۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۱

آتش‌سوزی بازار بزرگ مبل ایران در یافت‌آباد هنوز ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی گفت: برق بازار مبل ایران برای مقابله با آتش سوزی بیشتر قطع شده و اورژانس در محل حضور یافته است.
علوی به فارس گفت: به دلیل آنکه کابلهای انتقال برق دچار حریق شده بود دود غلیظ و زیادی در منطقه شرقی و شمالی بازار مبل وجود دارد که کار آتش نشانان را سخت کرده است. با هماهنگی انجام شده با مسئولان شرکت برق منطقه‌ای برق بازار مبل تهران قطع شده است تا از گسترش آتش سوزی جلوگیری شود و اتصالات دیگری رخ ندهد. خوشبختانه عوامل اورژانس در محل حضور یافتند. از آنجا که در این محل ازدحام جمعیت وجود دارد کار امدادرسانی اندکی مختل شده که نیروهای پلیس در صدد رفع این ازدحام و کنترل منطقه هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تهران گفت: براساس بررسی های انجام شده بخشی از آتش سوزی مهار شده است اما همچنان تلاش برای عدم گسترش آتش ادامه دارد. تا به این لحظه هنوز خسارت جانی گزارش نشده است اما باید تا پایان عملیات و مهار کامل آتش منتظر ماند.

به گفته علوی ایستگاه‌های 38، 70، 65، 33، 62، 28 و 35 برای کنترل آتش‌سوزی به محل اعزام شده‌اند.  تعدادی تانکر به همراه تجهیزات کامل در محل مستقر شده‌اند. هنوز از علت وقوع این آتش سوزی اطلاعی در دست نیست.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 212612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
    18 3
    وقتی از همان اول و هنگام ساخت این بازارها ، نکات ایمنی و سیستمهای اتوماتیک اطفای حریق ساخته بشه ، درسته که ممکنه در بدو کار کمی هزینه ها رو بالا ببره ، اما هر از چندی شاهد چنین چیزهایی نخواهیم بود که سرمایه مردمی بدبخت نابود بشه !!! و احتمالن عده ای هم کشته و مجروح بشن و به خاک سیاه بیافتن . به نظر من باید ابتدا یقه سازندگان این جور ساختمان ها رو گرفت و بعد کسانی که بدون شرایط لازم مجوز ها رو صادر میکنند . آخه کی خواهیم فهمید که آنچه که دیگران تجربه کردند رو میتونیم به کار بگیریم و استفاده کنیم و همه اش به منافع آنی خودمون نگاه نکنیم ؟!!
  • مجید IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
    12 15
    اقا میخوان مبل رو گرون کنند چه بهونه ای بهتر از این؟!!
  • بدون نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
    2 0
    تصادفا صاحب اين بازار مبل با بانكي كه منحل اعلام بشه نسبتي نداره ؟
  • پاي ثابت IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
    0 0
    اقا ما از بهشت زهرا مييومديم بالا ترافيك سنگين بود و پر از اتش نشان دستشون درد نكنه واقعا اتش سوري گسترده اي بود بنده خدا كسبه مال باخته چه خسارتي ديدن تو اين وضعيت بد اقتصادي
  • چه تاثیری IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
    2 0
    بیچاره برادران انصاری این چند وقت چقدر ضربه خوردند. بانک تات شان که لغو مجوز شد. بازار مبل شان هم در آتش حرص بی پایانشان سوخت
  • خلیج فارس IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
    1 0
    طبیعت چقدر ظالم است یا به آدم یه شبه میده یا یه شبه میگیره ...........