روزنامه ایران نوشت:

برنامه خاله شادونه برای کودکان خرمدره پایان دلخراشی داشت و مرگ 3 کودک را زیر دست و پا رقم زد. وقتی خاله شادونه در پایان برنامه از بچه‌‌‌ها خواست نزد مادرانشان بروند هیچ کس تصور نمی‌کرد فاجعه‌ای آفریده شود.
عصر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت ماه سال جاری هر کسی می‌شنید در برنامه خاله شادونه حادثه‌ای فاجعه‌آمیز رخ داده است، شوکه می‌شد و باور نمی‌کرد. 3 کودک کشته شدند و 7 کودک در بیمارستان‌‌‌های مختلف تحت درمان قرار گرفتند.
شادی رنگ باخته
بلیت‌‌‌ها از یک هفته پیش به فروش رسیده بود. بچه‌‌‌ها ثانیه​شماری می‌کردند تا روز اجرای برنامه برسد. پلاکارد‌‌‌های توزیع شده در شهر، هیجان بچه‌‌‌ها را بیشتر می‌کرد. عسل تا صبح رویای خاله شادونه را می‌دید و صبح‌‌‌ها از مادر می‌پرسید چند شب دیگر باید بخوابد تا در برنامه خاله شادونه حاضر شود. برای همبازی‌هایش گفته بود که قرار است در برنامه خاله شادونه شرکت کند و بلیت را هم در دست دارد.
روز پنج‌شنبه زودتر از همیشه از خواب بیدار شد. دل توی دلش نبود تا خاله‌ شادونه را از نزدیک ببیند. از ظهر لباس‌هایش را پوشید و آماده شده بود تا ساعت 3 بعد از ظهر به همراه مادر به سالن برود. طاقت و قرار نداشت، مادر وقتی بی‌صبری وی را دید، زودتر حاضر شد و تصمیم گرفت برای آن‌که عسل کوچولو بیش از این انتظار نکشد وی را به سالن برگزاری مراسم ببرد. مسیر زیادی نبود و نیم ساعته به سالن رسیدند اما با جمعیت زیادی پشت در سالن روبه‌رو شدند. قرار بود بچه‌‌‌ها از مادرانشان جدا شوند و همگی کنار هم بنشینند. عسل، هم دستان مادرش را ر‌‌ها کرد و بین بچه‌‌‌ها نشست. برنامه شروع شد. برایش مانند رویا بود و وقتی خاله شادونه را برابرش و نزدیک خود دید آنقدر ذوق کرده بود که مانند بقیه بچه‌‌‌ها نمی‌توانست روی زمین بنشیند و سعی می‌کرد سر پا خاله شادونه را تماشا کند.
سروصدای زیاد بود اما بچه‌‌ها همه می​خندیدند و مادران از شنیدن شادی بچه‌هایشان به وجد آمده بودند. برنامه یک ساعت طول کشید و انتهای برنامه بود که خاله شادونه با صدای بلند گفت: حالا بچه‌‌ها پیش مامان‌هاشون برند. همین که خاله شادونه از روی سن بیرون رفت غوغایی فاجعه‌آور به پا شد. هرکدام از بچه‌‌ها باید مادرشان را از میان جمعیت مادران پیدا می‌کردند. در اصلی سالن هم بسته شده بود و جمعیت باید از در‌های فرعی کوچکی که در اطراف سالن قرار داشت خارج می‌شدند. عسل کوچولو و دیگر بچه‌‌ها نمی‌توانستند مادرشان را در میان این زنان پیدا کنند و همگی بی‌اختیار در هجوم جمعیت به سمت در‌های خروجی کشیده می‌شدند و مدام مادرشان را صدا می‌کردند اما انگار هیچ‌کس صدایشان را نمی‌شنید. عسل پایش لغزید و به زمین افتاد. هجوم جمعیت و عبور آنها از روی جسم کوچک عسل، وی را بی‌هوش کرده بود. این کودک 4 ساله پس از خروج جمعیت به بیمارستان منتقل شد و نمی‌دانست رویای تماشای برنامه خاله شادونه برای همیشه در ذهنش به کابوس تبدیل می‌شود. عسل کوچولو نجات پیدا کرد اما 3 کودک در سرنوشت مشابهی تسلیم مرگ شدند.
بنا به تحقیقات خبرنگاران شوک از هفته گذشته بلیت‌‌های برنامه خاله شادونه در مهد‌های کودک و مدارس به فروش رسیده و با اعلام همگانی به مردم اطلاع داده شد که مراسم ویژه مادران و کودکان است. قرار بود این مراسم در سالن ورزشی خرمدره برگزار شود که گفته می‌شود گنجایش سه‌هزار نفری دارد. بیش از سه هزار بلیت به فروش رسیده بود اما هنوز تقاضا برای فروش بلیت ادامه داشت و مسئولان برگزاری تصمیم گرفتند بلیت بیشتری به فروش برسانند. آنها برگه‌‌های سفیدرنگ را به قسمت‌‌های کوچک‌تری تقسیم کرده و با مهر برنامه آنها را به عنوان بلیت به فروش می‌رساندند. بیش از 7 هزار بلیت به فروش رسیده بود. در حالی که گنجایش سالن فقط سه هزار تن بود. وقتی در‌ها بسته شد نفس کشیدن هم سخت شده بود با وجود این که ازدحام جمعیت بیشتر از دو برابر ظرفیت سالن بود اما برنامه با وجود بی‌نظمی‌‌های زیادی شروع شد. خبرنگاران شوک در بررسی‌‌های میدانی پی بردند که در پایان برنامه چون گروه نمایش قرار بود از در بزرگ سالن خارج شوند، پس از خروج آنها در بزرگ بسته شد و جمعیت زیادی که داخل سالن بودند به سمت در‌های کوچک دو طرف سالن هجوم بردند. جالب اینکه داربست​هایی که در دو طرف سالن برپا شده بود، فشرده شدن جمعیت را بیشتر می‌کرد.
یک فاجعه
در زمان خروج جمعیت از سالن هیاهویی برپا بود تا این که فاجعه رقم خورد. به دلیل ازدحام زیاد جمعیت سه کودک زیر 7 سال زیر دست و پا خفه شدند و 7 کودک نیز مجروح و به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان و بیمارستان ابهر و خرمدره منتقل شدند.
بازداشت چند مسئول
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس زنجان  گفت: مسئولان اجرایی برای برگزاری این مراسم مجوز داشتند و برنامه مختص زنان بود. در طول اجرای برنامه اتفاقی نیفتاد، اما از آنجا که بچه‌‌ها از مادرشان جدا شده بودند در پایان برنامه خاله شادونه اعلام کرد که بچه‌‌‌ها پیش مادرانشان بروند و پس از خروج گروه نمایش در‌های محل نیز بسته شد که این مسئله باعث ایجاد شلوغی بیش از اندازه در سالن شده و چند کودک زیر دست و پا گیر می‌کنند. در حال حاضر مسئول برنامه، مدیر برنامه، خاله شادونه و مسئول سالن از سوی پلیس دستگیر شده‌اند و خانواده قربانیان نیز از آنان شکایت کرده‌اند و تا پیگیری پرونده آنها مهمان پلیس هستند و با دستور قضایی سالن ورزشی خرمدره نیز تا اطلاع ثانوی پلمب شده است.
مرگ 2 دختر و یک پسر
پس از این حادثه بررسی‌‌های قضایی و پلیسی نشان داد که کشته شدگان نگار صالحی 7 ساله از هیدج، مهدی مولایی 3 ساله از ابهر و بهاره شادمهر 6 ساله از خرمدره، هستند و فاطمه محمدی 4 ساله، سیدعلی موسوی 7 ساله، نیلوفر قهرمانی 10 ساله و عسل محمدلو 6 ساله از خرمدره نیز در این حادثه بشدت زخمی شده و در بیمارستان‌‌های مختلف تحت درمان گرفته شده‌اند.
گفت‌وگو با عموی مهدی
عموی مهدی کوچولو که از مرگ نابهنگام برادرزاده خود هنوز شوک زده است گفت: پنجشنبه عصر مهدی که 3 ساله بود به همراه مادرش برای دیدن نمایش خاله شادونه به سالن 3 هزار نفری رفته بود که البته تنها 1700 صندلی دارد، اما برای این برنامه بیش از 4 هزار بلیت به فروش رفته بود که مادران در دور سالن نشسته بودند و بچه‌‌ها وسط سالن بودند. در خروجی سه پله داشت که بسیار باریک بود و هنگام خروج بچه‌‌ها از این در، شماری از آنها روی زمین افتادند و به دلیل فشاری که از جمعیت روی آنها آمده بود دچار مصدومیت شدند و سه کودک نیز خفه شدند که مهدی یکی از آنها بود. مهدی تنها بچه خانواده بود و وضع روحی خانواده بسیار خراب است و انتظار داریم مسئولان شهری پاسخگوی مصیبت این خانواده‌‌ها باشند.
مرگ تلخ نگار کوچولو
دایی نگار کوچولو نیز که از این ماجرا بسیار متأثر است، گفت: نگار ساعت 2 بعد از ظهر به همراه مادر و خواهر 3 ماهه‌اش از خانه خارج شد. اما پس از پایان برنامه وقتی بچه‌‌ها به سمت مادران خود حرکت می‌کردند شماری از مادران به خاطر ازدحام جمعیت به طبقه پائین افتاده و بچه‌‌ها زیر دست و پای آنها له شده بودند. این مرد با اعلام این که وضع روحی پدر و مادر نگار بسیار ناراحت‌کننده است، گفت: مادر نگار می‌گوید در لحظه آخر نگار را دیده که برای وی دست تکان داده است، اما در یک لحظه از جلوی چشمش ناپدید شده و پس از چند دقیقه جنازه وی را روی دست یکی از زنان دیده است.
مسئولان پاسخگو نیستند
در پیگیری‌‌های خبرنگار شوک با مسئولان امدادی شهر هیچ کدام از مسئولان پاسخگو نبودند. تلفن همراه فرماندار از دسترس خارج بود و مسئولان هلال‌احمر اعلام کردند روز حادثه مأموریت به آنان اعلام شده و در میان راه بودند که مأموریت لغو شده است. اورژانس نیز هیچ پاسخی نداد و گفت که ما اعزام نشده‌ایم. بیمارستان‌‌هایی که مصدومان به آنها اعزام شده بودند نیز پاسخگوی خبرنگاران نبودند و جالب‌تر این که چون این مراسم برای مادران و کودکان اجرا می‌شد هیچ فیلمی از این مراسم در دست نیست.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 171
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مراوداتی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    544 5
    اگراین اتفاق در هرجای دنیا می افتاد یک فاجعه حساب شده و تمتم متخلفین مجازات می شدند اما اما اما اینجا ایران است و همه چی آروم...
    • سعید IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      واقعا باعث تاسفه اگر این حادثه تلخ تحت مدیریت شهرداری تهران صورت می گرفت دولت چه سر و صدایی به پا می کرد (مثل آب گرفتگی مترو) حالا که فاجعه (به مراتب تلخ تر) تحت مدیریت زیرمجموعه های دولت (استانداری، فرمانداری و...) رخ داده؛ چرا دولت محترم هیچ عکس العملی نشون نمیده!!!!!
    • سجاد IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      187 7
      خدایشان بیامرزد.همچنین هر جای دیگه بود تو این دنیا ، بدلیل سوء مدیریت متصدیان امر استعفاء می دادند و اما حتما موضوع انقد بنظرشون بزرگ نیست!
    • بدون نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      122 7
      سجاد جان داري راجع به چند تا بچه طفل معصوم حرف مي زني مطمئن باش خدا آنها را آمرزيده و جاشون توي بهشته بهتره براي خودمون دعا كنيم كه شايد خدا ما رو كه ديديم اما بي تفاوت گذشتيم و مسئولين بي كفايت را كه باعث اين فاجعه شدن بيامرزه!!!!
    • قدرتی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      54 70
      البته شهرداری هم از همه بدتره.تمام باغهای شمال تهرون رو با مجوزهای میلیاردی کرده برج و آپارتمان.برید ببینید از شمرون چی مونده
    • میرزاده پور IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      42 62
      شهرداری؟؟!!!!!!!!از همه بدتر اونجاس.ببین با تهران بیچاره چه کرده
    • عموزادگان IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      77 6
      اینا که منفی میدن رو توروخدا نیگا کن.یعنی میخوای بگی اینجا همه چی حساب کتاب داره و ...جون مردم هم مهمه
  • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    385 2
    اون پول بیشتری که مسئولین از فروش بلیط اضافه بر ظرفیت به دست آوردن،ارزش جون این بچه های بی گناه رو داشت؟؟؟؟؟ شما که توان برگزاری مراسم های بزرگ رو ندارید خوب کار رو به دست کاردان بدید. با جون بچه های خودتون هم این جوری برخورد می کنید؟ ؟؟؟؟؟؟؟وای بر شما....نفرتمان نثارتان.
    • بدون نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      175 1
      موافقم و این نکته که شما میتونستید سالن رو یه تایم دیگه کرایه کنید و برا نصف دیگه بچه ها برنامه اجرا کنید. واقعا جای تاسف که هیچی جای دق کردن داره. جون این بچه های بی گناه بخاطره یه مشت پول کثیف. من که میدونم چند ماه دیگه همه چی فراموش میشه و ما همیشه باید حسرت بی وجدانی ها رو بخوریم...
    • بدون نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      157 2
      به خاطر به دست آوردن سود بیشتر این همه بچه ها را از بین بردید و خانواده ها رو نابود کردید چه کسی پاسخگوست؟!!!!
  • احسان IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    167 5
    هیچی نمیشه گفت فقط تاسف برای خودمون
  • حسین IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    بخشی به خاطر خود مردمه که اگه درست خارج می شدند این جوری نمیشد.
    • امير IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      165 6
      عزيز من شما چه توقعي از بچه هاي 5-6 ساله داري تو اون موقعيت؟ حتما ترسيدن بچه ها و زير دست و پا موندن، ايراد از جاي ديگه اس، ولي كيه كه بخواد پاسخگو باشه؟ مگه چند سال پيش كه بچه هاي مردم رو تو حوض پارك شهر غرق كردن كسي جواب داد؟
    • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      111 3
      دوست عزیز صحبت ۱ یا دو نفر اضافه بر ظرفیت نیست که صحبت بیشتر از ۱۰۰۰ نفر هست. در ضمن بیشتر جمعیت, کودکان نابالغ بودن.
    • چنگیز IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      93 2
      حسین آقا میدونی مدیریت یعنی چی و چرا یه رشته دانشگاهی به این اسمه؟
  • بدون نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    226 7
    اين موضوع عمق فاجعه را نشان مي دهد كه كودكان عموما" حرف شنوي دارند اگر در خروج اين طفلان معصوم اندكي مديريت و درايت به خرج داده شده بود و آنها را بصورت تدريجي خارج مي كردند و اين خاله محترم ناگهان صحنه را ترك نمي كرد امروز داغدار اين عزيزان نبوديم. هرچند با اينهمه بي تدبيري هنوز هم ادعاي مديريت جهاني نيز داريم!!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    78 2
    با این برنامه ریزی هامون
  • ندا IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    178 3
    واقعا متاسفم من خودم ی بچه 2 ساله دارم هیچ وقت نمیتونم تصور کنم بچه ام اینطوری بمیره..
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    168 3
    خدا لعنت کنه باعث ای فاجعرو.اعصابم به هم ریخت.مگه .
  • بدون نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    111 2
    از حاثه بوجود آمده بسیار متاثر شدم ، مقامات مسئول باید پاسخگوی ناهماهنگیهای به وجود آمده باشند .
    • بدون نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      64 5
      مثل همیشه پاسخگو خواهند بود
  • بدون نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    168 3
    راستی اون کشتی توریستی که در خلیج فارس برگشت و چندین نفر فوت شدند و تقصیر رو انداختند گردن بنزین و آب دریا چی شد؟ فکر میکنم این دفعه هم سالن ورزشی مقصر بوده! ... همیشه خبر مردن و کشته شدن عده ای در رسانه ها میاد اما خبر مجازات عاملین اینگونه حادثه های دلخراش هرگز نمیاد! یادمون نره این مجازات و خبر مجازاته که آدمهای سهل انگار رو تادیب میکنه نه خبر خود رخداد
  • بدون نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    این است تمدن 7000 ساله... متاسفم
    • چاهی IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      چه ربطی به تمدن 7000 ساله داره ؟؟؟این بی تدبیری افراد مسئولیه که هیچی جز پول براشون مهم نیست.
  • راحیل IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    155 6
    متاسفم که بی برنامه گی هامون و هیتی برگزار کردن این جور جشن ها باید جون 3تا کودکو بگیره...همه چیز تو این مملکت شوخی گرفت میشه انگار هیت عزاداریه که با سلام و صلوات و بی برنامه برگزار بشه
    • بدون نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      لطفا" به بچه هيئتي ها توهين نكنيد اتفاقا" همين بچه هيئتي ها در زمان بحران مي تونن مملكت رو جمع كنن. اتفاقا" مشكل از بي كفايتي مديران دولتي است!!!!
    • نیما IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      19 24
      عرض تاسف از این حادثه ناگوار در پاسخ به اون عزیزی که گفتند این مدیریت حادثه شبیه هیاتهای عزاداری است به عرض میرسانم که باید درنحوه گفتمانمان تفکر کرد .این حادثه خیلی واضح است فقط بخاطر سود جویی اتفاق افتاده است ۴۰۰۰ نفر اضافه بیلیط فروختند حساب کنید چقدر پولش چقدر میشه ...بعد از افراد نادان درمدیریت سالو ن استفاده کردند هنگام ازدحام درههای بزرگ را بستند,,,... این هیتهای عزاداری ۵۰۰ سال توسط مردم مدیریت میشن وهمیشه هم برقرارند وهمه برای این مدیریت پول هم خرج میکنند تا حماسه کسی را که جلوی ظلم و فساد قیام کرده بود را زنده کنند .....\مشکل جای دیگر است وقتی بی قانونی فراگیر شود همه فقط بدنبال منافع شخصی باشند از اتفاقها زیاد می افتد
    • راحیل IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      33 6
      دوستان عزیز کسی به تفکر بچه هیتی ها توهنی نکرد اما سبک وسیاق هیت های عزاداری و جشن ها همیشه اینطور بوده از غذا پخش کردن و شلوغی خیابونا گرفته تا قاطی شدن دسته ها در همم...پرا نمی پذیرید که برای کاراتون تفکر ندارید و همیشه بی برنامه بودین ...سابقه تاریخی هر کار اشتباهی لزوما تائید اون کار نیست.من در مورد نحو برگزاری عزض کردم نه تفکر و آیین شما..
  • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    138 2
    1- همه کسانی که به نوعی با این موضوع در ارتباطند مقصرند , حتی آنهایی که به این وضعیت اعتراض نکرده اند . 2 مقصر اصلی کسانی هستند که اجازه فروش بلیط بیش از ظرفیت را داده اند و آنهایی که این پول به جیبشان رفته . 3- واقعا نمیدونم کی این پول را قراراست بخورد ؟... این خون همان بچه هاست که می خورند .
    • بدون نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      78 1
      با اين جمله كه " حتی آنهایی که به این وضعیت اعتراض نکرده اند " خيلي خيلي موافقم!!!!!
  • mehdi!! IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    103 1
    همه ما داغداريم. مصيبت نيست ، فاجعه است ، چون باهيچ توجيحي قابل اغماض نيست ! نميدانيم تا كي بايد نظاره گر بي برنامگيها و ضعف در قانون و نظارت دستگاهها باشيم؟ حداقل مجريان اجراي برنامه نبايستي تمامي شرايط را پيش بيني كنند؟ چرا چند برابر ظرفيت بداخل سالن برده شده ؟ معمولا" با توجه به تجربه برگزاري چنين برنامه هائي توسط خود مجري و تهيه كننده ، اول بايستي به محل مراجعه و با بررسي امكانات و شرايط ، قبول دعوت ميكردند! يا همه فقط و فقط به فكر پر كردن جيب خود باشند؟ بنظر من بايستي اول بالاترين رده اجرائي استان جوابگو باشد و با تمامي خاطيان با شديدترين طريق ممكن برخورد كرد !! تا درسي براي همه باشدو شاهد تكرار چنين فجايعي نباشيم، خدا به خانواده هايشان صبر دهد همه ما در كل كشور مثل شما داغداريم
  • امین IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    298 2
    اگر این اتفاق توی بریتانیا اتفاق افتاده بود فلاح( خبرنگرار ایرانی در انگلیس) بیش از ده تا گزارش میگرفت.. با تک تک خانواده قربانی ها مصلحبه میگرفت و کلی شلوغ بازی در میوورد.. بعدشم میگفت بخاطر بحران اقتصادی بیش از ظزفیت بلیط فروختند!!!!! اما الان انگار نه انگار.. انگار نه انگار که امیدای خردسال چندتا خانواده قربانی شدند!! ای کاش برا مسایل امنیتی و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی یک برنامه مثل 90 بود تا انقدر هرکی هرکی نشه.
    • بدون نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      121 4
      خیلی قشنگ گفتی این روش نخ نمای صدا و سیماست
    • بابک IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      112 2
      یعنی گل گفتی ... من به این نتیجه رسیدم که از نظر امثال فلاح ، جون اونوریا ارزشش از ما بیشتره . مثل مسایل اقتصادی و اجتماعی 1000 چیز دیگشون که از ما خیلی مهمتره و حتمأ باید با آب و تاب بهشون پرداخته بشه .
    • بدون نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      79 2
      واقعا حرف دل مارو زدی دمت گرم
    • سان IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      57 2
      آقا امين واسه همينه من تلوزيون رو ول كردم اودم پاي خبرگزاري ها ميخكوب شدم حالا خوبه ميام اينجا ميتونم يه نفسي بكشم!درباره فلاح وامثلهم شما بهتر توضيح داديد ديگه لازم نيست من چيزي اضافه بگم!
  • nader US ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    77 1
    متاسفانه بازهم عدم مدیریت صحیح باعث بوجودآمدن حادثه ای دلخراش شد واقعا چه کسی جوابگو است؟؟؟چه اقدامی درجهت جلوگیری از بوجودآمدن چنین حادثه ای درآینده انجام گرفته؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    93 8
    باید تمام مسوولین از بالا تا پایین که مقصر هستند اعدام بشن . بیچاره مادرشون . تو روز مادر این شد مزدشون .
    • امید IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      50 20
      ما ایرانی ها هم تا هر چی میشه میگیم اعدام .اعدام.اعدام.با این همه اعدام چی درست شده؟برنامه ریزیهامون...اختلاسمون....تجاوزمون....؟؟؟؟؟چی درست شده؟؟؟خیلی راحت گرفتن جان یه آدم رو به زبان میاریم.خانه از پای بست ویران است
    • بدون نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
      6 1
      تو چین که درست شد!
  • بدون نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    97 4
    يعني چي باچه مجوزي بچه 3 ساله رو ازمادرش جدا کرده بودن؟
  • بدون نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    دستشون درد نکنه که خاله شادونه رو دستگیر کردن.کسی که اونقدر در کار با بچه ها بی تجربه است که نمیفهمه چطوری باید برنامه رو تموم کنه که به بچه ها آسیبی نرسه باید جوابگو باشه.حق نداشته با جون بچه های مردم بازی کنه.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    52 26
    چرا انقدر بی مسئولیتی؟تمام این بی کفایتیها تخسیر کارکنان این برنامه است.باید همه انها مجازات شوند اللخصوص شادونه که باید به سزای این بیکفایتیش برسه
    • محمد IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      47 18
      همین طرز فکر و همین نگرش باعث این مسائل میشه! آخه به خاله شادونه چه ربطی داره؟!!!! اون مجری بوده! چرا بازداشت شده؟!! زورتون به این بیچاره رسیده؟!! تقصیر تدارکات و مسئولان برنامه ریزی بوده! مگه وقتی این اتفاق توی استادیوم فوتبال افتاد فوتبالیستها یا مربی و داور بازداشت شدند؟!! احساسی برخورد نکنید!! مجری که مسئول تدارکات یا امنیت نیست! برادران زحمتکش نیروی انتظامی کجا بودند؟!!!!! فقط بلدند بازداشت کنند! اگه دو تا مامور اونجا بود میتونستند نظم رو در ورود و خروج کنترل کنند! یعنی دو تا آدم عاقل اونجا نبود که ببینه جمعیت و درهای خروجی با هم تناسب ندارند؟! از ورزشگاه آزادی (ایران-ژاپن) درس نگرفتیم؟!
    • بدون نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      15 0
      آقاي عزيز برادران زحمت كش هم حتما بودند شك نكن تو همين تهران خودمون استخر مجموعه تختي كه 100 نفر گنجايش داره پنجشنبه ها 400،500تا بليط مفروشن به مامور زحمت كش كه كارش حفاظت بود اعتراض كرديم گفت حوصله دعوا و دردسر ندارم !!!!!
    • هموطن IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
      6 1
      واقعا براي خاله شادونه متاسفم....ايشون خيلي راحت ميتونست به بچه بگه صف بنديد ...قطار بشيد آروم از در برين بيرون مامان ها هم همينطور واقعا متاسفم كه تو دوران كارويشون نتونستن بفهمن كه بچه زير 10 سال با اون همه ازدحام چطوري مادرش رو پيدا كنه؟ با همين ي جمله ميتونست به همون بچه ها نظم رو هم ياد بده واقعا براي ايشون متاسفم
  • بدون نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    59 2
    واقعا تاسف بار ، افتضاح ، غم انگيز ، زشت و و دشوار است
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    70 46
    بچه های بی گناه به خاله شادونه چه ربطی داشته ! تقصیر مسئوله بلیط فروشیه و البته پدر مادرهای بی خیال و خواب مادر و پدر که بچه رو میبرن وقتی مبینن شلوغه نباید فکر کنن !! خوب پدر جان بچه رو نبر یه همچین جائی ! حتما امکانات آتش نشانیش هم صفر بوده تو آمریکا اگه آگه آتش نشانی شرایط سالن رو تائید نکنه رئیس جمهورم نمی تونه میتینگ بزاره من نمیدونم چرا تو مملکت ما همه خوابن
    • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      74 6
      از خاله شادونه انتظار این بود(حداقل انتظار) که وقتی دیده جمعیت بیشتر از ظرفیته نگه حالا برین پیش ماماناتون و با تجربه تر عمل کنه ولی مثله اینکه عجله داشت زودتر پوله اجراشو از تهیه کننده که خوب پولی هم زده بود بگیره - این جور حادثه ها و اتفاقات تو ممکلت ما که انشا... بزودی مدیریت دنیا رو به عهده خواهیم گرفت زیاد اتفاق می افته
    • بدون نام IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      8 0
      پدر و مادرا خواب نیستن شما یه بار تشریف بیار خرمدره ببین چه خبره..................................
  • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    49 1
    اي واي.....................
  • بدون نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    44 4
    "مدیر برنامه، خاله شادونه" نه... "مدیر برنامه ی خاله شادونه" بازداشت شده.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    114 3
    حالا وقتشه مدیریت جهانی رو کم کم آغاز کنیم.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    50 1
    وای خدای من... باورم نمیشه... وحشتناکِ ...اصلا نمیدونم چی باید بگم. فقط میگم متاسفم...مغزم پاکِ پاکِ هیج چیزی برای توشتن به ذهنم نمیرسه...
  • مجتبی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    59 1
    مشکل بزرگ مملکت ما بی برنامگیه.خون این سه طفل معصوم گردن کیه؟حالا ببینید که همه شونه خالی میکنن.یه مدت دیگه هم همه چیز فراموش میشه.خانواده ها میمونن و یه غم سنگین.متاسفم....
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    98 5
    حتی شادی کردن هم بلد نیستیم!!!
    • کتایون IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      83 4
      از بس که مردم توی این مملکت شادی و سرگرمی ندارن یه همچین مواردی پیش میاد واسه یه برنامه اینهمه آدم از شهرهای مختلف میرن و در نهایت فاجعه به بار میاد
    • بدون نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      61 7
      اتفاقا" شادي كردن را بلديم، خوب هم بلديم اما اسير بي تدبيري و منفعت طلبي مسئولين هستيم!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    55 17
    نمی دانم پدر و مادر ها چه فکر می کنند بچه جز شادی کاذب لحظه ای از رفتار بی مزه خانم مذکور چه یاد می گیرند من در تعجبم که چگونه به خود اجازه می دهند با با جسم و روح بچه بازی شود پدر و مادر به کجا می روید
  • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    37 5
    آفای خبرآنلاين اين آقای عجيبان غريبان چي که با شوق معرفي کردي" رصدگر" که در بحث و جدل کاربران خبرآنلاين برسر مسئله حجاب افاضات مي فرمودند پيداش کنيد تا نظر بدهند. اگه راست ميگه......
  • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    59 1
    واقعا باعث تاسفه که چرا بیشتر از ظرفیت سالن بلیت فروختن و چرا درب اصلی رو بسته نگه داشتن که عوامل نمایش برن بیرون مگه اونا تافته جدا بافته ان و جزو این مردم نیستن
  • سلامی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    52 1
    واقعا تاسف باره که چر این غنچه های نوشکفته این جوری پرپر بشوند ...
  • بدون نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    52 1
    واقعاً دل هر انسانی به دردمیاید خدا به دادپدرومادرهاشان برسد تا کی باید شاهداین بی برنامگیها باشیم جالب اینکه کسی هم. پاسخگو نباشد .این کار ازطرف مسوًلین یک فرهنگ شده که اصلاً در برابر مردم پاسخگو نیستند. خداوند به پدرومادرها صبربدهد.
  • پسر بد IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    73 2
    وقتی شنیدم به پسر خودم نگاه کردم واشک ریختم فقط و فقط همین . چیزی نگفتن بهتر از تکرار طوطی وار من
  • بدون نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    50 3
    روحشان شاد باد و خداوند به خانواده ایشان صبر عنایت فرماید. متاسفانه مرگ این کودکان به خاطر بی مسئولیتی ما بزرگان صورت گرفته، به آمید روزی که احساس مسئولیت کمی بر دوش ما سنگینی کند.
    • بدون نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      34 0
      "روحشان شاد باد" را براي اين طفلان معصوم خوب اومدي!!!! عزيزم بهتره بگي روح ماها كه مونديم و اين فاجعه رو ديديم و مسئولين استاني بي گناه و بي تقصير !!! شاد باد!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    50 1
    وااای. الهی بمیرم
  • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    36 41
    خاله شادونه خانم آخرش كار خودتو كردي!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      36 19
      به خاله شادونه چه ربطی داره اجرا کنندگان برنامه که برگزارکنندگان برنامه نیستند اینجا برگزار کننده ها مقصرند که بدون نظم کار کردند
    • بدون نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      27 12
      این بنده خدا مقصر نیست ... مقصر مسئولان و کسانی هستن که بدون برنامه ریزی چنین کاری کردند ... خاله شادونه هم مطیع دستور اونها بوده ... آینده کاری خودش هم نابود شد ... توی متن نوشته اون هم دستگیر شده ... مطمئن باشید اونم الان خیلی از نظر روحی داغونه هیچ کسی راضی به مرگ بچه ها نیست ...
  • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    68 1
    بسیار بسیار ناراحت کننده است
  • بدون نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    129 3
    مهم نیست انرژی هسته ای و جنگ ودعوای مجلس واحمدی نژاد مهمتره. همینو بچسب
  • مهناز HK ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    44 20
    بالاخره مهدی 3 سالش بود یا 7 سالش؟عسل 4 سالش بود یا 6 سالش؟ توروخدا مطلب می ذارید یه دور بخونیدش.
    • بدون نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      45 0
      مهناز خانم چه فرقي مي كنه چند سالشه مثل اينكه متوجه نيستي اين طفلان معصوم توسط ندانم كاري اينها در ابتداي كودكي تسليم مرگ شده اند!!!!
    • مهناز HK ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      8 16
      منم نگفتم مهمه که چند سالشه ولی وقتی اطلاع رسانی می شه باید درست انجام بشه.
    • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      16 0
      مهناز خانم در انتقال خبر نكات كليدي و نكات حاشيه اي وجود دارد. نكات مهم و كليدي اين خبر سرعت، پيگيري، به روز رساني بوده كه خبرنگار زحمت كش و سايت دلسوز خبرآنلاين به خوبي از پس آن برآمده و بيشترين حجم پيگيري را نيز داشته است. نكته حاشيه اي سن كودكان بوده كه متاسفانه در لحظه وقوع اين فاجعه شناسنامه هاي خود را همراه نداشتند تا به خبرنگار محترم ارائه نمايند!!!! راستي نفرموده بوديد نظرتون راجع به مقصرين اصلي اين فاجعه چيه؟
  • بدون نام CA ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    39 2
    اصلا باور کردنی نیست.....!!!!!!!!از تعجب دارم شاخ دی میارم...
  • مامان آرش IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    85 0
    من بعنوان یک مادروقتی این خبررادیدم قطرات اشکم همینطورسرازیرند.باپدرومادرشون احساس همدردی میکنم گرچه عزیزآنهابخانه برنمیگردد.ولی آیامسولین آن تالاربه بچه های خودشان اجازه داده بودن که شرکت کنن؟
  • مهناز IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    57 1
    اشکم برای پدرومادراین بچه هاجاری شد
    • ardavan IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      21 1
      موافقم و چون اون بچه ها الان جاشون از ما خيلي بهتره و اين اتفاق براي بچه هاشون نمي افته
  • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    118 3
    درشهر ما جهرم هم در برنامه خاله شادونه نزدیک بود چند کودک جان خود را از دست بدهند من خود شخصا یک کودک را از زمین بلند کردم درسالن1000نفری4000بلیط فروش رفته بودهرچقدر مردم شکایت کردند اصلا فایده ای نداشت وبرنامه با کیفیت پایین ضبط شده وبا بی برنامه اجرا شد اگر دیروز مسعولان به شکایت ما رسیدگی کرده بودندامروز نگار و...زنده بودندوخاله شادونه به خود اجازه چنین کاری را نمیداد
    • احسنت IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      48 0
      درست ترین نظر
    • عاشورا و تاسوعا همین جاست IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      60 1
      واقعاً خسته شدم از این مملکت، هیچ پایان که هیچ، وقفه ای هم بر این بلاهت ها و بی مایگی ها نیست
    • بي تا IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      27 0
      درست بود با توجه به تجربه مشابه در رشت و جهرم ، خاله شادونه براي اجراي برنامه هاش شروطي رو از نطر امكانات محل و فروش بليط مي گذاشت ا يا حداقل در زمان پايان برنامه با تدبير عمل مي كرد. واقعا متاسفم.
  • یک شهروند IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    64 0
    واقعا متاسف هستم برای برگزار کنندگان این برنامه ها که فقط به فکر پول بیشتر هستند نه حفظ جان و امنیت انسانها آنهم با فراهم کردن کمترین امکانات که جز تضییع حقوق انسانی نیست واقعا متاسف باید بود . در شهر ما(رشت ) هم که خاله شادونه مهمان بود بی نظمی و ازدحام جمعیت همه را کلافه کرده بود . شروع با تاخیر بسیا ربرنامه - جمعیت زیاد و بی نظمی در برقراری برنامه همه شرکت کنندگان را کلافه کرده بود ازسویی من بهمراه مادران بسیاری از اینکه در این برنامه شرکت کرده بودیم به شدت عصبی و پشیمان شده بودیم و توبه کردیم که هرگز در اینگونه برنامه ها شرکت نکنیم وجدا دلم برای فرزندم و سایر کودکان سوخت که چه معصومانه قربانی اطرافیان و از طرفی احساسی ما والدین هستند .
  • بدون نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    17 49
    مقصر اصلی خودماهستیم که فرهنگ واردشدن و خارج شدن به هیچ جایی رو بلد نیستیم .مترو سوار شدنمون هم همین بساطه باهول دادن وبی نظمی به زور چند برابرظرفیت واگن ها سوار میشیم اگه خدای ناکرده حادثه ای رخ بده اونوقت دنبال حق و قانون ومقصر میگردیم.نمیدونم تو این برنامه حلوا خیرات میکردن که این همه جمعیت به زورخودشون رو چپوندن توسالن یا بیرون سالن خیراتی میدادن که همه هول میزدن برن بیرون!!!!
    • بازنده IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      60 0
      دانشمند !! اینها بچه های زیر7سال بودند ، آخربرنامه ترسیدند و دنبال مادراشون می گشتند . اون ... که 4000بلیط اضافه فروخته کجابوده مدیریت!! کنه؟ درضمن اونجا حلواخیرات نمیکردن ولی این بچه ها تفریح و دلخوشی دیگه ای دارند؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    98 1
    هيچ يك از دفتر مسولين سليت هم نگفت -نه دفتر رياست جمهوري نه دفتر مجلس ......فقط خواهشا مسولين نگويند كار آمريكا و اسرائيل بوده يا دشمنان غربي خواهشا نگويند
    • بدون نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      36 2
      من هم خواهش مي كنم كميسيون اصل 90 يا آقاي لاريجاني يا آقاي مطهري به اين فاجعه واكنش نشان دهند!!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    65 1
    دم از افزايش جمعيت هم ميزنن . نميتونن براي 3 هزار نفر طفل معصوم برنامه تفريحي درست کنن حالا ميخوان با اين اوضاع و احوال جمعيت هم زياد بشه
    • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      12 0
      آفرين
  • حسین IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    37 0
    متاسف شدم.پدر و مادر ها چه میکشند.
  • ندا IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    39 0
    ای وای یکی ی کاری بکنه دارم دیونه میشم....
  • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    45 1
    اینجا ایران است ...
  • غلام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    46 7
    به خاطر پول به کودکان هم رحم نمی کنیم......خاله شادونه مرگ وماتم را به خانه فرستادی به جای کودکان ....
  • وحید IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    29 7
    بی نظم ترین مردم جهان لقب خوبی برای ما مردم ایران با تمدنی 7000ساله مناسب می باشد.
  • سامان IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    60 0
    خاک بر سر کسانی که برای دوزار پول بیشتر بلیط اضافی فروختند و طمع ورزیدند!!!خاک...ورزشگاه شهید متقی ساری ( بازی پرسپولیس - شموشک )....این اتفاقات هر چند سال می افتد و ما فقط وای وای می گوییم!
    • لطفا منتشر کنین. این یه فاجعه س...÷ IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      47 0
      راس میگی...!!! من اون بازی رو داشتم از رو پشت بومِ یکی از ساختمون های اطراف میدیدم و هیچ وقت اون صحنه ی سقوط رو یادم نمیره... اما آخرش چی شد!؟ چندنفر از بین رفتن و هیچ کس هم مسئولیتِ اون فاجعه رو قبول نکرد...اینم میشه مثل اون. مثل غرق شدن بچه ها تو استخرِ پارک، مثلُ سوختن بچه های مدرسه ی درودزن، مثل حادثه ی اتوبوسِ دریاییِ چند ماهِ پیشِ جنوب، مثل خیلی فجایع دیگه که هر روز اتفاق میفته . و مسئولین جز جواب ندادن موبایل و از ریز بار مسئولیت شونه خالی کردن و اخر سر هم تقصیر رو به گردنِ بچه های معصوم و خانوداه شون انداختن، کارِ دیگه ای نمیکنن...اینه روزگارِ غریب و ناحقِ ما...
  • شهروند درجه دو IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    56 6
    این خانم و دار دسته اش تو هر شهری که رفتن همینطوری برنامه اجرا کردن. ببینید تو این مملکت چقدر مسئول بی مسئولیت ریختن. دوست من اگر اینا تو یک سالن اندازه ظرفیتش مراسم اجرا میکردند خیلی بیشتر جای سئوال داشت. خدا به پدر و مادر های این بچه های معصوم صبر بده که بجز داغ عزیزانشون چند سالی هم باید دنبال شکایتشون باشن.
  • شاهد عینی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    27 2
    من خودم در آن جا بودم و جان دادن این طفل معصوم ها را دیدم....
  • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    44 0
    پس این آقایان که هرساله به قول خودشون چندین سفر استانی برای عمران و آبادانی شهرها انجام میدن و بازم به قول خودشون که فلان مقدار میلیارد بودجه به این شهر اختصاص دادیم چندین میلیارد بودجه به اون شهر دادیم برای آبادانی یعنی چی ؟!! اگه راست میگن پس کجا خرج میشه این به اصطلاح میلیاردها؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چطور یه شهر یه سینما نداره شهر بازی نداره یه سالن اجتماعات یا ورزشی درست و حسابی نداره ............. کدوم شهر ماداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که این نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    26 3
    مسئله اينه كه اينقدر اين جور برنامه ها در كشور ما كمه كه وقتي يه همچين مراسمي پيش مياد همه ميرن اونجا چون مطمئن هستند كه ديگه از اين جور برنامه ها وجود نخواهد داشت. تو كشور ما اينقدر شادي كمه و اينقدر فرصت شادي كردن از مردم گرفته شده و اينقدر شادي هاي دسته جمعي كم هستند كه نتيجه ايي جز اين نميشه انتظار داشت
  • محسن یوسف زاده IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    35 1
    عظمت فاجعه به قدری است که هیچ کلامی توانایی کاهش اندوه خانواده این گل های پرپر شده را ندارد و سکوت بهترین نوع همدردی است.زیرا که خاموشی خود به هزار زبان در سخن است.قلب من فشرده می شود.ولی چند سوال دارم.آیا هنرمندان ما که جای خود را در دل خانواده ها باز می کنند باید به این سادگی در دام طمع عده ای سودجو و دلال قرار بگیرند و به خاطر پول هر شرایطی را قبول کنند؟آیا مسوولین استان که کوچک ترین حرکتی را رصد می کنند از امکانات شهرشان بی اطلاع بودند؟مجریان این برنامه از کجا مجوز گرفته بودند و هدفشان از برگذاری مراسم چه بوده؟آیا خاله شاهدونه محض رضای خدا و برای شاد کردن بچه ها شرکت کرده و پولی دریافت نکرده؟چرا صدا و سیما سریعا از خود صلب مسوولیت کرده است؟مگر شخصیت خاله شاهدونه متعلق به صدا و سیما نیست
  • بدون نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    29 1
    مسجد ارك ، استاديوم ، سالن نمايش ... پشت سر هم تكرار اما رسيدگي اصلا !!! غنچه هاي مردم جلوي چشمشون پرپر شدن چي جبران ميكنه اين همه دردو عذابو ...
  • علی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    4 91
    ضمن عرض تسلیت به بازمانکان . بهتر است احساساتی نشویم و دیکران را مقصر نکنیم . وکمی منطقی تر به این حادثه بنکریم . تعدادی از کاربران محترم مادر کوذکان را مقصر میدانند و عده ای دیکر مسئولین مربوطه را مقصراین حادثه میدانند درصورتیکه اکرخود ماهم فرزندمان را به ان جشن میبردیبم و راه نمیدادن ناراحت میشدیم وبااسرارو پارتی بازی بلیط تهیه میکردیم ودرجشن شرکت میکردیم . به نظر بنده مشابه این حوادث درتمام دنیا همه روزه اتفاق می افتد ویک حادثه بیش نیست . وتقدیراین بوده است و نه چیزدیکر . اناالله و اناعلیه راجعون . همه از خدایند و به سوی باز میکردن. صلوات
    • بدون نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      55 3
      علي آقا خداييش اگه بچه خودت يا خواهر و برادر خودتم توي اين فاجعه از دست رفته بود بازهم مي انداختي گردن تقدير؟؟ نه خير آقا جان خداوند عالم براي هيچكس بد نمي خواد و تقدير بد رقم نمي زنه اين ما آدمها هستيم كه كارمون رو درست انجام نمي ديم و فاجعه به بار مياريم!!!!
    • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      35 0
      "تقدیر این بود و نه چیزِ دیگر"؟!؟!؟ منم الان میتونم اولین نفری رو که می بینم بندازم جلوی ماشین و بگم تقدیرش این بوده که بمیره!!! تقدیر این بوده که 3برابرِ ظرفیت ِ سالن بلیط فروختن!؟؟! تقدیر این بوده که تمامِ درهای اصلی بسته بوده!؟ تقدیر بوده که بچه های کوچولو دور از مادرهاشون بودن؟! تقدیر بوده یا بی کفایتی و بی مسئولیتی که هنوز که هنوزه هیچکس مسئولیتِ این فاجعه رو به عهده نگرفته؟!!؟ بچه ی خودتم بود میگفتی "تقدیرِ"؟!؟؟! هر جای دنیا این اتفاق افتاده بود الان از اون فرماندار تا خود مجریِ برنامه استعفا داده بودن و داشتن محاکمه میشدن....!!!!!واقعاااااااااااااااااا که.......
    • تقدیر سپر افراد زبون و بی برنامه است IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      22 1
      واقعا که تقدیر بود خدا خواست تکیه کلام ادمهای است که قدرت حلاجی مساله به این واضحی راندارند خواست خدا جز خواست بندگانش نیست اگه این طور بود هیچ قتل و جنایتی رخ نمیداد چون هیچ گاه خواست خدا بر قتل و جنایت نیست همه اینها خواست بشر است و عاقبت اعمال و رفتارهای جاهلانه ان ها است.این حرف ها رابه خورد ما دادند تا ضعف خود را بپوشانند.
    • بدون نام IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      16 1
      راست میگی مقصر تویی که برای کسانی فکر کردن ارزش قائل نیستی
    • بدون نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      18 1
      كاش تقدير دست شمارم بگيره
  • بدون نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    18 9
    و این نیز بگذرد...
    • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      30 0
      بدون نام عزيز اتفاقا" لطفا" بيا و يكبار شما از اين فاجعه نگذر!!! مي دوني داري راجع به گذشتن از خون چندتا بچه نازنين كه مي تونستن هر كدومشون مايه افتخار خانواده ها شون و من و شما باشن حرف مي زني؟؟؟؟؟؟ گفتن اين جمله حتي با كنايه (به مسئولين و نهادهاي اطلاع رساني) ويا خداي نكرده حتي به شوخي نيز در اين مورد خيلي قبيحه!!!!
  • بدون نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    27 2
    خدا لعنت کنه باعث و بانی شو-من آخه ماماناشونو میشناختم_وای دارم میمیرم از ناراحتی
  • بدون نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    36 7
    عامل اصلی این خاله شادونه و کارکنان آنجا که توانایی برگزار ی و به اتمام رساندن برنامه را ندارن .امیدواریم که مجازات شوند
  • بدون نام IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    18 0
    متاسفم..........
  • علی وطنی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    6 36
    خبر آنلاین داری دل مردم ریش ریش میکنی به خدا داشت گریه ام میگرفت یه طوری هم تو آب تاب دادی که آدم بیشتر تحت تاثیر قرار بگیره
    • بدون نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      29 1
      برعكس نظر علي آقاي وطني شخصا" از خبرآنلاين بابت خبر رساني خوب و به موقع خيلي خيلي ممنونم!!!!!
    • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      22 1
      تقصیر این سایت نیست که خبر رو منتشر می کنه. الان همه سایتهای خبری همین خبر رو دارن.
    • بدون نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      21 2
      حالا راحت شديد اصلا" اين خبر از ليست پربازديد كنندگان حذف شد!!! حالا بريد با وجدان راحت به كارهاتون برسيد!!!!!
  • علی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    15 26
    دوستان من یکی از شاهدان این اتفاق تلخ بودم متاسفانه مقصر اصلی مادرها بودند که به داخل سالن رفته بودند و برای خروج از سالن هجوم آوردند آنهم از دری که از بیرون 3پله می خورد.و اتفاق به اینصورت افتاد که یک از خانومها که به اتفاق بچه اش از در بافشار جمعیت بیرون می آمد چادرش زیر پایش گیر کرد و به زمین افتاد و بقیه هم روی آن افتادند .داخلی سالن چون بیرون دیده نمی شد همه برای بیرون آمدن هجوم می آوردن و روی هم می افتادن من هم خدا 2تا دخترمو دوباره بهم داد چون اونا هم بهمراه پسر دایی شون داخل سالن مونده بودن دختر بزرگم دیده بود شلوغ شد اونا رو برده بود یه گوشه تا خلوت شد بیان بیرون. در هر صورت خدا به خانوادههاشون صبر بده انشاالله......
    • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      11 3
      منم با نظر شما موافقم من اونجا نبودم ولی جاهای دیگه دیدم که اکثرا بزرگترها مقصرند اگه همه عقب وایسن که اول کوچکترها جابجا بشوند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد من خودم به خاطر همین بی برنامگی از رفتن به خیلی جاها منصرف میشم چون میدونم که هیچکس هیچ مسولیتی رو قبول نمیکنه و اکثر مسولان اینجور برنامه ها فقط به فکر منافع مالی هستند و تامین امنیت محلی از اعراب نداره بیشتر مثل جوک میمونه
    • بدون نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      26 0
      صفای گرفتن نذری رو تجسم کنید مردم مثل بلا نسبت چی از سرو کول هم بالا میرن اصلن بچه و پیر سرشون نمیشه اقا فاتحه این ملت خوندس صفای خرید سکه همین چند ماه پیش رو یادتون بیارید ....صفای خرید موبایل چند سال پیش رو هم یادتون بیارید.... صفای ثبت نام مکه ....سوار شدن مترو اول ایستگاه فاجعه ست ....تو همشون همین بساطه. داریم کم کم به عصر حجر میریم
    • بدون نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      23 0
      راستی یعنی چی که "چون برنامه مال ماداران و کودکان بوده هیچ فیلمی در دسترس نیست" دیگه از این مسخره تر چیزی نیست مگه ماداران و کودکانشون لایق فیلم گرفتن نبودن.اگه فیلم میگرفتیم دینمون خراب میشد؟ کی میخوایم دست از کارامون برداریم.اگه یه فیلم بود لااقل بازبینی میشد وای.................بیچاره مادرا
  • بدون نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    28 0
    بازهم فاجعه.بازهم بي توجهي.هيچكس پاسخگو نيست.
  • بدون نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    41 1
    ایران تنها مکان دنیاست که پول به جون انسان ارجحیت داره؟؟
  • مزدک IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    40 0
    من یه دختر شش ساله دارم می فهمم پدرومادراین بچه ها نابودشدن . این سه تا بچه باشکنجه کشته شدن به خاطراین که مسولان برنامه عشقشون کشیده همینطوری 4000بلیط اضافه بفروشن.هیچ کدوم هم اندازه خطایی که کردند مجازات نخواهندشد . مثل اینکه اوضاع طوری شده که اگه بچه ات رو کشتن خودت باید راه بیفتی حقت رو بگیری ... راستی صحبت از حق شد یاد فیلم قیصر افتادم!!!
  • سهیل IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    24 0
    استادیوم های ورزشی هم همین وضع حداقل 40% بلیط اضافی میفروشن مردم هم اصلا مهم نیستن
  • رضا IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    27 3
    سرکار خانم زارعی که کودکان ما از روی محبت کودکانه شما را با عنوان خاله شادونه در قلبهای کوچک خود جاداده اند، من یک پدرم ، پدر دو پسر بچه ، یکی نه ساله و دیگری یک ساله . وقتی از این خبر جانکاه مطلع شدم بغض در گلویم گره خورد و قلبم مالامال درد و چشمانم نمناک از اشک ، یک لحظه خودم را به جای والدین این کودکان بیگناه و کودکان خودم را به جای خود آنها . وقتی امکانات در شهرهای ما جهت اجرای برنامه های این چنینی کفایت لازم را ندارد ، برای اعتراض به این ناهماهنگی¬ها به شما پیشنهاد میکنم برای همدردی با خانواده¬های این کودکان و عواطف آزرده شده از این فاجعه ، برنامه های خود را به حالت تعلیق در آورید تا نقش شما در این حادثه کم¬ رنگتر شود.
  • محسن GB ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    15 6
    سالن 3هزار نفری نداریم. سالن ها اساساً 2هزار نفری یا 5هزار نفریند. به طور حتم این سالن 2هزار نفری بوده ولی برای اینکه کمی اذهان منحرف بشه 3هزار نفری عنوان شده. یکم دقت کنید در خبر رسانی هایتان.
  • sh IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    27 8
    واقعا غیر حرفه ای تر از این خاله شادونه من ندیدم تا حالا
  • بدون نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    29 3
    من اگه به جای بستگان آسیب دیدگان بودم تمام تلاشم را برای پیدا کردن مسئول این واقعه می کردم تا اگر پذیرایی مناسبی از او نشد خودم از او پذیرایی مناسبی بکنم. آخر آدم طماع سودجو ، برنامه کودکان هم بلیت اضفه فروختن دارد؟ حالا 4000 تا نه 500 تا. باز هم نباید می فروختند. آخر خانم خاله شادونه; مگر شما قدرت تشخیص نداری که آن همه بچه در آن سالون شلوغ دست و پای خودسان را نمی شناسند؟ اگر داری چرا می گویی بروند مادر و پدر هایشان را پیدا کنند. وقتی اینهمه موجود زنده و دارای وزن در یک سالون تنگ حرکت کنند هیچ کس زیر دست و پا نمی ماند؟ من اگر به جای قاضی بودم در آمد برنامه به اضافه دیه را را بین خانواده ها تقسیم کرده و مسئولان برنامه را حدود 2 سال زندانی میکردم.
    • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      32 1
      اول پيام رو خوب اومدي اما آخرش را خراب كردي خدا رو شكر كه جاي قاضي نيستي!!!! مي دوني حرف زدن از پول ديه و ... به خانواده هاي داغدار مثل بنزين رو آتيشه كه جيگرشونو كباب مي كنه؟؟؟؟؟؟
  • حسين IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    26 7
    خاله عذابونه !!!!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    23 1
    این ها خودشون میدونند چه گندی زدن .چون از مراسم فیلم تهیه نشده .به نظر من همه با هم همکاری کردن در بوجود ارودن این تراژدی اگر من مادر یکی از بچه ها بودم تا اخرش میرفتم به شعور مردم بی احترامی کردن . برنامه مزخرف و پوچ
  • بدون نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    40 1
    چرا بچه های3-2 ساله را از مادراشون جدا کردند؟؟؟؟؟؟؟پیش هم می نشستند مادراشون مواظبشون بودند
  • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    19 1
    به نظر من مسئولين برگزاري كوتاهي كردند.براي اجراي چنين برنامه اي مي توانستند در چند نوبت اين برنامه را اجرا ميكردند ، تا چنين حادثه اي تلخي رقم نمي خورد. در كامنت هاي فوق همه به نوعي اظهار تاسف كردند. لذا مسئولان بايد نهايت دقت را دراجراي اينگونه برنامه داشته باشند. مخصوصا وقتي مخاطب عزيزان كودك وخردسال هستند.
  • متین IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    24 4
    جالب است انتهای خبر نوشته چون ویژه مادران بوده فیلم برداری نشده اما توی این نظرات یک نفر بنام علی نوشته من خودم شاهد ماجرا بودم و اینطوری اتفاق افتاد ......... بالاخره دم خروس یا قسم حضرت عباس
  • تهمینه IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    28 3
    مشکل اینه که اینقدر برای این مردم تفریح در نظر گرفته نشده که این مردم بیجاره دلخوش به چندتا مجری ابکی و الکی خوش شدند مسلما مقصر کسی هست که برای درآمد بیشتر خودش و منفعت شخصیش بیش از حد بلیت فروخته در حالی که هیچ برنامه ریزی برای مدیریت صحیح این برنامه در نظر گرفته نشده به صدا وسیما و شادونه هم ربطی نداره اون ادمایی که این مواقع منتظر جیب خودشونن مقصرن ادم جگرش برا بچه ای تلف شده کبابه خدا بهشون صبر بده مردم هم نباید بچه هاشون رو تو این مراسمای شلوغ تنها بذارن
  • تاسف!!! IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    26 0
    واقعا جای تاسف داره.
    • ارش IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
      30 0
      با عرض تسلیت به خانواده این عزیزان موقعی که خبر رو خوندم بسیار متاثرشدم ولی هر جای دنیا بود مسولین اونجا استعفا میدادن تنها چیزی که مهم نیست جان انسانهاست واقعا که
    • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      12 1
      اصلن مسولین به روشون میارن که چنین اتفاقی افتاده که بخوان استفا کنن دلت خوشه هموطن. همچین به میزهاشون چسبیدن که انگار صاحب اول و اخرش هستن
  • بدون نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    32 0
    چرا رسانه ها اعلام نکردن .که تمام کشور بدانند که اگر خواستند از این کار ها بکنند رسانه ای میشود و مردم اگاه شوند که در موقع بر خورد با چنین کاری چه واکنشی باید داشته باشند ..چرا کاری که از سوی کارکنان خودی و محبوب و ان چنانی ومریدان خود میبینید لا پوشی میکنید .چرا بچه های بی کناه ما چرا برای سهل انگاری کشته بشن چرا .خاله جون مقصر نیست بابا جون هم مقصرر نیست مامان هم مقصر نیست کی مقصر
  • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    31 1
    آقا يا خانم نسبتا" محترمي كه از بالا تا پايين به نظرات مردمي كه به سو مديريت برگزار كنندكان اين جشن معترض بودن منفي دادي بدون و آگاه باش كه حداقل دستت براي ما رو شده!!!! بترس از روزي كه همين اتفاقات براي خودت يا خانواده ات بيافتد البته اميدوارم كه هرگز تلخي اين فاجعه را تجربه نكني!!!برات خيلي متاسفم!!!!
  • هادی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    32 0
    فقط بخاط پند میلون پول اضافه 3 کودک که خدا کنه بیشتر نشه رو به از زندگی محروم کردیم وای به حاله اون پول پرست های که سالن 1700 نفر رو چند هزار نفر بلیت فروختن خدا ازشون نگذره
  • یک شهروند IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    14 0
    ای خداااااااااااااااااااااااااااااا ..... بچه ی 6،7 ساله چه گناهی داشته....چراااااااااااااااااااااااااااااا.... آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نباید افراد مسولو به احده مجازات برسونن از فرماندار گرفته تا کوچکترین فردی که مقصر بوده...... همه ی این اتفاقا به خاطره یک عده آدم نفهم اتفاق افتاد. چرا وقتی می بینیم راه شلوغه سعی می کنیم به فشار دادن و حول دادن بقیه حرکت کنیم مگه چند دقیقه دیر بیرون بیایم چی میشه. وای خدا .... چرا
  • بدون نام IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    12 1
    من 4سال تو این شهر بودم پارک درست وحسابی نداره به عنوان سومین شهر استان زنجان رسیدگی بهش نمیشه مردمش واقعا از لحاظ تفریحی تومضیقه اند فقط تو اون 4سال قهوه خونه اونجا زیاد شد از خیلی جهات محروم مونده حیف اون 3تا گل که پرپر شدن به خاطر پر شدن جیب بعضی ها فرمانداری واقعا ضعیف هست فقط شده حرف و وعده و وعید تا کی ما باید هزینه اشتباهاتمونو با جون انسانا بدیم؟؟؟؟؟
  • علیرضا IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    18 1
    خدا به خانواده هاشون صبر بده . عزیزان واقعا شرایط پیچیده و دشواری برای افراد حاضر تو سالن پیش امده... این افرادی که اسم مسئول روی خودشون گذاشتن باید انسانیت میداشتند.... آخ چرا بعضی ها این همه نسبت به دیگران بی تفاوت اند . واقعا پول این همه ارزش داره .... یاد نگار مهدی و بهار عزیزدر خاطره انسان های این شهر خواهد ماند.
  • امیر از بهبهان IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    18 0
    در بهبهان 15 نفر در حادثه سیل جون خود را از دست دادند و هیچ گونه بازتابی در رسانه ها نداشت و مسئولین هیچونه همدردی با خانواده اونها نداشتند . به نظر شما اگر این حادثه در هر جای دنیا اتفاق می افتاد چه بازتابی در رسانه های ما داشت ؟
  • بدون نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    19 4
    خدا رحمتشان کند اما باید فرهنگ هر چیزی رو داشت مثل کنسرت رفتن و استادیوم رفتن سینما رفتن" بلد نیستیم یعنی یادمون ندادند هیچی یادمان ندادند و مقصر فقط و فقط مادر و پدرهای مهربان ولی کم سوادمان هستند"دیدید وقتی میخواهین سوار هواپیما بشین ؟ همه باید با یک پرواز بریم تا آخرین مسافرهم سوار نشه هواپیما حرکت نمیکنه.....! هیچکس به هیچکس رحم نمیکنه میخواهیم چشمهای همدیگر را دربیاریم.
    • بدون نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
      20 0
      مطمئن باش كه خداوند اين طفلان معصوم را در كنف محبت و رحمت بي نظير خود خواهد داشت. اما خدا از سر تقصيرات مسئولين برگزار كننده نگذرد.
  • محمد IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    11 1
    ببین به خاطر بول و مال دنیا با ارزشترین دارائی ها ما والدین را چگونه از بین بردن با خواندن این فاجعه واقعا متاثر شدم انشاالله خداوند از باعث و بانی آن نگذرد. محمد ازکرج
  • بدون نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    17 1
    کاش بدلیل تکرار این بی نظمی ها خاله شادونه دیه هرگز به چنین برنامه هایی نره و در ضمن با این حرف شنوی که بچه ها از خاله شادونه دارن کاشکی به بچه ها می گفت سرجاشون محکم بشینن و تکون نخورن تا ماماناشون بیان پیششون نمی دونم یه جوری بچه ها رو کنترل می کرد باهاشون صحبت می کرد و ازروسن نمی رفت تا بچه ها سرجاشون بشینن و ماماناشون بیان پیششون هرچند کاش روکاشتن در نیومد.
  • بدون نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    25 0
    تنها چیزی که تو این مملکت بها ندارد یکی جان مردم و دیگری وقت.. اینهمه تو جاده ها کشته می شوند که آمارش از جنگ عراق هم بیشتره .. این هم از بی برنامگی در برگزاری جشن برای کودکان معصوم... خدا لعنتشون کنه ادمهای بی وجدان رو که به خاطر دو زار سود بیشتر اینجوری بچه های مردم رو تو سالن کوچیک حمع کردند و این فاجعه رو به بار اوردند
  • اسماعیل US ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    14 3
    این اخرین اشتباه نیست اینجا ایران است اب بر روی اردک ریختن است
  • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    15 0
    با وجدانها استفاء استفاء
    • بدون نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
      1 0
      یافت می نشود!
  • یک معلم IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    8 0
    آدم نمی دونه به حال کی گریه کنه، به حال خودمون، به حال اون خونواده ها، به حال این مملکت،... ، به خونواده های داغ دیده تسلیت میگیم.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    3 1
    واقعا ما اگر می توانستیم آسیب شناسی کنیم و اولین مقصر رو تنها مقصر ندونیم شاید ای مشکلات به صورت ریشه ای خل میشد... در اینکه تمام این افراد نام برده مقصر هستند و این چنین فاجعه ای رو ایجاد کردن هیچ شکی نیست و همه باید به بهترین و راضی کننده ترین نحو مجازات بشوند اما مشکل اصلی ما همان فرهنگی است که از سبقت های بی مورد در رانندگی شروع و به اینجا ها ختم میشه.. واقعا چرا در زهن ما ایرانی ها جلو زدن از دیگران چه در رانندگی چه در صف نان و ... و چه در تحویل گرفتن بچه... ایا اگر این مادران محترم کمی صبر میکردن و یا کمی فرهنگ جمعی رو نمک کارشون قرار نمی دادن این خاطره به خوبی تمام نمی شد؟ به خدا نظو رو باید از پنگوئن هایی که از دریا میان و بچه هاشون رو پیدا می کنن یاد گرفت... واقعا ما انسانیم؟؟؟؟
  • یعقوب IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    12 0
    هیچ وقت مقصری شناخته نخواهد شد چون هیچ وقت شناخته نشده.!!! همه مسیولان خیالشان راحته! آب از آب تکون نمی خوره. خیلی متاسفم برای این بچه های معصوم
  • احسان IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    2 0
    واقعا تو اين مملكت همه چيز مرده نه وجدان هست و نه غيرت و نه هيچ چيز ديگه همه فقط دنبال پول هستند. فقط پول و پول و پول
  • بدون نام US ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    3 0
    اگر به جای پول بیشتر فکر شاد کردن بچه ها بودید این اتفاق هرگز نمی افتاد .پول دار شدن به چه قیمتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نسرين IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
    7 0
    متاسفانه سه تا بچه نيست و 7 تا بچه مردن و 8 تاي ديگه تو بيمارستانن من خودم تو ابهر هستم و همه ماجرا رو ميدونم ... يه بچه چشمش تخليه شده و يه بچه هم دل و روده اش از دستگاه تناسلي اش بيرون زده فاجعه از اين بيشتر ! !!! ونوقت خاله شادونه ميگه يادم رفت بگم بچه ها صبر كنيد تا مادرانتون بيان دنبالتون و زودتر از بچه ها از در پشتي ميره بيرون !!! فرماندار موبايلشو خاموش ميكنه! و مسئولين سالن ميگن به ما ربطي نداره!!! ( 1700 تا صندلي دور چيده شده بود و4000 بليط فروختن و همه بچه ها رو مثل گوسفند ريخته بودن وسط سالن روي موكت !.. ) بعد هم خاله شادونه كه خير سرش بااين همه تجربه به بچه هاي 4 يا 5 ساله ميگه بدوئيد ماماناتونو پيدا كنيد !!! بايد خودشو بكشه....
    • بدون نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
      5 0
      نسرین خانم این بار اولشون نیست که کتمان حقیقت میکنن حالا بعدا صداش درمیاد اگه خاله شادونه صبر میکرد مادرها دست بچه هاشونو میگرفتن بعد میرفت چی میشد؟اصلا اگه در اصلی رو نمی بستن چی میشد خاله شادونه ترسید بچه ها یه کم بیشتر بهش ابراز محبت کنن واقعا که...
  • حمید IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
    14 1
    با عرض تسلیت به خانودهای عزادار وآرزوی صبر برای آنها طرف صحبت من با خاله شادو نه است : حالا که هیچکس کاری نکرده و نخواهد کرد خوا هشا شما به عنوان اعتراض برای همیشه از کارتان کناره بگیرید
  • سلما IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
    6 0
    نمیدونم چی بگم خیلی دردناکه بیچاره پدر و مادر این بچه ها الان چه حالی دارن واقعا مسئولین برگزاری این جشن چه طور میتونن خودشون رو ببخشن
  • دلنیا IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
    4 0
    جای هیچ حرفی باقی نمی ماند واقعا متاسفم..........
  • علی IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    2 0
    من خودم هم در روز حادثه انجا بودم فقط می تونم از خداوند برای پدرو مادرشان صبر بخواهم
  • عمار IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    7 0
    فقط به اين نكته فكر كنيم كه سه كودك معصوم زير دست و پاي ديگران چطوري جان دادند . واي خداي من ، دارم ديوونه ميشم. مادراشون كه جلوي چشماشون بچه هاشون جون دادند چيكار ميكنند.خدايا بهشون صبر بده ، اصلا نميشه تصور كرد . خاله شادونه محترم همينقدر نبايد ميفهميد كه نبايد بچه هارو تحريك ميكرد كه به سمت مارداشون برن به نظر شما اگر فقط اين جمله رو در انتها ميگفت كه بچه هاي خوب من ، سر جاتون تكون نخورين تا مادراتون بيان پيشتون ، خودش هم از سالن خارج نميشد تا مطمئن بشه بچه ها سالم به مادرانشان رسيدند . اخه خاله شادونه مهربون يكمي بيشتر تحمل ميكردي.شايد با چند دقيقه تشريف داشتن حضرتعالي الان اون بچه ها با خاطره اي خوش در آغوش مادرانشان بودند .
  • بدون نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    6 1
    ... من هم گریه کردم ...
  • یک ایرانی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    3 4
    مرگ بر چنین مدیران نالایقی و چنین به اصطلاح هنرمندان بی عقل و نادانی. وای بر ما که این افراد ناشایست الگو و محبوب بچه های ما شدند
  • بدون نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    5 2
    سلام کاش فرهنگمان اونقدر بالا بود که برای دیدن یه بازیگر خودمون و بچه هامون رو به کشتن نمیدادیم کاش فرهنگمان اونقدر بالا بود که با یه بازیگر مانند یه فرد معمولی برخورد میکردیم ای کاش از این به بعد برنامه هاشان با بی توجهی مردم مواجه شود، تا بدانند آنچه را باید ای کاش کسانی که باعث کشته شدن این بچه ها بودند حداقل از منصبشان استعفا دهند