۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

دسترسی اینترنتی به قیمت‌های آپارتمان‌های فروشی دوباره امکان پذیر شد، اما در روش جديد، زحمت اضافه‌اي به متقاضيان خريد مسكن تحميل شده كه با وعده‌هايي درباره توسعه دولت الكترونيك در تضاد است.
 یک ماه پیش سامانه مجازی معاملات املاک که از حدود سه سال پیش اقدام به ارائه قیمت‌های پیشنهادی فروش مالکان آپارتمان‌های سطح شهر کرده بود و از این طریق توانسته بود دسترسی رایگان و بی‌واسطه‌ای از قیمت‌های آپارتمان‌های فروشی سطح شهر برای خریداران به وجود آورد، بدون هیچ توضیحی قیمت‌های پیشنهادی فروش را از صفحه سامانه حذف کرد.
اما از چند روز پيش، اين سامانه (iranfile.ir) ايراد نرم‌افزاري خود را رفع كرد با اين تفاوت كه در شيوه جديد اعلام قيمت‌هاي پيشنهادي در سامانه، مسير دسترسي سخت شده است.
یک کلیک اضافه

قیمت‌های پیشنهادی فروش در دوره جدید به شکل تازه‌ای در سامانه جانمایی شده‌اند. پس از گذشت یک ماه از توقف انتشار قیمت‌های خرید و فروش آپارتمان‌ها در تهران در چند روز گذشته قیمت‌های پیشنهادی مالکان دوباره به صورت رایگان روی سامانه مجازی معاملات مسکن (ایران فایل) قرار گرفته است با این تفاوت که برخلاف دوره قبل، قیمت‌ تمام واحدها در جدول ورودی مشخصات آپارتمان‌ها قرار نگرفته است. بلکه کاربران برای دست یافتن به قیمت‌های پیشنهادی پس از تايید مشخصات آپارتمان موردنظر باید روی مورد انتخابی کلیک کرده و به صفحه بعدی وارد شوند که در آن صفحه به همراه تمام مشخصات جزئی، قیمت پیشنهادی مالک را نيز مشاهده کنند.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    0 0
    چرا همیشه باید ایراد بگیریم و کارها را سخت کنیم به صورت قبلی خیلی خوب بود و کارشناسی خوبی داشت ایران فایل