۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷

چاپ یازدهم دو کتاب آموزشی و خواندنی «یک دقیقه با فرزندم» ویژه پدران و مادران از سوی نشر نی روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، نشر نی در شاخه کتب روانشناسی خود دو کتاب «یک دقیقه با فرزندم» برای مادران و «یک دقیقه با فرزندم» برای پدران را که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده، برای یازدهمین بار تجدید چاپ کرد. این دو کتاب نوشته اسپنسر جانسون است که کتاب مربوط به مادر را سیمین محسنی و کتاب مرتبط با پدران را احسان یوسف پور ترجمه در 112 صفحه ترجمه کرده که با قیمت 2هزار تومان منتشر شده است.

ناشر در توضیح این دو اثر می نویسد: «نویسنده برخلاف سنت جاری در تعلیم و تربیت کودکان، طرحی نو در این باب درانداخته است. روش سه‌مرحله‌ای اسپنسر در تمام جهان موفقیت خود را به‌اثبات رسانده است. چهار میلیون خواننده در سراسر جهان شاهد این مدعاست. نویسنده به‌خاطر تفاوت نقش پدر و مادر در تربیت کودکان دو کتاب جداگانه با ساختار متفاوت تألیف کرده است. از جمله محاسن این کتاب‌ها تکیه بر عمل است و نویسنده از لفّاظیِ بی‌جا و نظریه‌پردازی سردرگم‌کننده پرهیز می‌کند. همهٔ والدین در هر سطحی از دانش می‌توانند به‌راحتی از این کتاب سود ببرند.»

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این دو کتاب (در صورت موجود بودن در بازار) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 213371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =