+ A - پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 20:32:00 چاپ
امتیاز به مطلب 30 نفر

تصاویری از آتش سوزی در بازار مبل ایران

جامعه > حوادث - بازار مبل ایران ساعت 13:30 دقیقه امروز آتش گرفت. تصاویری که می بینید، اولین عکس هایی هستند که از این حادثه منتشر می شود. این عکس ها را آقای علیرضا محمدی، یکی از کاربران خبرآنلاین ثبت کرده و فرستاده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر آتش‌نشانان 13 ایستگاه تهران برای اطفاء حریق و پوشش امدادی حریق بازار مبل ایران در منطقه مستقر شده است، به ایسنا گفت: خوشبختانه 80 درصد از آتش بازار مبل مهار و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق آتش باقیمانده هستند.

سید علیرضا علوی رضوی گفت: به دلیل آتش‌گرفتن پلاستیک، روکش مبل و پارچه‌ها دودغلیظی از منطقه حادثه برخاسته است. این دود به قدری غلیظ بود که تا شعاع چندکیلومتری محل آتش‌سوزی به وضوح دیده می‌شد.

به گفته او آتش‌نشانان در حال حاضر در حال لکه‌گیری و دودزدایی از بخش‌هایی از بازار هستند. سقف کاذب پاساژ به طور کامل در آتش سوخت.به دلیل دود غلیظ ناشی از آتش‌سوزی تعدادی از افراد نیز دچار دودزدگی شدند که برای درمان بیشتر تحویل عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه شدند.

همچنین حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه گفت: این آتش‌سوزی چهار مصدوم بر جای گذاشت که به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

وی با بیان اینکه یکی از مصدومان از آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه بود گفت: این آتش‌نشان از ناحیه دست دچار پارگی شد که توسط تکنیسین‌های اوژانس تحت درمان قرار گرفت و سه مصدوم دیگر این حادثه که به علت دودزدگی دچار تنگی نفس شده بودند در محل درمان شدند.
4747

کلید واژه ها: آتش‌نشانی - آتش سوزی -
نظرات 44
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 21:29:10
    143 33 پاسخ به این نظر
    بالاخره سال نو شده و فصل پرداخت چکهاست دیگه ،باید بدهی مردم یجور جبران بشه حالا بیمه آتش سوزی هم یکی از این راههاست!!!!!!!!!!
    • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:28:32
      81 15
      با این تحلیلها موافقم اما تا مطمئن نشدیم نباید قضاوت کنیم. به هر حال اتفاق تلخی است.
    • احسان از مشهد پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:40:45
      38 28
      یعنی طرف به خاطر بدهیهاش حاضره کل دار و ندارش رو به آتیش بکشه.یه چیزی گفتی ها ...
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:06:18
    127 2 پاسخ به این نظر
    برین رابطه این اتفاق رو با دستور تعطیلی بانک تات رو پیدا کنین. عمرا پیگیری بشه!
    • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:27:46
      33 4
      معلومه که از رابطه این دو تا شما هم اطلاع دارید. منهم به این موضوع فکر ویکردم.
  • مجید پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 21:52:05
    101 68 پاسخ به این نظر
    بابا پولدارند! غمشون هم نیست ! خدا میدونه چقدر دولا و پهنا کردند تو کت مردم !!! قربون خدا برم که جای حق نشسته!! خبرانلاین بازم تایید نکن !!
    • احمد موحدیان پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:39:15
      125 12
      مجید شما نمیتونی اینچوری بشینی و وسط این بد بختی که سر اینا اومده حکم صادر کنی. اگر اقتصاد ما نا عادلانه است باید با کسانی که درست مدیریتش تمیکنند برخورد بشه. اینکه شما هر کسی که سرمایه دار هست رو آدم ناپاکی بدونی که باید به این شکل مجارات بشه و وسط مشکلش بشینی خوشحالی و شادی کنی به دور از انسانیت هست.
    • مجید پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:19:34
      23 66
      آقای انسان من خوشحالی نکردم . نظرمو گفتم اونقدر مشکل دارم که به اتیش سوزی به اموال مردم توجه هم نمیکنم چه برسه خوشحال یا ناراحت بشم . بهتره شما هم در این موقعیت بجای درس اخلاق به مردم دادن کمی مودب باشی و مردم رو با القاب زشت خطاب نکنی . امیدوارم ازین پس خدارو در نظر بگیرند و منصفانه با مردم برخورد کنند من اصلا دوست ندارم مورچه ای ازار ببینه چه برسه یه انسانی متضرر بشه . الان هم خوشحالم تلفات جانی در بر نداشته و انشالله با درسی که ازین حادثه گرفتند به فکر خدمت به خلق اله باشند .
    • امیر جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 02:13:13
      20 9
      تو هم اگه عرضه داشتی و کار می کردی پولدار میشدی با این حسادت ها خودتو بدبخت کردی
    • مجید جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 16:36:22
      6 4
      امیرجان تو از کجا میدونی پولدار نیستم ؟ پولدارم خوبشم دارم به هیچکسی هم حسادت نمیکنم اگه داشته باشم میخورم و اگه نداشته باشم راضیم به رضای خدا .حالایه نگاه به مثبتام بنداز ببین چند درصد با حرف من موافقند ؟ لابد اون بندگان خدا هم همه حسودند ؟!!
    • بدون نام شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 18:35:33
      4 1
      دلت خوشه اینا همه بیمه هستن هیچیشون هم نمیشه اینا همه مال علی انصاریه توپ هم نمی تونه این بابا رو تکون بده چه برسه به یه آتیش سوزی ساده!!!
    • بدون نام شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 20:47:48
      1 2
      من موندم طرف یه دست مبل رو که جمعا یک میلیون هم تموم نمیشه به پنج برابر قیمت میفروشه اونوقت ما باید بنشینین غصشو بخوریم؟؟؟ نه آقا ما برای غصه خوردن به قدر کافی سوژه داریم ، غصه اینا رو شرکت بیمه بخوره
    • مریم سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 16:10:33
      3 1
      من واقعاً واسه کسایی که خوشحالن و میگن اینا گرونفروش بودن و حقشون بود متاسفم! برادر من مدیر فروش یکی از همون گالری ها بود که کاملا سوخت،هنوز توی شوکه و بیکار! همکار من هم دوست آتش نشانش که اونجا جز آتش نشانها بود گفته به ما اجازه استفاده از کف رو ندادن چون خیلی گرونه!!! در ضمن آتش نشانی اشتباه محض کرده بوده و وقتی 15% خسارت ایجاد شده بوده آتش خاموش میشه و سریع میرن! که یه دفعه باز آتش بالا میگیره که اینبار 100% همه چیزو میسوزونه! وای به روزگار ما که مردممون انقدرررر از فاجعه خوشحال میشن و میگن حق بود!
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:08:36
    93 2 پاسخ به این نظر
    جدیداَ چقد آتش سوزی تو بازارای تهران زیاد شده!!!
  • اس اس پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:35:53
    58 4 پاسخ به این نظر
    من شاهد اتش سوزی بودم ولی بد تر ازاین اتفاق این بود که نیروی انتظامی برای متفرق کردن جمعیت از باتوم وشوکر استفاده میکرد وبی رحمانه به مردم حمله میکرد وباچندنفر درگیر شده بودند.
    • محمد جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 00:36:12
      7 6
      برادر من اگه یکی از ماها و خودتون یه ذره اتیش خدای ناکرده میریخت روش و دود خفش میکرد ...که تا یکماه سوژه میشد درگیری در تهران کشته داد...خوب شما هم یخورده مثل دیگران میرفتی تویه ماشین و یا از دور نگاه میکردی...کمکی که از دستمون بر نمیاد پس چرا باید باعث اتفاق بشیم برادر من
    • بدون نام جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 06:32:16
      7 7
      خوب وقتی مزاحم کار آتش نشانا میشن و حضورشون مزاحمه کار دیگه ای نمیشه کرد! خودشون هم نمیدونن با ازدحام شاید جون بقیه رو به خطر بندازن.
  • اصغر پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:07:06
    39 2 پاسخ به این نظر
    خوب نیست اینگونه قضاوت کنیم به فکر آن کارگرانی که بیکار شدن باشید مطمئن باشید اکثر فروشندگان کارگر هستند مغازه را می چرخانند شاید یکی از فامیل ، دوست، همسایه ماها باشند امید وارم هرچه سریعتر لین مشکل به لطف خدا حل بشه دعا کنید چنین اتفاقی برای هیچ کس نیافتد.
    • بدون نام جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 14:31:05
      6 8
      ما يه بار رفتيم اونجا. مبل هاش کمتر از 5 ميليون و ميزهاش کمتر از 1 ميليون نيست. کارگرايي!!! هم که اونجا بودن وضعشون از ما 100 برابر بهتر بود. يعني اگه اون ها کارگر بودن پس ما شب ها توي جوب مي خوابيم
  • نگار پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:37:17
    31 2 پاسخ به این نظر
    من خودم یکی از شاهدان این اتش سوزی بودم خیلی زیاد بود از کل منطقه میشد زبانه های اتیش رو دید
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:24:53
    28 32 پاسخ به این نظر
    عاقبت بد قولی و کم فروشی چیزی جز این نیست گرچه تاوانش را احتمالا بیمه باید بدهد اما ای کاش درس بگیرند
    • سعید پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:39:28
      26 7
      آفرین. دقیقا عاقبت خالی بندی و کم فروشی همینه. وقتی چیزی سفارش میدی یه چیز دیگه برات میارن، یا اینکه میزنن زیر حرفاشون باید همین چیزها رو هم انتظار داشته باشن.
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:59:46
    27 8 پاسخ به این نظر
    انصاری بدبخت شد، استقلال مفلس!
    • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:46:34
      24 2
      انصاری عین خیالشم نیست فقط بیچاره مغازه دارا که تاچند وقت بازارشون کساد شد.
  • حاجی پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:40:30
    26 1 پاسخ به این نظر
    آتش سوزی مبل یافت آباد مشکوکه باید پلیس بررسی کنه تا مسبب آتش سوزی مجازات بشه
    • احسان جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 04:33:33
      11 1
      همه شما نظرات خودتونو دادید که منم واسه همه شما متاسفم اونایی که مغازه هاشون سوخت مایه دار نیستند بلکه کسانی هستن که زندگی خوشونو گذاشتن تا یکسال یه بهره ببرند که امشب شب مرگ اوناست واسشون دعا کنید تا خدا واستون دعا کنه چون همگی ایرانی هستیم یا علی
  • بدون نام جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 00:27:52
    16 1 پاسخ به این نظر
    گفت: سی سال است که استغفار می کنم از گناه یک شکر گفتن. گفتند: چرا؟ گفت: روزی مرا خبر دادند که بازار بغداد سوخت اما دکان تو در آن بازار سالم ماند و از آتش گزندی ندید همان دم گفتم: «الحمد لله». ناگاه به خود آمدم و خجلت بردم از شرم آن که خود را بهتر از برادرانم در بازار بغداد شمردم و مصیبت آنان را در نظر نگرفتم. این «الحمدلله» در آن وقت یعنی مرا با سود و زیان برادران دینی ام کاری نیست. همین که مال من از آسیب آتش در امان مانده است کافی است! پس بر آن شکر بی جا، سی سال طلب مغفرت می کنم! تذكره الاوليا - عطار نيشابوري
    • بدون نام جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 14:33:06
      6 1
      الحمدلله... اِ اِ اِ ببخشيد. استغفرلله استغفرلله استغفرلله استغفرلله استغفرلله ...
    • بهرام شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 15:52:31
      1 0
      لایک قابل توجه دوستانی که افکار مسموم و کوتاهی دارن
    • بدون نام شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 20:51:16
      1 1
      برو تا سی سال.....
  • احمد جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 13:55:16
    16 0 پاسخ به این نظر
    به نظرتون انحلال بانك تات با آتش سوزي بازار مبل يافت آباد بي ربطه؟؟؟ (انصاري و دوستان؛ شوشتر و دزفول)
  • بدون نام پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 23:17:33
    15 0 پاسخ به این نظر
    من که میدون خراسان بودم قشنگ فهمیدم که یه جا آتیش گرفته که خب الان که این خبر رو دیدم فهمیدم چی شده
  • محمد نگهداري پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:58:08
    12 3 پاسخ به این نظر
    آقا من از ساعت 12:15 كه اتش سوزي شروع شد اونجا بودم تا ساعت 15:45 بانك صادرات ،بانك سامان ،بانك ملت و كمي هم بانك پارسيان سوخت. مبل ايتال استيل كه اول ورودي بازار بود كاملا سوخت . اتش سوزي خيلي فجيحي بود. از ايستگاه هاي ديگر هم كمك گرفته بودند.
  • میلاد جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 11:10:59
    12 1 پاسخ به این نظر
    همه دوستانی که مثل من شاهد ماجرا بودن هم دیدن که آتش نشانی اصلا" تجهیزات لازم رو نداشت باوجود اینکه 2تا ایستگاه اتش نشانی تو فاصله حداکثر500متری این بازار هستن اما هیچ کدومشون کاری نتونستن بکنن ، پشتیبانی مناظق دیگه هم کاری از دستشون برنیومد شما تو خود عکس هم میبنید که چیزی به اسم بالابر برای خاموش کردن نیست وقتی هم 1 بالابر اومده که یکساعت گذشته بود تو عکس کامل معلومه اخه از ارتفاع 3متری چطور میشه اتیشی که تو ارتفاع خیلی بالاتر هست رو خاموش کرد؟؟؟حالا برخورد نیرو انتظامی با اوترافیک چند کیلومتری که درست شده بود بماند
  • محمد نگهداري پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 - 22:55:04
    11 2 پاسخ به این نظر
    آقا من خودم اونجا بودم از ساعت 12:15 شروع شد تا 15:45 هنوز داشت مي سوخت
  • bache yaft abad جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 05:31:18
    11 0 پاسخ به این نظر
    عجب آتش سوزی بود من از کارگرهای بازار مبلم از بس که مبل ریختیم بیرون بیچاره شدیم. با تشکر صفر
  • سوگند جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 07:17:54
    9 3 پاسخ به این نظر
    آخی من که واقعا ناراحت شدم . حالا این همه گرونیه فقط ماله اینا حرومه و باید تاوان پس بدن ؟ منصف باشید
  • بدون نام جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 21:20:46
    8 0 پاسخ به این نظر
    خیلی جالبه استاندارد خاموش کردن آتش در این حجم در استرالیا 45 دقیقه است.....
  • بهرام شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 16:02:55
    6 0 پاسخ به این نظر
    متاسفم واسه افکار مسمومی که این حادثه رو ربط به پولداری و گرفتن خسارت از بیمه و ... میدن بیایید یه کم منصفانه بیاندیشیم می دونید چند تا از این 300 مغازه آدمای ضعیفی بودن که کل دارو ندارشونو جمع کرده بودن اونجا تا درآمدی داشته باشن .می دونید همین الان چند تا از اون کارگرا و کارمندا و فروشنده ها این 2 شب از استرس بیکار شدن خواب به چشم ندارن.می دونید .... نمی دونید که متاسفانه هیچ چیزی تو این کشور استاندارد نداره نه ساخت این پاساژ نه بقیه ساختمونامون . حدالقل تو همین یافت آباد چند تا پاساژ هست مثل این خارج از استناندارد . فقط من نمی دونم چرا همه جا اعلام می کنن تو این چند ماه به مالک پاساژ هشدار داده بودن که استاندارد نیست . اینجا 10ساله ساخته شده چرا الان یادشون افتاده هشدار بدن ؟؟؟؟؟؟؟
  • شاهین شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 13:38:39
    4 1 پاسخ به این نظر
    از اینکه این اتفاق افتاده بسیار متاسفم . ولی بیشتر فروشگاه ها و فروشندگان غیر منصف هستند. و تا آنجائی که بتوانند سر مردم کلاه می گذارند. خدا جای حق نشسته اگر در معامله با مردم منصف باشند و حلال و حرام را رعایت کنند اینجوری یکشبه اموال شان در آتش نمی سوزد. خدا به دادشان برسد از آتش جهنم
  • خلیج فارس جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 17:11:39
    2 0 پاسخ به این نظر
    خداوند اتیش جهالت ما ها رو خاموش کند
  • اااااااااا شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 20:36:57
    2 0 پاسخ به این نظر
    اول بحث برای انحلال بانک تات الان اتش سوزی در بازار مبل لابد فردا نوبت بازار موبایل باشه بیچاره انصاری چقدر دشمن داره......
  • محسن جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 16:38:30
    1 0 پاسخ به این نظر
    واقعا ناراحت شدم اما منم این حس رو دارم که بین انحلال بانک تات و آتش سوزی به رابطه ای هست
  • 021 شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 22:25:45
    1 0 پاسخ به این نظر
    با سلام بنده در این اتفاق نا شایست بودم خدا به سر هیچ احد الناس نیاره خلیی ها مستجر بودن و خلیی ها بدهکار و خیلی ها بیکار و خلیی ها بی تکلیف انشاالله هر چه زود تر با یاری برادران انصاری و بقیه اساتیت حل شده و ادامه راه از خداوند منان با تشکر از همه قضات
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.