۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۳

چاپ پنجم «استفتائات» آیت الله العظمی جوادی آملی به همراه گزیده مناسک حج از سوی مرکز نشر اسراء روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، «استفتائات» آیت الله عبدالله جوادی آملی برای استفاده مقلدان این مرجع تقلید منتشر شده که با استقبال مردم نیز مواجه شده است. بنابراین گزارش و با توجه به اینکه آیت الله جوادی آملی رساله عملیه منتشر نکرده اند، طبق اعلام دفتر ایشان، مقلدان آیت الله جوادی آملی می توانند از رساله حضرت امام(ره) استفاده کنند و در کنار آن، کتاب «استفتائات» آیت الله جوادی آملی را نیز برای رفع برخی مساله ها تهیه کنند.

 

در مقدمه کتاب نیز ذکر شده است که این کتاب حاوی برخی پرسش ها و استفتائات فقهی مردم از محضر آیت الله جوادی آملی است که با اصرار و تاکید بر انتشار آن همراه بوده و اینک با اجازه معظم له منتشر شده است.

در این کتاب بخشی از استفئاتات فقهی مردم از این مرجع تقلید در بین سالهای دهه 70 تا سالهای میانی دهه80 در 344 صفحه شامل احکام «تقلید، وضو، طهارت، نماز، خمس، خرید و فروش، ازدواج، طلاق، وکالت، حجاب و پوشش، خوردنی ها، جهاد، حدود و دیات و...» و همچنین احکام مسائل جدید همچون «انتخابات، تغییر جنسیت، بانک ها و صندوق های قرض الحسنه، تشریح، عزاداری و...» گردآوری و تدوین شده است. همچنین بخشی از کتاب به گزیده مناسک حج برای زائران عمره و تمتع اختصاص یافته است.

در بخش ضمائم این کتاب، پاسخ به برخی برخی استفتائات فقهی مردم با دستخط و مهر آیت الله جوادی درج شده است. این کتاب با قیمت 4هزار تومان منتشر شده است.

 

موسسه اسراء همچنین کتاب جدید آیت الله جوادی آملی را با عنوان «مفاتیح الحیات» به نمایشگاه کتاب رساند که با استقبال فوق العاده مردم در روزهای نخست نمایشگاه به اتمام رسید و چاپ جدید آن به زودی وارد بازار نشر می شود.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب(در صورت موجود بودن در بازار) و همچنین ثبت نام برای خرید «مفاتیح الحیات» کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.




6060
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 213549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =