ایسنا نوشت:

سرمربي استقلال در آخرين نشست خبري خود در ليگ يازدهم گفت كه مي‌خواهد ناگفته‌هايش در دلش بماند و علت كمرنگ‌شدن موفقيت‌هايش در استقلال را بازگو نكردن مشكلات خود دانست.
پرويز مظلومي در پايان آخرين ديدار استقلال در ليگ يازدهم برابر نفت تهران درباره بازي اظهار كرد: بازي خوبي بود جا دارد كه به بازيكنانم تبريك بگويم. بازي خوبي را ارائه دادند و سه گل را به تيم خوب نفت زدند. مي‌توانستيم تعداد گل‌هاي بيشتري بزنيم اما قسمت اين بود كه با اين شرايط باز هم با يك امتياز اختلاف قهرماني را از دست بدهيم و افسوس امتيازهايي را مي‌خوريم كه در بازي‌هاي گذشته كه در فشردگي انجام شد، از دست داديم. با اين شرايط كه داشتيم جا دارد كه از بازيكنان تشكر كنم و در رختكن هم به آن‌ها تبريك گفتم و به بازيكنانم گفتم قهرمانان واقعي آن‌ها هستند.
وي افزود: با اين سختي‌ها و كمبودهايي كه در نيم فصل دوم داشتيم، آخرين بازي‌مان را خوب تمام كرديم و اگر توجه كرده باشيد، به تعدادي از بازيكنان استراحت داديم و آن‌ها را براي ديدار با نسف ازبكستان نگه داشتيم و تغييراتي كه داديم نيز بر همين اساس بود.
مظلومي ادامه داد: در هر صورت ليگ تمام شده و سال پر فراز و نشيبي را با توجه به مشكلاتي كه داشتيم پشت سر گذاشتيم و بازيكنان نتيجه خوبي گرفتند. آن‌ها يك قهرماني به دست آوردند، چهار داربي را بردند و سهميه آسيا را نيز در پلي‌آف كسب كردند. در حال حاضر نيز با اختلاف يك امتياز در ليگ برتر قهرماني را از دست دادند و اگر در بازي برابر شهرداري يا شاهين بوشهر يك گل به ثمر مي‌رسانديم، مي‌توانستيم قهرمان بشويم. از هواداران تشكر مي‌كنم كه يك سال ما را تحمل كردند و تيم را حمايت كردند. به آن‌ها خسته نباشيد مي‌گويم.
سرمربي استقلال درباره عامل اصلي افت استقلال گفت: ما بالاي 50 بازي انجام داديم و بازي‌هايمان نسبت به رقبايمان بيشتر بود و اين فشردگي بيشتر اوقات باعث مي‌شد كه به ما ضربه بزند، در حالي كه رقباي ما با فاصله بيشتري بازي مي‌كردند. ما وقتي كه از بازي آسيايي برگشتيم، به بوشهر رفتيم و بازي مشكلي را در اين شهر انجام داديم. اين فشردگي‌ها به ما آسيب رساند و چند نفر از بازيكنان كليدي‌مان را در نيم فصل دوم از دست داديم. نيم فصل اول تيم ما يك تيم كامل بود و 9 امتياز از سپاهان و 6 امتياز از تيم دوم جدول جلوتر بود و با اقتدار قهرمان نيم‌فصل شد ولي مشكلاتي كه پيش آمد و چند بازيكن كليدي كه از دست داديم، باعث شد قهرمان نشويم. اگر بازي‌هاي ما هفته به هفته برگزار مي‌شد مي‌توانستيم اين وضعيت را تحمل كنيم ولي برگزاري 4 روز يك بار بازي‌ها، فشار زيادي را روي ما آورد. با اين حال خيلي تلاش كرديم و امروز هم در نيمه دوم مي‌خواستند باز هم به گل برسند ولي توان اين كار را نداشتند. بازي قبلي ما هم كه در آبادان برگزار شد، انرژي زيادي از تيم ما گرفت ولي به عشق پيراهن و هواداران كار كردند. اين نتايج با مشكلات عديده‌اي كه داشتيم به دست آمد كه دوست ندارم آن‌ها را بيان كنم.
سرمربي استقلال همچنين در پاسخ به يكي از خبرنگاران كه پرسيد علت كم‌رنگ شدن موفقيت‌هاي او در استقلال چه بوده است، گفت: شايد دليلش اين باشد كه من مربي‌اي نيستم كه همه چيز را رسانه‌اي كنم. با احترامي كه براي ساير مربيان استقلال قائل هستم فكر مي‌كنم آماري كه من داشتم نسبت به سايرين آمار خوبي بود. در هر صورت اين مسائل را به فال نيك مي‌گيرم. اول فصل قول داديم كه يك جام بگيريم كه گرفتيم و اگر قسمت بشود و سال سوم هم در استقلال بمانم، قول مي‌دهم كه اگر شرايط مهيا باشد، صددرصد قهرماني ليگ را به ارمغان بياوريم.
وي همچنين درباره ناگفته‌هايش گفت: بگذاريد در دل خودمان بماند.
پرويز مظلومي درباره وضعيت فصل آينده خود نيز گفت: بايد شرايط مهيا باشد. اعتقادم اين است كه امسال خصوصا در نيم فصل دوم شرايط خوبي نبود. بازيكنان مشكلات‌شان را با سرمربي مطرح مي‌كنند. با اينكه فتح‌الله زاده و هيات مديره تلاش مي‌كنند، از آن‌ها خواهش مي‌كنم كه قبل از بازي با ازبكستان مشكلات‌مان را حل كنند. اگر كار از كار بگذرد، كسي نمي‌تواند جوابگو باشد. اگر اين مشكلات حل شود و از گروه‌مان صعود كنيم، تيم ما آمار خوبي خواهد داشت. اميدوارم شرايط مهيا باشد و با آرامش براي بازي با نسف به ازبكستان برويم هرچند كه بازي ساده‌اي نخواهد بود.
وي در پاسخ به اين سوال كه در صورت صعود دوست دارد با سپاهان برخورد كند يا خير گفت: فرقي نمي‌كند اما اگر در ايران با سپاهان بازي كنيم برايمان بهتر است هرچند كه دوست نداريم يك تيم ايراني حذف شود اما بازي در ايران ساده‌تر از بازي برابر الاهلي است. فكر مي‌كنم براي سپاهان هم همين طور باشد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =