مجری در راه رضای خدا برنامه اجرا میکنه ؟ میدونین واسه هر اجرا چقد میگیرن؟ نباید یه ذره احساس مسئولیت وجود داشته باشه؟
  • ایرانی US ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    7 6
    کلامی هم از پدر عروس شنیدیم!
  • آزاداه IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
    4 3
    سلام خوشحال شدم نظر این آقا رو دیدم چون خود من هم که نه این آقا و نه اون مجری کذایی رو می شناسم بارها در سایتهای متعدد نظر گذاشتم ولی گویا پارتی ایشون و همسرشون بالاتر از اینهاست من به عنوان یک مادر می گم به چه حقی بچه ها رو باید از مادرا جدا کرد خود مجری بچه هاشو که از بس تو تلویزیون نشون داده همه آلرژی پیدا کردند یک ثانیه از خودش دور میکنه که بره یکه برنامه چرت و بی محتوا که بزور موسیقی بچه ها رو شاد می کنه و با معجزه تصویر یک آدم بی تخصص و برای کاری به سنگینی ببینند مجری محترم عاشق بچه ها!!!!بخاطر بچه ها چقدر تخصص گرفتی چرا وقتی دیدی و می دیدی جمعیت بیشتر از حد معمول هست با همین قطعیت اعلام نکردی از اجرای برنامه در خارج از ظرفیت معذور هستی فرار کردی تا نبینی جون دادن بچه هارو
  • مادرانه IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    4 2
    میخوای شما روبیاریم با این صدا و ترکیبت بچه هامونو با تربیت بار بیاری.
  • حقیقت طلب US ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    1 4
    جناب معتضد! حقیقتا که عالی نوشتید! واقعا چه می توان گفت در برابر این...